Beste redaktie, hebben jullie Michael al verteld dat ene StefanPeeters van Fok!quote:
GVD en er was geen script tochquote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Omdat ie wellicht in de jacuzzi belandt... Lekker voorspelbaar... hahaha
Je kent ons inmiddels toch wel...![]()
Ons humeur is al weken naar de knoppen omdat brian nou nooit eens gepakt word.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.
Dat willen we niet hoor, maar ik ben nu eenmaal een kritische Fokker en streamer.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat is een soort beeldvorming bij jullie die helemaal niet waar is. Maar goed het fenomeen dat Brian en Natasia voorgetrokken worden gaat er bij jullie toch niet uit dus laat ik er ook maar niet op reageren want dan gaat mn humeur weer naar nul.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Er komt géén discussie
FAQ, Policy, Streams en Bewoners
DKG_REDACTIE ge"hacked" ?? Of zit er zo'n newbie achter?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Omdat ie wellicht in de jacuzzi belandt... Lekker voorspelbaar... hahaha
Je kent ons inmiddels toch wel...![]()
Deze is dan wel leuker hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jonger broertje van Tim en Tom Coronel![]()
Ja, uit de nieuwe regels (waarover we in de FB trouwens ook nog zijn gepolst, we hadden dus inbreng) blijkt dat dit voor iedereen geldt.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Jah, oke, dat begrijp ik, maar dan neem ik aan dat dit ook geld voor andere snelle cos-makers.
Oke vraag 2 is beantwoord. Dus gewoon om 19.30. Word het Live (op tv) uitgezonden dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee komt gewoon in de reguliere uitzendingen.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jonger broertje van Tim en Tom Coronel![]()
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ons humeur is al weken naar de knoppen omdat brian nou nooit eens gepakt word.
Stuur een mail via de site dan geven we m wel door.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Beste redaktie, hebben jullie Michael al verteld dat ene StefanPeeters van Fok!
HELEMAAL verliefd op Michael is ???![]()
Het komt 6 juli LIVE op TV , hoelaat is nog niet bekend.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE? Word het trouwen van Jaap en Cora live op TIEN uitgezonden? Zoja hoelaat?
Huh alles is gescipt. Hebben ze dat nog niet aan je verteld?quote:
Nee natuurlijk via de NOS, met Maartje van Weegen als presentatrice, er wordt zelfs over gesproken dat het een nationale feestdag gaat worden met vrijmarkt en alles erop en eraanquote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE? Word het trouwen van Jaap en Cora live op TIEN uitgezonden? Zoja hoelaat?
Kritisch op brian jaquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat willen we niet hoor, maar ik ben nu eenmaal een kritische Fokker en streamer.
Hij wil dan ook graag weten hoe laat Michael naar huis gaat zodat hij nog ff snel op z'n brommertje kan stappen om hem bij de poort op te vangenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Beste redaktie, hebben jullie Michael al verteld dat ene StefanPeeters van Fok!
HELEMAAL verliefd op Michael is ???![]()
Nee niet live. Gewoon net zoals normaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef F04 het volgende:
[..]
Oke vraag 2 is beantwoord. Dus gewoon om 19.30. Word het Live (op tv) uitgezonden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |