Die verberg je in een tas. Dan pak je een fiets die op slot staat. Doe je net of ie van jou is en dat je je sleuteltje kwijt bent. Je sleurt die fiets mee een steegje in en knippen maar.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:37 schreef Aufruhr het volgende:
Vindt men het niet raar als je met een grote betonschaar richting station loopt?
Eentje. Ik geef ze altijd weg aan mensen die ze nodig hebbenquote:
Stel dat jou fiets gejat is bij een discotheek of zo. En je moet door de kou een kut eind naar huis toe lopen. En dan zie je opeens een fiets staan die niet op slot staat. Zou je dan echt niet die fiets meenemen?quote:
Maar hij staat niet op slot.....quote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef Houtspeer het volgende:
Nee dan zou een normaal denkend mens die fiets niet meenemen.
eerder duitsquote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik dacht dat fietsen jatten een oerhollandse bezigheid was.
Ja en? Is die dan van jou?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar hij staat niet op slot.....
Ik laat hem staan. Ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Stel dat jou fiets gejat is bij een discotheek of zo. En je moet door de kou een kut eind naar huis toe lopen. En dan zie je opeens een fiets staan die niet op slot staat. Zou je dan echt niet die fiets meenemen?
Nep hollanderquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef Empathologica het volgende:
Vind het wel altijd leuk om fietsen op slot te zetten die alleen maar met ketting vast zitten![]()
Goh ja, wat een humor. Egocentrische kindjes, ik mag hopen dat er nog maar flink wat van jullie gejat mag worden in je leven, waaronder je vrouw bijvoorbeeldquote:
Jammer dat ik geen lesbo ben.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Goh ja, wat een humor. Egocentrische kindjes, ik mag hopen dat er nog maar flink wat van jullie gejat mag worden in je leven, waaronder je vrouw bijvoorbeeld
Het is verrekte stom dat er überhaupt sloten nodig zijn omdat mensen niet met hun fikken van andermans spullen kunnen afblijven. Dat is het begin. Niks uitlokking als je vergeet je fiets op slot te zetten. De dief dient gekielhaald en niemand anders.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:35 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen lesbo ben.
Maar je bent ook verrekte stom als je je fiets niet op slot zet. Dat lokt gewoon uit! Eigen schuld, dikke bult.
Als er nergens sloten op zaten zou toch iedereen er gebruik van maken. Denk maar aan dat witte fietsen gedoe in Amsterdam. Maargoed, altijd fiets op slot kindertjesquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is verrekte stom dat er überhaupt sloten nodig zijn omdat mensen niet met hun fikken van andermans spullen kunnen afblijven. Dat is het begin. Niks uitlokking als je vergeet je fiets op slot te zetten. De dief dient gekielhaald en niemand anders.
amenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is verrekte stom dat er überhaupt sloten nodig zijn omdat mensen niet met hun fikken van andermans spullen kunnen afblijven. Dat is het begin. Niks uitlokking als je vergeet je fiets op slot te zetten. De dief dient gekielhaald en niemand anders.
Ik weet wel dat de mens te slecht is voor witte-fietsenplannen of een slotenloze stad. Neemt niet weg dat dat de basis is. Wat van een ander is, is niet van jou. Daarom kan ik grapjes als hierboven niet echt waarderen. Ze zijn aso en deerniswekkend.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Als er nergens sloten op zaten zou toch iedereen er gebruik van maken. Denk maar aan dat witte fietsen gedoe in Amsterdam. Maargoed, altijd fiets op slot kindertjes![]()
Maar als je je fiets zonder slot op een plek zet waar het grof vuil wordt opgehaald, dan doe je afstand van je fiets, en mag iedereen 'm meenemenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:53 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja en? Is die dan van jou?
Als jij je mobieltje even op de kassacounter legt om even geld te pakken, dan is die mobieltje nog steeds van jou.
quote:
Het kan me vrij weinig boeien eerlijk gezegt. Ik ben zo stom geweest om me fiets vergeten af te sluiten, fiets weg. Als andere mensen zo stom zijn, not my problem. Egoistisch? Zekerquote:Op zondag 27 mei 2007 20:51 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
![]()
In combinatie met je naam&avatar ook![]()
Verder, fietsen jatten is zwaar klote, juist als je eigen fiets weleens gejat is (en je dus weet hoe kut het is) zou je die van een ander moeten laten staan.
Knipservice?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef Camplo het volgende:
Laatst op TV jongen hoe ze een fiets jatten.
Zoeken ze een fiets uit waar alleen een hangslot omheen zit. Hangen ze hun eigen slot erbij en bellen ze die knipservice dat er een slot om hun fiets staat. Die maakt dat slot open en ze hebben een gratis fiets.
Sick shit.
Jah zo'n slotenbedrijf ofzo. Die komen dan langs en knippen het kettingslot eraf.quote:
Toevallig woon ik 200 m (rechte lijn) van het station afquote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef MRDB het volgende:
Camplo, als je dicht bij het station woont loop je wat te klote met je sleutels en doe dan of je sleutel kapot is... je neemt de fiets even op de hand mee naar je huis.. slijptol erop klaar
Ik zou dat nooit doen nee, en ik vind het erg triest als mensen fietsen jatten.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Stel dat jou fiets gejat is bij een discotheek of zo. En je moet door de kou een kut eind naar huis toe lopen. En dan zie je opeens een fiets staan die niet op slot staat. Zou je dan echt niet die fiets meenemen?
Ik heb het ook gezien ja. Die dienst gaat van de gemeente uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah zo'n slotenbedrijf ofzo. Die komen dan langs en knippen het kettingslot eraf.
Inderdaad, als er 1 fiets wordt gejat en ieder klapjosti denkt dat daardoor hun het recht hebben om daardoor een fiets te mogen jatten wordt ongeveer elke fiets gejat met die redenatie. En de brave burger maar fietsen terugkopenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zelf heb ik nooit een fiets gejat. Twee keer hebben personen mijn fiets voor dit doel gebruikt en daar ben ik niet echt blij mee. Van mij mag iedereen die een fiets steelt keihard onder een vrachtwagen terecht komen.En mensen die denken dat ze een fiets kunnen jatten om te rechtvaardigen dat hun eigen fiets gestolen zouden eigenlijk twee keer achter elkaar kapot gereden moeten worden. Achterlijke varkens.
![]()
jah en als je dan veder gaat jat C weer een fiets van A zeg maar.. blijf je rond gaan... er zijn wel regels voor het is niet de bedoeling dat je de "nieuwste Giant" jat maar gewoon een oudbarrel niet meer waard als 50euro.. er zijn meer als 50miljoen fietsen in nederland en niet eens zoveel mensen dus zit wel goedquote:Op zondag 27 mei 2007 21:19 schreef Spacehamster het volgende:
Ook ik heb eens mijn eigen fiets moeten terugjatten.
Voor de rest vind ik jatten niet opschieten want:
- Fiets van persoon A wordt gejat...
- A besluit dat ie dan ook wel fietsen mag jatten en jat fiets van B
- B besluit dat ie dan ook wel fietsen mag jatten en jat fiets van C
- Oneindige neerwaartse spiraal tenzij iemand besluit dat fietsen jatten verkeerd is want diegene vond immers ook niet leuk dat diens eigen fiets werd gejat.
Kortom, fietsen jatten omdat je fiets is gejat is een zeer concrete en snel zichtbare vorm van slecht karma verspreiden.
Preciesquote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef MRDB het volgende:
ojah en als je gejatte fiets weer word gejat... is het eigenlijk dus lenen geweest
Was laatst op tv. Was een gemeentedienst van Amsterdam. Die kwam wel ff het slot van de oorspronkelijke eigenaar doorknippen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah zo'n slotenbedrijf ofzo. Die komen dan langs en knippen het kettingslot eraf.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:22 schreef skippy22 het volgende:
Een keer geprobeerd Had alleen niet door dat de eigenaar achter me stond![]()
Mega asoquote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef TeChNo2 het volgende:
wat een mega-aso topic/TS.
Je zou je kapot moeten schamen.
Wow, hoe aso kan je zijn! Leuk hoor, fietsen op slot zetten die met een ketting vast zitten. Je bent zeker ook zo iemand die het leuk vind om een voorwiel eruit te draaien of banden leeg te laten.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef Empathologica het volgende:
Als iemand midden in Eindhoven z'n fiets niet op slot zet en er geen hangslot omheen doet issie van mij.
Het weekend op het station overleefd ie wel, een maandagnacht niet. Kon ik naar school lopen![]()
Vind het wel altijd leuk om fietsen op slot te zetten die alleen maar met ketting vast zitten![]()
Nah dat vind ik dan weer niks aan.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow, hoe aso kan je zijn! Leuk hoor, fietsen op slot zetten die met een ketting vast zitten. Je bent zeker ook zo iemand die het leuk vind om een voorwiel eruit te draaien of banden leeg te laten.
Klootzakquote:Op zondag 27 mei 2007 19:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nadat mn eigen fiets een keertje is gejat heb ik een grote betonschaar bij de gamma gehaald voor 30 euro en een nieuwe fiets uitgezocht bij het station.
Je blijft een aso. Blijf gewoon van andermans spullen af.. waar slaat het op om dingen weg te halen die van anderen zijn? Ga dan van een winkel stelen ofzo, daar heb ik dan nog meer begrip voor.. teringpauperquote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Nah dat vind ik dan weer niks aan.
Hoef je nog niet te gaan scheldenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je blijft een aso. Blijf gewoon van andermans spullen af.. waar slaat het op om dingen weg te halen die van anderen zijn? Ga dan van een winkel stelen ofzo, daar heb ik dan nog meer begrip voor.. teringpauper
Dan pak je toch de taxi als het te ver lopen is? Die dingen kosten zoveel ook weer niet hoor. Waar ligt dan de grens.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:01 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Hoef je nog niet te gaan scheldenaangezien je oordeelt zonder iets te weten. Dat het leuk is om een fiets op slot te zetten die niet afgesloten is, is asociaal ja, ben ik het mee eens, kwajongens streken, maar kun je eruit opmaken dat ik het gedaan heb? Nee. Heb er wel over nagedacht, hoe mensen dan kijken maar ach, mensen zijn vaak toch wel zo slim om én een slot én een ketting te gebruiken.
Dat maak ik er inderdaad uit op. Je zegt dat je het leuk vind om fietsen op slot te zetten die alleen maar met ketting vast zitten. Moet ik er dan vanuit gaan dat je het nog nooit hebt gedaan? Dus je vindt iets leuk zonder te weten hoe het is? Apart hoor..quote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef Empathologica het volgende:
Als iemand midden in Eindhoven z'n fiets niet op slot zet en er geen hangslot omheen doet issie van mij.
Het weekend op het station overleefd ie wel, een maandagnacht niet. Kon ik naar school lopen![]()
Heb het beetje raar geformuleerd, weet niet of het geld als je het bij je eigen neefje doet om hem een lesje te lerenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Dat maak ik er inderdaad uit op. Je zegt dat je het leuk vind om fietsen op slot te zetten die alleen maar met ketting vast zitten. Moet ik er dan vanuit gaan dat je het nog nooit hebt gedaan? Dus je vindt iets leuk zonder te weten hoe het is? Apart hoor..
Nee, met kanker schelden is van positieve invloed op de maatschappij.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:43 schreef Double-Helix het volgende:
Kanker dief
Stel, jij ziet een ontzettend lekker mokkel 's avonds rondlopen over straat, en je ziet dat er verder niemand in de buurt is, en dat ze wel een erg kort rokje aanheeft. Zou je haar dan echt niet verkrachten?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Flikker op gekquote:Op maandag 28 mei 2007 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Stel, jij ziet een ontzettend lekker mokkel 's avonds rondlopen over straat, en je ziet dat er verder niemand in de buurt is, en dat ze wel een erg kort rokje aanheeft. Zou je haar dan echt niet verkrachten?
Flikker zelf op, waarom zou je der niet verkrachten he?quote:
Het blijft maar een woord,ik zit tenminste niet aan andermans spullenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee, met kanker schelden is van positieve invloed op de maatschappij.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Stel, jij ziet een ontzettend lekker mokkel 's avonds rondlopen over straat, en je ziet dat er verder niemand in de buurt is, en dat ze wel een erg kort rokje aanheeft. Zou je haar dan echt niet verkrachten?
True, maar dat was eigenlijk niet mn punt. Ging er meer om dat iedereen wel dingen doet waarvan andere mensen vinden dat het niet door de beugel kan.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Het blijft maar een woord,ik zit tenminste niet aan andermans spullen![]()
In Nederland kan je wel op rekenen dat je fiets gejat word idd.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef s0k het volgende:
[..]
True, maar dat was eigenlijk niet mn punt. Ging er meer om dat iedereen wel dingen doet waarvan andere mensen vinden dat het niet door de beugel kan.
Het is kut dat je fiets gejat word (want dat word hij toch wel ooit), maar je doet er verder niks aan. Misschien een groter slot kopen, maar meer ook niet. Nogal vermoeiend om je er druk over te maken.
Bij de meeste gevallen blijft het toch in de familiequote:
Als ze wel eens een fiets jatten is het niet preventief meerquote:Op maandag 28 mei 2007 21:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor iedereen die regelmatig een fiets jat, pleit ik een preventieve nekschot.
Ik laat mijn fiets altijd overal staan, met enkel een simpel ringslot. En heb nog nooit meegemaakt dat'ie gejat was. Vette hoax dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Bij de meeste gevallen blijft het toch in de familie
maar stel je nu een s voor dat het niet hypothetisch zou zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef Aufruhr het volgende:
dat is wel een erg hypothetische vraag!
Ik geloof dat jij de al-oude grap mistquote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik laat mijn fiets altijd overal staan, met enkel een simpel ringslot. En heb nog nooit meegemaakt dat'ie gejat was. Vette hoax dus.
het slot of de fiets?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een motor slot aan m'n fiets hangen dus hoop niet dat ie gestolen wordt!
quote:
Wollah, praat nederlands saghbequote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Iedere fietsdief mag van zijn gejatte fiets door zijn anus krijgen![]()
quote:
Hier is over nagedacht!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
de fiets was 8x zo duur als het slot
dus die hou ik ook liever
Oke anders formuleren,quote:
Rel-berberquote:
bah, wat ingeburgerdquote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Oke anders formuleren,![]()
Iedere dief die betrapt word op het jatten van een fiets mag van mij een fiets door zijn anus krijgen![]()
Boeit het niet of ie gestolen wordt of niet? Bint, laat ik je dit vertellen: Als je van je fiets af moet dan help ik je tammam?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar ik heb beide gekregen dus opzich ..
Stuur mij maar op ok?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou ik
- heb hem gekregen
- heb een verzekering dus krijg een nieuwe
Bint:meisje tammam:okequote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Boeit het niet of ie gestolen wordt of niet? Bint, laat ik je dit vertellen: Als je van je fiets af moet dan help ik je tammam?
Uiteraard, ik hou van fietsen!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Bint:meisje tammam:oke
ben je ook al zo'n fietsen vriend?
nee, teringhond, die fiets is toch niet van jou??quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat je vind mag je houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, teringhond, die fiets is toch niet van jou??
pas maar op dat ik jou niet tegenkomquote:
We leven niet in de focking junglequote:
Vertel, wat ga je doen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
pas maar op dat ik jou niet tegenkom
Sorry, ik zit met mijn hoofd nog in agadir, stupid me!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We leven niet in de focking jungle![]()
fietsie kopen?quote:
Nee! Dan scheld ik de eerste, willekeurige voorbijganger de huid vol. Om deze persoon vervolgens helemaal lens te slaan, en dan loop ik dat stuk naar huis om af te koelen. Maar een fiets jatten, neen, van andersmans spullen blijf ik af!quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Nee! Dan scheld ik de eerste, willekeurige voorbijganger de huid vol. Om deze persoon vervolgens helemaal lens te slaan, en dan loop ik dat stuk naar huis om af te koelen. Maar een fiets jatten, neen, van andersmans spullen blijf ik af!
weet niet waar jij woont maar bij mij niet hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Ace1 het volgende:
Hier in tilburg krijg je ze aangeboden voor 5 euro, dat is geen geld!
Hij woont in tilburg!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet waar jij woont maar bij mij niet hoor
Nou ik vind het wel grappig!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:58 schreef Kolenboer het volgende:
Fietsendiefstal is heus niet grappig. Nederland is geloof ik het enige land waar het niet bij de criminaliteitscijfers wordt geteld (anders zijn we een van de crimineelste landen ter wereld). Bah.
Ik heb geen fiets, die is gejat in hengeloquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Kolenboer het volgende:
Waar staat jouw fiets?
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Kolenboer het volgende:
Waar staat jouw fiets?
"quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets, die is gejat in hengelo
hihi leuk hequote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets, die is gejat in hengelo
alsof ik daarom een minuut minder slaap, de dag dat ik huil om mijn fiets is de dag dat iblis dhimmi´s als jou te grazen gaat nemen!quote:
Sinds wanneer ben je moslim geworden vuilak?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
alsof ik daarom een minuut minder slaap, de dag dat ik huil om mijn fiets is de dag dat iblis dhimmi´s als jou te grazen gaat nemen!
Wie claimt dat ik een moslim benquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je moslim geworden vuilak?
Dat vind ik dan wél weer behoorlijk grappigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:58 schreef Kolenboer het volgende:
Nederland is geloof ik het enige land waar het niet bij de criminaliteitscijfers wordt geteld (anders zijn we een van de crimineelste landen ter wereld). Bah.
Geen moker die op die fiets ervandoor gaatquote:Op maandag 28 mei 2007 23:12 schreef BBoy_Symm het volgende:
Mijn fiets is nog nooit gestolen...
[afbeelding]
Ik denk dat dit de kern van het probleem is.quote:gedaan toen mn eigen fiets gejat was
Waarschijnlijk zijn jullie twee schattige meisjes, daar zou ik ook niet van denken dat ze een fiets stonden te jatten.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Fiets van vriendinnetje proberen los te maken, ze had haar sleutel niet bij zich
NIEMAND boeide het wat, wij nog vragen aan wat mensen die langsliepen : heeft u nog ideetjes
Argh... zo heb ik wel eens iemand geholpen met het ontcijferen van een cijferslot. Zou die....quote:heeft u nog ideetjes
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Kolenboer het volgende:
[..]
Argh... zo heb ik wel eens iemand geholpen met het ontcijferen van een cijferslot. Zou die....
Dat is kutquote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Gesloten het volgende:
Een tijdje terug was mijn fiets ook weg van het station. Ik heb daar in de buurt een beetje zitten zoeken of hij nog ergens stond, maar m`n fiets stond nergens.
Maar tegenover het station ligt een kanaal en langs de kant van het kanaal lag mijn standaard. Later heb ik samen met mijn pa de fiets uit het kanaal gevist
Maar deed ie het nog? Was ie niet helemaal kapot enzo? En heb je die fiets nu nog steeds?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Gesloten het volgende:
Een tijdje terug was mijn fiets ook weg van het station. Ik heb daar in de buurt een beetje zitten zoeken of hij nog ergens stond, maar m`n fiets stond nergens.
Maar tegenover het station ligt een kanaal en langs de kant van het kanaal lag mijn standaard. Later heb ik samen met mijn pa de fiets uit het kanaal gevist
Je hebt jezelf zojuist in mijn sig gezetquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn jullie twee schattige meisjes, daar zou ik ook niet van denken dat ze een fiets stonden te jatten.![]()
dus?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar hij staat niet op slot.....
Aaah wat vetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt jezelf zojuist in mijn sig gezet![]()
![]()
Ja laten we de doodstraf weer invoeren en iedereen die een fiets jat op het marktplein verhangenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:03 schreef MouzurX het volgende:
Strap het fiets + bom idee, wanneer je iemand betrapt gewoon op zicht executeren .... de volgende denkt dat wel ff na voordat hij een fiets jat
Marrokanen zijn niet oerhollandsquote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik dacht dat fietsen jatten een oerhollandse bezigheid was.
Maar STEL nou dat het geen hypothetische vraag was wat dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef Aufruhr het volgende:
dat is wel een erg hypothetische vraag!
Hij heeft er 1 nacht ingelegen en ik heb hem direct naar de fietsenmaker gebracht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:06 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar deed ie het nog? Was ie niet helemaal kapot enzo? En heb je die fiets nu nog steeds?
Lost het probleem wel opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ja laten we de doodstraf weer invoeren en iedereen die een fiets jat op het marktplein verhangen![]()
![]()
![]()
Als je fiets gejat wordt is het echt kut maar dit gaat me net wat te ver![]()
Zij spreken een man aan die een fiets heeft gejat ( die van 1 van hun was) en dat heeft niks met het fenomeen fietsen jatten te maken ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
Triest ja.. maar heeft niks te maken met het fenoneem: fietsen jatten.
En wat als toevallig net de rechtmatige eigenaar komt aan lopen en jij al aan het lopen bent...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die verberg je in een tas. Dan pak je een fiets die op slot staat. Doe je net of ie van jou is en dat je je sleuteltje kwijt bent. Je sleurt die fiets mee een steegje in en knippen maar.
Jij verbind fietsenjatters aan moordenaars...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zij spreken een man aan die een fiets heeft gejat ( die van 1 van hun was) en dat heeft niks met het fenomeen fietsen jatten te maken ?
Met van die lockpicks (hoe heet dat eigenlijk)? De fietssleutel lijkt een beetje op een autosleutel, zeg maar. Met zo'n plastic greepje.quote:
Dit topic gaat niet over steekpartijen. Ga weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:11 schreef MouzurX het volgende:
Het gaat erom dat je zelfs wordt neergestoken als je iemand op JOUW fiets ziet rijden....
Naar de fietsenmaker. Die heeft wel een slijptol. Niet alle fietsenmakers doen dit by the way. Sommigen alleen als je kunt bewijzen dat t jouw fiets is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben m'n fietssleutels ergens kwijtgeraakt. En ik heb zo'n 'standaard' (axa achtig) slot waar je zelfs amper doorheen komt met een haakse slijper.
Iemand tips zodat ik mijn eigen fiets kan 'jatten'?
Hoe bewijs je zoiets? Ik heb mijn fiets 'as is' tweedehands gekocht bij een fietsenmaker. En die fietsenmaker is nogal een eindje lopen bij mij vandaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Naar de fietsenmaker. Die heeft wel een slijptol. Niet alle fietsenmakers doen dit by the way. Sommigen alleen als je kunt bewijzen dat t jouw fiets is.
Loser.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar als ik nu een fiets zie staan die niet op slot is dan neem ik die lekker mee naar huis
3,- euro doen ze ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:47 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Junks met Gazelle-oma fietsen in Utrecht op donderdagavond voor 5,- euro![]()
![]()
Je kan ook dreigen, zo van: "He, je hebt mijn fiets gejat, geef terug kutjunkquote:
Hahahha nee sorry, ben al weken niet meer in Eindhoven geweestquote:Op maandag 30 juli 2007 08:59 schreef lunko1979 het volgende:
Gisteren fiets op slot gezet op het station in eindhoven, kettingslot niet, was geen plaats en heb mijn fiets echt 2 min. alleen gelaten, naar binnen sigaretten gekocht (stond geen rij!) -> naar buiten-> weg.
Verdenk zo'n teringsomalier, die zat tegenover op het gras en heeft niks gezien. Zullen wel met meerdere geweest van.
Empathologica weet jij hier meer van?
Dat zijn spullen van anderen. Je weet wel... Spullen die anderen hebben betaald. Hoor je met je gore poten vanaf te blijven, klote kleptomaanquote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Hahahha nee sorry, ben al weken niet meer in Eindhoven geweest
Misschien wel een idee als ik het zo lees![]()
En wat groenringetje zegt, mama fietsen laten staan, oude brakke omafietsen die van ellende uit elkaar vallen zijn toch niet zo'n ramp?
Ik word altijd beetje agressief van mensen die diefstal goed pratenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef Empathologica het volgende:
Bleiblei koest maarloop ook maar voornamelijk wat te fokken
Ik heb 1 keer een fiets gejat, die later is teruggejat, nouja pech. Als mijn eigenste fiets gejat word ga ik ook niet lopen janken van boehoe m'n fiets is weg. Eigen schuld, had ik er maar een ketting op moeten gooien.
En ehh klote kleptomaan? Zeg maar tegen wat lieve klasgenoten van me, die roven elke dag de V&D leeg
Je kijkt wel heel lief voor iemand die agressief wordt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik word altijd beetje agressief van mensen die diefstal goed praten.
Ik voel me ook altijd zo kloten als er weer iets van me gejat is dat ik daar bijna moordneigingen jegens de dader van krijg.,
pas maar op met wat je zegt, voor je het weet heb je de fok!-moraal-gestapo op je dakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef luciferist het volgende:
mijn fiets word trouwens vet veel gejat door de gemeente die het station "opruimd"
voor 28 euro heb je hem terug,
voor 3 euro heb ik een spuitbus
keuze snel gemaakt
lijkt me lastig fietsen zo'n spuitbusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef luciferist het volgende:
mijn fiets word trouwens vet veel gejat door de gemeente die het station "opruimd"
voor 28 euro heb je hem terug,
voor 3 euro heb ik een spuitbus
keuze snel gemaakt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
lijkt me lastig fietsen zo'n spuitbus [afbeelding]_!
een half salaris? kan je beter een auto kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:57 schreef masmax het volgende:
als ik ooit iemand betrap die mn fiets jat dan zal ie het weten ook. Mijn fiets kost me een half salaris, mongolen!
Maar...heb je zo'n dure fiets nodig? Of is het gewoon recreatief gebruik? Als je hem als stad- en stadsfiets gebruikt kan je beter zo'n cheap ass fiets aanschaffen..niet eens tegen diefstal maar o.a. tegen vernieling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef masmax het volgende:
tis een dure fiets en een laag salaris. Dank je voor je complimentje![]()
Ik fiets er elke dag een flink stuk op naar mn werk! Gezond en in strijd tegen de kilo's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Maar...heb je zo'n dure fiets nodig? Of is het gewoon recreatief gebruik? Als je hem als stad- en stadsfiets gebruikt kan je beter zo'n cheap ass fiets aanschaffen..niet eens tegen diefstal maar o.a. tegen vernieling?
netjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef masmax het volgende:
[..]
Ik fiets er elke dag een flink stuk op naar mn werk! Gezond en in strijd tegen de kilo's.
lees zijn post nog eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
beetje offtopic maar avatar schrijf je met n a op het eind
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees zijn post nog eens [afbeelding]_!
EN mensen zonder respect voor anderen...maar ik mag eigenlijk niet veel zeggen./quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik jat geen fietsen. Ik ben niet zo cheap ass en ook zeker niet zo triest om een fiets te jatten.
Mensen zonder geld en zonder zelf respect doen dat.
en dat is dus gewoon een fiets van je klasgenootje die dan weer terug is van vakantiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en heb geen zin om mijn cheap ass fiets mee te nemen. DUs als iemand in Utrecht woont: bij het station staat over 2 weken een blauw geverfde opoefiets, ketting is wel wat verrroest dus trapt moeilijk
Vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
EN mensen zonder respect voor anderen...maar ik mag eigenlijk niet veel zeggen./
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |