Aantal maanden al.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef SteveBallmer het volgende:
Sinds wanneer heeft ze dat haar al zo?
(Ik kan er nog steeds niet over uit..)
Damn! Compleet gemist..quote:Op maandag 28 mei 2007 15:40 schreef TheGeneral het volgende:
Aantal maanden al.
lolquote:
Ik vond haar vooral op Richard lijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Falco het volgende:
Ze lijkt wel veel op Francis van Hoenselaar trouwens.
ohja?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:14 schreef Cerubo het volgende:
Lijkt erop dat we weer gaan beginnen?
Het zeil is iig weg. Op Philippe Chartier komt nu Federer en op Suzanne Lenglen Ljubicicquote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja?wie zijn er aan de beurt?
Haar van Krajicek is beetje jammer, kort opgeknipt met lelijke coupe soleil plukjes. Maar goed. Ik hoop dat ze in de 3e ronde Williams verslaat![]()
Altijd leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Federer op de baan!! We gaan tennissen!
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Federer op de baan!! We gaan tennissen!
Daar staat Kirilenko nu, ook niet verkeerd. Ik denk trouwens niet dat Martin vandaag nog gaat spelen, dan haalt 'ie iig de derde dagquote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef okee6 het volgende:
Jammer, Federer had nog beter in het voorprogramma van Verkerk gepast
Over een paar jaar zullen ze er wel weer staan.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tien jaar geleden hadden we gewoon nog 8 Nederlanders in het hoofdtoernooi.
Ik hoop het. Ik vond het altijd wel leuk dat er iig iemand de derde ronde bereikte. Maar goed, zo positief ben ik niet. Misschien hebben we van volgend jaar Haasse en krijgt Krajicek versterking van Tamaela en/of (waarschijnlijker) Thijssen, maar ik zie geen grote lichtingen opkomen. Misschien de Bakker of v.d. Duim, maar die gaan allebei niet zo hard als ik zou verwachten.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over een paar jaar zullen ze er wel weer staan.
Mjah, of dat nou zo'n succes was..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tien jaar geleden hadden we gewoon nog 8 Nederlanders in het hoofdtoernooi.
Bedankt voor de link. Wat een suf toernooi is dit tot nu toe zeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:54 schreef Cerubo het volgende:
Worden geen partijen meer gespeeld vandaag. (volgens NOS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |