heb je een link?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met deze stream op de achtergrond kijk ik dgk (pinkpop) is toch ook cos.
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met deze stream op de achtergrond kijk ik dgk (pinkpop) is toch ook cos.
[afbeelding]
Bedankt!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/20108514
wat heet: zijn piemeltje priemt eerst in aDEL's poepgat en vervolens in d'r kut. volgens Maria van het gezondheisplein.nl zijn die (anaal)bacteriën uiterst hardnekkig en kunnen heel gemakkelijk een blaasontseking veroorzaken bij aDEL.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook op zijn piemeltje zitten bacteriën..
Misschien een domme vraag maar is dit live?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/20108514
Ik herinner me dat Jaap, in de nacht toen hij een pact sloot met Huub, de accountant in verband bracht met de uitslag van populariteitspoll. Dat de populairste miljonairs niet zomaar mogen worden weggestemd. Ze waren toen beide net bij de Febo geweest. Ze kregen toen ook te horen dat Havo4 grappen niet op prijs werden gesteld.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio spreekt regelmatig over 'de accountant'. Volgens zijn theorie wordt 'achter' een puntentelling bijgehouden van de TV-waardige momenten van iedereen.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar is dit live?
Volgens mij wel (on stage icoontje aangeklikt)quote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar is dit live?
wist mijn wachtwoord niet meer. heb een computer crash gehad dus was alles kwijt.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je wijzigt het mailadres van je oude account even??![]()
Je kunt nog wel even doorgaan, de inkijk was zojuist zelfs nog beterquote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke in beeld ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh is dat Lieke? Ik dacht Amanda.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke in beeld ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien nog met middenbermbeveiliging.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke in beeld ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, volgens mij ook ja. Leuk, ff toevoegen aan favo.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij wel (on stage icoontje aangeklikt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |