Napoli is nog niet zeker, maar vandaag was een hele goeie dag met nederlagen van Rimini en Mantova en zelf de zege in Verona.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
Is Napoli trouwens al zeker van promotie, Digger?
Hoe gaat dat precies in z'n werk daar. Kampioen rechtstreeks, en daarna play-offs oid?
Stadion is idd schitterend, ben al meerdere keren in de stad geweest terwijl er een wedstrijd was, maar ik zal nooit het stadion in gaan bij een andere wedstrijd dan Napoli-Roma in het uitvak...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:58 schreef mcyodogg het volgende:
Vet stadion. Ooit eens van de buitenkant kunnen bezichtigen toen we langs Napels kwamen.
Ik heb het niet in Napoli zelf gezien maar wel in een aantal voorsteden zoals Giuliano, waar er echt enorme vuilnishopen (rustig 2 verdiepingen hoog) lagen, midden in woonwijken, op straat.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Hoe was het met de stank in Napels? Had gelezen dat de maffia weer nieuwe vuilnisbelten tegenhoudt waardoor alles nu in de straten ligt...
Ging sowieso met vrouw & schoonvader, dus zat er niet in.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:42 schreef SMOOK het volgende:
Welcome back Digger!
Mooie foto's, mooi verhaal.
Jammer dat je niet hebt gebeld...
Volgens mij kan het allebei (?)quote:Ik denk dat je met de topic titel bedoelt: Vincere per andare in A?
Hahah, dat heb ik ook gelezen. Het stuk was van Michael Zeeman, een schrijver. Het had dan ook niks met journalistiek te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:48 schreef SMOOK het volgende:
Het vuilnis is een groot probleem.
Jammer genoeg wordt er door de buitenlandse media van genoten.
Ik las gisteren een sensatieverhaal in de Volkskrant dat met een flinke fles wijn op was geschreven.
Dat had nog niet eens in de Story mogen staan, laat staan in de Volkskrant.
Roma heeft sinds kort wel een Fsidequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze het in de inhoudsopgave van de TED krantje altijd hebben over "de F-side van napoli"
quote:(#81) LA NOSTRA UNICA FEDE door Chris Lenders 31-05-07 in TED 081
Verona – Napoli 1-3
Vanaf de Curva A bericht Chris Lenders over de verrichtingen van het ooit zo grote Napoli. Deze week pakken zich donkere wolken samen boven Verona.
Het is zaterdag in de bar van Mario. Het is er klam en stoffig, de vochtplekken in de muren beginnen groen te worden. Genni leest loom de krant. Cavallo praat over het verbod op de uitwedstrijd in Verona voor de supporters uit Napels. Ik luister met steeds grotere ogen naar zijn angstaanjagende verhaal.
De politie van Verona had de leiders van de plaatselijke harde kern afgeluisterd en was erachter gekomen dat Verona met de hooligans van Brescia en Lazio Roma de Napolitanen zou opwachten voor het stadion. Alles was geregeld: messen, knuppels, boksringen. Ze zouden met een scootercordon uit het niets opduiken met meer dan 500 man. Ze wilden voor eens en voor altijd met ons afrekenen.
Mijn hart bonkt in mijn keel bij de gedachte aan wat er met ons had kunnen gebeuren. Het zweet breekt me uit. Ik zeg, harder dan ik wilde: “God, wat hebben we geluk gehad dat we niet zijn gegaan!”
Genni kijkt met gefronste wenkbrauwen op uit de krant. “Hoezo?”
“Nou, dat was een slagveld geworden. Levensgevaarlijk!”
GELD VAN PELÉ
Genni grinnikt en draait zich weer om naar de krant. Cavallo maakt een wegwerpgebaar. “Ach, hou toch op. Het heeft niks
met die paar supporters te maken. Napoli speelt voor de zoveelste keer een cruciale wedstrijd zonder steun van ons. Het is competitievervalsing. Verona heeft de burgemeester omgekocht met geld van Pelé.”
Genni knikt instemmend.
“Cavallo?”, vraag ik.
“Ja?”
“Geld van Pelé?”
“Ja, je weet wel, die Braziliaanse voetballer.”
“Dat snap ik, maar wat heeft dat geld met Pelé te maken?”
“Het is zwart geld.”
“Dus geld-van-Pelé omdat Pelé zwart is?”
“Ja, tuurlijk. Is Pelé blank dan?”
Cavallo schudt mismoedig het hoofd over zoveel onbegrip. Barman Mario mijmert ondertussen over het kampioenschap van 1987 met Maradona. Met een blik op oneindig praat hij meer tegen zichzelf dan tegen ons. “De stegen waren een zee van blauwe slingers. De mensen liepen maanden met vlaggen door de straten. Het was de belangrijkste gebeurtenis in ons leven. Ik heb toen op het kerkhof een spandoek opgehangen van veertig meter met de tekst: ‘Sukkels, als jullie
eens wisten wat jullie hebben gemist’’” We rollen over de vloer van het lachen. Mario verdwijnt in het hok achter de bar. Genni veegt proestend de tranen uit zijn ogen en legt uit: “Mario is de clown van Napoli. Wat een verteller, hoe verzint hij het!” Cavallo slaat bulderend zijn arm om de schouder van Genni. Dan horen we een klap. Mario gooit een boek op de bar en slaat het open. Ademloos kijken we naar een foto van een enorm spandoek over de ingang van een kerkhof.
TRANEN VAN ONRECHT
Om vier uur gaat de televisie aan. Napoli speelt in Verona, de stad van het moderne racisme en fascisme. De stad die kotst op alles wat anders is dan blank, hetero en Noord-Italiaan. De ‘armoedige’ Napolitanen zijn niet welkom in Verona. We kijken en luisteren naar een Napolitaanse verslaggever met een blauw oog. De flarden spuug van de
Verona-’eretribune’ vliegen continu over zijn schouders. Tot drie keer toe moet de ME de Verona-supporters terugslaan
in hun vak om te voorkomen dat de commentator opnieuw wordt aangevallen. In de bar van Mario staan we erbij en
kijken er naar. Genni heeft weer de tranen in de ogen staan, dit keer van onrecht. Zijn vuisten zijn gebald uit machteloosheid. De stem van de commentator trilt: “Mijn verstand wil dat ik hier wegga, maar mijn hart zegt dat ik moet blijven. Voor de club, voor de stad en voor de supporters die hier niet mochten komen.” Hij staat er helemaal alleen voor. De angst is van zijn gezicht af te lezen, zijn ogen schieten paniekerig van links naar rechts.
Napoli wint met 3-1 in de hel. Na het laatste fluitsignaal vliegen de hooligans over de hekken. De journalist roept zijn laatste woorden: “Forza Napoli!”
Dan gaat de camera op zwart.
Keer op keer een genot om te lezen die column, maar bovenstaande stoort me ook mateloos.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze het in de inhoudsopgave van de TED krantje altijd hebben over "de F-side van napoli"
Volgende scenario's zijn mogelijk:quote:Op zondag 3 juni 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Het blijft spannend
Maar verschil tussen Genoa en Piacenza is 10 punten. Dus als Piacenza volgende week verliest zijn ze allebei gepromoveerd toch Digger?
Als hij ergens live op tv wordt uitgezonden, zal er ook wel een internetstream te bemachtigen zijn. Hoop van wel in ieder geval.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Een punt is genoeg volgende week, wordt dus bizar spannend.
Ben daar niet zo in thuis, maar weet iemand of die wedstrijd via internet te bekijken is?
Het zal rekenen worden en kijken naar Piacenza ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Ben daar niet zo in thuis, maar weet iemand of die wedstrijd via internet te bekijken is?
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Oftewel: Het weinige aantal tickets wat er voor deze match beschikbaar is (2067 in totaal, 15 Euro de stuk, verkoop start 6 Juni 9 uur aan het stadion en zal in no-time uitverkocht zijn) zou er voor kunnen zorgen dat om redenen van publieke veiligheid de wedstrijd live op de Rai uitgezonden gaat worden, zodat iedereen de match op TV kan volgen, om zo het risico op het afreizen van duizenden zonder kaartje naar Genoa in te perken.quote:Genoa - Napoli: possibile diretta Rai
La Questura di Napoli potrebbe decidere di trasmettere la partita in chiaro
L' esiguo numero di biglietti riservati ai tifosi napoletani(circa 2000) a Genova potrebbe spingere la Questura della città a disporre la diretta della partita sulla Rai per motivi di ordine pubblico.
Je bedoelt deze:quote:Op zondag 3 juni 2007 21:34 schreef DIGGER het volgende:
Mooie actie op de Curva B vanmiddag, moet je goed uitzicht op gehad hebben SMOOK.
Leuk dat alles ook gewoon met shirtjes gedaan was.
Zag in de stad ook al wat beelden van standbeelden in het blauw of indien van een beetje reeel formaat, een Napoli shirt aan.
Jammer dat Piacenza dus niet meewerkte en die bal van Vicenza in blessuretijd er niet in ging, maar Napoli heeft gedaan wat het moest doen, winnen, en alles was beter dan een 0-0 in Mantova en dat is het op de valreep gelukkig niet geworden (hoewel het beter was geweest als Genoa gewonnen had).
Genoa - Napoli wordt op zeker uitverkocht en ik hoop een voetbalfeest tussen de 2 bevriende clubs, hoop dat na 90 minuten beide clubs kunnen vieren.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef DIGGER het volgende:
Wat doet die Lazio smiley in dit topic?
Zowel in Genoa als Napoli 1 enorme run op de tickets en voor de rest is iedereen Triestina maar moed aan het inspreken en de goden erbij aan het halen om te hopen dat een 1-1 genoeg is voor allebei, niet alleen voor Napoli.
Is het ook, en in de degradatiezone is er een play-out als het verschil minder dan 5 punten is, wat er op zeker gaat komen. Maar waarom voor Promotie 10 en degradatie 5, geen idee. Maar ja, voor aanvang van het seizoen zijn de clubs ermee akkoord gegaan (en zowel Napoli als Genoa, beiden het jaar ervoor in de Serie C1, hadden play-offs als doel en hadden waarschijnlijk voor ogen zo meer kans op die play-offs te maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
Ik blijf het maar een vreemd systeem vinden, met die minimale voorsprong voor rechtstreekse promotie.
Huntelaar naar Napoli is natuurlijk een grote grapquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef SMOOK het volgende:
Geen kaarten voor zondag. Ik ben in Nederland en de kaarten kunnen (konden) alleen gekocht worden met het tonen van een origineel paspoort, 1 per persoon. Er schijnt trouwens flink gereld te zijn. Ik vind het vreemd hoor, maar 2000 kaarten.
Na het seizoen reist Pierpaolo Marino, de technisch manager, naar Nederland. Naar geruchten voor Farfan, maar hij heeft ook al eens met Huntelaar gesproken dus dat is waarschijnlijker. Sosa - De Zerbi - Klaas Jan - Calaio in San Paolo. Klinkt goed. Ben benieuwd of Klaas kan wennen in Napels.
Even kort vertaald: Er schijnen liefst 2500 tickets gestolen te zijn voor deze match en daarom is er alarm geslagen voor mogelijke problemen.quote:Genova, biglietti rubati: allarme ultrà
Scatta a Genova l’allarme ultrà. Sono stati infatti rubati nel capoluogo ligure 2500 biglietti per la partita di domenica contro il Napoli e i tagliandi potrebbero essere finiti nelle mani di frange estreme del tifo. Sulla diretta in chiaro, intanto, è scontro. Oggi il prefetto deciderà se far trasmettere la gara che vale la promozione in A su maxischermo a Napoli per ragioni di ordine pubblico. L’Osservatorio del ministero dell’Interno ha fissato Genoa-Napoli al livello 2 di rischio. Resta il veto di Sky che contesta anche l’installazione di maxischermi in città.
Wie o wie in Nederland heeft deze zenders in de huiskamer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef DIGGER het volgende:
Heb nog steeds geen idee (niks officieels gezien) van Sport 1.
Zenders die de match in elk geval hebben, allen achter decoder of via Abonnement, sommige alleen in Italie zelf te ontvangen:
Al Jazeera Sport 1
Arena Home
Mediaset Premium 2
Rai International 3 Africa
Sky Calcio 3
Sky Sport Italia 1
Sky Sport Italia 1 16:9
Dat doen ze op de Rai Due, Quelli che il calcio bdoel je. Zag het laatst bij Studio Voetbal ja, mbt die goal van van Basten, was wel leuk item.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of is dit die zender die alle goals naspeelt?
TVU player en dan Telecapri. Al zijn het alleen maar beelden van de sfeer erom, prachtigquote:Op zondag 10 juni 2007 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
bwin en dan? Ik kan nog nergens beeld krijgen?
Thanx. Ik heb beeldquote:Op zondag 10 juni 2007 15:02 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
TerroRobbie > je moet je eerst aanmelden, klik dan op voetbal en je ziet aan de rechterkant Genua - Napoli staan, daarna klik je op het video-symbool.
Godverdegodver, zie ik net de spelers in de catacomben staan, klapt de verbinding eruit op het moment dat de wedstrijd op het punt van beginnen staat. 'Verbinding wordt gezocht' is het enige dat ik nu nog zie.
Meer mensen last van?
SKY Italia HD.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:05 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Lucky bastard, welke zender kijk je dan? Wel relaxt dat bwin Engels commentaar heeft.
Heb je ook beelden van die andere wedstrijden? Schakelen ze?
Valt nog mee 1.50 nog, en "geen doelpunt" stijgt zelfs nog 1.80 nu.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:29 schreef DIGGER het volgende:
Denk dat de Bwin kijkers nu ineens een hele lage quotering bij "X" zullen vinden![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:56 schreef DIGGER het volgende:
Afgelopen in Piacenza!!!! 1-1
We ruilen Verona graag in voor Roma als op Juve na de meest gehate club in onze Seriequote:Op zondag 10 juni 2007 17:10 schreef A.Petacchi het volgende:
BASTARDI, STAMO ARRIVANDO! BASTARDI, STAMO ARRIVANDO!
Gefeliciteerd!![]()
Volgend jaar gratis dus.quote:Cannavaro delays Napoli return
Fabio Cannavaro has revealed that he won’t ponder a return to Napoli until he’s had at least one more go at winning the Champions League.
The Neapolitan has never hidden the fact that he would love to return to the club he served at the start of his career, with some fans dreaming of an imminent reunion following Serie A promotion on Sunday.
Although Cannavaro’s agent has again confirmed his client’s desire to head home, an imminent summer switch away from Real Madrid isn’t on the horizon.
“It’s still not the right time for Fabio to return to Naples,” noted Gaetano Fedele on Monday evening.
“I won’t exclude the fact that it may happen in the future, but it is pure fantasy football right now,” he continued.
“Fabio wants to win the Champions League seeing as he has yet to triumph in that competition – and Real Madrid can offer him this possibility.
“Everybody knows that his dream is to end his career in his own city, but it’s not ideal to be talking about such things in what is a decisive week for Real.”
The Spanish giants, who signed Cannavaro from Juventus last summer, are just three points away from winning the Liga title.
Cannavaro, whose brother Paolo already plays for the Azzurri, spent four years in the Napoli first team squad before joining Parma in 1995.
The 33-year-old Italian captain and current Golden Ball winner is contracted to Real Madrid until June 30, 2008.
Real Madrid, bossed by Cannavaro fan Fabio Capello, reached the last 16 of the Champions League this season but were defeated by Bayern Munich.
Hilarisch?quote:"Striptease Lauren was slechts provocerende grap"
De 72-jarige Sophia Lauren zorgde een maand geleden voor flink wat commotie in Italië. De fanatieke aanhangster van de plaatselijke club Napoli beloofde een striptease indien haar ploeg zou promoveren naar de Italiaanse Serie A. Echter heeft de voormalig steractrice deze berichten inmiddels ontkend.
"Ik zal mijn kleren niet uit doen", sprak Sophia Loren vandaag tegen de internationale pers. "Het was slechts een grap, een provocatie." De oproer heeft Napoli in ieder geval wel geholpen, afgelopen weekend promoveerde het definitief naar de Serie A, evenals Juventus en Genua.
quote:
Is heel moeilijk te zeggen, Napoli is een grote club qua stad, support, naam, maar is wel net 2 keer op rij gepromoveerd. Dus wat is er te verwachten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Sethje het volgende:
Er zullen nog erg veel namen langskomen deze zomer denk je ook niet DIGGER? Welke namen zie je zelf als meest "betrouwbaar/haalbaar".
Hoe kom je bij Messiquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:
Messi zou een stunt van jewelste zijn...
Alleen maar eigenlijk doordat de vergelijking met Maradonna weer de kop opsteekt, zeker na de 2 vrijwel identieke Maradonna-doelpunten van Messi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Messi
En Quagliarella en Budan zullen toch een flinke zak geld moeten kosten.
Misschien dat Smook je kan helpen, z'n naam, e-mail en zelfs tel. nr. worden genoemd in het artikel. Of een veiligsite wellicht?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Weliswaar niet voetbalgerelateerd, maar wellicht kan hier iemand mij helpen. Ben namelijk op zoek naar Editie 2 - najaar 2005 van het reismagazine Columbus. Kan iemand mij daaraan helpen? Staat namelijk een reportage over Napels in die ik graag wil lezen, maar uitgave is al uitverkocht.
www.columbusmagazine.nl
Zelf heb je dit artikel niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Misschien dat Smook je kan helpen, z'n naam, e-mail en zelfs tel. nr. worden genoemd in het artikel. Of een veiligsite wellicht?
Staat het niet gewoon op de Colombus website?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
[..]
Zelf heb je dit artikel niet?
Smook?
Op veilingsites heb ik 'm nog niet kunnen vinden.
En nee, ik heb geen Columbus uitgave, dus ook niet over Napoli.quote:Cannavaro has Napoli doubt
Fabio Cannavaro has admitted that he’d like to end his career at hometown club Napoli – although he doubts the Azzurri want him.
“I still have two years to go on my Real Madrid contract so there is time,” the newly crowned Liga winner told Turin-based newspaper La Stampa.
“On the other hand, I admit that I would like to return to Italy.
“It would be nice to end my career at Napoli. However, I doubt Aurelio Laurentiis’ project includes me so I would rather not interfere with his plans,” added the Golden Ball winner.
Cannavaro’s future is in doubt though given that Real boss Fabio Capello, who requested him last summer, may not be confirmed in the job despite their League championship success.
“I signed for Real Madrid and not for Capello,” noted Cannavaro. “My decisions do not depend on him.
“If I were the President then I would obviously want him to stay as he is a great Coach and proved it this year, even when everyone criticised him.”
Staat helaas niet op de website, op een korte passage uit het artikel na.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:19 schreef SMOOK het volgende:
[..]
Staat het niet gewoon op de Colombus website?
Verder zou ik het niet weten.....
Waar heb je het voor nodig?
Kan ik je ergens mee helpen?
En La Nostra unica fede: Er stond een poos terug (denk half jaar tot driekwart jaar geleden) ook in Italie magazine een heel stuk over Napoli, Sorrento & Limoncello.quote:Miccoli: Juve o Napoli
L'attaccante pugliese, di ritorno a Torino dal Benfica: "Sono a disposizione di Ranieri, ma Napoli mi attira".
Fabrizio Miccoli, 27 anni. Reuters
MILANO, 19 giugno 2007 - Fabrizio Miccoli è tornato a Torino per restarci. O, quantomeno, per rimanere in Italia. "Al Benfica ho trascorso due anni straordinari, nei quali abbiamo anche sfiorato lo scudetto - ha detto l'attaccante salentino -. Adesso è arrivato il momento giusto di giocare nel campionato italiano. Dal contratto che ho, per tre anni sarei della Juventus, come ogni anno parlerò con la dirigenza insieme al mio procuratore. Mi sono messo a disposizione di Ranieri, se rientrerò nei piani della Juventus". In caso contrario, probabile rotta verso Napoli. "I tifosi napoletani sono straordinari, ho tantissimi amici lì come Calaiò e Grava, ed il club è affascinante. Un tridente Bucchi, Miccoli e Calaiò? Beh, sarebbe fantastico". Ed Edi Reja, allenatore degli azzurri, ribadisce: "Aspetto Miccoli a braccia aperte".
Daar hoef je niet om te treuren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:34 schreef DIGGER het volgende:
Grella dus naar Torino, niet naar Napoli
quote:Colpo Napoli: preso Rolando Bianchi! (Corriere dello Sport)
Il Corriere dello Sport dà per certo che iIl Napoli ha trovato l'accordo con la Reggina per l'acquisto di Rolando Bianchi (10 milioni di euro). Manca solo il sì dell'attaccante. In arrivo anche il centrocampista slovacco del Brescia, Marek Hamsik.
Il Napoli ha trovato l'accordo con la Reggina per l'acquisto di Rolando Bianchi (10 milioni di euro). Manca solo il sì dell'attaccante. In arrivo anche il centrocampista slovacco del Brescia, Marek Hamsik, che potrebbe essere seguito dal compagno di squadra Stankevicius. Si parla anche di Semioli e Chevanton.
quote:Bianchi nears Napoli move
Napoli are on the verge of signing Reggina star Rolando Bianchi, according to reports in the Italian Press.
The 24-year-old impressed with his performances last season and scored 18 goals in Serie A to become one of the hottest properties in this summer’s transfer market.
Il Corriere dello Sport reports that the Partenopei have reached an agreement with the Amaranto, who are willing to let the player leave the Stadio Granillo for a fee of £7m.
Bianchi now needs to agree on personal terms with Napoli and a decision is expected to be taken in the next few days.
The striker, who formed an amazing partnership with veteran Nicola Amoruso in Calabria, is also a reported target for Juventus.
Bianchi was allegedly hoping to join a big club as soon as possible, although signing for Napoli would allow him to become a first team regular.
The Azzurri have already netted highly-rated Brescia midfielder Marek Hamsyk, who will move to the San Paolo in an exchange deal involving Nicolas Amodio and Fabio Gatti plus £4m.
http://www.youtube.com/watch?v=VFwlltfhXdo&eurlquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef MaxPower het volgende:
10 millioni di euro? Hoe goed is die dan?
quote:Incontro Marino-Preziosi per Leon
L'honduregno accostato al Napoli nelle ultime ore
Nella giornata di ieri ci sarebbe stato un incontro tra Pierpaolo Marino e il Presidente del Genoa Preziosi. Oggetto di una trattativa tra Genoa e Napoli potrebbe diventare presto l'honduregno Leon, che quest'anno è stato spesso determinante nella cavalcata rossblù verso la massima serie.
quote:Napoli, il borsino del calciomercato (aggiornamento ore 10)
All'interno il borsino con tutte le trattative con le relative percentuali di possibilità sia per il mercato in entrata per quello in uscita. In settimana si chiude col Brescia per Hamsik, si riavvicina Bianchi. Sfuma Esposito così come Aronica
ECCO TUTTE LE TRATTATIVE IN ENTRATA:
Hamsik (Brescia) 90%
Bianchi (Reggina) 75%
Miccoli (Juventus) 55%
Aronica (Reggina) 50%
Nocerino (Juventus) 50%
Caserta (Cagliari) 45%
Banega (Boca Juniors) 35%
Pavone (Estudiantes) 35%
Bojinov (Juventus) 35%
Liverani (Fiorentina) 35%
Gargano (Danubio) 30%
Alberto (Siena) 15%
Esposito (Cagliari) 15%
IN USCITA:
Giubilato (fine contratto, Cagliari, Ascoli) 100%
Vitale (in prestito, Cavese) 90%
Grieco (in prestito, Avellino o C) 90%
Lacrimini (Frosinone, Cavese) 90%
Giglio (cessione in C) 90%
Bucchi (Reggina, Torino) 40%
Gatti (Brescia) 35%
Pià (Fiorentina) 20%
De Zerbi (Cagliari) 10%
Geen idee, ik zou er geen weten. Zou je Diadora misschien eens moeten contacten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Is er een Nederlandse webwinkel die Napoli shirts verkoopt. Want heb geen zin in credit card gezeur.
www.subsidesports.uk is volgens mij niet per se met credit card.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou er geen weten. Zou je Diadora misschien eens moeten contacten.
Zullen op de Birra Moretti cup gepresenteerd worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:45 schreef o9_Franky het volgende:
Is er al iets bekend over de shirts van Napoli aankomend seizoen ? Hoe komen die eruit te zien ?
quote:Nocerino eyes Napoli switch
Juventus youngster Antonio Nocerino has admitted that he would be thrilled to join Napoli this summer.
The Azzurrini star signed a three-year contract with Juventus after spending last season at Piacenza on a co-ownership deal, but was born in Naples and can’t hide his desire to play for his hometown club.
“Who wouldn’t welcome this option, I was born there and it would be a dream come true,” Nocerino told the Press.
“Last season was an excellent one for me, I scored six goals with Piacenza and the Italy Under-21 squad qualified for the Olympic Games in Beijing,” added the 22-year-old.
“I am only sorry about the European Championship, we could have done better. Now my next target is the 2010 World Cup in South Africa,” said the midfielder.
“In order to reach that objective I need to play with continuity and Juventus are doing all they can to help me. Piacenza was a springboard, now I need to prove myself in the football that really counts.”
Napoli have already completed the signing of Marek Hamsyk from Brescia last week, when the 19-year-old Slovakian midfielder signed a five-year contract with the Partenopei.
Juve is met Udinese rond over Nocerino. Alleen de speler zelf nog niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef o9_Franky het volgende:
Wat is Lavezzi voor een speler ? Een versterking of niet ? En is Juve bereid Nocerino naar Napoli te laten gaan ?
De Laurentiis heeft gezegd dat zijn houding problemen binnen de groep/club zou creeeren. Hij wou een dusdanig salris plus nog dusdanig hoge vergoeding voor portretrechten dat hij een veelvoud van wie dan ook zou gaan verdienen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:48 schreef SMOOK het volgende:
Vanochtend hoorde ik dat Bianchi definitief niet doorgaat. De Laurentiis zou gezegd hebben; 'Graag of niet.' Niet dus.
Digger, wat en wie hebben we volgens jou nog nodig?
1 2 3 4 5 6 | Cannavaro - Domizzi - Savini Grava - Rullo Gargano - Bogliacino Hamsik Lavezzi - Calaio |
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maldonado heeft toch sterk gespeeld het afgelopen seizoen. Mag hij ineens weg? Laat Grava het nog maar een jaar proberen, hij heeft zich sterk verbeterd.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef boroboro het volgende:
Zaccardo zou niet verkeerd zijn, heb mij twijfels over Grava op serie A niveau. Is Maldonado trouwens uit beeld geraakt? Las dat hij (net als Gatti, Pia, Bucchi en De Zerbi) mag vertrekken.
Valt me mee, EUR. 220,-quote:Tribuna Posillipo Intero Euro 750,00 + Euro 10,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 480,00 + Euro 10,00 diritti di prevendita
Tribuna Nisida Intero Euro 360,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 260,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Distinti Intero Euro 360,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 260,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Curva A e B Intero Euro 220,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 190,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |