abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50378805
quote:
"Striptease Lauren was slechts provocerende grap"
De 72-jarige Sophia Lauren zorgde een maand geleden voor flink wat commotie in Italië. De fanatieke aanhangster van de plaatselijke club Napoli beloofde een striptease indien haar ploeg zou promoveren naar de Italiaanse Serie A. Echter heeft de voormalig steractrice deze berichten inmiddels ontkend.

"Ik zal mijn kleren niet uit doen", sprak Sophia Loren vandaag tegen de internationale pers. "Het was slechts een grap, een provocatie." De oproer heeft Napoli in ieder geval wel geholpen, afgelopen weekend promoveerde het definitief naar de Serie A, evenals Juventus en Genua.
Hilarisch?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:32:33 #202
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50378821
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hilarisch?

Heb je het over het spel van de fcdb?

Ik denk niet dat we iets missen door het niet uittrekken van haar kleren.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50445103
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Sethje het volgende:
Er zullen nog erg veel namen langskomen deze zomer denk je ook niet DIGGER? Welke namen zie je zelf als meest "betrouwbaar/haalbaar".
Is heel moeilijk te zeggen, Napoli is een grote club qua stad, support, naam, maar is wel net 2 keer op rij gepromoveerd. Dus wat is er te verwachten?
Begroting voor aankopen zou rond de 30 miljoen Euro zijn.

Aangezien de verdediging redelijk staat - ookal zou mede eigenaar Sampdoria Domizzi etv. willen verkopen maar Napoli wil dat pertinent niet - zal er vooral gekeken worden naar spitsen en middenvelders.
De namen volgen elkaar dan ook al rap op.

Nieuw genoemd nu ook Budan, Saviola, Miccoli, Pinzi, Lavezzi, Spinesi, Gargano, Walter Lopez and the list goes on and on....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:43:50 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50445751
Messi zou een stunt van jewelste zijn...
Zou wel perfect in het plaatje passen van zowel Napoli als Messi zelf
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50445947
Dan alleen de coke nog.
pi_50446217
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:
Messi zou een stunt van jewelste zijn...
Hoe kom je bij Messi

En Quagliarella en Budan zullen toch een flinke zak geld moeten kosten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:02:11 #207
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50446423
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hoe kom je bij Messi

En Quagliarella en Budan zullen toch een flinke zak geld moeten kosten.
Alleen maar eigenlijk doordat de vergelijking met Maradonna weer de kop opsteekt, zeker na de 2 vrijwel identieke Maradonna-doelpunten van Messi.

Ik denk ook niet dat hij haalbaar is voor Napoli, maar ik zou het wel leuk vinden
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50545507
Transfergeruchten:

- Ruil Pia - Regginaldo (Fiorentina)
- De Zerbi naar Sampdoria - Domizzi volledig eigendom van Napoli
- Volgens de agent van Lucarelli (Livorno) is hij benaderd door Parma en een club welke vanuit de Serie B is gepromoveerd, waarschijnlijk Napoli
- Napoli zou op gedeelde eigendomsbasis Pazienza over willen nemen van Udinese (waar hij nu onder conctract staat maar uitgeleend was aan Fiorentina).
- Calaio staat in de belangstelling van Diverse andere clubs, zoals Torino, Fiorentina, Lazio & Cagliari.

Dan nog even uit Il Mattino een lijstje met de geschatte spelerswaarde van de huidige selectie, links de oude, oorspronkelijke waarde, rechts na afgelopen seizoen (actuele waarde dus):

pi_50547374
Digger, zijn er nog spelers die nu actief zijn op het EK -2 die eventueel interessant zijn voor Napoli ? Ik heb de Serie A niet echt gevolgd, maar zo'n Monterlivo als ide bij Fiorentina nog niet veel speelt, lijkt me wel een goede speler.

En gaan ze Calaio daadwerkelijk gaan of willen ze die perse behouden?
pi_50573777
Weliswaar niet voetbalgerelateerd, maar wellicht kan hier iemand mij helpen. Ben namelijk op zoek naar Editie 2 - najaar 2005 van het reismagazine Columbus. Kan iemand mij daaraan helpen? Staat namelijk een reportage over Napels in die ik graag wil lezen, maar uitgave is al uitverkocht.

www.columbusmagazine.nl
  maandag 18 juni 2007 @ 13:16:35 #211
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_50574656
10 miljoen voor Calaiò....

Che scherzo!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50587844
Antonio Cassano wil de deur bij Real Madrid achter zich dichttrekken. Napoli ziet de rebelse aanvaller dolgraag de selectie versterken. (Il Romanista)
pi_50588833
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Weliswaar niet voetbalgerelateerd, maar wellicht kan hier iemand mij helpen. Ben namelijk op zoek naar Editie 2 - najaar 2005 van het reismagazine Columbus. Kan iemand mij daaraan helpen? Staat namelijk een reportage over Napels in die ik graag wil lezen, maar uitgave is al uitverkocht.

www.columbusmagazine.nl
Misschien dat Smook je kan helpen, z'n naam, e-mail en zelfs tel. nr. worden genoemd in het artikel. Of een veiligsite wellicht?
pi_50589626
Napoli is er overigens met Sampdoria uitgekomen aangaande Domizzi, voor een zacht prijsje zijn ze nu volledig eigenaar

Verder is Fiorentina serieus genteresseerd in Pia, maar zijn ze niet bereid Bojinov te laten gaan/in de deal te betrekken. Wellicht dat Napoli zal vragen om Regginaldo en/of Liverani als Napoli Pia wil laten gaan.

Tevens gaan de geruchten over een op handen zijnde deal met Cagliari over een ruil tussen De Zerbi & Esposito.

Verder nog immer berichten dat Napoli vist naar Miccoli en als nieuwe namen worden Grella (Australier, onder contract bij Parma) en Mozart (Braziliaan, na Reggina als laatste Italiaanse club gehad te hebben inmiddels spelend in Moskou) genoemd.
pi_50589977
Goede berichten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50590598
Ik bedoelde overigens spelers die nu actief zijn op Ek -21, ipv -2 , haha
pi_50596257
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Misschien dat Smook je kan helpen, z'n naam, e-mail en zelfs tel. nr. worden genoemd in het artikel. Of een veiligsite wellicht?
Zelf heb je dit artikel niet?

Smook?

Op veilingsites heb ik 'm nog niet kunnen vinden.
pi_50604450
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:

[..]

Zelf heb je dit artikel niet?

Smook?

Op veilingsites heb ik 'm nog niet kunnen vinden.
Staat het niet gewoon op de Colombus website?
Verder zou ik het niet weten.....

Waar heb je het voor nodig?
Kan ik je ergens mee helpen?
pi_50609371
quote:
Cannavaro has Napoli doubt

Fabio Cannavaro has admitted that he’d like to end his career at hometown club Napoli – although he doubts the Azzurri want him.

“I still have two years to go on my Real Madrid contract so there is time,” the newly crowned Liga winner told Turin-based newspaper La Stampa.

“On the other hand, I admit that I would like to return to Italy.

“It would be nice to end my career at Napoli. However, I doubt Aurelio Laurentiis’ project includes me so I would rather not interfere with his plans,” added the Golden Ball winner.

Cannavaro’s future is in doubt though given that Real boss Fabio Capello, who requested him last summer, may not be confirmed in the job despite their League championship success.

“I signed for Real Madrid and not for Capello,” noted Cannavaro. “My decisions do not depend on him.

“If I were the President then I would obviously want him to stay as he is a great Coach and proved it this year, even when everyone criticised him.”
En nee, ik heb geen Columbus uitgave, dus ook niet over Napoli.
pi_50610604
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:19 schreef SMOOK het volgende:

[..]

Staat het niet gewoon op de Colombus website?
Verder zou ik het niet weten.....

Waar heb je het voor nodig?
Kan ik je ergens mee helpen?
Staat helaas niet op de website, op een korte passage uit het artikel na.

Wil het artikel graag lezen voor mijn volgende bezoek aan Napels. Heb op het stadion na nog niet veel van de stad gezien.
pi_50628263
quote:
Miccoli: Juve o Napoli

L'attaccante pugliese, di ritorno a Torino dal Benfica: "Sono a disposizione di Ranieri, ma Napoli mi attira".

Fabrizio Miccoli, 27 anni. Reuters

MILANO, 19 giugno 2007 - Fabrizio Miccoli è tornato a Torino per restarci. O, quantomeno, per rimanere in Italia. "Al Benfica ho trascorso due anni straordinari, nei quali abbiamo anche sfiorato lo scudetto - ha detto l'attaccante salentino -. Adesso è arrivato il momento giusto di giocare nel campionato italiano. Dal contratto che ho, per tre anni sarei della Juventus, come ogni anno parlerò con la dirigenza insieme al mio procuratore. Mi sono messo a disposizione di Ranieri, se rientrerò nei piani della Juventus". In caso contrario, probabile rotta verso Napoli. "I tifosi napoletani sono straordinari, ho tantissimi amici lì come Calaiò e Grava, ed il club è affascinante. Un tridente Bucchi, Miccoli e Calaiò? Beh, sarebbe fantastico". Ed Edi Reja, allenatore degli azzurri, ribadisce: "Aspetto Miccoli a braccia aperte".
En La Nostra unica fede: Er stond een poos terug (denk half jaar tot driekwart jaar geleden) ook in Italie magazine een heel stuk over Napoli, Sorrento & Limoncello.

En wellicht zit hier wat tussen? http://www.italiepunt.nl/shop/new_index.php?cPath=21_50_57_128&osCsid=6ea09b1d14334e8adf4ff97144c026ee
Hier nog een aardig stukje, met wat linkjes: http://www.italie.nl/toerisme/campania/napoli.php

Is sowieso wel een aardige site, Italie.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door DIGGER op 19-06-2007 20:57:03 ]
pi_50648793
http://www.gazzetta.it/Ca(...)no/20/riquelme.shtml

Wel leuk dat Diego goede spelers overhaald naar Napoli te gaan
pi_50657620
Grella dus naar Torino, niet naar Napoli
pi_50657673
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:34 schreef DIGGER het volgende:
Grella dus naar Torino, niet naar Napoli
Daar hoef je niet om te treuren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50666133
Vandaag in Milaan een Meeting tussen een Delegatie van Napoli en de agent van Miccoli.
De kans is groot dat Juve niet verder wil met Miccoli, en als Miccoli weg moet/mag, wil hij naar Napoli, moet naar verluidt 5 a 7 miljoen kosten a 1.5 miljoen jaarsalaris.

Ook Hamsik (Brescia) staat weer in de picture, net als in de winterstop.
pi_50680480
Corriere dello sport meldt op de voorpagina vandaag dat Bianchi onderweg zou zijn naar Napoli.
pi_50686551
quote:
Colpo Napoli: preso Rolando Bianchi! (Corriere dello Sport)
Il Corriere dello Sport dà per certo che iIl Napoli ha trovato l'accordo con la Reggina per l'acquisto di Rolando Bianchi (10 milioni di euro). Manca solo il sì dell'attaccante. In arrivo anche il centrocampista slovacco del Brescia, Marek Hamsik.

Il Napoli ha trovato l'accordo con la Reggina per l'acquisto di Rolando Bianchi (10 milioni di euro). Manca solo il sì dell'attaccante. In arrivo anche il centrocampista slovacco del Brescia, Marek Hamsik, che potrebbe essere seguito dal compagno di squadra Stankevicius. Si parla anche di Semioli e Chevanton.
pi_50686684
10 millioni di euro? Hoe goed is die dan?
pi_50687148
Was international < 21, kreeg begin seizoen 2005-2006 vervelende knieblessure, stond er dit jaar weer bij Reggina en maakt daar 18 goals, met afstand een clubrecord in de Serie A en goed voor de 4e plek in de topschutterslijst.
Vooral dankzij hem (en Amoruso) speelt Reggina komend seizoen weer in de Serie A, ondanks die zware calciopoli straf die ze kregen.

Hier nog een stukje in het Engels:
quote:
Bianchi nears Napoli move

Napoli are on the verge of signing Reggina star Rolando Bianchi, according to reports in the Italian Press.

The 24-year-old impressed with his performances last season and scored 18 goals in Serie A to become one of the hottest properties in this summer’s transfer market.

Il Corriere dello Sport reports that the Partenopei have reached an agreement with the Amaranto, who are willing to let the player leave the Stadio Granillo for a fee of £7m.

Bianchi now needs to agree on personal terms with Napoli and a decision is expected to be taken in the next few days.

The striker, who formed an amazing partnership with veteran Nicola Amoruso in Calabria, is also a reported target for Juventus.

Bianchi was allegedly hoping to join a big club as soon as possible, although signing for Napoli would allow him to become a first team regular.

The Azzurri have already netted highly-rated Brescia midfielder Marek Hamsyk, who will move to the San Paolo in an exchange deal involving Nicolas Amodio and Fabio Gatti plus £4m.
pi_50695826
- Bianchi zelf is al rond met Napoli, onderhandelingen waren al gaande nog voordat de competitie afgelopen was voor Napoli.
- Giubilato trekt weg, zeer waarschijnlijk naar Cagliari.
- Esposito staat ook nog in de picture bij Napoli, maar het lijkt Roma voor hem te gaan worden.
- Napoli heeft Juventus 5 miljoen geboden voor 50% eigendom van Nocerino. Fiorentina is ook geinteresseerd maar Nocerino geeft de voorkeur aan Napoli.
- Hamsik is bijna officieel, goeie aankoop, talentvolle middenvelder.
pi_50697657
Nocerino zou een goede aanwinst zijn (ook in de onder-21 ploeg). Las ook dat ze een nieuwe Uruquaan zouden gaan aantrekken, een verdedigende middenvelder, zegt me helemaal niets.
Quagliarella-Calaio zou als tandem kunnen, hebben samen in de jeugd van Torino gespeeld. Maar goed Bianchi is ook een sterke speler.
pi_50701016
Als ik dat Engels goed vertaal zou Hamsik dus geruild worden + wat geld. Is het waard om die 2 spelers + 4 m te ruilen voor hem ? Ken hem verder niet namelijk....
pi_50705142
Verona - Spezia 0-0

Ergo: Verona in C1!!!!!
pi_50705367
Nieuwste persoon aan Napoli gelinkt: Mourad Meghni (Bologna). Zou een goeie aanwinst voor op het middenveld zijn.

En Napoli zal ongetwijfeld veel aan het scouten zijn in Argentinie, Brazilie en Urugay. Heeft altijd al een historie gehad met spelers uit die landen.
pi_50717276
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef MaxPower het volgende:
10 millioni di euro? Hoe goed is die dan?
http://www.youtube.com/watch?v=VFwlltfhXdo&eurl

pi_50721137
Hamsyk wordt de nieuwe nedved genoemd, is jong en zeker een goede speler. Bovendien als er wat spelers (Nocerino?, Liverani?, Menghi en Hamsyk) bij komen op het middenveld is er voor Gatti en Amodio toch geen plaats meer.

Uruquaan zou Walter Garzano zijn, met Uruquay actief op Copa America
pi_50724093
quote:
Incontro Marino-Preziosi per Leon
L'honduregno accostato al Napoli nelle ultime ore

Nella giornata di ieri ci sarebbe stato un incontro tra Pierpaolo Marino e il Presidente del Genoa Preziosi. Oggetto di una trattativa tra Genoa e Napoli potrebbe diventare presto l'honduregno Leon, che quest'anno è stato spesso determinante nella cavalcata rossblù verso la massima serie.
pi_50853145
Stand van zaken:
quote:
Napoli, il borsino del calciomercato (aggiornamento ore 10)
All'interno il borsino con tutte le trattative con le relative percentuali di possibilità sia per il mercato in entrata per quello in uscita. In settimana si chiude col Brescia per Hamsik, si riavvicina Bianchi. Sfuma Esposito così come Aronica

ECCO TUTTE LE TRATTATIVE IN ENTRATA:
Hamsik (Brescia) 90%
Bianchi (Reggina) 75%
Miccoli (Juventus) 55%
Aronica (Reggina) 50%
Nocerino (Juventus) 50%
Caserta (Cagliari) 45%
Banega (Boca Juniors) 35%
Pavone (Estudiantes) 35%
Bojinov (Juventus) 35%
Liverani (Fiorentina) 35%
Gargano (Danubio) 30%
Alberto (Siena) 15%
Esposito (Cagliari) 15%

IN USCITA:
Giubilato (fine contratto, Cagliari, Ascoli) 100%
Vitale (in prestito, Cavese) 90%
Grieco (in prestito, Avellino o C) 90%
Lacrimini (Frosinone, Cavese) 90%
Giglio (cessione in C) 90%
Bucchi (Reggina, Torino) 40%
Gatti (Brescia) 35%
Pià (Fiorentina) 20%
De Zerbi (Cagliari) 10%
pi_50853682
Antonio Cassano staat op het punt om naar Napoli te verkassen. Real Madrid vraagt een bedrag van drie miljoen euro voor de rebelse aanvaller. (AS)

Bron: Voetbalzone.nl
pi_50854418
Misschien is er voor Esposito nog een opening. Barcelona zou Giuly willen betrekken in de deal met Chivu, die het liefst naar Barca gaat. Dan heeft Roma al zijn buitenspeler en zou Mauro naar Napoli kunnen.
Fiorentina zou Pia willen en heeft ook interesse in Nocerino, daar is misschien ook iets te regelen. Banega is de opvolger van Gago bij Boca, heel groot talent zou een goeie zijn.

Cassano lijkt me een minder goede optie, gaat zeker lastig worden als hij een keer op de bank zit.
pi_50869649
Maarrr, uiteindelijk zijn er op dit moment dus nog geen transfers zeker ? Welke worden echt als haalbaar geacht en welke posities vindt jij dat er nog per se versterkt moeten worden, Digger ?

Overigens wat ik begreep uit berichtgeving vandaag zou Esposito al van Roma zijn.....
pi_50874609
Er is nog geen 1 transfer zeker. Mbt Bianchi zou het nu gaan over portretrechten en zo (Als je vadaag tekent, staat je naam vanavond al op illigaal gemaakte shirts )

Napoli heeft vooral Middenvelders en Spitsen nodig, in die volgorde. Verdediging is aardig, moet voldoende zijn voor de doelstelling (P10).
En Doelmannen is uitstekend.

Over Hamsyk zijn de geluiden zeer positief, zou kwestie van tijd zijn.

Cassano? Vooral Marca in Spanje bericht daarover, de geluiden komen niet sterk uit Napoli zelf. Het is een risico nemen, hem halen, vraag is of dat wenselijk is in je 1e eizoen terug in de Serie A.

Wel heeft Napoli volgens de geruchten Chievo 5 miljoen voor Semioli geboden, plus Pia. EN omdat Napoli er een speler in wil betrekken zou het een streepje voor hebben op Fiorentina en palermo, die ook in Semioli geinteresseerd zouden zijn.
pi_50881400
pi_50950661
Officieel: Hamsyk 1e aankoop voor komend seizoen
pi_50960211
Struikelpunt in de onderhandelingen mbt Bianchi zijn de portretrechten.
Bij Juve is een ieder daarin vrij om die zelf te managen, bij Napoli behoort dat tot de club, de club regelt dat, de speler zelf heeft daar geen invloed op, anders dan dat hij er een bepaald bedrag voor krijgt.

Als deze plooi glad gemaakt kan worden, moet een deal snel gemaakt kunnen worden.
pi_50980223
- Giubilato is rond met Vicenza en speelt dus daar komend seizoen (was einde contract bij Napoli)
- De kansen op de komst van Miccoli lijken wat te stijgen
- 18 Juli tot 3 Augustus houdt Napoli trainingskamp in Feldkirchen, Oostenrijk.
pi_50980294
Winterstop zuigt, haha. Laten we maar weer gaan voetballen, toch
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:42:46 #248
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50980565
Is er een Nederlandse webwinkel die Napoli shirts verkoopt. Want heb geen zin in credit card gezeur.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50980943
Ah, goed dat de 1e aankoop ook een keer binnen is .
pi_50982013
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Is er een Nederlandse webwinkel die Napoli shirts verkoopt. Want heb geen zin in credit card gezeur.
Geen idee, ik zou er geen weten. Zou je Diadora misschien eens moeten contacten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')