Ook "On Demand"quote:Op maandag 28 mei 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie je dat knopje bij Lieke ?![]()
![]()
![]()
Hij wilde niet in het bed liggen waarin ze met z'n drieen hebben gesekst.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
Eric ligt naast Natasia ???
Ja dat krijg je als alle informatie over het spel word doorgespeeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:52 schreef F04 het volgende:
Al dat gefluister. Heel vervelend,.
Wil je dat zien dan? Als zij op de streams is zet ik ze altijd meteen uit.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:55 schreef F04 het volgende:
Ik ga slapen, want morgen komt onze grote vriendin, Palma!
was meteen wel duidelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde daar te zeggn dat het wipje nog NIET klaar was overigens. hdnkkk (ik lees dat er staat "wipje was nog klaar")
Foto 3: Zonder comdoom?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef Knut_je het volgende:
Lieke probeert Huub op te winden.
De cameraman doet ook zijn best.
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: te erg ingezoomd![]()
huub heeft ie zo goed als niet meer dus dan maar die kant opquote:Op maandag 28 mei 2007 01:51 schreef Kaleddis het volgende:
Eric ligt naast Natasia ???
Ik vermeldde dit als hint voor op de achtergrond. Ik bijf nog steeds bij de streams van DGK: zwart-wit beelden van het neuken van een van de twee koppeltjes en de rest voor pampus...o , en Jaap die even Fries opzoekt.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk dat we hier bij de DGK-streams blijven![]()
Was mijn vorige post een beetje acceptabel BSOL?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is best wel veel bang van Fries
[afbeelding]
Voor mij wel en ik lees hier ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 02:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was mijn vorige post een beetje acceptabel BSOL?
Je hoeft wat mij betreft niet op zoek te gaan naar de grens.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was mijn vorige post een beetje acceptabel BSOL?
Huub is een beetje gewend aan ballegooienquote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef rooie3 het volgende:
Huub is een echte kerel.
Zelfs met de griep wipt hij door.
oei, dat is helemaal niet mijn bedoeling hoor. Ik respecteer jou als supercapper en paarden menneke (was ik vroeger ook) en als poster van absuluut geen onzin. Misverstandje?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hoeft wat mij betreft niet op zoek te gaan naar de grens.
OK, we houden het op een misverstandje.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
oei, dat is helemaal niet mijn bedoeling hoor. Ik respecteer jou als supercapper en paarden menneke (was ik vroeger ook) en als poster van absuluut geen onzin. Misverstandje?
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, we houden het op een misverstandje.
inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
Over een kwartier half drie he, zegt Jaap. Maar het is toch zondag?
Hierover wordt wisselend gedacht door de verschillende redacteuren 'achter'. De ene interpreteerd de regels anders dan de andere. Hierover heeft Huub al vaker discussie gehad. Ook op een feestdah zoals nu.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
Over een kwartier half drie he, zegt Jaap. Maar het is toch zondag?
Chips, zegt hij. En: 'Je was ze vergeten, dus ik geef ze terug'.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio treft een bed volk snoepjes aan
[afbeelding]
Dat betekent een tegenactie van Japio.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio treft een bed volk snoepjes aan
[afbeelding]
door wie?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio treft een bed vol snoepjes aan
[afbeelding]
Erik, met de mededeling dat hij dacht dat Japio de snoepjes was vergeten. (Eric had gisteren ook z'n bed vol van die snoepjes)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |