abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50276479
Ik ben m'n fietssleutels ergens kwijtgeraakt. En ik heb zo'n 'standaard' (axa achtig) slot waar je zelfs amper doorheen komt met een haakse slijper.
Iemand tips zodat ik mijn eigen fiets kan 'jatten'?
alias Capriccio Dieu Donné
pi_50276529
Fiets meenemen en thuis lossleutelen ofzo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:11:21 #178
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50276595
Het gaat erom dat je zelfs wordt neergestoken als je iemand op JOUW fiets ziet rijden....
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_50276615
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef Ace1 het volgende:
Fiets meenemen en thuis lossleutelen ofzo
Met van die lockpicks (hoe heet dat eigenlijk)? De fietssleutel lijkt een beetje op een autosleutel, zeg maar. Met zo'n plastic greepje.
pi_50276809
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:11 schreef MouzurX het volgende:
Het gaat erom dat je zelfs wordt neergestoken als je iemand op JOUW fiets ziet rijden....
Dit topic gaat niet over steekpartijen. Ga weg.
pi_50276974
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben m'n fietssleutels ergens kwijtgeraakt. En ik heb zo'n 'standaard' (axa achtig) slot waar je zelfs amper doorheen komt met een haakse slijper.
Iemand tips zodat ik mijn eigen fiets kan 'jatten'?
Naar de fietsenmaker. Die heeft wel een slijptol. Niet alle fietsenmakers doen dit by the way. Sommigen alleen als je kunt bewijzen dat t jouw fiets is.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_50277257
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Naar de fietsenmaker. Die heeft wel een slijptol. Niet alle fietsenmakers doen dit by the way. Sommigen alleen als je kunt bewijzen dat t jouw fiets is.
Hoe bewijs je zoiets? Ik heb mijn fiets 'as is' tweedehands gekocht bij een fietsenmaker. En die fietsenmaker is nogal een eindje lopen bij mij vandaan.
Naja, 't zal wel moeten, denk ik...
pi_50293382
Je kunt ook een slijptolletje voor op een boormachine kopen. Zowiezo een handig stukje gereedschap...
De bovengrondse landbouw heeft de toekomst!
  zondag 10 juni 2007 @ 12:16:08 #184
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50293500
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar als ik nu een fiets zie staan die niet op slot is dan neem ik die lekker mee naar huis
Loser.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zondag 10 juni 2007 @ 13:37:00 #185
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50295784
In een dronken bui 3 fietsen gejat. Zit een komisch verhaal achter.
In een studentenblok heb ik 3 fietsen gejat waar een feest aan de gang was en die vrolijk bij ons in de hal geplaatst. Nadeel was wel dat die hal goed zichtbaar was (glaswerk) en dat er 4 uur later een meute voor de deur stond die not amused was.
- Welke mongool heeft onze fietsen gejat.
A : Geen idee ik kom zelf ook pas net thuis van het stappen en rond dit tijdstip ga ik geen mensen meer wakker maken.
- Krijgen we onze fietsen wel terug.
A : Neem maar mee, ik hoor morgen wel wie er verantwoordelijk ervoor is.

De volgende dag kreeg ik van mijn huisgenoten te horen wat er allemaal voor kabaal in de hal was.
A : Mwah, er was een feestje aan de gang bij de buren geloof ik. En die wilden hier verder feesten.

dinsdag 17 juli 2007 @ 12:21:54 #186
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_51553803
Ik zie hier als criminoloog genoeg onderzoeksvoer. Waarom is het normaal om iets te stelen dat van een ander is? Soms kunnen mensen ook emotionele waarde toekennen aan voorwerpen? Soms hebben die andere personen ook geen geld. En dan steel jij zijn/haar fiets?

Nederland, op een aantal fronten te tolerant.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:47:50 #187
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_51554654
Junks met Gazelle-oma fietsen in Utrecht op donderdagavond voor 5,- euro
pi_51554844
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:47 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Junks met Gazelle-oma fietsen in Utrecht op donderdagavond voor 5,- euro
3,- euro doen ze ook
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:03:00 #189
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_51555154
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef egoTRON het volgende:

[..]

3,- euro doen ze ook
Je kan ook dreigen, zo van: "He, je hebt mijn fiets gejat, geef terug kutjunk "
.. dan worden ze soms wat nerveus en krijg je zo'n fiets voor 0,- euro
pi_51952098
Gisteren fiets op slot gezet op het station in eindhoven, kettingslot niet, was geen plaats en heb mijn fiets echt 2 min. alleen gelaten, naar binnen sigaretten gekocht (stond geen rij!) -> naar buiten-> weg.

Verdenk zo'n teringsomalier, die zat tegenover op het gras en heeft niks gezien. Zullen wel met meerdere geweest van.

Empathologica weet jij hier meer van?
  maandag 30 juli 2007 @ 09:04:53 #191
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51952141
Als ik het grote aantal fietsendieven hierboven hun daden zie beschrijven, denk ik dat er in 40-45 meer Duits zaad in de polders verspreid is dan ik altijd al vermoedde.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_51952992
Ik ga morgen wel even je huis binnen omdat die 's middags (waarschijnlijk) ook niet op slot is

pi_51954095
Mijn fiets is ook meerdere malen gejat, en ze zijn ook meerdere malen weer terug gejat.
Ondertussen maak ik me er niet meer zo druk over als mijn fiets wordt gejat, ik zorg dat ik wel weer een nieuwe vind binnen een paar dagen.

Dus ja, ik jat wel eens een fiets, maar ik maak me er niet druk over als het bij mij ook gebeurd.
(alleen oude rammenbakken worden gejat trouwens, nieuwe vrouwenfietsen met kinderstoeltje laat ik netjes staan)
  maandag 30 juli 2007 @ 11:05:57 #194
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_51954362
Ik vind fietsenjatten een beetje treurig. Als ik iemand anders een fiets zie jatten hang ik ook direct de NSBer uit en bel ik de politie. Als ik iemand mijn fiets zie jatten weet ik nog niet helemaal hoe ik er op zou reageren. Maar ik hoop dat ik genoeg ballen heb om die van de fietsendief eraf te rukken . Zo triest en kansloos. Vooral lui die menen dat fietsen die niet op slot staan meegenomen mogen worden en niet onder fietsenjatten valt. Wat voor achterlijke ouders heb jij dat ze je zoiets aanleren in je opvoeding . Crisis .

Ja ik loop naar huis als mijn fiets gejat is.
pi_51954832
quote:
Op maandag 30 juli 2007 08:59 schreef lunko1979 het volgende:
Gisteren fiets op slot gezet op het station in eindhoven, kettingslot niet, was geen plaats en heb mijn fiets echt 2 min. alleen gelaten, naar binnen sigaretten gekocht (stond geen rij!) -> naar buiten-> weg.

Verdenk zo'n teringsomalier, die zat tegenover op het gras en heeft niks gezien. Zullen wel met meerdere geweest van.

Empathologica weet jij hier meer van?
Hahahha nee sorry, ben al weken niet meer in Eindhoven geweest
Misschien wel een idee als ik het zo lees

En wat groenringetje zegt, mama fietsen laten staan, oude brakke omafietsen die van ellende uit elkaar vallen zijn toch niet zo'n ramp?
pi_51955037
Ik vind fietsenjatten (en diefstal van persoonlijke eigendommen in het algemeen) ook erg triest. Als ik het zie gebeuren, en dan hoeft het niet eens mn eigen fiets te zijn, dan zal ik er ook zeker wat van zeggen. Heb daardoor wel es een junk met een mes achter me aangehad, maarja... (ik kon toch harder rennen ).
  maandag 30 juli 2007 @ 11:42:37 #197
36431 bleiblei
pi_51955333
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Hahahha nee sorry, ben al weken niet meer in Eindhoven geweest
Misschien wel een idee als ik het zo lees

En wat groenringetje zegt, mama fietsen laten staan, oude brakke omafietsen die van ellende uit elkaar vallen zijn toch niet zo'n ramp?
Dat zijn spullen van anderen. Je weet wel... Spullen die anderen hebben betaald. Hoor je met je gore poten vanaf te blijven, klote kleptomaan . Het boeit niet hoe het object eruit ziet, het boeit niet of het object ergens aan vast gemaakt is of niet. Spullen die jij niet gekregen hebt van iemand of die je van iemand gekocht hebt zijn niet van jou en moet je vanaf blijven. Je weet wel... Heel laten en laten staan.

Als ik je tegen kom bij mijn fiets in Eindhoven kan je er donderop tegen zeggen dat ik spontaan het regeltje "vrouwen hoor je niet te slaan" vergeet .
pi_51955680
Bleiblei koest maar loop ook maar voornamelijk wat te fokken
Ik heb 1 keer een fiets gejat, die later is teruggejat, nouja pech. Als mijn eigenste fiets gejat word ga ik ook niet lopen janken van boehoe m'n fiets is weg. Eigen schuld, had ik er maar een ketting op moeten gooien.

En ehh klote kleptomaan? Zeg maar tegen wat lieve klasgenoten van me, die roven elke dag de V&D leeg
  maandag 30 juli 2007 @ 12:09:42 #199
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_51956039
Ik had een fiets nodig de volgende dag, kwam met kranten lopen een niet op slot staande fiets tegen bij een studentenhuis, die nam ik dus maar te leen

Overigens 3 weken later is hij weer gejat :e
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
  maandag 30 juli 2007 @ 12:34:21 #200
36431 bleiblei
pi_51956697
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef Empathologica het volgende:
Bleiblei koest maar loop ook maar voornamelijk wat te fokken
Ik heb 1 keer een fiets gejat, die later is teruggejat, nouja pech. Als mijn eigenste fiets gejat word ga ik ook niet lopen janken van boehoe m'n fiets is weg. Eigen schuld, had ik er maar een ketting op moeten gooien.

En ehh klote kleptomaan? Zeg maar tegen wat lieve klasgenoten van me, die roven elke dag de V&D leeg
Ik word altijd beetje agressief van mensen die diefstal goed praten .
Ik voel me ook altijd zo kloten als er weer iets van me gejat is dat ik daar bijna moordneigingen jegens de dader van krijg.,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')