nouja... fluisteren.... *mutequote:Op maandag 28 mei 2007 02:23 schreef Knut_je het volgende:
Eric krijgt fluisterinstructies van Nataas.
Eric fluister af en toe ok terug.
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Kolere. Volume op maximum om het gefluister te kunnen verstaan, gaat ze gillen![]()
Natasia denkt dat het van de chocolade komt, Lieke vroeg of ze nog steeds stoned was ......quote:Op maandag 28 mei 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
Jaap maakt de MBroom op en Eric&Natasia liggen helemaal in een deuk, geen idee waarom![]()
[afbeelding]
Of ze denken dat je het zelf bentquote:Op maandag 28 mei 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier ook, de buren zullen weer blij met me zijn
![]()
Nou ja, alleen vandaag dan. Maar ik vind ook dat best eens aangemoedigd mag worden terror op een gristelijk tijdstip te laten plaatsvinden.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch baal ik nou . Dat stelletje gekken in dat hok ligt tot vijf uur 's middags in zijn nest en "normale" mensen als ik zijn gewend aan een dagritme. Tegen de tijd dat het leuk gaat worden ben ik toe aan een beetje nachtrust. Kan DGK_REDACTIE daar niet eens aan denken om de streamers aan het scherm te houden.
Wat mij betreft niet, ik heb vaak nachtdienst, dus ben ik blj met actie 's nachtsquote:Op maandag 28 mei 2007 02:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch baal ik nou . Dat stelletje gekken in dat hok ligt tot vijf uur 's middags in zijn nest en "normale" mensen als ik zijn gewend aan een dagritme. Tegen de tijd dat het leuk gaat worden ben ik toe aan een beetje nachtrust. Kan DGK_REDACTIE daar niet eens aan denken om de streamers aan het scherm te houden.
Tja, wie ben ik om je dat te misgunnen. (Ik ben flexibel, dan slaap ik wel een uurtje minder)quote:Op maandag 28 mei 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, ik heb vaak nachtdienst, dus ben ik blj met actie 's nachts![]()
Ik tank eind van de middag, begin van de avond vaak een paar uurtjes bij.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, wie ben ik om je dat te misgunnen. (Ik ben flexibel, dan slaap ik wel een uurtje minder)
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Kolere. Volume op maximum om het gefluister te kunnen verstaan, gaat ze gillen![]()
Alles slaapt nu, slaap zequote:Op maandag 28 mei 2007 02:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, wie ben ik om je dat te misgunnen. (Ik ben flexibel, dan slaap ik wel een uurtje minder)
Nee hij ging een paar minuten geleden opeens aan.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:42 schreef Soho het volgende:
Ik wilde niet roepen "De fontein is aan, een nieuwe bewoner, NU!".
Ik dacht hij staat vast de hele avond al aan, maar niet dus?
trusten!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee hij ging een paar minuten geleden opeens aan.
Het is 2.45 uur en ws. een nieuwe jongen achter de knoppen![]()
en ik ga offline![]()
Herken jij wat er op zijn bed ligt?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het was enerverend voor Japio, tot het laatst toe actie. Je merkt het meteen, hij begint nu al te brabbelen in z'n slaap. Er zal wel meer gaan volgen, meestal zo als hij laat nog druk is geweest.
Welterusten alle medefokkers, ik toneelhaak me nu dan ook maar af..quote:
Volgens mij is Sjaak vergeten zjin handbagage mee te nemen....quote:
Ik ben eruit! Het is Juicy! Meer dood dan levend zo te zien.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:34 schreef Soho het volgende:
Weltrusten!
Hé, leven!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:34 schreef STAP01 het volgende:
Jaap: Jonguh, ik wou het net zeggen.....buffer....ja, inderdaad ja....
Eensch...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Brain er nog inzit. Hij is verschrikkelijk saai. Hij moet het voornamelijk hebben van de momenten van seks tussen hem en Amanda. Af en toe heeft hij fluisterende brabbeltjes met Tas. Hij is boring en levert nauwelijks tot niets. Wat mij betreft kan hij OPZOUTUH!!! TOEDELEDOKIE!!!
Ga slapen joh, zoals iedereen....quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af waarom Brain er nog inzit. Hij is verschrikkelijk saai. Hij moet het voornamelijk hebben van de momenten van seks tussen hem en Amanda. Af en toe heeft hij fluisterende brabbeltjes met Tas. Hij is boring en levert nauwelijks tot niets. Wat mij betreft kan hij OPZOUTUH!!! TOEDELEDOKIE!!!
Brian en Natasia zitten/ blijven erin, om het multi-culturele uit te stralen voor 10. Maar er lopen veel leukere multi-culties rond in Nederland.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er ook leuke multi-culti's? Wie dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian en Natasia zitten/ blijven erin, om het multi-culturele uit te stralen voor 10. Maar er lopen veel leukere multi-culties rond in Nederland.
En daar hebben meerderen last van volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2007 03:50 schreef Soho het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik moet eigenlijk naar m'n bed, maar heb geen zin.
Als dat het voorbeeld moet zijn voor multi culti Nederland dan mag Nederland zich SCHAMEN!!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian en Natasia zitten/ blijven erin, om het multi-culturele uit te stralen voor 10. Maar er lopen veel leukere multi-culties rond in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |