Creatief bezig geweest.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Toch is het niet geworden wat ik ervan had verwacht (nu en verwachting):
[afbeelding]
Muppetshowquote:Op maandag 28 mei 2007 00:29 schreef SiRojK het volgende:
Ze weten niet meer van , BN-BN Tutuuuu tudutuduuuuuuu
Vertel om 0:30quote:
Leidsestraatquote:Op maandag 28 mei 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor en zelf in 020 kan ik geen pizza meer vinden![]()
Het maakt niet uit; Natasia haalt haar gestegen eigenwaarde toch uit haar door haarzelf gecreerde werkelijkheid.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Toch is het niet geworden wat ik ervan had verwacht (nu en verwachting):
[afbeelding]
quote:
Bezorgen ook ? Kut offtopic maar is belangrijkquote:
Wordt straks wel een beetje mal als ze met een regulier maatje C pront topless rond gaat lopen alsof het iets bijzonders isquote:Op maandag 28 mei 2007 00:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het maakt niet uit; Natasia haalt haar gestegen eigenwaarde toch uit haar door haarzelf gecreerde werkelijkheid.
Anti-reclame voor die ene kliniek met die ene dokter? (Dan zou ik toch de namen weer moeten noemen).quote:Op maandag 28 mei 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar serieus, ik dacht dat ze ze toch minstens zo groot als die van Amanda wilde.
Leuk hoorquote:
Cool!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:34 schreef Rudieh het volgende:
bwahaaa..Jaap heeft mijn net-ontworpen t-shirt op zn log gepubliceerd
Ja, of die dokter is gewoon verstandig geweest en wou geen sexbom-mama op z'n geweten hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anti-reclame voor die ene kliniek met die ene dokter? (Dan zou ik toch de namen weer meoten noemen).
Precies wat ik ook dacht. Wat heeft die rat nu weer gezegt onder de douche ?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef Copycat het volgende:
Wat ziet Amanmda er triest uit. Heb ik iets gemist?
Hoi ook.
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi ook.
Bojo is tot 2 uur geopend maar die bezorgen nietquote:Op maandag 28 mei 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bezorgen ook ? Kut offtopic maar is belangrijk
Een beetje mal is ze sowieso.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wordt straks wel een beetje mal als ze met een regulier maatje C pront topless rond gaat lopen alsof het iets bijzonders is![]()
Je bedoelt dokter Bergvan van de Clamankliniek ?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anti-reclame voor die ene kliniek met die ene dokter? (Dan zou ik toch de namen weer moeten noemen).
Wat een klojo. (Ken Bojo: )quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bojo is tot 2 uur geopend maar die bezorgen niet
Dat is een dag-en-nacht slaap-waak-neuk jurkjequote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
Amanda duikt plotseling gekleed haar bed in?
En dat is verboden he sinds een dag~!!!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anti-reclame voor die ene kliniek met die ene dokter? (Dan zou ik toch de namen weer moeten noemen).
Notquote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef Soho het volgende:
Er is in 020 toch zeker wel een pizzaria te vinden die om half 1 nog bezorgt?
Oh, ze heeft er twee?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een dag-en-nacht slaap-waak-neuk jurkje
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Je bedoelt dokter Bergvan van de Clamankliniek ?
Ja, dat zal het wel zijn. Ze praat nu weer normaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia en Brian komen checken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Je bedoelt dokter Bergvan van de Clamankliniek ?
Beetje last van haar vrouwelijkheid volgens mij.. Brian vroeg net al of ze niet zwanger wasquote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
Ze heeft vanavond met Brian samen besloten dat ze nu toch een relatie hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi ook.
Braajen en consequent.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian vindt dat Amanda dronken is. Dus als hij consequent is, gaat hij er niet overheen.
Jawel hoor. Zolang we het maar niet over dokter Klapbandquote:
Ik vind hem echt een mega lekker ding, alleen die paar borsthaartjes MOETEN eraf.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond met Brian samen besloten dat ze nu toch een relatie hebben.
En even later komt dit binnen als nieuwe butler![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:42 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zolang we het maar niet over dokter Klapband
van de Bergdalkliniek hebben.............
Je was een tijd geleden nog leuk, maar nuquote:Op maandag 28 mei 2007 00:42 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zolang we het maar niet over xxxxxxxxx hebben.............
Ik blijf optimistisch.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Braajen en consequent.Je zit lang genoeg op de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |