Post maar dan zet ik het wel hier in de OP.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
ahhh kut..ik had juist veel werk gemaakt van mijn OP
Je wordt oudquote:Op zondag 27 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
ahhh kut..ik had juist veel werk gemaakt van mijn OP
Neeeeeeeee pleasequote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom moet het bezoek ook al naar de FEBO? Je gaat me toch niet vertellen dat..................
Echt niet!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom moet het bezoek ook al naar de FEBO? Je gaat me toch niet vertellen dat..................![]()
michael zou een heel gevaarlijke bewoner kunnen worden, geilt volgens mij op brian en huub (ook al mag hij hem niet)quote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat hij naar de buren moet.
En Natas doet veel te aardig tegen hem.
Begin bang te worden.
Hij zit daar waarschijnlijk voor een video boodschap. Dumpen van Eric part ?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt niet!
Het is weer tijd voor een leuke vrouw, Neentje mag ook![]()
Ik vrees met grote vrezen. Heb jij ooit het bezoek naar te FEBO zien gaan?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt niet!
Het is weer tijd voor een leuke vrouw, Neentje mag ook![]()
Ik zei het al. Michael wordt de nieuwe miljonair......quote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat hij naar de buren moet.
En Natas doet veel te aardig tegen hem.
Begin bang te worden.
Hij is TE rustig.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
michael zou een heel gevaarlijke bewoner kunnen worden, geilt volgens mij op brian en huub (ook al mag hij hem niet)
erik vindt hij verschrikkelijk
Pfffffff weet het niet hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
michael zou een heel gevaarlijke bewoner kunnen worden, geilt volgens mij op brian en huub (ook al mag hij hem niet)
erik vindt hij verschrikkelijk
Daar kan ik nou niet echt geil van worden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zei het al. Michael wordt de nieuwe miljonair......![]()
Dan wil me geld terugquote:Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zei het al. Michael wordt de nieuwe miljonair......![]()
Brian vertelt dat Huub heel erg meeloopt met Jaap en dat hij zich nu al kan verheugen op de popoll en dat Jaap dan helemaal bovenaan staat en Huub ver gezakt is.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:00 schreef F04 het volgende:
Brian loopt de boel weer op te stoken.
Mag ik eerlijk zijn? Ik wil niemand bekritiseren, maar ik vind dit niet zo leuk meer. Je opent als de kippen menig nieuwe COS, volgens mij om anderen voor te zijn. Maar over het algemeen vind ik dat je geen werk maakt van een korte update, en niet altijd neem je de moeite een actuele TT te kiezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef F04 het volgende:
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
Credits gaan naar OudFruit voor de OP.
Dan hebben we het nog niet over Huub gehad., . . . .quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef PaasAap2000 het volgende:
typisch brian hij probeert het elke keer weer. sneaky
Amen to thatquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn? Ik wil niemand bekritiseren, maar ik vind dit niet zo leuk meer. Je opent als de kippen menig nieuwe COS, volgens mij om anderen voor te zijn. Maar over het algemeen vind ik dat je geen werk maakt van een korte update, en niet altijd neem je de moeite een actuele TT te kiezen.
Ik spreek alleen voor mezelf, maar ik zou het leuk vinden als anderen ook eens een kans kregen. Variatie is leuk, toch.
Ben bang dat Brian profiteert van de daling van Huub.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelt dat Huub heel erg meeloopt met Jaap en dat hij zich nu al kan verheugen op de popoll en dat Jaap dan helemaal bovenaan staat en Huub ver gezakt is.
Brian heeft alles gezien en er foto's van gemaakt.
Een reden voor Huub om Jaap naar huis te sturen. Alleen doet ie dat niet. Dat vergeet Brian even voor het gemak.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelt dat Huub heel erg meeloopt met Jaap en dat hij zich nu al kan verheugen op de popoll en dat Jaap dan helemaal bovenaan staat en Huub ver gezakt is.
Ben ik mee eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zijn? Ik wil niemand bekritiseren, maar ik vind dit niet zo leuk meer. Je opent als de kippen menig nieuwe COS, volgens mij om anderen voor te zijn. Maar over het algemeen vind ik dat je geen werk maakt van een korte update, en niet altijd neem je de moeite een actuele TT te kiezen.
Ik spreek alleen voor mezelf, maar ik zou het leuk vinden als anderen ook eens een kans kregen. Variatie is leuk, toch.
En ze zingt weer:"Ananas."quote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Natas zegt dat Brian op een ananas lijkt met dat haar.![]()
Ik heb pas NA 292 berichten die COS geopend.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.
Het is een zeer gewaardeerde gewoonte om een leuke TT te kiezen, en veel users stellen een update op prijs.
F04, jij moet dus 10 minuten wachten voor je een Cos opent.
Als ik voor mezelf spreek boeit het me gee rukquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie geen smiley, dus ik moet dit serieus nemen?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.
Het is een zeer gewaardeerde gewoonte om een leuke TT te kiezen, en veel users stellen een update op prijs.
Zal Netty leukvindenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda hebben een relatie vanaf vandaag.
De weg vrij voor een gouden kooi baby!quote:
Nou ja, wel een beetje. Ik vind het heerlijk als iemand de moeite heeft genomen om al een nieuwe COS klaar te zetten zodat we gelijk weer verder kunnen en ik niet een kwartier lang moet F5-en.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek boeit het me gee ruk
Weer alleen seks?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda hebben een relatie vanaf vandaag.
Echt wel. En Brian staat met een bek vol tanden.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Haha Lieke is echt goed.
Als ik voor mezelf spreek, hoort deze hele discussie niet hierquote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek boeit het me gee ruk
Ik zal voor jouw, speciaal omdat jij het bent voor 12 uur de 'nieuw topic' knop met rust laten.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaalquote:Op zondag 27 mei 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Brian: Je zegt eergisteren tegen mij dat je je gevoel voor Amanda op een laag pitje hebt gezet, vervolgens zoent ze met Mitch, en nu claim je haar weer.
Ik kan Lieke niet uitstaan, maar dit is top.
Je loopt achter. De hoerenmadam heeft anders besloten.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:14 schreef PaasAap2000 het volgende:
gelukkig trekt natasia dr handen van brian af als ie nog een keer sex heeft met amanda... uhmmm.. ja
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat Mitch en Amanda gaan zoenen.
ik ben blij toequote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een tyfus bemoeizuchtig wijf die Lieke
Brian is lichtelijk para. Dus een goede zaak.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een tyfus bemoeizuchtig wijf die Lieke
nou gewoon, brian para maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
Wat wil Lieke nu bereiken.. Ze stookt niet, ze stelt domme vragen, het heeft helemaal geen nut
Ze heeft eergisteren een heel gesprek met hem gehad over hun relaties en weet dus precies hoe Brian er toen nog over dacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
Wat wil Lieke nu bereiken.. Ze stookt niet, ze stelt domme vragen, het heeft helemaal geen nut
Ach, ik ben allang blij dat ze niet tegen Huub loopt te zeiken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef SiRojK het volgende:
goeverdoeme leg uit pls!!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je loopt achter. De hoerenmadam heeft anders besloten.
Tsja, laat d'r es naar haar eigen 'relatie' kijkenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft eergisteren een heel gesprek met hem gehad over hun relaties en weet dus precies hoe Brian er toen nog over dacht.
Brian confronteren met z'n hondengedrag tegenover z'n 'relaties' kan nooit kwaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja, laat d'r es naar haar eigen 'relatie' kijken![]()
Michael die brian over zich heen krijgt... that will be the dayquote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Michael als bewoner? ik zie het al helemaal voor me.. krijgen we weer zon type als Amanda die zonder te kijken de kooi binnenloopt en zodra hij binnenwandelt de goedlachse/aardige Natasia (SCHATJE POEPIE WIL JE WAT DRINKEN?) en de vriendelijk Brian over zich heen krijgt en denkt GOH WAT ZIJN ZE LEUK EN AARDIG en dan begint de indoctrinatie van N en B over Huub en je hebt weer een nieuw slachtoffer in je groepje
10 minuten wachten? Je mag toch altijd NA de 290 post's een nieuwe COS aanmaken?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik mee eens.
Als Natasja over 4 maanden de villa verlaat, heeft hij geen back-up meer, als hij Amanda laat vallen, dus neuken please.quote:
Welk hondengedragquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian confronteren met z'n hondengedrag tegenover z'n 'relaties' kan nooit kwaad.
IK WEET HET OOK NIET :Squote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
WAT VOOR VENT KOMT ER NU BINNEN LOPEN ?:S
O ja, ik was vergeten dat jij de rol van de advokaat van de duivel in had genomen door Brian te verdedigenquote:
GEEN IDEEEEE OH MY GUUUDDDTTTTTTquote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
WAT VOOR VENT KOMT ER NU BINNEN LOPEN ?:S
Nee hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
O ja, ik was vergeten dat jij de rol van de advokaat van de duivel in had genomen door Brian te verdedigen![]()
Pas op met je commentaar, straks laat iemand je nog weten dat je strafregels met schrijven of nog erger, moet je in de hoek staanquote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef F04 het volgende:
[..]
10 minuten wachten? Je mag toch altijd NA de 290 post's een nieuwe COS aanmaken?
Hij gedraagt zich er niet naar.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het goed dat Lieke stomme vragen stelt
hoe weet jij dat dan ? niet om bijdehand te doen maar ik ben gewoon benewd hoe je aan die info komt :pquote:
Goh dat klinkt heel andersquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het goed dat Lieke stomme vragen stelt en dat ze niet begrijpen wat Aman en Brian hebben afgesproken.
Lul niet zo slap manquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Mitch is getoneelhaakt .. werd iets te grote dreiging voor Brian ivm weer een para aanval.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mitch + Melissa kunnen niet.. Geloofd iemand dit??
de nieuwe Bonny and Clyde .. aldus Brianquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Kaleddis het volgende:
Welke afspraken hebben Amanda en Brian dan gemaakt ? Iemand iets gehoord ?
Bij welke programma's is ze eigenlijk nog meer betrokken geweest?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pannekoek is een vervelend kutwijf dat echt geen programma's kan maken![]()
Orwell, animal farm.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef SiRojK het volgende:
J: Wij zijn allemaal gelijk, maar sommigen zoals ik zijn iets meer gelijk dan Natasia
Je meent het, ik luister andere stream?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Nieuwe butler ter bescherming van Brian! Het wordt zooooooooooo doorzichtig!
Brian zegt nu zelf dat er een nieuwe Mitch of Melisa komt, he knew!
Hij regelt de afapraken hoorde ik eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan ? niet om bijdehand te doen maar ik ben gewoon benewd hoe je aan die info komt :p
Niet vanwege Disana, maar ik wilde er zelf al wat van zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zal voor jouw, speciaal omdat jij het bent voor 12 uur de 'nieuw topic' knop met rust laten.
Ja omdat Dimitri de smokingbroek van Brian aan heeft en m achter zag... Jongens niet zo para... Jullie lijken Brian zelf wel. En Mitch komt volgende week gewoon weer... Relaxe...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wist meer, die vertelde net aan Amanda: Misschien komt Mitch niet, komt Melissa of misschien wel heel iemand anders
Ook een quote van Geefmegeentjoeri -quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het, ik luister andere stream?
Die mitch was niet zo happig op seks voor de camera's en amanda was niet echt zijn type....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Nieuwe butler ter bescherming van Brian! Het wordt zooooooooooo doorzichtig!
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja omdat Dimitri de smokingbroek van Brian aan heeft en m achter zag... Jongens niet zo para... Jullie lijken Brian zelf wel. En Mitch komt volgende week gewoon weer... Relaxe...
Ah, nieuwe prooi voor Amanda.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:21 schreef agter het volgende:
Invaller voor Mitchell, hij heet Dimitri.
Ik moet toch altijd zo lachen om jou/jullie uitleg. Keep up the good work.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja omdat Dimitri de smokingbroek van Brian aan heeft en m achter zag... Jongens niet zo para... Jullie lijken Brian zelf wel. En Mitch komt volgende week gewoon weer... Relaxe...
Lees ff de reactie van DGK-redactie, tis allemaal niet zo erwgquote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ook een quote van Geefmegeentjoeri -
Brian wist meer, die vertelde net aan Amanda: Misschien komt Mitch niet, komt Melissa of misschien wel heel iemand anders
Die hoorde dus hetzelfde als ik.
De redaktie noemt brian zelfs paraquote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg mensen ook een OP starten met alleen de tekst ' verder' .quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet vanwege Disana, maar ik wilde er zelf al wat van zeggen.
Er is een uitgebreid discussietopic geweest over het openen van COSsen en daar is uit gekomen dat de goede jarenlange traditie van een originele titel wordt gehandhaaft en een update in de OP gezet wordt.
Wie dat niet wil doen, moet niet voortijdig een topic openen, maar gewoon wachten.
Kun je niet iets doen aan de beeldverhouding van stream 1?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het probleem zit m denk ik meer in je povere OP's, het zou gewaardeerd worden als daar een korte update instond over wat er gebeurd is en waar de TT op slaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef F04 het volgende:
[..]
10 minuten wachten? Je mag toch altijd NA de 290 post's een nieuwe COS aanmaken?
Blablablaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar waarom worden acties naar Brian toe steeds afgekapt? Het wordt daardoor echt niet leuker om te blijven kijken hoorquote:
Het is niet persoonlijk dus ik hoop dat je het dat dan ook niet maakt. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat het niet alleen om de snelste COS gaat, maar ook om een klein woordje update en als het kan een aardige titel. Dus niet teveel van 'Waar de COS verdergaat' bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zal voor jouw, speciaal omdat jij het bent voor 12 uur de 'nieuw topic' knop met rust laten.
misschien moet deze hele discussie wel naar de FBquote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk dus ik hoop dat je het dat dan ook niet maakt. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat het niet alleen om de snelste COS gaat, maar ook om een klein woordje update en als het kan een aardige titel. Dus niet teveel van 'Waar de COS verdergaat' bijvoorbeeld.
En, toen de eisen voor het openen van een COS werden versoepeld, werd er nog wel gevraagd om een korte update - misschien moeten de 'regels' nog maar eens herpost worden in de FB.
Ik doe meequote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien moet deze hele discussie wel naar de FB
Graagquote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk dus ik hoop dat je het dat dan ook niet maakt. Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken dat het niet alleen om de snelste COS gaat, maar ook om een klein woordje update en als het kan een aardige titel. Dus niet teveel van 'Waar de COS verdergaat' bijvoorbeeld.
En, toen de eisen voor het openen van een COS werden versoepeld, werd er nog wel gevraagd om een korte update - misschien moeten de 'regels' nog maar eens herpost worden in de FB.
Dat doe je snelquote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik keur Dimitri goed.
Ik ook, komt een stuk minder sloom over dan Mitch.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik keur Dimitri goed.
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar waarom worden acties naar Brian toe steeds afgekapt? Het wordt daardoor echt niet leuker om te blijven kijken hoor![]()
Waarom heeft hij nou weer z'n zwembroek meegenomen. Beetje verdacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook, komt een stuk minder sloom over dan Mitch.
Nieuwe bewoner ?
Is het dan een neukertje voor Eric?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Complimenten voor de nieuwe butler!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.
Oi Ja dusquote:
Je zegt net zelf dat ze hier wel op brian lijken, die beeldvorming klopt ook niet en is zeer beledigend.....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.
Omdat ie wellicht in de jacuzzi belandt... Lekker voorspelbaar... hahahaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij nou weer z'n zwembroek meegenomen. Beetje verdacht.
stoom oven.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand wat dit ding is.. Dat ronde RVS geval:
[afbeelding]
stoomovenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand wat dit ding is.. Dat ronde RVS geval:
[afbeelding]
Wij zien ook overal nieuwe bewoners in.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook, komt een stuk minder sloom over dan Mitch.
Nieuwe bewoner ?
Om hoe laat gaat Michael naar huis?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er komt géén discussiequote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jezus, dat is gewoon een feitquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zo is dat ook afgesproken, een "en verder" vind ik alleen acceptabel als er al minutenlang geen COS blijkt te zijn, en dan nog is het vervelend, maar soms wel begrijpelijk omdat iemand dan wellicht niet op de hoogte is van wat er zich in de voorgaande COS heeft afgespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Dat hij de airco heel warm had gezet en de afstandsbedieningen verstopte.....quote:
Nee komt gewoon in de reguliere uitzendingen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE? Word het trouwen van Jaap en Cora live op TIEN uitgezonden? Zoja hoelaat?
Beste redaktie, hebben jullie Michael al verteld dat ene StefanPeeters van Fok!quote:
GVD en er was geen script tochquote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Omdat ie wellicht in de jacuzzi belandt... Lekker voorspelbaar... hahaha
Je kent ons inmiddels toch wel...![]()
Ons humeur is al weken naar de knoppen omdat brian nou nooit eens gepakt word.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat willen we niet hoor, maar ik ben nu eenmaal een kritische Fokker en streamer.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Er komt géén discussie
FAQ, Policy, Streams en Bewoners
DKG_REDACTIE ge"hacked" ?? Of zit er zo'n newbie achter?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Omdat ie wellicht in de jacuzzi belandt... Lekker voorspelbaar... hahaha
Je kent ons inmiddels toch wel...![]()
Deze is dan wel leuker hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jonger broertje van Tim en Tom Coronel![]()
Ja, uit de nieuwe regels (waarover we in de FB trouwens ook nog zijn gepolst, we hadden dus inbreng) blijkt dat dit voor iedereen geldt.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Oke vraag 2 is beantwoord. Dus gewoon om 19.30. Word het Live (op tv) uitgezonden dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee komt gewoon in de reguliere uitzendingen.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jonger broertje van Tim en Tom Coronel![]()
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ons humeur is al weken naar de knoppen omdat brian nou nooit eens gepakt word.
Stuur een mail via de site dan geven we m wel door.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Beste redaktie, hebben jullie Michael al verteld dat ene StefanPeeters van Fok!
HELEMAAL verliefd op Michael is ???![]()
Het komt 6 juli LIVE op TV , hoelaat is nog niet bekend.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE? Word het trouwen van Jaap en Cora live op TIEN uitgezonden? Zoja hoelaat?
Huh alles is gescipt. Hebben ze dat nog niet aan je verteld?quote:
Nee natuurlijk via de NOS, met Maartje van Weegen als presentatrice, er wordt zelfs over gesproken dat het een nationale feestdag gaat worden met vrijmarkt en alles erop en eraanquote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef F04 het volgende:
Kritisch op brian jaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat willen we niet hoor, maar ik ben nu eenmaal een kritische Fokker en streamer.
Hij wil dan ook graag weten hoe laat Michael naar huis gaat zodat hij nog ff snel op z'n brommertje kan stappen om hem bij de poort op te vangenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Beste redaktie, hebben jullie Michael al verteld dat ene StefanPeeters van Fok!
HELEMAAL verliefd op Michael is ???![]()
Nee niet live. Gewoon net zoals normaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef F04 het volgende:
[..]
Oke vraag 2 is beantwoord. Dus gewoon om 19.30. Word het Live (op tv) uitgezonden dan?
Als ik op 'mail de redaktie' klik dan krijg is:quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Stuur een mail via de site dan geven we m wel door.
hear hear.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ons humeur is al weken naar de knoppen omdat brian nou nooit eens gepakt word.
Met Linda de Mol en allemaal BN'ersquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee natuurlijk via de NOS, met Maartje van Weegen als presentatrice, er wordt zelfs over gesproken dat het een nationale feestdag gaat worden met vrijmarkt en alles erop en eraan![]()
Ook dat iedereen sinds de renovatie veel meer in de gameroom zit en dat we bijna niets meer kunnen verstaan vanwege de pleurismuziek?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huh alles is gescipt. Hebben ze dat nog niet aan je verteld?![]()
Waarom moet je hem via Tien mailen als je hem ook gewoon kunt Hyvenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als ik op 'mail de redaktie' klik dan krijg is:
"Wegens onderhoudswerkzaamheden is tien.tv tijdelijk niet bereikbaar
Je kunt wel gewoon De Gouden Kooi Live! kijken"
Wat is het emailadres ?
Haha, t zijn Willem Alexander en Maxima nietquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe vaak moet er nog verteld worden dat de trouwerij niet live wordt uitgezonden en dat er ook geen hele dag voor uitgetrokken wordt![]()
DGK_Redactie kan misschien beter een PM naar je sturen met het mail adres er in?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Wat is het emailadres ?
Oh ja, da's waar ook ! Laat maar REDAKTIE, ik hyve hem wel. Maar tochquote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom moet je hem via Tien mailen als je hem ook gewoon kunt Hyven![]()
Wil je nou wel of geen scriptquote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
hear hear.
Hoe zat dat met Huubs belofte om Brian te pakken als Natasia in de kliniek was?
Misschien niet door het ontmoedigen van achter, maar dan kunnen jullie hem toch wel eens AANSPOREN ???
Toch heeel vreemd dat die beeldvorming bij iedereen (ook niet streamers) zo is behalve bij jullie??quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jaap is wel Koning van het landgoed DGK.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, t zijn Willem Alexander en Maxima niet![]()
Op uiterlijk is ie in elk geval afgekeurd.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef robert2006 het volgende:
de nieuwe butler is een sympathieke lelijkerd
Omdat Michael ze straks gaat vertellen dat hij de nwe bewoner is?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:46 schreef Charmian het volgende:
waarom zitten ze eigenlijk allemaal zo braaf op de bank?
Alkmaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alkmaar, Heerhugowaard, Limmen, Heiloo of wat?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
DUITSERS... De Duitsers komen der aan!
Hahaha, dat zou een goede zijn.. Dan pakt hij morgenvroeg zijn spul al weer in om weg te gaan....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat Michael ze straks gaat vertellen dat hij de nwe bewoner is?
Allemaal kuilen in Jan de bouvries creatiesquote:Op zondag 27 mei 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
DUITSERS... De Duitsers komen der aan!
Een dag lang live wiet snuiven met Frans!!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Met Linda de Mol en allemaal BN'ers![]()
Plus we zetten redacteur Frans er bij die zorgt voor de wiet en alcohol.![]()
Dit is Elle Bree, een zangeres.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
whahaha Amanda en Brian hebben verkering en wie is daar, de SOCA Boys danseres![]()
Onzin. Beluister dit maar en dan op het einde: mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070523-evert.wmaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee niet live. Gewoon net zoals normaal.
Ook de niet streamersquote:Op zondag 27 mei 2007 20:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Toch heeel vreemd dat die beeldvorming bij iedereen (ook niet streamers) zo is behalve bij jullie??
Jezus ik wist niet dat er zulke domme mensen bestondenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Onzin. Beluister dit maar en dan op het einde: mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070523-evert.wma
dus het is LIVE op TV.
Precies ongeveer dat, deze peer werkt in Bergen, komt uit Alkmaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alkmaar, Heerhugowaard, Limmen, Heiloo of wat?
Everts weet het beterquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Onzin. Beluister dit maar en dan op het einde: mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070523-evert.wma
dus het is LIVE op TV.
Rara, hoe kan dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook de niet streamers
hoe weet je dat?
Brian stond 2e in de popo
Djeez ik vond haar echt lijken, en het zou wel een leuke grap zijn geweest...Mitch eruit, Brian en Amanda verkering en Ellie er opeens weer inquote:
Die gozer had inmiddels toch allang weg moeten zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat Michael ze straks gaat vertellen dat hij de nwe bewoner is?
klerenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat een kleren heeft Amanda aan zeg.
Ik spreek nog wel eens met mensen die niet streamen maar wel naar het programma kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook de niet streamers
hoe weet je dat?
Brian stond 2e in de popo
ok, toestemming van mij voor een off topic discussie, met in de ene hoek, de redactie, en in de andere hoek, Dutchy Centralequote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jezus ik wist niet dat er zulke domme mensen bestonden![]()
![]()
![]()
Gelukkig weten ze bij 538 altijd beter wat er speelt dan bij de zender zelf....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
dus het is LIVE op TV.
Houd nou eens op zegquote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Evert lult vaak uit zijn nek , dat klopt. Maar als je bedenkt dat Radio 538 onderdeel van Talpa Media is , is het wel logisch dat hij daar niet zomaar onzin gaat verkopen omdat het op dat moment zijn werkgever is. Tevens is het best logisch om het live uit te zenden op de vrijdag avond want daar hebben ze nu geen goede programma's qua kijkcijfers.
Hadden die ook voor brian ge-smst?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel eens met mensen die niet streamen maar wel naar het programma kijken.
Dit is echt niet om aan te horenquote:
De zender & 538 horen bij elkaar: Talpa media.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze bij 538 altijd beter wat er speelt dan bij de zender zelf....
Vraag Edwin Evers ook ff waar ik m'n paspoort gelaten heb, misschien weet ie dat ook?!![]()
Mooi! Jaap blijft dus nog een maandje!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee komt gewoon in de reguliere uitzendingen.
Het is jouw feestje schat, geloof wat je geloven wilt...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
De zender & 538 horen bij elkaar: Talpa media.
Geen idee... Probeer t later ff. Geef je mailadres anders dan geef ik t zo aan Michael.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Wat is het emailadres ?
Als het niet in het uitzenschema staat en de redactie het ontkent, denk je dan dat zij gelijk hebben of roddelkoning Evert Santegoeds?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
De zender & 538 horen bij elkaar: Talpa media.
Euhm, nee juist niet! ivm die wondquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kunnen er streams naar de eh....stal van mijn part![]()
Hoe gaat het trouwens met het paardje, wordt die wel goed verzorgd daar en laten ze hem regelmatig rennen?
Tja we zullen het dan zienquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is jouw feestje schat, geloof wat je geloven wilt...
Verzorging is prima, ook Ellen komt regelmatig. De wond is nog niet genezen, maar Ellen hoopt dat Fries woensdag de bak weer in kan.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kunnen er streams naar de eh....stal van mijn part![]()
Hoe gaat het trouwens met het paardje, wordt die wel goed verzorgd daar en laten ze hem regelmatig rennen?
Misschien is john wel geen pure dictator en laat hij programmamakers vrij in het maken van programma's?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Evert lult vaak uit zijn nek , dat klopt. Maar als je bedenkt dat Radio 538 onderdeel van Talpa Media is , is het wel logisch dat hij daar niet zomaar onzin gaat verkopen omdat het op dat moment zijn werkgever is. Tevens is het best logisch om het live uit te zenden op de vrijdag avond want daar hebben ze nu geen goede programma's qua kijkcijfers.
Jij had toch al 3.000.000 smsjes gestuurd voor Brian?quote:
Wil je aan Mitch doorgeven dat mijn maten 90-60-90 zijn?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Geen idee... Probeer t later ff. Geef je mailadres anders dan geef ik t zo aan Michael.
Hahaha je hebt ook gelijk Evert Santegoeds weet het beter dan wij... We gaan 6 juli zien wij gelijk heeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
dus het is LIVE op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |