Nopequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef bartrid het volgende:
Toch niet die gast van de spin doctors he?
Waarschijnlijk zittend onder de sprankel van de bar-fontijn biertje drinken en jointjes roken, terwijl een snorren-schildster inmense bakkebaarden bij ons aanbrachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef the__watcher het volgende:
inderdaad n0r ik wilde ze gaan kijken maar ik weet bij god niet wat er tussen was gekomen
Nee geen Kevin Kinney. Meer New Wave, en eerderquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben op het verkeerde been gebracht denk ik. New Wave wat versta je er onder ? Want ik wil Kevvin Kinney gokken.
Klopt, dat zijn the Nerves, de 2e band zijn The Plimsouls.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef n0r het volgende:
Die bovenste foto, dat zijn the Nerves.
Als het de gast is die je denkt dat je bedoelt, dan is het Paul Collins, die later (The) (Paul Collins') Beat heeft opgericht.
zal wel weer een rebus worden-vraagquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:12 schreef bigshadow het volgende:
"Gaat mijn pet te boven" vraag
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Gambolputty het volgende:
Ik vind Amerikaanse New Wave al net zoiets als Duitse humor....maar nog nooit van de beste man gehoord dus
is toch ook amerikaanse new wave?quote:And you may find yourself behind the wheel of a large automobile....
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Gambolputty het volgende:
Ik vind Amerikaanse New Wave al net zoiets als Duitse humor
Geen speld tussen te krijgenquote:
Ah, een kennerquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef bartrid het volgende:
Peter Case?
quote:With a reputation for a scathingly intense live performance and a quickly sold-out CD-R demo, How Strange, Innocence, which was later reissued in 2005,was touted early on in their career as the next phenomenon in moody and dynamic instrumental indie rock à la Mogwai and Godspeed You Black Emperor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |