Inderdaad. Bedankt voor de positieve berichten. Zijn dat je eigen voorspellingen?quote:
Jij bent er snel bij., Was elke minuut aan het kijken of het programma er al was en toen even 5 minuten niet en nu zie ik het hier. Hier ook nog een link naar het programma.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:43 schreef Cerubo het volgende:
[programma van morgen]
De bar is behoorlijk stil hoorde ik laatst.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef komrad het volgende:
hoi Mirri,
kom je weer eens langs in de bar
je hebt ook een pm
ontopic, Misa moet de derde rond wel kunnen halen, tegenstand in de 2e ronde zal niet onoverkomelijk zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
De bar is behoorlijk stil hoorde ik laatst.![]()
Maar dit is offtopic![]()
Ivanovic is mijn favoriet nu Hingis zich heeft teruggetrokken vanwege pijn in haar heup.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:54 schreef Cerubo het volgende:
Ow haha, was er idd snel bij. Geen Ivanovic morgen. Dan moet ze woensdag en dan wordt het later voor haar (als ze doorgaat) wel een erg krap schema
![]()
![]()
In de 3e ronde komt ze dan hoogstwaarschijnlijk Serena tegen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:57 schreef komrad het volgende:
[..]
ontopic, Misa moet de derde rond wel kunnen halen, tegenstand in de 2e ronde zal niet onoverkomelijk zijn.
offtopic: de bar is open
Ja inderdaad. 12 dagen voor 7 partijen is krap ja, zeker met de bo-3 sets partijen bij de vrouwen en de walkovers die de gemiddelde top-10 speelster in de eerste 2/3 ronden heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 20:54 schreef Cerubo het volgende:
Ow haha, was er idd snel bij. Geen Ivanovic morgen. Dan moet ze woensdag en dan wordt het later voor haar (als ze doorgaat) wel een erg krap schema
![]()
![]()
Ik zag laatst kaartjes voor ¤ 970. Volgens mij staat er in het eerste topic over Roland Garros 2007 een link naar een website waar ze kaartjes verkopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Salmonella het volgende:
Morgen Nadal! Als de regen ophoudt dan
Ik ga over twee weken voor een city trip naar Parijs, en zat net even te browsen voor kaartjes voor - hopelijk - een finale (en dan 't liefst heren), maar het wil niet echt lukken..
Weet iemand nog waar ik verder zou kunnen zoeken, of zal ik de hoop maar opgeven? Ik heb er wel grof geld voor over
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef morgane het volgende:
Rafa!Ik hoop dat het wel even gaat regenen eigenlijk
hij moet om 11 uur spelen en da's precies terwijl ik mijn enige uurtje les heb
een uurtje regen graag!
Nadal? Die heeft nog 4 duels voor hem. Dus die is pas laat, als hij vandaag al in actie komt, aan de beurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef morgane het volgende:
Rafa!Ik hoop dat het wel even gaat regenen eigenlijk
hij moet om 11 uur spelen en da's precies terwijl ik mijn enige uurtje les heb
een uurtje regen graag!
Ok!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal? Die heeft nog 4 duels voor hem. Dus die is pas laat, als hij vandaag al in actie komt, aan de beurt.
Vaak beter dan 5 setters van baseline spelende mannenquote:
Meestal pas in de laatste setquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
O zeker niet, die rally's zijn stukken interessanter.
Hadden ze gister ook wel even kunnen doen dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef Tim86 het volgende:
hernych geeft op na 1 game..Youzhny gaat verder
Maar wat er nu is, eens:quote:
Mooi zoo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:03 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Geen regen in Parijs en verre omgeving
1-4 0-40 achterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi zoo.
Hopelijk doet Verkerk het een beetje goed vandaag. Jammer dat er geen camera's staan
Wordt opgenomen met NOS camera en later uitgezonden. Hoe laat en waar weet ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi zoo.
Hopelijk doet Verkerk het een beetje goed vandaag. Jammer dat er geen camera's staan
Pfffffffquote:
Of de eerste week alle vrouwen verbannen naar baan 8 tm 100 ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis![]()
![]()
. Kunnen ze daar niet gewoon vast beginnen met eerste 16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |