Je kijkt wel heel lief voor iemand die agressief wordt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik word altijd beetje agressief van mensen die diefstal goed praten.
Ik voel me ook altijd zo kloten als er weer iets van me gejat is dat ik daar bijna moordneigingen jegens de dader van krijg.,
pas maar op met wat je zegt, voor je het weet heb je de fok!-moraal-gestapo op je dakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef luciferist het volgende:
mijn fiets word trouwens vet veel gejat door de gemeente die het station "opruimd"
voor 28 euro heb je hem terug,
voor 3 euro heb ik een spuitbus
keuze snel gemaakt
lijkt me lastig fietsen zo'n spuitbusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef luciferist het volgende:
mijn fiets word trouwens vet veel gejat door de gemeente die het station "opruimd"
voor 28 euro heb je hem terug,
voor 3 euro heb ik een spuitbus
keuze snel gemaakt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
lijkt me lastig fietsen zo'n spuitbus [afbeelding]_!
een half salaris? kan je beter een auto kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:57 schreef masmax het volgende:
als ik ooit iemand betrap die mn fiets jat dan zal ie het weten ook. Mijn fiets kost me een half salaris, mongolen!
Maar...heb je zo'n dure fiets nodig? Of is het gewoon recreatief gebruik? Als je hem als stad- en stadsfiets gebruikt kan je beter zo'n cheap ass fiets aanschaffen..niet eens tegen diefstal maar o.a. tegen vernieling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef masmax het volgende:
tis een dure fiets en een laag salaris. Dank je voor je complimentje![]()
Ik fiets er elke dag een flink stuk op naar mn werk! Gezond en in strijd tegen de kilo's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Maar...heb je zo'n dure fiets nodig? Of is het gewoon recreatief gebruik? Als je hem als stad- en stadsfiets gebruikt kan je beter zo'n cheap ass fiets aanschaffen..niet eens tegen diefstal maar o.a. tegen vernieling?
netjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef masmax het volgende:
[..]
Ik fiets er elke dag een flink stuk op naar mn werk! Gezond en in strijd tegen de kilo's.
lees zijn post nog eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
beetje offtopic maar avatar schrijf je met n a op het eind
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees zijn post nog eens [afbeelding]_!
EN mensen zonder respect voor anderen...maar ik mag eigenlijk niet veel zeggen./quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik jat geen fietsen. Ik ben niet zo cheap ass en ook zeker niet zo triest om een fiets te jatten.
Mensen zonder geld en zonder zelf respect doen dat.
en dat is dus gewoon een fiets van je klasgenootje die dan weer terug is van vakantiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en heb geen zin om mijn cheap ass fiets mee te nemen. DUs als iemand in Utrecht woont: bij het station staat over 2 weken een blauw geverfde opoefiets, ketting is wel wat verrroest dus trapt moeilijk
Vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
EN mensen zonder respect voor anderen...maar ik mag eigenlijk niet veel zeggen./
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |