de nieuwe Bonny and Clyde .. aldus Brianquote:Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef Kaleddis het volgende:
Welke afspraken hebben Amanda en Brian dan gemaakt ? Iemand iets gehoord ?
Bij welke programma's is ze eigenlijk nog meer betrokken geweest?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pannekoek is een vervelend kutwijf dat echt geen programma's kan maken![]()
Orwell, animal farm.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef SiRojK het volgende:
J: Wij zijn allemaal gelijk, maar sommigen zoals ik zijn iets meer gelijk dan Natasia
Je meent het, ik luister andere stream?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Nieuwe butler ter bescherming van Brian! Het wordt zooooooooooo doorzichtig!
Brian zegt nu zelf dat er een nieuwe Mitch of Melisa komt, he knew!
Hij regelt de afapraken hoorde ik eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan ? niet om bijdehand te doen maar ik ben gewoon benewd hoe je aan die info komt :p
Niet vanwege Disana, maar ik wilde er zelf al wat van zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zal voor jouw, speciaal omdat jij het bent voor 12 uur de 'nieuw topic' knop met rust laten.
Ja omdat Dimitri de smokingbroek van Brian aan heeft en m achter zag... Jongens niet zo para... Jullie lijken Brian zelf wel. En Mitch komt volgende week gewoon weer... Relaxe...quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wist meer, die vertelde net aan Amanda: Misschien komt Mitch niet, komt Melissa of misschien wel heel iemand anders
Ook een quote van Geefmegeentjoeri -quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het, ik luister andere stream?
Die mitch was niet zo happig op seks voor de camera's en amanda was niet echt zijn type....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Nieuwe butler ter bescherming van Brian! Het wordt zooooooooooo doorzichtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |