Ik denk dat dit de kern van het probleem is.quote:gedaan toen mn eigen fiets gejat was
Waarschijnlijk zijn jullie twee schattige meisjes, daar zou ik ook niet van denken dat ze een fiets stonden te jatten.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Fiets van vriendinnetje proberen los te maken, ze had haar sleutel niet bij zich
NIEMAND boeide het wat, wij nog vragen aan wat mensen die langsliepen : heeft u nog ideetjes
Argh... zo heb ik wel eens iemand geholpen met het ontcijferen van een cijferslot. Zou die....quote:heeft u nog ideetjes
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Kolenboer het volgende:
[..]
Argh... zo heb ik wel eens iemand geholpen met het ontcijferen van een cijferslot. Zou die....
Dat is kutquote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Gesloten het volgende:
Een tijdje terug was mijn fiets ook weg van het station. Ik heb daar in de buurt een beetje zitten zoeken of hij nog ergens stond, maar m`n fiets stond nergens.
Maar tegenover het station ligt een kanaal en langs de kant van het kanaal lag mijn standaard. Later heb ik samen met mijn pa de fiets uit het kanaal gevist
Maar deed ie het nog? Was ie niet helemaal kapot enzo? En heb je die fiets nu nog steeds?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Gesloten het volgende:
Een tijdje terug was mijn fiets ook weg van het station. Ik heb daar in de buurt een beetje zitten zoeken of hij nog ergens stond, maar m`n fiets stond nergens.
Maar tegenover het station ligt een kanaal en langs de kant van het kanaal lag mijn standaard. Later heb ik samen met mijn pa de fiets uit het kanaal gevist
Je hebt jezelf zojuist in mijn sig gezetquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn jullie twee schattige meisjes, daar zou ik ook niet van denken dat ze een fiets stonden te jatten.![]()
dus?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar hij staat niet op slot.....
Aaah wat vetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt jezelf zojuist in mijn sig gezet![]()
![]()
Ja laten we de doodstraf weer invoeren en iedereen die een fiets jat op het marktplein verhangenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:03 schreef MouzurX het volgende:
Strap het fiets + bom idee, wanneer je iemand betrapt gewoon op zicht executeren .... de volgende denkt dat wel ff na voordat hij een fiets jat
Marrokanen zijn niet oerhollandsquote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik dacht dat fietsen jatten een oerhollandse bezigheid was.
Maar STEL nou dat het geen hypothetische vraag was wat dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef Aufruhr het volgende:
dat is wel een erg hypothetische vraag!
Hij heeft er 1 nacht ingelegen en ik heb hem direct naar de fietsenmaker gebracht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:06 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar deed ie het nog? Was ie niet helemaal kapot enzo? En heb je die fiets nu nog steeds?
Lost het probleem wel opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ja laten we de doodstraf weer invoeren en iedereen die een fiets jat op het marktplein verhangen![]()
![]()
![]()
Als je fiets gejat wordt is het echt kut maar dit gaat me net wat te ver![]()
Zij spreken een man aan die een fiets heeft gejat ( die van 1 van hun was) en dat heeft niks met het fenomeen fietsen jatten te maken ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
Triest ja.. maar heeft niks te maken met het fenoneem: fietsen jatten.
En wat als toevallig net de rechtmatige eigenaar komt aan lopen en jij al aan het lopen bent...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die verberg je in een tas. Dan pak je een fiets die op slot staat. Doe je net of ie van jou is en dat je je sleuteltje kwijt bent. Je sleurt die fiets mee een steegje in en knippen maar.
Jij verbind fietsenjatters aan moordenaars...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zij spreken een man aan die een fiets heeft gejat ( die van 1 van hun was) en dat heeft niks met het fenomeen fietsen jatten te maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |