O ja, ik was vergeten dat jij de rol van de advokaat van de duivel in had genomen door Brian te verdedigenquote:
GEEN IDEEEEE OH MY GUUUDDDTTTTTTquote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
WAT VOOR VENT KOMT ER NU BINNEN LOPEN ?:S
Nee hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
O ja, ik was vergeten dat jij de rol van de advokaat van de duivel in had genomen door Brian te verdedigen![]()
Pas op met je commentaar, straks laat iemand je nog weten dat je strafregels met schrijven of nog erger, moet je in de hoek staanquote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef F04 het volgende:
[..]
10 minuten wachten? Je mag toch altijd NA de 290 post's een nieuwe COS aanmaken?
Hij gedraagt zich er niet naar.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het goed dat Lieke stomme vragen stelt
hoe weet jij dat dan ? niet om bijdehand te doen maar ik ben gewoon benewd hoe je aan die info komt :pquote:
Goh dat klinkt heel andersquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het goed dat Lieke stomme vragen stelt en dat ze niet begrijpen wat Aman en Brian hebben afgesproken.
Lul niet zo slap manquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Mitch is getoneelhaakt .. werd iets te grote dreiging voor Brian ivm weer een para aanval.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mitch + Melissa kunnen niet.. Geloofd iemand dit??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |