abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50301711
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:10 schreef A.Petacchi het volgende:
BASTARDI, STAMO ARRIVANDO! BASTARDI, STAMO ARRIVANDO!

Gefeliciteerd!
We ruilen Verona graag in voor Roma als op Juve na de meest gehate club in onze Serie
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 10 juni 2007 @ 17:33:53 #182
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50302324
Echt top dit, heerlijke beelden
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50302492
pi_50307862
Mooi. Allebei up.
pi_50309524
Voor een sfeerimpressie in Napoli na de match: http://www.repubblica.it/(...)li/festa-napoli.html
pi_50311050
Digger > is er eigenlijk al meer bekend over die 2.500 gestolen kaarten?
pi_50314492
SERIE A!
Digger & co proficiat!

Al met al ook van Eddy Reja een geweldige prestatie.
pi_50318841
Alle fans en trouwe volgens van harte gefeliciteerd!
pi_50320175

Die Fiat

2 promoties op rij, knappe prestatie (Genoa feitelijk zelfs 3 promoties op rij). Groot feest gisteren in Genoa en Napoli, in Genoa hebben ook 15.000 mensen naar schatting naar een groot scherm in de stad zitten kijken, Napoli en genoa fans tesamen.

Supergoede sfeer overal, dit is echt de mooiste ontknoping zo die ik me had kunnen voorstellen, samen naar A.

Straks wel weer de realiteit, na 2 promoties is het team waarme je begonnen bent in de Serie C wel duidelijk aan versterkingen toe, benieuwd wat er op dat vlak nu gaat gebeuren.

Feit is wel dat nu in de Serie A, als grote stad, als roemruchte club, spelers wel eerder willen komen.
Esposito wou niet naar de Serie B, maar wat let je nu nog om niet dat kleine Cagliari te verlaten voor je geboortestad?
pi_50320907
Laat de youtube filmpjes maar komen, heb alles gemist

En feli aan alle fans hier natuurlijk.
pi_50326535
Ben inderdaad heel benieuwd wat de financiele ruimte zal zijn om te investeren. Zou heel mooi zijn als Cannavaro nu al terugkomt...

Digger > geen nieuws meer over die 2.500 gestolen kaarten?
pi_50326981
Nope, las wel dat ze onbruikbaar zouden zijn ivm die codes etc. maar in het feestgewoel van gisteren had niemand het meer hierover.

Hoe dan ook zateren er heel veel Napolitanen op de tribune in Marassi, velen ook gewoon tussen de Genoa fans in. Mooi om te zien hoor. Zulke vriendschappen zie je toch echt zelden.
pi_50327959
TT-change
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50329034
Spannende zomer nou i.v.n transfers.
pi_50342465
quote:
Cannavaro delays Napoli return

Fabio Cannavaro has revealed that he won’t ponder a return to Napoli until he’s had at least one more go at winning the Champions League.

The Neapolitan has never hidden the fact that he would love to return to the club he served at the start of his career, with some fans dreaming of an imminent reunion following Serie A promotion on Sunday.

Although Cannavaro’s agent has again confirmed his client’s desire to head home, an imminent summer switch away from Real Madrid isn’t on the horizon.

“It’s still not the right time for Fabio to return to Naples,” noted Gaetano Fedele on Monday evening.

“I won’t exclude the fact that it may happen in the future, but it is pure fantasy football right now,” he continued.

“Fabio wants to win the Champions League seeing as he has yet to triumph in that competition – and Real Madrid can offer him this possibility.

“Everybody knows that his dream is to end his career in his own city, but it’s not ideal to be talking about such things in what is a decisive week for Real.”

The Spanish giants, who signed Cannavaro from Juventus last summer, are just three points away from winning the Liga title.

Cannavaro, whose brother Paolo already plays for the Azzurri, spent four years in the Napoli first team squad before joining Parma in 1995.

The 33-year-old Italian captain and current Golden Ball winner is contracted to Real Madrid until June 30, 2008.

Real Madrid, bossed by Cannavaro fan Fabio Capello, reached the last 16 of the Champions League this season but were defeated by Bayern Munich.
Volgend jaar gratis dus.
pi_50343198
Kort:

Doel Laurentiis volgend jaar: Bij de 1e 10
Doel Reja volgend jaar: Lijfsbehoud
Genoemde spelers mbt transfergeruchte: Bojinov, Vieri, Esposito, Morfeo, Recoba, Aronica, Ricchiuti, Foggia, Acquafresca, Pellisier, Papa Waigo.

Mijns inziens moet Napoli in elk geval Domizzi, Cannavaro, Garics, Rullo, Dalla Bona, Sosa (als pinchitter), Bogliacino en Iezzo behouden.

En ik denk dat Giubilato, De Zerbi, Pia, Capparella, Trotta weg mogen/gaan.

Wat er met Calaio en Bucchi gebeurt, geen idee, zal wellicht afhangen van wie ze kunnen krijgen en of ze dan 1 van deze voor voldoende centen kunnen slijten.

Montervino, hoe sneu ook, kan in mijn ogen het niveau niet aan en is veel te (rode) kaart gevoelig voor de Serie A. Die speelt niet eens 1 helft uit tegen Totti.
pi_50344584
Laatste minuten (Commentator kijkt alleen maar op de monitor naar Piacenza), veldbestorming, echte laatste minuut en weer de veldbestorming: http://www.youtube.com/watch?v=qqeT390OZ0Y

En zo vier je dan feest op straat: http://www.youtube.com/watch?v=TEAPnHGItC4 (Verkeersbeeld is niet eenszo heel veel anders als normaal )
En zo: http://www.youtube.com/watch?v=Xg62njmVLc0 (hierna wat interviews met o.a. de Laurentiis)
Je zal er als toerist maar tussen rijden in je huurauto: http://www.youtube.com/watch?v=jX-4p9kO1Nw
pi_50346576
O, Quagliarella staat ook in de belangstelling
pi_50376998
- Bogliacino heeft bijgetekend tot 2012
- Giubilato heeft aangegeven weg te gaan, Caparella zeer waarsschijnlijk ook
- Gianello wil blijven (heeft het dit seizoe ook goed gedaan als Iezzo out was)
- Miccoli wordt ook genoemd als target.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:59:10 #200
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50377810
Er zullen nog erg veel namen langskomen deze zomer denk je ook niet DIGGER? Welke namen zie je zelf als meest "betrouwbaar/haalbaar".
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_50378805
quote:
"Striptease Lauren was slechts provocerende grap"
De 72-jarige Sophia Lauren zorgde een maand geleden voor flink wat commotie in Italië. De fanatieke aanhangster van de plaatselijke club Napoli beloofde een striptease indien haar ploeg zou promoveren naar de Italiaanse Serie A. Echter heeft de voormalig steractrice deze berichten inmiddels ontkend.

"Ik zal mijn kleren niet uit doen", sprak Sophia Loren vandaag tegen de internationale pers. "Het was slechts een grap, een provocatie." De oproer heeft Napoli in ieder geval wel geholpen, afgelopen weekend promoveerde het definitief naar de Serie A, evenals Juventus en Genua.
Hilarisch?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:32:33 #202
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50378821
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hilarisch?

Heb je het over het spel van de fcdb?

Ik denk niet dat we iets missen door het niet uittrekken van haar kleren.
Mijn party reviews
pi_50445103
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Sethje het volgende:
Er zullen nog erg veel namen langskomen deze zomer denk je ook niet DIGGER? Welke namen zie je zelf als meest "betrouwbaar/haalbaar".
Is heel moeilijk te zeggen, Napoli is een grote club qua stad, support, naam, maar is wel net 2 keer op rij gepromoveerd. Dus wat is er te verwachten?
Begroting voor aankopen zou rond de 30 miljoen Euro zijn.

Aangezien de verdediging redelijk staat - ookal zou mede eigenaar Sampdoria Domizzi etv. willen verkopen maar Napoli wil dat pertinent niet - zal er vooral gekeken worden naar spitsen en middenvelders.
De namen volgen elkaar dan ook al rap op.

Nieuw genoemd nu ook Budan, Saviola, Miccoli, Pinzi, Lavezzi, Spinesi, Gargano, Walter Lopez and the list goes on and on....
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:43:50 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50445751
Messi zou een stunt van jewelste zijn...
Zou wel perfect in het plaatje passen van zowel Napoli als Messi zelf
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50445947
Dan alleen de coke nog.
pi_50446217
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:
Messi zou een stunt van jewelste zijn...
Hoe kom je bij Messi

En Quagliarella en Budan zullen toch een flinke zak geld moeten kosten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:02:11 #207
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50446423
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hoe kom je bij Messi

En Quagliarella en Budan zullen toch een flinke zak geld moeten kosten.
Alleen maar eigenlijk doordat de vergelijking met Maradonna weer de kop opsteekt, zeker na de 2 vrijwel identieke Maradonna-doelpunten van Messi.

Ik denk ook niet dat hij haalbaar is voor Napoli, maar ik zou het wel leuk vinden
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50545507
Transfergeruchten:

- Ruil Pia - Regginaldo (Fiorentina)
- De Zerbi naar Sampdoria - Domizzi volledig eigendom van Napoli
- Volgens de agent van Lucarelli (Livorno) is hij benaderd door Parma en een club welke vanuit de Serie B is gepromoveerd, waarschijnlijk Napoli
- Napoli zou op gedeelde eigendomsbasis Pazienza over willen nemen van Udinese (waar hij nu onder conctract staat maar uitgeleend was aan Fiorentina).
- Calaio staat in de belangstelling van Diverse andere clubs, zoals Torino, Fiorentina, Lazio & Cagliari.

Dan nog even uit Il Mattino een lijstje met de geschatte spelerswaarde van de huidige selectie, links de oude, oorspronkelijke waarde, rechts na afgelopen seizoen (actuele waarde dus):

pi_50547374
Digger, zijn er nog spelers die nu actief zijn op het EK -2 die eventueel interessant zijn voor Napoli ? Ik heb de Serie A niet echt gevolgd, maar zo'n Monterlivo als ide bij Fiorentina nog niet veel speelt, lijkt me wel een goede speler.

En gaan ze Calaio daadwerkelijk gaan of willen ze die perse behouden?
pi_50573777
Weliswaar niet voetbalgerelateerd, maar wellicht kan hier iemand mij helpen. Ben namelijk op zoek naar Editie 2 - najaar 2005 van het reismagazine Columbus. Kan iemand mij daaraan helpen? Staat namelijk een reportage over Napels in die ik graag wil lezen, maar uitgave is al uitverkocht.

www.columbusmagazine.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')