Hun tune werd gebruikt bij het WK-programma van B&vD en "Wir sind Helden", sprak Lothar Mattheus als antwoord op de vraag waarom Duitsers voetbalwedstrijden altijd wonnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef knars het volgende:
Wel grappig, dat Wir Sind Helden. wat hadden zij ook al weer met voetbal te maken (ik wil 2 dingen horen, en ja, ik heb dit vorige zomer op een iets andere manier gevraagd...)
Nee, ik denk ik probeer eens wat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef knars het volgende:
Wat bukgeit zegt klopt, dat van Der Lothar kan ik niet zo plaatsen... bron?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef knars het volgende:
Wel grappig, dat Wir Sind Helden. wat hadden zij ook al weer met voetbal te maken (ik wil 2 dingen horen, en ja, ik heb dit vorige zomer op een iets andere manier gevraagd... )
was dat niet zo'n manager spel van de Champions league ofzo? kan me de vraag van de vorige keer nog vaag herinnerenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:37 schreef bartrid het volgende:
Was dat spel een voetbalspel?
of een ander willekeurig deel uit de fifa seriequote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Fifa 07?
Wat is dit?quote:Veertig duizend mensen boven op een kluit
Zijn 't indianen, wat zien die lui der uit
Vierenveertig poten in een korte broek
De wedstrijd kan beginnen, maar de bal is zoek
Hé, ik zie de bal al liggen
Waar?
Hij zit al in de goal!
Nee, hierna volgt een bijvoegelijk naamwoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef knars het volgende:
Een versje van Drs. P?
Oeps, niet gedacht dat ik het punt zou krijgen dus ik was de pub in. Wel 25 pond op de pub quiz machine gewonnenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef knars het volgende:
Bartrid +1
@ Uzumaki: Juist! Fifa 2004 om precies te zijn, met het nummer "Guten Tag". Maar op de manier zoals ik het gevraagd heb gaat het punt naar bartrid... sorry voor de late reactie en eventuele ontstane onduidelijkheid!
't Was koud, de keepers hebben een lange broek aan en één van de grensrechters heeft geen benen.quote:
Juliette ook gezien? En Stevie Ann? Zaterdag leek me leuker dan Zondagquote:Op maandag 28 mei 2007 08:14 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen
Ozark Henry was leuk, Muse eigenlijk best goed, Maximo Park was geweldig! Iggy Pop nog beter!![]()
Juliette haar optreden helaas gemist, maar wel met haar op de foto geweest en cd's laten signeren. Gek wijf is het!quote:Op maandag 28 mei 2007 09:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Juliette ook gezien? En Stevie Ann? Zaterdag leek me leuker dan Zondag
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef tong80 het volgende:
Willem Duyn heeft een paar maanden Bennie Jolink vervangen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik zie een ster toch ?
quote:Dutch Project started by Jaap Eggermont.
Inspired by a bootleg 12" featuring Beatles songs on a disco beat, Eggermont hired vocalists Bas Muys (as John Lennon), Hans Vermeulen (as George Harrison) and Okkie Huysdens (as Paul McCartney) to recreate the medley for official release. coinciding with the death of Lennon, the release proved a hit not only in the Netherlands, but all over the world.
because of the success, more medley's were produced, including ABBA, Stevie Wonder, the Rolling Stones and later, with the Star Sisters, also a 1940's Andrew Sisters medley.
In het begin van de clip (van anderhalf jaar geleden) ontsnappen een aantal apen uit de dierentuin (ik denk Rotterdam), terwijl vaderlief het met zijn kinderen op een lopen zetquote:Op maandag 28 mei 2007 12:50 schreef Cylvia het volgende:
Ontsnapte aap..
Nederhopgroep. Wel van het iets betere soort.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef bartrid het volgende:
Wie of wat is DuvelDuvel nou weer?
ah dat volg ik al een tijdje niet meerquote:Op maandag 28 mei 2007 13:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Nederhopgroep. Wel van het iets betere soort.
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb jij laatst al niet een vraag gesteld over Drop van The Pharcyde?
Hmmm. misschien in een ander topic en geen vraag..had iig een licht deja vu-gevoelquote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Wel een vraag over Calexico die blijkbaar al een keer eerder was gesteld..
Maar iig:
newbiedoobiedoo +1
Neh man, das gewoon een foto van bob op de voorkantquote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Blonde On Blonde?
Uzumaki_Naruto +1quote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Moldy Peaces?
Die was duidelijk herkenbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 14:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is de clip van ABBA's One Of Us:
http://www.youtube.com/watch?v=orO9E7fC0mo
Noem mij 1 album dat Agnetha iig in dr platenkast heeft staan (+/- rond de 1 minuut te zien)
![]()
Opgezocht en ist gut!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:32 schreef peaceman het volgende:
wir sind helden?
quote:
Nee, helaas, het verhaal is wat heldhaftiger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef peaceman het volgende:
In Roelofarendsveen?
Twee keer mis.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef bigshadow het volgende:
De paradiso? Voorprogramma van de Strokes?
Melkweg, The Liberitnes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef bigshadow het volgende:
God, ik dacht wel in een redelijk tent voor een redelijke naam.
Melkweg, Interpol?
Is dat geen attractie in de efteling? Oh nee, das de vogel roc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef n0r het volgende:
Ja hoe heet die band van m, Spider Roc ofzo?
newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Frank Zappa - ship arriving too late to save a drowning witch
Schaap Arriving Too Late To Give The Right Answer...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Frank Zappa - ship arriving too late to save a drowning witch
Countryzanger van beroep, junk van hobby en daarnaast de 'nieuwe' man van Nicole Kidman.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef bigshadow het volgende:
keith urban
Vandeweek had ze een heel lief jurkje aan in plaats van een ruimtevaartpak meets Ivanhoe kuisheidsgordelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's wel een flinke kuisheidsgordel die ze omheeft, hoor Sack..
Nee, dit is in de verste verte geen Nightwish. (Godzijdank)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:26 schreef knars het volgende:
Het is toch niet de new look Nightwish met de nieuwe zangeres?
Is dat de dochter van Neil, of van King?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef Grobbel het volgende:
Kathy Diamond.
Geen van beide volgens mij, ze maakt funk/soul/disco achtige muziek. Maar goed, misschien stiekem tegen papa's wil ingegaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat de dochter van Neil, of van King?
Ik krijg nog een punt van jequote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Peaceman+1
Had hem je wel gegeven maar in het verkeerde topic
Hoi, ja, sorry, moest gister plotseling weg. Schijn ooit eens toegezegd te hebben om naar de Kaiser Chiefs mee te gaan. En het was wonder boven wonder nog best goed ookquote:
Ah, een fanquote:
Nooit van gehoord, overigens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:14 schreef bukgeit het volgende:
Nou, lekker. Het antwoord is: Het Beukorkest.
Nopequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef bartrid het volgende:
Toch niet die gast van de spin doctors he?
Waarschijnlijk zittend onder de sprankel van de bar-fontijn biertje drinken en jointjes roken, terwijl een snorren-schildster inmense bakkebaarden bij ons aanbrachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef the__watcher het volgende:
inderdaad n0r ik wilde ze gaan kijken maar ik weet bij god niet wat er tussen was gekomen
Nee geen Kevin Kinney. Meer New Wave, en eerderquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben op het verkeerde been gebracht denk ik. New Wave wat versta je er onder ? Want ik wil Kevvin Kinney gokken.
Klopt, dat zijn the Nerves, de 2e band zijn The Plimsouls.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef n0r het volgende:
Die bovenste foto, dat zijn the Nerves.
Als het de gast is die je denkt dat je bedoelt, dan is het Paul Collins, die later (The) (Paul Collins') Beat heeft opgericht.
zal wel weer een rebus worden-vraagquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:12 schreef bigshadow het volgende:
"Gaat mijn pet te boven" vraag
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Gambolputty het volgende:
Ik vind Amerikaanse New Wave al net zoiets als Duitse humor....maar nog nooit van de beste man gehoord dus
is toch ook amerikaanse new wave?quote:And you may find yourself behind the wheel of a large automobile....
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Gambolputty het volgende:
Ik vind Amerikaanse New Wave al net zoiets als Duitse humor
Geen speld tussen te krijgenquote:
Ah, een kennerquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef bartrid het volgende:
Peter Case?
quote:With a reputation for a scathingly intense live performance and a quickly sold-out CD-R demo, How Strange, Innocence, which was later reissued in 2005,was touted early on in their career as the next phenomenon in moody and dynamic instrumental indie rock à la Mogwai and Godspeed You Black Emperor!
..geproduceerd door Brian Eno. Once in a lifetime + album, anyway. Ik vind dat je het er ook wel aan af hoort..quote:
Wel in je bestekla?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:28 schreef bartrid het volgende:
Ik ben niet zo thuis in het werk van Queen....
Nou, alles.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft het iets met Spoon te maken?
quote:
Nee, wij doen alles anders dan andersquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier nog? Horen jullie de laatste nacht niet heel romantisch samen door te brengen??
Ach wij hebben heel romantisch samen onze trouwauto opgehaald.... (witte kever uit 1973quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Dan doe je het anders mooi verkeerd! Vort, naar bed jij!
Eh nee. Je hoort je bruid namelijk op te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Horen jullie de laatste nacht niet heel romantisch samen door te brengen??
Ik ga er van uit dat je geen bands zoekt waarvan leden met elkaar getrouwd zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:22 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik drie 'getrouwde' bands?
quote:
Of 'The Wedding Present'quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:37 schreef Mark het volgende:
Ik gok er op dat er nog wel een band is, die shotgun wedding heet
Omdat ik geen Shotgun Wedding kan vinden gaat het punt naar Berkery.quote:
Hee!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:![]()
http://www.shotgunwedding.nl/
Ik dacht zelf dat ie van Dolly was (staat op een best of), maar je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
D.i.v.o.r.c.e. van Tammy Wynette
quote:Te laat voor de kroeg, te vroeg voor de dauw
Iedereen in dit dorp slaapt, maar ik ben op weg naar jou
De bakker, het schoolplein, er is niks veranderd hier
De slagerij en ik aarzel, want om de hoek woon jij
En de regen van jaren, valt vannacht op mij neer
Lief ik wil opnieuw beginnen en ik durf het maar één keer
quote:Ik wil, ik wil, ik wil
Eenbij een notaris, dat het waar is, jij hoort bij mij, ik hoor bij jou
Eenbij een ambtenaar in het openbaar, jij blijft bij mij, ik blijf bij jou
twee straten verderquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Had die Umbgrove niet een liedje dat 'drie straten verder' o.i.d. heette?
quote:
* Mark heeft dat lied dus op een Cd staan dat een bruidspaar had samengesteld, het is het openingsnummerquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef Mark het volgende:
Oja, dat heet "Contract", he?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef Mark het volgende:
Oja, dat heet "Contract", he?
schaap001 +1quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:36 schreef schaap001 het volgende:
In that case:
Primus - John The Fisherman
Primus - Tommy The Cat
Deep Purple - Ted The Mechanic
Toy Dolls - Nellie The Elephant
Morrissey - Jack The Ripper
Motorhead - Jack The Ripper
Nick Cave - Jack The Ripper
quote:He came dancing across the water
With his galleons and guns
Looking for the new world
In that palace in the sun.