Is het ook, en in de degradatiezone is er een play-out als het verschil minder dan 5 punten is, wat er op zeker gaat komen. Maar waarom voor Promotie 10 en degradatie 5, geen idee. Maar ja, voor aanvang van het seizoen zijn de clubs ermee akkoord gegaan (en zowel Napoli als Genoa, beiden het jaar ervoor in de Serie C1, hadden play-offs als doel en hadden waarschijnlijk voor ogen zo meer kans op die play-offs te maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
Ik blijf het maar een vreemd systeem vinden, met die minimale voorsprong voor rechtstreekse promotie.
Huntelaar naar Napoli is natuurlijk een grote grapquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef SMOOK het volgende:
Geen kaarten voor zondag. Ik ben in Nederland en de kaarten kunnen (konden) alleen gekocht worden met het tonen van een origineel paspoort, 1 per persoon. Er schijnt trouwens flink gereld te zijn. Ik vind het vreemd hoor, maar 2000 kaarten.
Na het seizoen reist Pierpaolo Marino, de technisch manager, naar Nederland. Naar geruchten voor Farfan, maar hij heeft ook al eens met Huntelaar gesproken dus dat is waarschijnlijker. Sosa - De Zerbi - Klaas Jan - Calaio in San Paolo. Klinkt goed. Ben benieuwd of Klaas kan wennen in Napels.
Even kort vertaald: Er schijnen liefst 2500 tickets gestolen te zijn voor deze match en daarom is er alarm geslagen voor mogelijke problemen.quote:Genova, biglietti rubati: allarme ultrą
Scatta a Genova l’allarme ultrą. Sono stati infatti rubati nel capoluogo ligure 2500 biglietti per la partita di domenica contro il Napoli e i tagliandi potrebbero essere finiti nelle mani di frange estreme del tifo. Sulla diretta in chiaro, intanto, č scontro. Oggi il prefetto deciderą se far trasmettere la gara che vale la promozione in A su maxischermo a Napoli per ragioni di ordine pubblico. L’Osservatorio del ministero dell’Interno ha fissato Genoa-Napoli al livello 2 di rischio. Resta il veto di Sky che contesta anche l’installazione di maxischermi in cittą.
Wie o wie in Nederland heeft deze zenders in de huiskamer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef DIGGER het volgende:
Heb nog steeds geen idee (niks officieels gezien) van Sport 1.
Zenders die de match in elk geval hebben, allen achter decoder of via Abonnement, sommige alleen in Italie zelf te ontvangen:
Al Jazeera Sport 1
Arena Home
Mediaset Premium 2
Rai International 3 Africa
Sky Calcio 3
Sky Sport Italia 1
Sky Sport Italia 1 16:9
Dat doen ze op de Rai Due, Quelli che il calcio bdoel je. Zag het laatst bij Studio Voetbal ja, mbt die goal van van Basten, was wel leuk item.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of is dit die zender die alle goals naspeelt?
TVU player en dan Telecapri. Al zijn het alleen maar beelden van de sfeer erom, prachtigquote:Op zondag 10 juni 2007 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
bwin en dan? Ik kan nog nergens beeld krijgen?
Thanx. Ik heb beeldquote:Op zondag 10 juni 2007 15:02 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
TerroRobbie > je moet je eerst aanmelden, klik dan op voetbal en je ziet aan de rechterkant Genua - Napoli staan, daarna klik je op het video-symbool.
Godverdegodver, zie ik net de spelers in de catacomben staan, klapt de verbinding eruit op het moment dat de wedstrijd op het punt van beginnen staat. 'Verbinding wordt gezocht' is het enige dat ik nu nog zie.
Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |