In het begin van de clip (van anderhalf jaar geleden) ontsnappen een aantal apen uit de dierentuin (ik denk Rotterdam), terwijl vaderlief het met zijn kinderen op een lopen zetquote:Op maandag 28 mei 2007 12:50 schreef Cylvia het volgende:
Ontsnapte aap..
Nederhopgroep. Wel van het iets betere soort.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef bartrid het volgende:
Wie of wat is DuvelDuvel nou weer?
ah dat volg ik al een tijdje niet meerquote:Op maandag 28 mei 2007 13:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Nederhopgroep. Wel van het iets betere soort.
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb jij laatst al niet een vraag gesteld over Drop van The Pharcyde?
Hmmm. misschien in een ander topic en geen vraag..had iig een licht deja vu-gevoelquote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Wel een vraag over Calexico die blijkbaar al een keer eerder was gesteld..
Maar iig:
newbiedoobiedoo +1
Neh man, das gewoon een foto van bob op de voorkantquote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Blonde On Blonde?
Uzumaki_Naruto +1quote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Moldy Peaces?
Die was duidelijk herkenbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 14:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is de clip van ABBA's One Of Us:
http://www.youtube.com/watch?v=orO9E7fC0mo
Noem mij 1 album dat Agnetha iig in dr platenkast heeft staan (+/- rond de 1 minuut te zien)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |