Eensch !!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Brain er nog inzit. Wat mij betreft kan hij OPZOUTUH!!! TOEDELEDOKIE!!!
Zet je wel nog even je brommer op slot en zet je helm af!quote:Op maandag 28 mei 2007 04:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Eensch !!
(En nu gaan Michael en ik echt naar bed. Trustuh..)
Geef ff een fotootje om eea te bevestigenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Eensch !!
(En nu gaan Michael en ik echt naar bed. Trustuh..)
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:17 schreef yvonne het volgende:
Laat ze die tieten nou aan iedereen zien?!
Lekker belangrijk. je word genaaid daar..ga lekker naar belgie ...kost ut de helft en minstens net zo goed...zo dom...kut kliniek..daarbij ...vind der tieten echt typhus leljik en ook al had ze mooie tieten gekregen...ze blijft haar Klote karakter houden...en de zelfde shitbekquote:Op maandag 28 mei 2007 09:06 schreef Reza-impreza het volgende:
Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek Bergmankliniek
Borstvergroting met silicone prothese ¤ 3.950,-
Borstvergroting met Style 410 prothese ¤ 4.600,-
Borstvergroting met Style 510 prothese ¤ 5.350,-
Borstlift zonder prothese ¤ 4.600,-
Borstversteviging met prothese ¤ 5.300,-
Borstverkleining ¤ 4.500,-
Ingetrokken tepelcorrectie, per tepel ¤ 650,-
Tepel verkleining ¤ 1.750,-
Neuscorrectie v.a. ¤ 3.000,-
Totale neuscorrectie ¤ 4.500,-
Good meuningquote:Op maandag 28 mei 2007 09:43 schreef ericahysterica het volgende:
tas heeft een ontstoken wondje op haar linkerborst en gaat bellen naar >>>>>>>( mag ik hier niet meer zegge)
Kliniek Die Hier Niet Genoemd Mag Worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:57 schreef PumaStreamer het volgende:
KDHNGMW. ??
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 28 mei 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kliniek Die Hier Niet Genoemd Mag Worden.![]()
toch vraag ik me af hoe je nu zo'n knopje kunt afrukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
Japio is zich aan het aftrekken? Ik wil het niet weten.![]()
kijk het is net als met de cupmaat van tas die borsten zijn wel grohoot maarrrr die buik is zoooo dikkkkkquote:Op maandag 28 mei 2007 09:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou kweet niet hoor maar dikke mensen hebben bijna allemaal kleine pikken waarom weet ik ook niet maar ut is nou eenmaal zo..dus waar de fuck moet japio aan trekken dan joh.goor monster..en natasia voor het voyeurisme...ook bagger vies..
Staanend? Echt?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:00 schreef pullup het volgende:
Natasia: " Hij zat zich gewoon af te trekken maar hoezo zittend en niet gewoon staanend"
Zomaar een zinnetje op een pinkstermorgen in de gouden kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |