Wel in je bestekla?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:28 schreef bartrid het volgende:
Ik ben niet zo thuis in het werk van Queen....
Nou, alles.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft het iets met Spoon te maken?
quote:
Nee, wij doen alles anders dan andersquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier nog? Horen jullie de laatste nacht niet heel romantisch samen door te brengen??
Ach wij hebben heel romantisch samen onze trouwauto opgehaald.... (witte kever uit 1973quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Dan doe je het anders mooi verkeerd! Vort, naar bed jij!
Eh nee. Je hoort je bruid namelijk op te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Horen jullie de laatste nacht niet heel romantisch samen door te brengen??
Ik ga er van uit dat je geen bands zoekt waarvan leden met elkaar getrouwd zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:22 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik drie 'getrouwde' bands?
quote:
Of 'The Wedding Present'quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:37 schreef Mark het volgende:
Ik gok er op dat er nog wel een band is, die shotgun wedding heet
Omdat ik geen Shotgun Wedding kan vinden gaat het punt naar Berkery.quote:
Hee!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:![]()
http://www.shotgunwedding.nl/
Ik dacht zelf dat ie van Dolly was (staat op een best of), maar je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
D.i.v.o.r.c.e. van Tammy Wynette
quote:Te laat voor de kroeg, te vroeg voor de dauw
Iedereen in dit dorp slaapt, maar ik ben op weg naar jou
De bakker, het schoolplein, er is niks veranderd hier
De slagerij en ik aarzel, want om de hoek woon jij
En de regen van jaren, valt vannacht op mij neer
Lief ik wil opnieuw beginnen en ik durf het maar één keer
quote:Ik wil, ik wil, ik wil
Eenbij een notaris, dat het waar is, jij hoort bij mij, ik hoor bij jou
Eenbij een ambtenaar in het openbaar, jij blijft bij mij, ik blijf bij jou
twee straten verderquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Had die Umbgrove niet een liedje dat 'drie straten verder' o.i.d. heette?
quote:
* Mark heeft dat lied dus op een Cd staan dat een bruidspaar had samengesteld, het is het openingsnummerquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef Mark het volgende:
Oja, dat heet "Contract", he?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef Mark het volgende:
Oja, dat heet "Contract", he?
schaap001 +1quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:36 schreef schaap001 het volgende:
In that case:
Primus - John The Fisherman
Primus - Tommy The Cat
Deep Purple - Ted The Mechanic
Toy Dolls - Nellie The Elephant
Morrissey - Jack The Ripper
Motorhead - Jack The Ripper
Nick Cave - Jack The Ripper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |