Je schreef zelf dat ik jouw lelijkheid onderschatte....quote:
Ik ben verliefddddddddddddquote:Op zondag 27 mei 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
'Hij is een Chippendale! Hij is een Chippendale!'
[afbeelding]
Verkeerd topic. Maar wel een schatje, toch![]()
Werk zequote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet dat ik mij laat stoppen door een bannetje![]()
Maar ik ben weer werken![]()
![]()
![]()
Petraaaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal trouwens![]()
![]()
![]()
Zoooooooooo visite weg, nu kan ik lekker fokken. En men ik doe me streams aan het wat zie ik WOWWWWWWWWWWWWWw![]()
Petraquote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal trouwens![]()
![]()
![]()
Zoooooooooo visite weg, nu kan ik lekker fokken. En men ik doe me streams aan het wat zie ik WOWWWWWWWWWWWWWw![]()
Ja, ze hebben net zitten kijken, maar morgen gaan we eens goed kijken, want hele dag visite gehad.quote:
Als het goed is moet er een nieuwe Mii zijn en een berichtjequote:Op zondag 27 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, ze hebben net zitten kijken, maar morgen gaan we eens goed kijken, want hele dag visite gehad.
jaaaa die hebben we gezien. We hebben ook die internetoptie zitten downloaden enne de kids hebben zitten msnen op de wiiquote:Op zondag 27 mei 2007 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is moet er een nieuwe Mii zijn en een berichtje
wat mij betreft ben je aangenomen...quote:
wrom waarheen waarvoor?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ban heb ik overigens op een paar cm gemist.
Wat voor coole dingen heeft de mini-kip gekregen?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaaa die hebben we gezien. We hebben ook die internetoptie zitten downloaden enne de kids hebben zitten msnen op de wii
Een Ipod en boxen, een wii spelletje van spongebob, geld, kleding, een stokpaardje, het huis anubis spel een cd van de kidschoice awards.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat voor coole dingen heeft de mini-kip gekregen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |