Sorry..quote:Op maandag 28 mei 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je was een tijd geleden nog leuk, maar nu
Wromquote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry..
Heb net een officieele waarschuwing gehad.
Nog 1 en ik word geband
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/stap4.php?shop=24%2F7_Pizza_Amsterdam
Maar ze hebben nu een echte relatie, dus hij is terecht heer en meester over haar lichaam en die pinda die voor een brein door moet gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen ligt consequent te wezen, een dronken meisje neukt hij niet maar die beschermt hij: hij stopt er zijn leuter in zodat andere boze mannen geen toegang meer hebben tot haar punani.
Oh dan hebben we we maar ff over Brainquote:Op maandag 28 mei 2007 00:54 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer hebben over die man in die witte jas die zo
van dremelen houdt.....
Dat wordt onderhand eens tijd. Waardeloze schreeuwheks. Herma moet ook maar opzouten.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Japio schrijven een advertentie voor de vervanging van Palma
[afbeelding]
Dat wil Michael niet. Die heeft zin in echte romantiek zegt 'ie......quote:
Veel plezierquote:Op maandag 28 mei 2007 01:00 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dat wil Michael niet. Die heeft zin in echte romantiek zegt 'ie......
Dus helaas lieve fokkertjes van me......mijn vent roept.....
Hij ligt Amanda tussen haar benen te beffen.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als een echte bewaker heeft Brian zich verdekt opgesteld om ongewenste indringers te verrassen
[afbeelding]
Ik wi het niet wetenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij ligt Amanda tussen haar benen te beffen.![]()
Nee toch, dat doen bewakers toch nooitquote:Op maandag 28 mei 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar laat jij je dan beffen?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:vacature
Oriënterende vacature hoofd huishouding,
Wij voelen ons vereerd als stugge Jaapie en vlugge Huupie dat wij, als de 2 miljonairs die de kar hier trekken, een nieuwe hoofd huishouding gaan zoeken.
De hiaten in het functioneren van het huidige hoofd huishouding zijn dermate schrikbarend dat we geen andere oplossing zien dan ons te oriënteren op een mogelijke vervanging. Indien Palma zich niet kan schikken in de eisen die worden gesteld door Huub & Jaap zal een vervanging nodig blijken.
De eisen die wij in beginsel stellen aan een hoofd huishouding zijn simpel:
-haar fysiek moet esthetisch aangenaam voorkomen (cupmaat > C…en niet van die hangtieten als bij Palma!)
-de leeftijdscriteria is een twintiger (20-29 jaar)
-seksueel ervaren (aantoonbaar!)
-stressbestendig (Jaap & Huub trekken, zowel letterlijk als figuurlijk)
-rans & terror bestendig (niet zeiken, maar poetsen)
-geslacht: vrouw (geen omgebouwde kerel a
la Eric
c.q. Palma)
Denk je aan bovenstaande te voldoen geef je dan zo snel mogelijk op via onze site www.degoudenkooi.tv dan zijn wij bereid om de overige functievereisten in een mondeling gesprek in onze villa nader toe te lichten.
Dus voel jij je geroepen om ons team te komen versterken, wil jij eeuwige roem, groupies en Ferrari’s? Geef je dan nu op en misschien mag jij in hoogsteigen persoon, Huub & Jaap persoonlijk komen vertellen waarom wij JOU moeten aannemen!
Met een hele hartelijke knuffel,
Jaap & Huub.
Lukt dus nietquote:Op maandag 28 mei 2007 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mamma Tas patrouilleert. (Is zich terdege bewust van haar taak als beveiliger.)
quote:
In die grote slabek past veel meer valium dan er nu in is gegaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Amanda en Brian kunnen seksen terwijl Natasia daar als een sirene in de kamer zit te schreeuwen.
Das Brianiaans. Huub lag Amanda tussen haar benen te beffen weet je nog !!!!!!!!!!!!!!11quote:
Waarom niet? Als je geil bent...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Amanda en Brian kunnen seksen terwijl Natasia daar als een sirene in de kamer zit te schreeuwen.
Nee die zei : Zit je haar te neukenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Das Brianiaans. Huub lag Amanda tussen haar benen te beffen weet je nog !!!!!!!!!!!!!!11
En daarna ongeveer 100x tegen Amanda en Huub die Amanda tussen haar benen lag te beffen.quote:
Trustequote:Op maandag 28 mei 2007 01:03 schreef Copycat het volgende:
Na een krap half uurtje heb ik het wel weer gezien.
![]()
100 keerquote:Op maandag 28 mei 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
En daarna ongeveer 100x tegen Amanda en Huub die Amanda tussen haar benen lag te beffen.![]()
Nee hoor dat zit is liefquote:
Nee hoor Brian zei: Zit je haar te neuken.?quote:
Nee tegenwoordig moet er gewipt worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef OudFruit het volgende:
Nog terror geplanned vanavond??
Zie je wel? En nou nog eens iets over Huub zeggen, dat die dronken meisjes misbruikt.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen ligt consequent te wezen, een dronken meisje neukt hij niet maar die beschermt hij: hij stopt er zijn leuter in zodat andere boze mannen geen toegang meer hebben tot haar punani.
Waarschijnlijk kan het in een 'relatie' wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel? En nou nog eens iets over Huub zeggen, dat die dronken meisjes misbruikt.
Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
Japio en Huub mogen elkaar er dus niet uit stemmen.
Ja, toen zei Huub; Heb je daar problemen mee?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor Brian zei: Zit je haar te neuken.?![]()
Zou Elle blij zijn met zo'n recentiequote:
Zei ze weer de hele tijd nee, of dook ze er bovenop?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel? En nou nog eens iets over Huub zeggen, dat die dronken meisjes misbruikt.
Echt? En ik dacht dat het een spelprogramma was waar de bewoners zelf mochten beslissen wie ze weg willen stemmenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
Japio en Huub mogen elkaar er dus niet uit stemmen.
Huub wil alle terror op Eric gaan doen.quote:
Beetje voorbarig misschien danquote:Op maandag 28 mei 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub wil alle terror op Eric gaan doen.
Toen zei Japio maar dat is je absolute dekking.
Toen wees huub naar Japio en zei die zit daar.
Toen zei Japio toch handig die accountant die er zit.
Had ik gemist. Thanks.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat heeft een accountant ermee te maken?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk een bijnaam voor iemand achter.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat heeft een accountant ermee te maken?
't ziet er uit als een vervelingswip - tzier er niet uit dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
Zou Brian het voorste gat te wijd vinden????
Japio spreekt regelmatig over 'de accountant'. Volgens zijn theorie wordt 'achter' een puntentelling bijgehouden van de TV-waardige momenten van iedereen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat heeft een accountant ermee te maken?
Als ze nou eens ging pissen na het neuken.... Morgen heeft ze weer pijntjes, honeymoon disease.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Gaat Amanda ooit wel eens uit bed na een wipje?
wipje was nog klaar, hoewel het al lang genoeg geduurd had. het werd verstoord door de binnenkomst van Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
BB taferelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Praatje met de camera, ze krijgen antwoorden als JA-knikken en NEE-knikken
[afbeelding]
BB-style.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hooguit om d'r haar te stylen..quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Wat was de vraag?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Waarom was een wapjequote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Hee nieuwe nachtbraker,quote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef lorence1 het volgende:
streams op eric en natas graag
hi ben al erg lang een nachtbraker hoor maar heb een nieuw mailadres dus moest een nieuw account op fok met een nieuwe naamquote:
Wie had ruzie met wie?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef markisboer het volgende:
erik hebt huub veraden door naar achter te bellen toen hij ruzie had met erik duz trekt huub meer naar jaap doe maar jaap maak erik gek huub vriendjes met jaap
Hallo, wie bent u?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hi ben al erg lang een nachtbraker hoor maar heb een nieuw mailadres dus moest een nieuw account op fok met een nieuwe naam![]()
Vertel op, je vorige naam.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hi ben al erg lang een nachtbraker hoor maar heb een nieuw mailadres dus moest een nieuw account op fok met een nieuwe naam![]()
Of je wijzigt het mailadres van je oude account even??quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
waarom zou ze? Brain komt toch nooit klaar, toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Kloon dus ?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Ook op zijn piemeltje zitten bacteriën..quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef paraquat het volgende:
[..]
waarom zou ze? Brain komt toch nooit klaar, toch?
heb je een link?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met deze stream op de achtergrond kijk ik dgk (pinkpop) is toch ook cos.
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met deze stream op de achtergrond kijk ik dgk (pinkpop) is toch ook cos.
[afbeelding]
Bedankt!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/20108514
wat heet: zijn piemeltje priemt eerst in aDEL's poepgat en vervolens in d'r kut. volgens Maria van het gezondheisplein.nl zijn die (anaal)bacteriën uiterst hardnekkig en kunnen heel gemakkelijk een blaasontseking veroorzaken bij aDEL.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook op zijn piemeltje zitten bacteriën..
Misschien een domme vraag maar is dit live?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/20108514
Ik herinner me dat Jaap, in de nacht toen hij een pact sloot met Huub, de accountant in verband bracht met de uitslag van populariteitspoll. Dat de populairste miljonairs niet zomaar mogen worden weggestemd. Ze waren toen beide net bij de Febo geweest. Ze kregen toen ook te horen dat Havo4 grappen niet op prijs werden gesteld.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio spreekt regelmatig over 'de accountant'. Volgens zijn theorie wordt 'achter' een puntentelling bijgehouden van de TV-waardige momenten van iedereen.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar is dit live?
Volgens mij wel (on stage icoontje aangeklikt)quote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar is dit live?
wist mijn wachtwoord niet meer. heb een computer crash gehad dus was alles kwijt.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je wijzigt het mailadres van je oude account even??![]()
Je kunt nog wel even doorgaan, de inkijk was zojuist zelfs nog beterquote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke in beeld ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh is dat Lieke? Ik dacht Amanda.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke in beeld ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien nog met middenbermbeveiliging.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke in beeld ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, volgens mij ook ja. Leuk, ff toevoegen aan favo.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij wel (on stage icoontje aangeklikt)
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo te zien nog met middenbermbeveiliging.
en dat had ze pasgeleden ookquote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat heet: zijn piemeltje priemt eerst in aDEL's poepgat en vervolens in d'r kut. volgens Maria van het gezondheisplein.nl zijn die (anaal)bacteriën uiterst hardnekkig en kunnen heel gemakkelijk een blaasontseking veroorzaken bij aDEL.
Wat was de naam?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wist mijn wachtwoord niet meer. heb een computer crash gehad dus was alles kwijt.
vond die oude naam al zowiezo niets want dat was een oud account van mijn man om over de politiek op fok te neuzelen. Ik houdt meer van niveau![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik herinner me dat Jaap, in de nacht toen hij een pact sloot met Huub, de accountant in verband bracht met de uitslag van populariteitspoll. Dat de populairste miljonairs niet zomaar mogen worden weggestemd. Ze waren toen beide net bij de Febo geweest. Ze kregen toen ook te horen dat Havo4 grappen niet op prijs werden gesteld.
Opvallend was ook de rol van Melissa die vrijdag ervoor, haar eerste werkdag, en tegen Jaap zei dat hij met Huub moest samenwerken en een pact met hem moest aangaan.
En daarom post je in DGK... okayquote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wist mijn wachtwoord niet meer. heb een computer crash gehad dus was alles kwijt.
vond die oude naam al zowiezo niets want dat was een oud account van mijn man om over de politiek op fok te neuzelen. Ik houdt meer van niveau![]()
hint?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Dat was best een leuke en herkenbare avatar trouwens.
Huh? Ziet ik daar nu echt een onblote Flamoes?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke en Huub gaan steeds meer boven het dekbed
[afbeelding]
Zal nog wat worden als er een hittegolf is. Volgens mij is het dan niet uit te houden onder een dekbedquote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke en Huub gaan steeds meer boven het dekbed
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat heb je nu aardig ingehaald, met 119 op één dag![]()
Ik zie alleen het "On Demand" knopje.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij wel (on stage icoontje aangeklikt)
Het motto van DGK is "Het is niet altijd wat je ziet"quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh? Ziet ik daar nu echt een onblote Flamoes?![]()
airco... dan is het goed te doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zal nog wat worden als er een hittegolf is. Volgens mij is het dan niet uit te houden onder een dekbed![]()
natasja, lieke en eric luid pratend en lachend in de slaapkamer,quote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
wipje was nog klaar, hoewel het al lang genoeg geduurd had. het werd verstoord door de binnenkomst van Huub.
ja, ik bedoelde daar te zeggn dat het wipje nog NIET klaar was overigens. hdnkkk (ik lees dat er staat "wipje was nog klaar")quote:Op maandag 28 mei 2007 01:49 schreef miesy het volgende:
[..]
natasja, lieke en eric luid pratend en lachend in de slaapkamer,
brian en aman konijnen onverstoorbaar door...
huub komt stilletjes de kamer binnen, brian kijkt para om zich heen, krijgt spontaan een slappe en stopt ermee.![]()
huub moest eens weten wat voor een effect hij op die jongen heeft.![]()
Meid, als ik geweten had dat jij het was had ik de SC naar je genoemd:quote:
Ook "On Demand"quote:Op maandag 28 mei 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie je dat knopje bij Lieke ?![]()
![]()
![]()
Hij wilde niet in het bed liggen waarin ze met z'n drieen hebben gesekst.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
Eric ligt naast Natasia ???
Ja dat krijg je als alle informatie over het spel word doorgespeeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:52 schreef F04 het volgende:
Al dat gefluister. Heel vervelend,.
Wil je dat zien dan? Als zij op de streams is zet ik ze altijd meteen uit.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:55 schreef F04 het volgende:
Ik ga slapen, want morgen komt onze grote vriendin, Palma!
was meteen wel duidelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde daar te zeggn dat het wipje nog NIET klaar was overigens. hdnkkk (ik lees dat er staat "wipje was nog klaar")
Foto 3: Zonder comdoom?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef Knut_je het volgende:
Lieke probeert Huub op te winden.
De cameraman doet ook zijn best.
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: te erg ingezoomd![]()
huub heeft ie zo goed als niet meer dus dan maar die kant opquote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
Eric ligt naast Natasia ???
Ik vermeldde dit als hint voor op de achtergrond. Ik bijf nog steeds bij de streams van DGK: zwart-wit beelden van het neuken van een van de twee koppeltjes en de rest voor pampus...o , en Jaap die even Fries opzoekt.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk dat we hier bij de DGK-streams blijven![]()
Was mijn vorige post een beetje acceptabel BSOL?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is best wel veel bang van Fries
[afbeelding]
Voor mij wel en ik lees hier ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 02:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was mijn vorige post een beetje acceptabel BSOL?
Je hoeft wat mij betreft niet op zoek te gaan naar de grens.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was mijn vorige post een beetje acceptabel BSOL?
Huub is een beetje gewend aan ballegooienquote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef rooie3 het volgende:
Huub is een echte kerel.
Zelfs met de griep wipt hij door.
oei, dat is helemaal niet mijn bedoeling hoor. Ik respecteer jou als supercapper en paarden menneke (was ik vroeger ook) en als poster van absuluut geen onzin. Misverstandje?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hoeft wat mij betreft niet op zoek te gaan naar de grens.
OK, we houden het op een misverstandje.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
oei, dat is helemaal niet mijn bedoeling hoor. Ik respecteer jou als supercapper en paarden menneke (was ik vroeger ook) en als poster van absuluut geen onzin. Misverstandje?
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, we houden het op een misverstandje.
inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
Over een kwartier half drie he, zegt Jaap. Maar het is toch zondag?
Hierover wordt wisselend gedacht door de verschillende redacteuren 'achter'. De ene interpreteerd de regels anders dan de andere. Hierover heeft Huub al vaker discussie gehad. Ook op een feestdah zoals nu.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
Over een kwartier half drie he, zegt Jaap. Maar het is toch zondag?
Chips, zegt hij. En: 'Je was ze vergeten, dus ik geef ze terug'.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio treft een bed volk snoepjes aan
[afbeelding]
Dat betekent een tegenactie van Japio.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio treft een bed volk snoepjes aan
[afbeelding]
door wie?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio treft een bed vol snoepjes aan
[afbeelding]
Erik, met de mededeling dat hij dacht dat Japio de snoepjes was vergeten. (Eric had gisteren ook z'n bed vol van die snoepjes)quote:
nouja... fluisteren.... *mutequote:Op maandag 28 mei 2007 02:23 schreef Knut_je het volgende:
Eric krijgt fluisterinstructies van Nataas.
Eric fluister af en toe ok terug.
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Kolere. Volume op maximum om het gefluister te kunnen verstaan, gaat ze gillen![]()
Natasia denkt dat het van de chocolade komt, Lieke vroeg of ze nog steeds stoned was ......quote:Op maandag 28 mei 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
Jaap maakt de MBroom op en Eric&Natasia liggen helemaal in een deuk, geen idee waarom![]()
[afbeelding]
Of ze denken dat je het zelf bentquote:Op maandag 28 mei 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier ook, de buren zullen weer blij met me zijn
![]()
Nou ja, alleen vandaag dan. Maar ik vind ook dat best eens aangemoedigd mag worden terror op een gristelijk tijdstip te laten plaatsvinden.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch baal ik nou . Dat stelletje gekken in dat hok ligt tot vijf uur 's middags in zijn nest en "normale" mensen als ik zijn gewend aan een dagritme. Tegen de tijd dat het leuk gaat worden ben ik toe aan een beetje nachtrust. Kan DGK_REDACTIE daar niet eens aan denken om de streamers aan het scherm te houden.
Wat mij betreft niet, ik heb vaak nachtdienst, dus ben ik blj met actie 's nachtsquote:Op maandag 28 mei 2007 02:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch baal ik nou . Dat stelletje gekken in dat hok ligt tot vijf uur 's middags in zijn nest en "normale" mensen als ik zijn gewend aan een dagritme. Tegen de tijd dat het leuk gaat worden ben ik toe aan een beetje nachtrust. Kan DGK_REDACTIE daar niet eens aan denken om de streamers aan het scherm te houden.
Tja, wie ben ik om je dat te misgunnen. (Ik ben flexibel, dan slaap ik wel een uurtje minder)quote:Op maandag 28 mei 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, ik heb vaak nachtdienst, dus ben ik blj met actie 's nachts![]()
Ik tank eind van de middag, begin van de avond vaak een paar uurtjes bij.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, wie ben ik om je dat te misgunnen. (Ik ben flexibel, dan slaap ik wel een uurtje minder)
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Kolere. Volume op maximum om het gefluister te kunnen verstaan, gaat ze gillen![]()
Alles slaapt nu, slaap zequote:Op maandag 28 mei 2007 02:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, wie ben ik om je dat te misgunnen. (Ik ben flexibel, dan slaap ik wel een uurtje minder)
Nee hij ging een paar minuten geleden opeens aan.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:42 schreef Soho het volgende:
Ik wilde niet roepen "De fontein is aan, een nieuwe bewoner, NU!".
Ik dacht hij staat vast de hele avond al aan, maar niet dus?
trusten!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee hij ging een paar minuten geleden opeens aan.
Het is 2.45 uur en ws. een nieuwe jongen achter de knoppen![]()
en ik ga offline![]()
Herken jij wat er op zijn bed ligt?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het was enerverend voor Japio, tot het laatst toe actie. Je merkt het meteen, hij begint nu al te brabbelen in z'n slaap. Er zal wel meer gaan volgen, meestal zo als hij laat nog druk is geweest.
Welterusten alle medefokkers, ik toneelhaak me nu dan ook maar af..quote:
Volgens mij is Sjaak vergeten zjin handbagage mee te nemen....quote:
Ik ben eruit! Het is Juicy! Meer dood dan levend zo te zien.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:34 schreef Soho het volgende:
Weltrusten!
Hé, leven!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:34 schreef STAP01 het volgende:
Jaap: Jonguh, ik wou het net zeggen.....buffer....ja, inderdaad ja....
Eensch...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Brain er nog inzit. Hij is verschrikkelijk saai. Hij moet het voornamelijk hebben van de momenten van seks tussen hem en Amanda. Af en toe heeft hij fluisterende brabbeltjes met Tas. Hij is boring en levert nauwelijks tot niets. Wat mij betreft kan hij OPZOUTUH!!! TOEDELEDOKIE!!!
Ga slapen joh, zoals iedereen....quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Brain er nog inzit. Hij is verschrikkelijk saai. Hij moet het voornamelijk hebben van de momenten van seks tussen hem en Amanda. Af en toe heeft hij fluisterende brabbeltjes met Tas. Hij is boring en levert nauwelijks tot niets. Wat mij betreft kan hij OPZOUTUH!!! TOEDELEDOKIE!!!
Brian en Natasia zitten/ blijven erin, om het multi-culturele uit te stralen voor 10. Maar er lopen veel leukere multi-culties rond in Nederland.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er ook leuke multi-culti's? Wie dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian en Natasia zitten/ blijven erin, om het multi-culturele uit te stralen voor 10. Maar er lopen veel leukere multi-culties rond in Nederland.
En daar hebben meerderen last van volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2007 03:50 schreef Soho het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik moet eigenlijk naar m'n bed, maar heb geen zin.
Als dat het voorbeeld moet zijn voor multi culti Nederland dan mag Nederland zich SCHAMEN!!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian en Natasia zitten/ blijven erin, om het multi-culturele uit te stralen voor 10. Maar er lopen veel leukere multi-culties rond in Nederland.
Eensch !!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Brain er nog inzit. Wat mij betreft kan hij OPZOUTUH!!! TOEDELEDOKIE!!!
Zet je wel nog even je brommer op slot en zet je helm af!quote:Op maandag 28 mei 2007 04:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Eensch !!
(En nu gaan Michael en ik echt naar bed. Trustuh..)
Geef ff een fotootje om eea te bevestigenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Eensch !!
(En nu gaan Michael en ik echt naar bed. Trustuh..)
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:17 schreef yvonne het volgende:
Laat ze die tieten nou aan iedereen zien?!
Lekker belangrijk. je word genaaid daar..ga lekker naar belgie ...kost ut de helft en minstens net zo goed...zo dom...kut kliniek..daarbij ...vind der tieten echt typhus leljik en ook al had ze mooie tieten gekregen...ze blijft haar Klote karakter houden...en de zelfde shitbekquote:Op maandag 28 mei 2007 09:06 schreef Reza-impreza het volgende:
Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek
Borstvergroting met silicone prothese ¤ 3.950,-
Borstvergroting met Style 410 prothese ¤ 4.600,-
Borstvergroting met Style 510 prothese ¤ 5.350,-
Borstlift zonder prothese ¤ 4.600,-
Borstversteviging met prothese ¤ 5.300,-
Borstverkleining ¤ 4.500,-
Ingetrokken tepelcorrectie, per tepel ¤ 650,-
Tepel verkleining ¤ 1.750,-
Neuscorrectie v.a. ¤ 3.000,-
Totale neuscorrectie ¤ 4.500,-
Good meuningquote:Op maandag 28 mei 2007 09:43 schreef ericahysterica het volgende:
tas heeft een ontstoken wondje op haar linkerborst en gaat bellen naar >>>>>>>( mag ik hier niet meer zegge)
Kliniek Die Hier Niet Genoemd Mag Worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:57 schreef PumaStreamer het volgende:
KDHNGMW. ??
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 28 mei 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kliniek Die Hier Niet Genoemd Mag Worden.![]()
toch vraag ik me af hoe je nu zo'n knopje kunt afrukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
Japio is zich aan het aftrekken? Ik wil het niet weten.![]()
kijk het is net als met de cupmaat van tas die borsten zijn wel grohoot maarrrr die buik is zoooo dikkkkkquote:Op maandag 28 mei 2007 09:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou kweet niet hoor maar dikke mensen hebben bijna allemaal kleine pikken waarom weet ik ook niet maar ut is nou eenmaal zo..dus waar de fuck moet japio aan trekken dan joh.goor monster..en natasia voor het voyeurisme...ook bagger vies..
Staanend? Echt?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:00 schreef pullup het volgende:
Natasia: " Hij zat zich gewoon af te trekken maar hoezo zittend en niet gewoon staanend"
Zomaar een zinnetje op een pinkstermorgen in de gouden kooi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |