abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50988336
Is er al iets bekend over de shirts van Napoli aankomend seizoen ? Hoe komen die eruit te zien ?
pi_50988388
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou er geen weten. Zou je Diadora misschien eens moeten contacten.
www.subsidesports.uk is volgens mij niet per se met credit card.
pi_50994253
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:45 schreef o9_Franky het volgende:
Is er al iets bekend over de shirts van Napoli aankomend seizoen ? Hoe komen die eruit te zien ?
Zullen op de Birra Moretti cup gepresenteerd worden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_50998712
Okeee. Wanneer is die dit jaar ? Zelfde periode als vorig jaar .. ?
pi_51000893
Ik zag 8 augustus ergens op een internet site. In datzelfde bericht stond inderdaad ook dat ze van 18 juli tot 3 augustus op trainingskamp gaan in Oostenrijk.
pi_51083237
quote:
Nocerino eyes Napoli switch

Juventus youngster Antonio Nocerino has admitted that he would be thrilled to join Napoli this summer.

The Azzurrini star signed a three-year contract with Juventus after spending last season at Piacenza on a co-ownership deal, but was born in Naples and can’t hide his desire to play for his hometown club.

“Who wouldn’t welcome this option, I was born there and it would be a dream come true,” Nocerino told the Press.

“Last season was an excellent one for me, I scored six goals with Piacenza and the Italy Under-21 squad qualified for the Olympic Games in Beijing,” added the 22-year-old.

“I am only sorry about the European Championship, we could have done better. Now my next target is the 2010 World Cup in South Africa,” said the midfielder.

“In order to reach that objective I need to play with continuity and Juventus are doing all they can to help me. Piacenza was a springboard, now I need to prove myself in the football that really counts.”

Napoli have already completed the signing of Marek Hamsyk from Brescia last week, when the 19-year-old Slovakian midfielder signed a five-year contract with the Partenopei.
pi_51083242
Nieuw gerucht is dat Napoli achter Lavezzi van San Lorenzo aan zou zitten.

En Bianchi zou volgens de geruchten vandaag tekenen.
pi_51156926
- Contract met Reja is opengebroken & verlengd (officieel)
- Naam van Fiore duikt weer op in de media rond Napoli
- Nocerino kreeg gisteren telefoon vanuit Napoli , de lautentiis himself om hem te polsen
- Trotta en Amodio gaan op huurbasis naar Treviso
- San Lorenzo wil 7 miljoen voor Lavezzi, Napoli biedt voorlopig 5 miljoen

[ Bericht 72% gewijzigd door DIGGER op 05-07-2007 07:52:00 ]
pi_51170419
Wat is Lavezzi voor een speler ? Een versterking of niet ? En is Juve bereid Nocerino naar Napoli te laten gaan ?
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:18:46 #260
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_51182667
Ik zat trouwens gisteren te kijken bij Subside Sports. Daar hebben ze het thuisshirt alleen maar in Small. En ik ben dik 2 meter lang.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_51182921
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef o9_Franky het volgende:
Wat is Lavezzi voor een speler ? Een versterking of niet ? En is Juve bereid Nocerino naar Napoli te laten gaan ?
Juve is met Udinese rond over Nocerino. Alleen de speler zelf nog niet.

Lavezzi is een middenvelder, met als bijnaan "De kleine Maradona". Nu zijn die lyrische bijnamen gerelateerd aan oude grootheden al snel overdreven (Zie Meghni alias de nieuwe Zidane), maar het is een zeer goede talentvolle 22 jarige centrale speler.

Verder valt nog te melden dat Miccoli dus definitief naar Palermo is, dat Atletico (met een grote zak geld van de verkoop van Torres) en Fiorentina, waar Reginaldo definitief vertrokken is, ook achter Bianchi aanzitten. D ekansen slinken dus rap.

De Laurentiis heeft verklaard dat de deal met Gargano rond is, alleen de krabbel ontbreekt nog ivm de Coppa America.

Ondertussen heeft Napoli zich bij Fiorentina gemeld voor Potenza, 23 jarige verdediger. Benieuwd of de Viola dan weer Pia in de deal willen betrekken.
pi_51190841
Lavezzi officieel
5 jarig contract. Goede zaak!
Transfersom: 6 miljoen

Middenveld lijkt me wel prima zo, nu eerst maar eens iemand voor de spits en een extra verdediger.
pi_51195211
Vanochtend hoorde ik dat Bianchi definitief niet doorgaat. De Laurentiis zou gezegd hebben; 'Graag of niet.' Niet dus.

Digger, wat en wie hebben we volgens jou nog nodig?
pi_51196077
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:48 schreef SMOOK het volgende:
Vanochtend hoorde ik dat Bianchi definitief niet doorgaat. De Laurentiis zou gezegd hebben; 'Graag of niet.' Niet dus.

Digger, wat en wie hebben we volgens jou nog nodig?
De Laurentiis heeft gezegd dat zijn houding problemen binnen de groep/club zou creeeren. Hij wou een dusdanig salris plus nog dusdanig hoge vergoeding voor portretrechten dat hij een veelvoud van wie dan ook zou gaan verdienen.

Met Reggina was dus alles akkoord, maar met de speler niet. De kans dat de deal nog doorgaat lijkt me slecht een enkel procentje.

Napoli heeft tot nu toe vooraal aankopen gedaan waar dat het hardste nodig was, het middenveld. Maar daar staat nu een goeie mix van ervaring en jong talent, van een stevig werkpaard tot een creatieve passer.

Echter, er ontbreken nog zeker 1 of 2 spelers voor de aanval. Bucchi, Calaio, Sosa, Pia, de Zerbi, Capparella, dat is geen aanval om in het linkerrijtje van de Serie A mee te geraken.
Er zullen dus vermoedelijk nog wel 1 of 2 spelers uit dit rijtje vertrekken (over Pia, Bucchi, de Zerbi zijn al speculaties).

Maar wie te halen? Reginaldo is al afgevallen, Miccoli is al afgevallen, Bianchi lijkt dus af te vallen.....
Cassano lijkt me onwaarschijnlijk, gezien de verhalen en argumenten rondom Bianchi. Misschien duiken ze in Zuid Amerika wel nog iemand op.

Verdediging behoeft de minste verbouwingen, howel het me wijs lijkt daar ook nog wel 1 of 2 spelers bij te halen.
Doelmannen: Niks meer aan doen zo.
pi_51202479
De naam van Alexandre Frei (van Dortmund) is ook genoemd. Ook Raffaele Palladino huren van Juve is over gesproken. Zou mooi zijn als hij en zijn maatje Nocerino zouden komen, Napolitaanse jongens. Voor achterin zou ik Scarlato een goede vinden. Speelde een goed seizoen bij Spezia, is misschien alleen geen optie als Reja 4-3-3 wil gaan spelen. Met die drie erbij moet het linkerrijtje lukken.
pi_51204102
Denk dat Reja vast zal houden aan de 3-5-2
En Nocerino, Juve is al akkoord met Udinese....
pi_51205242
Dat is jammer, uit de commentaren van Nocerino zelf leek het dat hij zelf wel oren had om naar Napoli te komen. Maar hangt natuurlijk van de clubs af.
Udinese krijgt wel een erg 'Napolitaans' gezicht; Di Natale; Floro Flores: Qaugliarella en Nocerino...
Heb jij zelf voorkeuren voor spelers?
pi_51214217
Met de huidige stand van zaken, zou dit een basisopstelling kunnen zijn:

1
2
3
4
5
6
                 Iezzo 
    Cannavaro - Domizzi - Savini 
Grava               -              Rullo
         Gargano    -     Bogliacino 
                 Hamsik
            Lavezzi - Calaio

Wie ik graag nog zou zien?

Wel even vanuit realistisch oogpunt gezien en een beetje passend bij de club en/of de huidige selectie (niet dezelfde type spitsen bv):
- Pelle
- Bojinov
- Nocerino
- Bovo
- Doni

Mbt Nocerino trouwens: Hij schijnt op vakantie op Capri te zijn en de Laurentiis zou daar even gebruik van gemaakt hebben om de speler zelve te contacten. Dus Juve mag dan wel akkoord zijn met Udinese, Nocerino is dat nog allerminst. En met de aankopen welke Napoli nu gedaan heeft, denk ik dat Nocerino niet bang hoeft te zijn in een matig elftal terecht te gaan komen. En het blijft een Napolitaan natuurlijk. En daar Napoli en Udinese schat ik redelijk gelijkwaardig zullen zijn qua kracht komend seizoen - zoals het nu lijkt - zou het me niet verbazen als hij Udinese links laat liggen en toch voor Napoli kiest.

Als dat zo is, dan zal hij denk ik wel eerder een rol als verdedigende middenvelder op zich nemen, zoals hij die ook in Jong Italie vertolkt, en niet vlak achter de spits(en) gaan opereren zoals hij afgelopen seizoen bij Piacenza deed, daar Napoli daar als de spelers voor gehaald heeft.
pi_51214416
Bojinov speelt nu toch bij Juventus, die zie ik dan niet 1, 2, 3 een overstap maken naar, met alle respect, een mindere club .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51214745
Fiorentina Ray. En de vraag is of ie daar z'n contract wil verlengen, echt veel vertrouwen hebben ze hem daar nooit gegund.
pi_51214822
Eigendom van Fiorentina en uitgeleend aan Juve, kan dat kloppen?

Denk wel dat Napoli een goede club zou zijn voor hem, zo'n speler/talent moet spelen en niet zoals de laatste jaren tweede keus zijn. Vertrouwen hebben etc.

Fiore zou trouwens leuk zijn als die komt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:28:15 #272
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51214863
Toch wel grappig dat Iezzo, Grava, Savini, Bogliacino en Calaio zo van de Serie C terug zijn in de Serie A bij dezelfde ploeg. Dat moet toch wel een aardig verschil in niveau zijn.
pi_51215463
Digger, die jonge verdediger die ze deze winterstop vast hebben gelegd... Dat was Rullo toch ? Die speelde niet in Italie _21, maar was toch nog een hele jonge speler?

Verwacht je nog een grote verassing in de zin van een bekende naam die ze gaan/kunnen halen ?
pi_51224617
Bojinov is niet van plan te verlengen bij Fiorentina, gesprekken gisteren vastgelopen. Ergo, de kansen voor Napoli stijgen.
Ook is Napoli geinteresseerd in de diensten van Zaccardo (Palermo)
pi_51255805
Rullo is 24, weet niet of hij uberhaupt mee mog doen. Bovendien heeft hij bij Napoli natuurlijk niet heel veel gespeeld doordat Savini daar speelde.
Nocerino-Hamsyk-bogliacino is een mooi middenveld, zeker met Della Bona achter de hand.

Zaccardo zou niet verkeerd zijn, heb mij twijfels over Grava op serie A niveau. Is Maldonado trouwens uit beeld geraakt? Las dat hij (net als Gatti, Pia, Bucchi en De Zerbi) mag vertrekken.

Digger; de rechtermiddenvelder positie (Semioli, Marchionni, Esposito, Liverani) horen we nooit meer wat van. Is daar de hoop op versterking geluwd denk je?
pi_51280958
Paulo Andres Ferrari van River Plate staat in de belangstelling van Napoli.
Er wordt goed geshopped in Zuid Amerika....
pi_51286597
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef boroboro het volgende:
Zaccardo zou niet verkeerd zijn, heb mij twijfels over Grava op serie A niveau. Is Maldonado trouwens uit beeld geraakt? Las dat hij (net als Gatti, Pia, Bucchi en De Zerbi) mag vertrekken.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maldonado heeft toch sterk gespeeld het afgelopen seizoen. Mag hij ineens weg? Laat Grava het nog maar een jaar proberen, hij heeft zich sterk verbeterd.
pi_51287015
Ook Jonathan Botinelli wordt genoemd. Goede linksbenige argentijnse verdediger. Overigens las ik op vi.nl dat Pelle in de belangstelling van AZ staat.

SMOOK; ik heb wel op een van de sites gelezen dat er een incident is geweest met Maldonado en Gatti tijdens het einde van het seizoen. Maar weet ook niet meer. En Grava; is natuurlijk wel een mooi bijtertje!
pi_51329185
'Bianchi wordt eerste aankoop van Eriksson'

10/7/2007 14:04

Sven-Göran Eriksson staat op het punt zijn eerste aankoop te doen als manager van Manchester City. Reggina maakte bekend dat het clubtopscorer Rolando Bianchi kwijtraakt aan de Engelse club.
De 24-jarige spits was afgelopen seizoen goed op schot in de Serie A. Bianchi trof achttien keer doel voor de club die niet verder kwam dan de veertiende plaats in de Serie A. Manchester City zou een transfersom van ongeveer twaalf miljoen euro moeten overmaken naar Reggina.

Eriksson werd afgelopen week benoemd als de nieuwe coach van de club uit Manchester. De Zweed zou door de nieuwe eigenaar Thaksin Shinawatra een transferbudget van zeventig miljoen euro in het vooruitzicht zijn gesteld.
pi_51329225
Column van vi.nl

'Napoli is na zes jaar weer thuis'

10/7/2007 11:00

Veel verder dan de camping in Luxemburg waren we nog niet geweest, dus het was een heus avontuur. Met veertien opgeschoten jongens in 1990 op weg naar de veerboot die ons naar Sicilië zou brengen, waar Oranje twee WK-wedstrijden ging spelen. We waren er heilig van overtuigd dat we via een omleiding op weg waren naar Rome. Wisten wij veel van die 75 procent van Leo Beenhakker.
Met twee gammele busjes reden we door de steegjes van Napels richting de haven. We zagen en wisten: hier kun je inderdaad zomaar sterven. Dodelijk verkeer ­ honden, mensen en auto's die lukraak overstaken ­ en af en toe blikkerde een mes in een venijnige bendeoorlog. Ook onmiskenbaar: dit was Diego-land. Hij was alom aanwezig. Op foto's die in raamopeningen als bidprentjes naast Maria-beelden praalden, op talloze shirtjes die aan waslijnen als een ereboog over de nauwe straatjes hingen en in naam, bestorven op devote lippen. Diego Armando Maradona, die met de gekte in zijn kop en de genialiteit in zijn linkerwreef SSC Napoli enkele weken eerder voor de tweede keer naar de Italiaanse titel had gevoerd.

Vorige week bracht een tv-documentaire me terug naar de steegjes van Napels. De mythe van Maradona is er langzaam maar zeker geweken, maar die van SSC Napoli is terug. De roemruchte club bereidt zich voor op de rentree in de Serie A en op haar website flikkert slechts één woord: Finalmente, gevolgd door vuurwerk en de bevrijdende kreet: We zijn thuis! Zes jaren duurde de zwerftocht door de donkere krochten van het Italiaanse voetbal. Na het bankroet in 2004 met een dubieuze kunsthandelaar als president belandde Napoli zelfs in de derde klasse, waar het moest aantreden tegen beduimelde clubjes als Benevento en Giulianova. De zestigduizend plaatsen in Stadio San Paolo bleven in die tijd grotendeels leeg. Als de derdedivisiekickers uit Napels op zondag hun balletje trapten, school de meute in heimwee bijeen voor de tv. De plaatselijke zender zond dan de hoogstandjes uit van Maradona, die van Napoli in 1987 en 1990 de beste club van Italië maakte en in 1989 de beste van het UEFA Cup-toernooi.

Met De Kerstman kwam de nieuwe morgen over Napels. Zo wordt althans Aurelio De Laurentiis genoemd, de filmproducent van komedies als Kerstmis aan de Nijl en Kerstmis in Miami. De Laurentiis trad eind 2004 aan als voorzitter van Napoli en ook hij werd in hoon ontvangen door de sceptisch geworden tifosi. Die vreesden dat hun lieveling andermaal in handen was gevallen van een excentrieke president die de club vooral voor persoonlijke motieven aanwendde. Zoals de legendarische ingenieur Corrado Ferlaino die Maradona destijds vooral als zakelijk object naar Napels haalde. Of zoals scheepsmagnaat Achille Lauro, de voormalig burgemeester van de stad die zich vanuit politieke overwegingen over de voetbalclub ontfermde.

Maar De Kerstman beloofde niets. Geen cadeautjes, geen brood en spelen, alleen een gestructureerd beleid van nuchter denken en hard werken. De Laurentiis stelde met de zestiger Edy Reja een geslepen trainer aan van veel daden en weinig woorden, die eerder Brescia, Vicenza en Cagliari naar de Serie A loodste. De president haalde met Paolo Cannavaro, Christian Bucci, de Braziliaan Inacio Piá en de Argentijn Roberto Sosa goede voetballers zonder de wil een ster te zijn. 'Want ik wil geen diva's, ik wil mannen die samenspelen als een orkest', luidt het credo van De Laurentiis.
Nog geen drie jaar na het bankroet met een schuld van zeventig miljoen euro is SSC Napoli terug. Een stad siddert; van opwinding over dat wat komen gaat, en niet alleen meer van angst door de duurzame terreur van de Camorra.
Vorige week werd pater Luigi Merola met doodsbedreigingen naar Rome gejaagd, nadat hij vanaf de kansel wekelijks tegen de maffia ten strijde was getrokken. Je hoort er in de steegjes niemand over. Geen woord ook over de enorme stank in de stad, waar het 38 graden is en de vuilnisdiensten staken. De Napolitaan praat alleen maar over Marek Hamsyk, de Slowaakse middenvelder die overkomt van Brescia. Dat is de alles overstijgende kracht van voetbal. In Napels zijn ze weer thuis.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:31:19 #281
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_51330861
Mooie column. Zijn er eigenlijk nog plannen om de veiligheid en dergelijke in het stadion te vernieuwen?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_51375273
Digger, kun je me jouw adresgegevens emailen op info@smook.eu?
Ik wil je graag de bundel van alle Napoli en andere verhalen toesturen.
En bedankt voor je hulp en vele informatie in de afgelopen twee jaar.
pi_51405429
Waarom zei je niet eerder dat je een bundel te koop had

Ik ga hem meteen bestellen
pi_51481564
- SKY heeft de hele Serie A rechten gekocht, Napoli ontvangt 60 miljoen voor de komende 2 jaar.
- De club heeft aangegeven dat Pia blijft
- Morgen is de presentatie van Hamsyk en Lavezzi
- De Laurentiss heeft aangegeven dat niemand zich zorgen hoeft te maken omdat Napoli zich deze 1e 2 weken geen slag in de rondte koopt, de aankopen komen er echt wel.
pi_51483316
Fratelli Napoletani,

De verhalen van de afgelopen twee jaar (het merendeel hebben jullie gelezen) zijn gebundeld in een boekje:

La Nostra Unica Fede is een boek over de supporters van voetbalclub Napoli. Na het faillissement van 2004 speelt Napoli drie seizoenen in de hel van het betaalde voetbal. De trotse Napolitanen willen maar één ding. Zo snel mogelijk terugkeren in de Serie A ter vergelding van al die jaren vernedering door de rest van Italië. De 26-jarige journalist S.M.O.O.K. ontmoet hardcore Napolitanen Genni, Guido en Cavallo tijdens een wedstrijd. Hij volgt de twintigers tijdens hun worsteling met het harde leven in Napoli. Ze proberen te vechten tegen het onrecht.

Ik heb de verhalen over Napoli in één zucht uitgelezen. Goed geschreven, geestig en soms ook spannend[...]
-Humberto Tan

2007 / ISBN 978-90-8570-200-9 / 134 pagina's / foto's in zwart-wit /

Meer informatie en een fragment vinden jullie op www.smook.eu onder het hoofdstuk 'boekenwinkel'.

Het lijkt me aardig dat de Napoli mannen van het eerste uur (de posters in topic: Het centrale SSC Napoli topic: Live van de Curva A! en Het Grote SSC Napoli topic, nu vanuit de Serie B het boekje kunnen bestellen met korting. Als je in het topic staat, vermeld je nickname bij het bestellen en betaal i.p.v. de 11,95 euro die gevraagd wordt 6,95 euro excl. verzendkosten. Mocht je het al besteld en betaald hebben tegen de volle prijs, mail me dan even via de site.
  zondag 15 juli 2007 @ 14:04:48 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51488170
Gelijk besteld, een paar stukken met veel interesse gelezen zonder een vaste klant te zijn. Die 11,95 is dan ook peanuts, en ik ben benieuwd naar de hele bundel
pi_51488259
Oeps. Ik ga mailen.
pi_51502059
Las vandaag iets over het feit dat nieuwe trainer Real, Schuster, geroepen heeft Cannavaro niet meer nodig te hebben. Zou het dan ...... dat hij terugkeert.. ?
pi_51504814
Ook besteld, ben benieuwd!
pi_51511744
Van Ruud Gullit nog geen reactie?

(Leuk gebaar trouwens, de korting voor de volgers van het 1e uur).
pi_51517362
Ook besteld, vond de verhalen altijd erg leuk en heel goed geschreven. Weinig transfernieuws eigenlijk laatste tijd, he ? Wat mag er nog verwacht worden ?
pi_51517512
Giuseppe Rossi wordt vandaag genoemd, keuze van De Laurentiss zelf.

En verder wordt er momenteel onderhandelt over Blasi, Brighi en Semioli.

Ze moeten ook niks overhaast gaan kopen of zo en hebben nog altijd duidelijk meer zaken gedaan dan Milan
pi_51518050
Tof, Smook! Ga het als ik thuis ben even bestellen.

Sympathiek gebaar, die korting.
pi_51528792
Besteld en betaald.
pi_51541144

"Finora solo illusioni, adesso fuori i milioni" aldus een groot spandoek, buiten bij de presentatie.

Maar de Laurentiis is gelukkig in mijn ogen wijzer, geen overhaaste aankopen doen, geen spelers kopen die belachelijke salariseisen neerleggen en de hele groep scheeftrekken, maar weloverwogen polsen en aankopen.
pi_51547844
Bucchi & de Zerbi blijven.
pi_51551758
Het lijkt mij ook een stuk wijzer om even rustig aan te doen inderdaad. Zo krijg je waarschijnlijk ook spelers die echt voor Napoli willen voetballen. Ik ben wel erg benieuwd naar aankomend seizoen aan het worden.
pi_51553547
quote:
Tribuna Posillipo Intero Euro 750,00 + Euro 10,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 480,00 + Euro 10,00 diritti di prevendita

Tribuna Nisida Intero Euro 360,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 260,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita

Distinti Intero Euro 360,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 260,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita

Curva A e B Intero Euro 220,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Ridotto* Euro 190,00 + Euro 5,00 diritti di prevendita
Valt me mee, EUR. 220,-
pi_51553886
Snik......eerste jaar Serie C: Euro 72,00.....
pi_51554117
Ach, losse kaartjes waren vorig jaar voor de Curva 14 Euro en Distiniti doorgaans 20 - hoewel de prijzen wel eens wisselden.

Dan ben je nu en met een seizoenkaart gewoon relatief goedkoop uit. De Haaglanden tribune in Den Haag kost je ook 220 Euro voor een seizoen 1e divisie....

Maar voor Italiaanse begrippen is dit zeker niet weinig, maar voor dit geld zie je maar 4 of 5 wedstrijden in Engeland, tis maar hoe je het bekijkt.

P.S. had je het boek al verstuurd of niet? Zit nl. middenin de verhuizing en dat is een beetje chaotisch allemaal (Adres = nieuwe adres)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')