Nee, hierna volgt een bijvoegelijk naamwoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef knars het volgende:
Een versje van Drs. P?
Oeps, niet gedacht dat ik het punt zou krijgen dus ik was de pub in. Wel 25 pond op de pub quiz machine gewonnenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:41 schreef knars het volgende:
Bartrid +1
@ Uzumaki: Juist! Fifa 2004 om precies te zijn, met het nummer "Guten Tag". Maar op de manier zoals ik het gevraagd heb gaat het punt naar bartrid... sorry voor de late reactie en eventuele ontstane onduidelijkheid!
't Was koud, de keepers hebben een lange broek aan en één van de grensrechters heeft geen benen.quote:
Juliette ook gezien? En Stevie Ann? Zaterdag leek me leuker dan Zondagquote:Op maandag 28 mei 2007 08:14 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen
Ozark Henry was leuk, Muse eigenlijk best goed, Maximo Park was geweldig! Iggy Pop nog beter!![]()
Juliette haar optreden helaas gemist, maar wel met haar op de foto geweest en cd's laten signeren. Gek wijf is het!quote:Op maandag 28 mei 2007 09:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Juliette ook gezien? En Stevie Ann? Zaterdag leek me leuker dan Zondag
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef tong80 het volgende:
Willem Duyn heeft een paar maanden Bennie Jolink vervangen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik zie een ster toch ?
quote:Dutch Project started by Jaap Eggermont.
Inspired by a bootleg 12" featuring Beatles songs on a disco beat, Eggermont hired vocalists Bas Muys (as John Lennon), Hans Vermeulen (as George Harrison) and Okkie Huysdens (as Paul McCartney) to recreate the medley for official release. coinciding with the death of Lennon, the release proved a hit not only in the Netherlands, but all over the world.
because of the success, more medley's were produced, including ABBA, Stevie Wonder, the Rolling Stones and later, with the Star Sisters, also a 1940's Andrew Sisters medley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |