Hadden die ook voor brian ge-smst?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel eens met mensen die niet streamen maar wel naar het programma kijken.
Dit is echt niet om aan te horenquote:
De zender & 538 horen bij elkaar: Talpa media.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze bij 538 altijd beter wat er speelt dan bij de zender zelf....
Vraag Edwin Evers ook ff waar ik m'n paspoort gelaten heb, misschien weet ie dat ook?!![]()
Mooi! Jaap blijft dus nog een maandje!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee komt gewoon in de reguliere uitzendingen.
Het is jouw feestje schat, geloof wat je geloven wilt...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
De zender & 538 horen bij elkaar: Talpa media.
Geen idee... Probeer t later ff. Geef je mailadres anders dan geef ik t zo aan Michael.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als ik op 'mail de redaktie' klik dan krijg is:
"Wegens onderhoudswerkzaamheden is tien.tv tijdelijk niet bereikbaar
Je kunt wel gewoon De Gouden Kooi Live! kijken"
Wat is het emailadres ?
Als het niet in het uitzenschema staat en de redactie het ontkent, denk je dan dat zij gelijk hebben of roddelkoning Evert Santegoeds?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
De zender & 538 horen bij elkaar: Talpa media.
Euhm, nee juist niet! ivm die wondquote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kunnen er streams naar de eh....stal van mijn part![]()
Hoe gaat het trouwens met het paardje, wordt die wel goed verzorgd daar en laten ze hem regelmatig rennen?
Tja we zullen het dan zienquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is jouw feestje schat, geloof wat je geloven wilt...
Verzorging is prima, ook Ellen komt regelmatig. De wond is nog niet genezen, maar Ellen hoopt dat Fries woensdag de bak weer in kan.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kunnen er streams naar de eh....stal van mijn part![]()
Hoe gaat het trouwens met het paardje, wordt die wel goed verzorgd daar en laten ze hem regelmatig rennen?
Misschien is john wel geen pure dictator en laat hij programmamakers vrij in het maken van programma's?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Evert lult vaak uit zijn nek , dat klopt. Maar als je bedenkt dat Radio 538 onderdeel van Talpa Media is , is het wel logisch dat hij daar niet zomaar onzin gaat verkopen omdat het op dat moment zijn werkgever is. Tevens is het best logisch om het live uit te zenden op de vrijdag avond want daar hebben ze nu geen goede programma's qua kijkcijfers.
Jij had toch al 3.000.000 smsjes gestuurd voor Brian?quote:
Wil je aan Mitch doorgeven dat mijn maten 90-60-90 zijn?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Geen idee... Probeer t later ff. Geef je mailadres anders dan geef ik t zo aan Michael.
Hahaha je hebt ook gelijk Evert Santegoeds weet het beter dan wij... We gaan 6 juli zien wij gelijk heeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Onzin. Beluister dit maar en dan op het einde: mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070523-evert.wma
dus het is LIVE op TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |