quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo te zien nog met middenbermbeveiliging.
en dat had ze pasgeleden ookquote:Op maandag 28 mei 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat heet: zijn piemeltje priemt eerst in aDEL's poepgat en vervolens in d'r kut. volgens Maria van het gezondheisplein.nl zijn die (anaal)bacteriën uiterst hardnekkig en kunnen heel gemakkelijk een blaasontseking veroorzaken bij aDEL.
Wat was de naam?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wist mijn wachtwoord niet meer. heb een computer crash gehad dus was alles kwijt.
vond die oude naam al zowiezo niets want dat was een oud account van mijn man om over de politiek op fok te neuzelen. Ik houdt meer van niveau![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik herinner me dat Jaap, in de nacht toen hij een pact sloot met Huub, de accountant in verband bracht met de uitslag van populariteitspoll. Dat de populairste miljonairs niet zomaar mogen worden weggestemd. Ze waren toen beide net bij de Febo geweest. Ze kregen toen ook te horen dat Havo4 grappen niet op prijs werden gesteld.
Opvallend was ook de rol van Melissa die vrijdag ervoor, haar eerste werkdag, en tegen Jaap zei dat hij met Huub moest samenwerken en een pact met hem moest aangaan.
En daarom post je in DGK... okayquote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wist mijn wachtwoord niet meer. heb een computer crash gehad dus was alles kwijt.
vond die oude naam al zowiezo niets want dat was een oud account van mijn man om over de politiek op fok te neuzelen. Ik houdt meer van niveau![]()
hint?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Dat was best een leuke en herkenbare avatar trouwens.
Huh? Ziet ik daar nu echt een onblote Flamoes?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke en Huub gaan steeds meer boven het dekbed
[afbeelding]
Zal nog wat worden als er een hittegolf is. Volgens mij is het dan niet uit te houden onder een dekbedquote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke en Huub gaan steeds meer boven het dekbed
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat heb je nu aardig ingehaald, met 119 op één dag![]()
Ik zie alleen het "On Demand" knopje.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij wel (on stage icoontje aangeklikt)
Het motto van DGK is "Het is niet altijd wat je ziet"quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh? Ziet ik daar nu echt een onblote Flamoes?![]()
airco... dan is het goed te doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zal nog wat worden als er een hittegolf is. Volgens mij is het dan niet uit te houden onder een dekbed![]()
natasja, lieke en eric luid pratend en lachend in de slaapkamer,quote:Op maandag 28 mei 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
wipje was nog klaar, hoewel het al lang genoeg geduurd had. het werd verstoord door de binnenkomst van Huub.
ja, ik bedoelde daar te zeggn dat het wipje nog NIET klaar was overigens. hdnkkk (ik lees dat er staat "wipje was nog klaar")quote:Op maandag 28 mei 2007 01:49 schreef miesy het volgende:
[..]
natasja, lieke en eric luid pratend en lachend in de slaapkamer,
brian en aman konijnen onverstoorbaar door...
huub komt stilletjes de kamer binnen, brian kijkt para om zich heen, krijgt spontaan een slappe en stopt ermee.![]()
huub moest eens weten wat voor een effect hij op die jongen heeft.![]()
Meid, als ik geweten had dat jij het was had ik de SC naar je genoemd:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |