Ik denk dat dit de kern van het probleem is.quote:gedaan toen mn eigen fiets gejat was
Waarschijnlijk zijn jullie twee schattige meisjes, daar zou ik ook niet van denken dat ze een fiets stonden te jatten.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Fiets van vriendinnetje proberen los te maken, ze had haar sleutel niet bij zich
NIEMAND boeide het wat, wij nog vragen aan wat mensen die langsliepen : heeft u nog ideetjes
Argh... zo heb ik wel eens iemand geholpen met het ontcijferen van een cijferslot. Zou die....quote:heeft u nog ideetjes
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Kolenboer het volgende:
[..]
Argh... zo heb ik wel eens iemand geholpen met het ontcijferen van een cijferslot. Zou die....
Dat is kutquote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Gesloten het volgende:
Een tijdje terug was mijn fiets ook weg van het station. Ik heb daar in de buurt een beetje zitten zoeken of hij nog ergens stond, maar m`n fiets stond nergens.
Maar tegenover het station ligt een kanaal en langs de kant van het kanaal lag mijn standaard. Later heb ik samen met mijn pa de fiets uit het kanaal gevist
Maar deed ie het nog? Was ie niet helemaal kapot enzo? En heb je die fiets nu nog steeds?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef Gesloten het volgende:
Een tijdje terug was mijn fiets ook weg van het station. Ik heb daar in de buurt een beetje zitten zoeken of hij nog ergens stond, maar m`n fiets stond nergens.
Maar tegenover het station ligt een kanaal en langs de kant van het kanaal lag mijn standaard. Later heb ik samen met mijn pa de fiets uit het kanaal gevist
Je hebt jezelf zojuist in mijn sig gezetquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn jullie twee schattige meisjes, daar zou ik ook niet van denken dat ze een fiets stonden te jatten.![]()
dus?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar hij staat niet op slot.....
Aaah wat vetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt jezelf zojuist in mijn sig gezet![]()
![]()
Ja laten we de doodstraf weer invoeren en iedereen die een fiets jat op het marktplein verhangenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:03 schreef MouzurX het volgende:
Strap het fiets + bom idee, wanneer je iemand betrapt gewoon op zicht executeren .... de volgende denkt dat wel ff na voordat hij een fiets jat
Marrokanen zijn niet oerhollandsquote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik dacht dat fietsen jatten een oerhollandse bezigheid was.
Maar STEL nou dat het geen hypothetische vraag was wat dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef Aufruhr het volgende:
dat is wel een erg hypothetische vraag!
Hij heeft er 1 nacht ingelegen en ik heb hem direct naar de fietsenmaker gebracht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:06 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar deed ie het nog? Was ie niet helemaal kapot enzo? En heb je die fiets nu nog steeds?
Lost het probleem wel opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ja laten we de doodstraf weer invoeren en iedereen die een fiets jat op het marktplein verhangen![]()
![]()
![]()
Als je fiets gejat wordt is het echt kut maar dit gaat me net wat te ver![]()
Zij spreken een man aan die een fiets heeft gejat ( die van 1 van hun was) en dat heeft niks met het fenomeen fietsen jatten te maken ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
Triest ja.. maar heeft niks te maken met het fenoneem: fietsen jatten.
En wat als toevallig net de rechtmatige eigenaar komt aan lopen en jij al aan het lopen bent...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die verberg je in een tas. Dan pak je een fiets die op slot staat. Doe je net of ie van jou is en dat je je sleuteltje kwijt bent. Je sleurt die fiets mee een steegje in en knippen maar.
Jij verbind fietsenjatters aan moordenaars...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zij spreken een man aan die een fiets heeft gejat ( die van 1 van hun was) en dat heeft niks met het fenomeen fietsen jatten te maken ?
Met van die lockpicks (hoe heet dat eigenlijk)? De fietssleutel lijkt een beetje op een autosleutel, zeg maar. Met zo'n plastic greepje.quote:
Dit topic gaat niet over steekpartijen. Ga weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:11 schreef MouzurX het volgende:
Het gaat erom dat je zelfs wordt neergestoken als je iemand op JOUW fiets ziet rijden....
Naar de fietsenmaker. Die heeft wel een slijptol. Niet alle fietsenmakers doen dit by the way. Sommigen alleen als je kunt bewijzen dat t jouw fiets is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben m'n fietssleutels ergens kwijtgeraakt. En ik heb zo'n 'standaard' (axa achtig) slot waar je zelfs amper doorheen komt met een haakse slijper.
Iemand tips zodat ik mijn eigen fiets kan 'jatten'?
Hoe bewijs je zoiets? Ik heb mijn fiets 'as is' tweedehands gekocht bij een fietsenmaker. En die fietsenmaker is nogal een eindje lopen bij mij vandaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Naar de fietsenmaker. Die heeft wel een slijptol. Niet alle fietsenmakers doen dit by the way. Sommigen alleen als je kunt bewijzen dat t jouw fiets is.
Loser.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar als ik nu een fiets zie staan die niet op slot is dan neem ik die lekker mee naar huis
3,- euro doen ze ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:47 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Junks met Gazelle-oma fietsen in Utrecht op donderdagavond voor 5,- euro![]()
![]()
Je kan ook dreigen, zo van: "He, je hebt mijn fiets gejat, geef terug kutjunkquote:
Hahahha nee sorry, ben al weken niet meer in Eindhoven geweestquote:Op maandag 30 juli 2007 08:59 schreef lunko1979 het volgende:
Gisteren fiets op slot gezet op het station in eindhoven, kettingslot niet, was geen plaats en heb mijn fiets echt 2 min. alleen gelaten, naar binnen sigaretten gekocht (stond geen rij!) -> naar buiten-> weg.
Verdenk zo'n teringsomalier, die zat tegenover op het gras en heeft niks gezien. Zullen wel met meerdere geweest van.
Empathologica weet jij hier meer van?
Dat zijn spullen van anderen. Je weet wel... Spullen die anderen hebben betaald. Hoor je met je gore poten vanaf te blijven, klote kleptomaanquote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Hahahha nee sorry, ben al weken niet meer in Eindhoven geweest
Misschien wel een idee als ik het zo lees![]()
En wat groenringetje zegt, mama fietsen laten staan, oude brakke omafietsen die van ellende uit elkaar vallen zijn toch niet zo'n ramp?
Ik word altijd beetje agressief van mensen die diefstal goed pratenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef Empathologica het volgende:
Bleiblei koest maarloop ook maar voornamelijk wat te fokken
Ik heb 1 keer een fiets gejat, die later is teruggejat, nouja pech. Als mijn eigenste fiets gejat word ga ik ook niet lopen janken van boehoe m'n fiets is weg. Eigen schuld, had ik er maar een ketting op moeten gooien.
En ehh klote kleptomaan? Zeg maar tegen wat lieve klasgenoten van me, die roven elke dag de V&D leeg
Je kijkt wel heel lief voor iemand die agressief wordt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik word altijd beetje agressief van mensen die diefstal goed praten.
Ik voel me ook altijd zo kloten als er weer iets van me gejat is dat ik daar bijna moordneigingen jegens de dader van krijg.,
pas maar op met wat je zegt, voor je het weet heb je de fok!-moraal-gestapo op je dakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef luciferist het volgende:
mijn fiets word trouwens vet veel gejat door de gemeente die het station "opruimd"
voor 28 euro heb je hem terug,
voor 3 euro heb ik een spuitbus
keuze snel gemaakt
lijkt me lastig fietsen zo'n spuitbusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef luciferist het volgende:
mijn fiets word trouwens vet veel gejat door de gemeente die het station "opruimd"
voor 28 euro heb je hem terug,
voor 3 euro heb ik een spuitbus
keuze snel gemaakt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
lijkt me lastig fietsen zo'n spuitbus [afbeelding]_!
een half salaris? kan je beter een auto kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:57 schreef masmax het volgende:
als ik ooit iemand betrap die mn fiets jat dan zal ie het weten ook. Mijn fiets kost me een half salaris, mongolen!
Maar...heb je zo'n dure fiets nodig? Of is het gewoon recreatief gebruik? Als je hem als stad- en stadsfiets gebruikt kan je beter zo'n cheap ass fiets aanschaffen..niet eens tegen diefstal maar o.a. tegen vernieling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef masmax het volgende:
tis een dure fiets en een laag salaris. Dank je voor je complimentje![]()
Ik fiets er elke dag een flink stuk op naar mn werk! Gezond en in strijd tegen de kilo's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Maar...heb je zo'n dure fiets nodig? Of is het gewoon recreatief gebruik? Als je hem als stad- en stadsfiets gebruikt kan je beter zo'n cheap ass fiets aanschaffen..niet eens tegen diefstal maar o.a. tegen vernieling?
netjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef masmax het volgende:
[..]
Ik fiets er elke dag een flink stuk op naar mn werk! Gezond en in strijd tegen de kilo's.
lees zijn post nog eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
beetje offtopic maar avatar schrijf je met n a op het eind
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees zijn post nog eens [afbeelding]_!
EN mensen zonder respect voor anderen...maar ik mag eigenlijk niet veel zeggen./quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik jat geen fietsen. Ik ben niet zo cheap ass en ook zeker niet zo triest om een fiets te jatten.
Mensen zonder geld en zonder zelf respect doen dat.
en dat is dus gewoon een fiets van je klasgenootje die dan weer terug is van vakantiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en heb geen zin om mijn cheap ass fiets mee te nemen. DUs als iemand in Utrecht woont: bij het station staat over 2 weken een blauw geverfde opoefiets, ketting is wel wat verrroest dus trapt moeilijk
Vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
EN mensen zonder respect voor anderen...maar ik mag eigenlijk niet veel zeggen./
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |