Als de zwelling weg is blijft er volgens mij niet meer over dan een kleine C.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een D-cup is
En wij mogen het allemaal live mee maken...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Als de zwelling weg is blijft er volgens mij niet meer over dan een kleine C.
Natas kan het niet latenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
Natasia is nu ook gewoon haar bed aan het opmaken.. volledige rust toch de eerste paar dagen??
Stond op de plasma!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef De_Moester het volgende:
waarom moeten alle bedden worden opgemaakt van eric?
tot mitch weer in beeld is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef Katewalker het volgende:
Amanda heeft duidelijk een keus gemaakt. Ze huppelt steeds naar hem toe en knuffelt hem en kijkt blij naar hem op...Brian dus...
Een nachtjurkje dus, Natasja is haar jurk aan het herstellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
Wat doet Amanda nou weer voor een nachthemd aan![]()
Ja.. waar haalt ze het vandaan!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Natasja tegen Huub: Ow gaan we dat krijgen, vanaf nu ga je alleen nog maar staren naar mn borsten....
Ze denkt echt dat ze ineens een lekker wijf is?![]()
Om 7 uur.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen hoe laat de date van Eric komt?
Ze heeft ook al verteld dat ze voortaan vaak topless zal rondlopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Natasja tegen Huub: Ow gaan we dat krijgen, vanaf nu ga je alleen nog maar staren naar mn borsten....
Ze denkt echt dat ze ineens een lekker wijf is?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft ook al verteld dat ze voortaan vaak topless zal rondlopen
Rond 7 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen hoe laat de date van Eric komt?
Dank je. En dan maar afwachten of iedereen zich koest houdt en het voor ons een saaie avond wordt. Ik schat in van wel.quote:
Het vreemde is dat Japio weet dat Huub het bed heeft verschoond. Dat zegt hij niet tegen Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt het niet normaal dat het 'deppen' in de bedden en vooral dat van Natasia met d'r wonden is toegestaan.
Ik dacht toch echt dat hij dat ook zelf had gedaan.
Dus de vraag is: speelt Jaap een dubbelspel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Japio weet dat Huub het bed heeft verschoond. Dat zegt hij niet tegen Brian.
Japio speelt een eigen spel. Op sommige momenten speelt hij met Huub mee, dan weer eens met Brian. En regelmatig probeert hij Huub en Brian tegen elkaar uit te spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de vraag is: speelt Jaap een dubbelspel.
King Jaap behoudt te allen tijde het recht inconsequent te zijn!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt het niet normaal dat het 'deppen' in de bedden en vooral dat van Natasia met d'r wonden is toegestaan.
En ik denk ook niet dat hij nu nog al zijn acties eerst aan achter voorlegt. Heb je gezien dat de redactie hier gisteren postte? Die vinden hem hilarisch en cult.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
King Jaap behoudt te allen tijde het recht inconsequent te zijn!![]()
Wie deppen er nog meer dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Vind je niet dat ze daar wel een beetje gelijk in hebben?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat hij nu nog al zijn acties eerst aan achter voorlegt. Heb je gezien dat de redactie hier gisteren postte? Die vinden hem hilarisch en cult.
Ja, dat heb ik ze ook gezegd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:58 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze daar wel een beetje gelijk in hebben?
We moeten ze toch stimuleren?quote:
En dat alles in een geel shirt notabenequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Eric gaat zijn wc nog maar eens schoonmaken met geel schoonmaakmiddel en gele handschoenen.
Rat is wel de laatste die haar iets moet uitleggen over relaties.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:23 schreef ericahysterica het volgende:
volgens rat is vreemdgaan ook als je andere mannen aandacht geeft![]()
Mwa, je kan er op vertrouwen dat ze vreemdgaat!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
Amanda weet dat het nu allemaal aan haarzelf ligt. Brian zegt dat ze gewoon niet te vertrouwen is als ze heeft 'gezopen'.
En Brian past dat best als het hem zo uitkomt (zoenen van Huub).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa, je kan er op vertrouwen dat ze vreemdgaat!![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Wat is Rat toch een hypocriet. Nu speelt hij de bezorgde papa, maar voor hetzelfde geld gebruikt hij Amanda's losbandigheid voor zijn eigen gerief of spelletjes.
Was het niet zo dat Braajen de jeuk aan zijn leuter tot een lager niveau heeft bewerkstelligd in de wetenschap dat de door hem geneukte nog een relatie (Rogier) buiten de kooi had...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Wat is Rat toch een hypocriet. Nu speelt hij de bezorgde papa, maar voor hetzelfde geld gebruikt hij Amanda's losbandigheid voor zijn eigen gerief of spelletjes.
We kunnen het nog platter stellen: Brian is eroverheen gegaan in de volle wetenschap dat er thuis een vriend zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het niet zo dat na dat Braajen de jeuk aan zijn leuter tot een lager niveau heeft bewerkstelligd in de wetenschap dat de door hem geneukte nog een ralatie (Rogier) buiten de kooi had...
Ene Frank, versta ik?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef Marrije het volgende:
Van wie leest Huub een brief voor?
Z'n oudste broerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef Marrije het volgende:
Van wie leest Huub een brief voor?
Volgens mij heet hij Frans. Is zo'n 8-10 jaar ouder dan Huubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heet die Frank? Want dat dacht ik te verstaan.
Ze hadden een breakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Braajen de jeuk aan zijn leuter tot een lager niveau heeft bewerkstelligd in de wetenschap dat de door hem geneukte nog een relatie (Rogier) buiten de kooi had...
Je kunt beter zeggen voor de photoshop en na.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef kybe het volgende:
Voor de Gouden kooi:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Opmerkelijk dat zelfs Japio geen opmerking of grap maakt. Het zal wel een 'inhoudelijk en eerlijk' bericht zijn over de exposure van DGK, die ze niet wil. Lieke zegt nu iets in die strekking.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
Waarom Huub dan ook meteen iedereen de brief van Hedda laat lezen begrijp ik dan weer niet...
Ben benieuwd. Nu stuurt hij haar op pad om een beetje te hoereren met Huub om Lieke over de zeik te krijgen, maar ik hoop dat ze pudding in haar knieën krijgt als Mitch binnenkomt en haar "opdracht" vergeet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Lief dansen met Brian... Maar wat doet Amanda als ze vanavond Mitch weer ziet.
Dat hoop ik ook. Aan de andere kant: het blijft triest dat ze zo weinig zelfrespect heeft. Eigenlijk is dat alleen leuk als Brian ermee over de rooie gejaagd kan worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Nu stuurt hij haar op pad om een beetje te hoereren met Huub om Lieke over de zeik te krijgen, maar ik hoop dat ze pudding in haar knieën krijgt als Mitch binnenkomt en haar "opdracht" vergeet.
Maar nu gaat hij er nog stukken uit voorlezen ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk is de strekking van de brieven van Hedda en zijn broer overeenkomstig. Het gaat over het niet in beeld willen komen en het feit dat ze ongewild betrokken worden bij DGK.
Zijn broer schreef ook dat als ie langs wilde komen dat ie een figurantenrolletje moest spelen om zijn broer te zien en daar past ie voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk is de strekking van de brieven van Hedda en zijn broer overeenkomstig. Het gaat over het niet in beeld willen komen en het feit dat ze ongewild betrokken worden bij DGK.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:54 schreef ruudpuntenel
Op zaterdag 26 mei 2007 13:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het ontgaat me ook waarom de naam van de kliniek steeds genoemd wordt. Het is een erg goede reclame voor die tent want Google houdt van verwijzingen, maar dat is toch niet waarom de huismutsjes die hier de dag volkleppen dit doen?
Ik lees echt iedere letter van alle cossen, dus dat wist ik best. Zie nog steeds niet in waarom je die campagne van Natasja in godsnaam zou willen ondersteunen door er aan mee te werken. Je maakt haar niet belachelijk, maar (zeker dankzij Google) de kliniek gewoon bekender.quote:In de weken voorafgaande de operatie werden door Tas die vervloekte namen te pas en te onpas genoemd, tegen bewoners en bezoekers. Zo erg dat je bijna ging denken dat voor elke keer dat ze die namen noemde haar kassabelltje ging rinkelen. De users hier zijn in reactie daarop de boel nog eens gaan aandikken.
Snap je.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 26-05-2007 14:02 ]
Als je het niet leuk vindt, dan haak je toch af? Ik vind de combinatie kijken - hier lezen leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef voyeur het volgende:
Verder is het ontzettend vervelend om steeds dezelfde zinnetjes van de huismutsjes te moeten lezen. 'Ik kots van Lieke', 'Oh wat is dat jurkje kort', 'Dat haar lijkt wel stro' en al dat andere vrouw-haat-vrouw gekwek wat geen flikker meer met de streams te maken heeft, maar slechts nabazelen is om bij elkaar in het gevlei te blijven.
Nou, als het je niet bevalt. . .quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
Ik lees echt iedere letter van alle cossen, dus dat wist ik best. Zie nog steeds niet in waarom je die campagne van Natasja in godsnaam zou willen ondersteunen door er aan mee te werken. Je maakt haar niet belachelijk, maar (zeker dankzij Google) de kliniek gewoon bekender.
Verder is het ontzettend vervelend om steeds dezelfde zinnetjes van de huismutsjes te moeten lezen. 'Ik kots van Lieke', 'Oh wat is dat jurkje kort', 'Dat haar lijkt wel stro' en al dat andere vrouw-haat-vrouw gekwek wat geen flikker meer met de streams te maken heeft, maar slechts nabazelen is om bij elkaar in het gevlei te blijven.
Gelijk heeft ze, ze kan beter in de villa blijven want die is straks toch van haar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia had iets "Ik kan beter niet naar de verjaardag van mijn kindjes gaan, want ik moet daarna toch weer weg".
Doe dat danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Uit eigenbelang kan ze die scheur dus heel goed houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:07 schreef Marrije het volgende:
Oh, Natas parkeert een woedebui tot ze weer mag gillen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
Ik lees echt iedere letter van alle cossen, dus dat wist ik best. Zie nog steeds niet in waarom je die campagne van Natasja in godsnaam zou willen ondersteunen door er aan mee te werken. Je maakt haar niet belachelijk, maar (zeker dankzij Google) de kliniek gewoon bekender.
Stop eens met dat gezeur. Dit is COSquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
Maar dat gedoe met die kliniek mag al niet meer dankzij Day!
Overigens ben ik geen huismuts, maar wel een vrouw en ik kots ook op Lieke. Maar dat mag toch wel? Je hoeft toch niet iedereen leuk te vinden. Trouwens Jaap kotst ook op iedereen!
Dat had je nou net even moeten zeggen tegen degene die erover begonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur. Dit is COS
Ze heeft een fijn gesprek met Brian gehad waarin ze begreep dat haar problemen met (boze, agressieve, jaloerse) mannen helemaal haar eigen schuld zijn omdat ze flirterig wordt als ze drinktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef noekje het volgende:
Maar ik vind Amanda haar haar nu voor een keertje wel mooi!
*zoekt of ik toch ergens jaloers op kan bitchen*
Nee sorry!
Maar goed, Mitch komt vanavond he. Is ze daarom zo vrolijk en blij?
Nee, het begon goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Tref ik het heel slecht, of zijn Huub en Lieke nog steeds bezig?
En ook dat vindt Huub onzin, hij maakt meer keuzes op gevoel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het maar onzin dat Lieke voelt dat ze steeds het onderspits delft. Lieke zegt dat ze 'veel meer op haar gevoel' is.
Ik lees wel meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het maar onzin dat Lieke voelt dat ze steeds het onderspits delft. Lieke zegt dat ze 'veel meer op haar gevoel' is.
Ik voel ervoor het geluid uit te zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook dat vindt Huub onzin, hij maakt meer keuzes op gevoel.
Sjips, ik had nog een reactie op Voyeur, mag dat hier niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur. Dit is COS
neeee, misschien een alternatief om dan naar Amanda, Eric en Natas te luisteren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel ervoor het geluid uit te zetten![]()
Ook daar voel ik niet zoveel voorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
neeee, misschien een alternatief om dan naar Amanda, Eric en Natas te luisteren?![]()
Gisteren een mooi voorbeeld : Huub reed met het golfkarretje tegen de auto van Carlos. Lieke verwijt dat Huub. Huub reageert "Jij hoeft dat toch niet te betalen". En dan antwoord Lieke "Ja, maar het is MIJN trainer" ........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
Huub vraagt waarom zij zijn acties verantwoordelijk maakt voor haar gevoel.
Misschien beter in het FB topic of de SC? Hij leest elke letter van de COS dus ook waar ie moet zijn om jouw reactie te lezenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, ik had nog een reactie op Voyeur, mag dat hier niet?
Ben je helemaal belatafeld?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga even naar de SC. Dan is iedereen blijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Typicalquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren een mooi voorbeeld : Huub reed met het golfkarretje tegen de auto van Carlos. Lieke verwijt dat Huub. Huub reageert "Jij hoeft dat toch niet te betalen". En dan antwoord Lieke "Ja, maar het is MIJN trainer" ........
Ik heb er wel eens een gehad voor heel erge nekpijn in het weekend. Dat was eens maar nooit meerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Diazepam voor hernia? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Klopt, dat is nl ook een spierontspanner.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Ook maar even want een kwartier later is het 'ik kan geen rekening houden met wat mijn broer bij de groentenboer te horen krijgt'. Huub denkt echt alleen maar aan zichzelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Huub weet volgens mij niet wat wederzijdse binding is. Hij is wel gekwetst als Hedda en zijn broer zeggen niet geassocieerd te willen worden met het feit dat hij in de kooi zit... dan voelt hij zich volgens mij wel even in de steek gelaten. Maar een ander mag niets van hem verwachten.
Ik vraag me af of hij nog zo piept als hij zeg maar 50 is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook maar even want een kwartier later is het 'ik kan geen rekening houden met wat mijn broer bij de groentenboer te horen krijgt'. Huub denkt echt alleen maar aan zichzelf.
Dat is toch gewoon eerlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Marrije het volgende:
Huub: zou ik ook niet blij mij zijn als mijn dochter met een Marokkaanse man thuis kwam. . .mag ik natuurlijk niet hardop zeggen maar dat doe ik toch
Ben gelijk gaan googlen en zag ook dat het gebruikelijk was. Is echt voor het eerst dat ik het hoor terwijl ik honderden diazepammetjes heb uitgedeeld maar die waren niet voor een hernia.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gehad voor heel erge nekpijn in het weekend. Dat was eens maar nooit meer![]()
Als ik zo de contacten zie van hem met de buitenwereld denk ik dat hij in het echte leven heel sociaal is. Ik denk dat ierdereen buiten de kooi anders is dan binnen de kooi (behalve Lieke, die snapt het allemaal niet zo goed). Anders kun je er ook moeilijk overleven denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog zo piept als hij zeg maar 50 is.
Pas je wel een beetje op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan googlen en zag ook dat het gebruikelijk was. Is echt voor het eerst dat ik het hoor terwijl ik honderden diazepammetjes heb uitgedeeld maar die waren niet voor een hernia.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga even naar de SC. Dan is iedereen blij
Naar de auto van NL vond ik ook niet kunnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
Huub, hou eens op steentjes naar de kikkers te gooien.
Diazepam word wel vaker bij rugpijn voorgezgreven. verslapt ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Wie zegt dat ik dat niet eerlijk vind?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon eerlijk?
Als hij dat zo vind, dan vind die dat.
Ik hoop toch zo dat ze er donderdag uitgestemd wordt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Lieke begrijpt echt niet dat het puur verstikkend werkt zo'n wijf die je opeist, die jaloers is, die wilt dat je je leven aan haar aanpast en steeds bevestiging wilt dat je om haar geeft.....
Huub irriteert zich dood inmiddels. Ze kan geen goed meer doen zo....![]()
Huub zegt zelf juist de hele tijd dat ie nagenoeg hetzelfde is. Ik heb wel met Lieke te doen dat ze het moeilijk vindt om te scheiden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:32 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als ik zo de contacten zie van hem met de buitenwereld denk ik dat hij in het echte leven heel sociaal is. Ik denk dat ierdereen buiten de kooi anders is dan binnen de kooi (behalve Lieke, die snapt het allemaal niet zo goed). Anders kun je er ook moeilijk overleven denk ik.
Ja precies.....dat was niet wat ik verwachtte van DGK......relatieprobleempjes.....al helemaal niet van een uitgenast type die er ook zit om 2 miljoen te winnen....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat ze er donderdag uitgestemd wordt.
Die gesprekken over "de relatie" komen zes meter mijn neus uit.
Huub zei net zelf al, dat de buren wel helemaal gek zullen worden van hun gesprekken. Hij wordt er zelf ook niet goed van.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat ze er donderdag uitgestemd wordt.
Die gesprekken over "de relatie" komen zes meter mijn neus uit.
Voor beiden geldt dezelfde oplossing: gevoel, ze zijn verliefd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:37 schreef FdW het volgende:
Hoe silicon delley die ratlatie volhoudt is mij net zozeer een raadsel als dat Lieke nog tegen die piskaboutah praat.
Ze zijn niet eens getrouwd!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zegt zelf juist de hele tijd dat ie nagenoeg hetzelfde is. Ik heb wel met Lieke te doen dat ze het moeilijk vindt om te scheiden.
Maar hij scheldt wel onnodig grof tegen Lieke. Ik betwijfel het of Huub wel zo sociaal is. . . Niet iedereen is even sociaal maar op een schaal van 0 tot 10 scoort ie amper een 6 gok ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef bloodymary het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat hij mij wel een heel sociaal iemand lijkt. Dat maak ik op uit hoe hij tegen zijn vrienden en familie doet en ook hoe hij met Sylvia omging. En dat schreeuwen tegen Natasia en dat gedoe met Brian lijkt mij echt onderdeel van het spel. Het lijkt mij niet dat hij dat buiten de kooi ook tegen de melkboer doet.
Ik snap wel dat je met een ander gaat zoenen als Lieke de andere helft van je relatie isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom je met een ander moet zoenen of vreemd moet gaan.
ben ik nu ouderwets.
Huub zit maar te zeiken over vreemd gaan.
Dat begrijp ik ook niet maar ik begrijp wel dat het belangrijk is voor Huub en dan is het voor Lieke een kwestie van kiezen, of ze accepteert het of ze dumpt hem.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom je met een ander moet zoenen of vreemd moet gaan.
ben ik nu ouderwets.
Huub zit maar te zeiken over vreemd gaan.
De psychologen hebben vast wel een benaming voor zijn voortdurende relatieproblemen toestanden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij scheldt wel onnodig grof tegen Lieke. Ik betwijfel het of Huub wel zo sociaal is. . . Niet iedereen is even sociaal maar op een schaal van 0 tot 10 scoort ie amper een 6 gok ik.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de ene persoon die het niet begrijpt: het scheiden van spel en oprechtheid.
Ik zou eerlijk gezegd Lieke ook zo behandelen. Op een of andere manier roept zij dat over zich af. Zij roept geen respect op, zoals bijvoorbeeld Sylvia. Heel veel vrouwen hebben dat, door zo te zaniken, zeiken en bijna stalken, maak je jezelf steeds minderwaardiger ten opzichte van een man en krijgt deze de neiging je zo te behandelen en je te vernederen al dan niet in gezelschap. Vraag blijft dan waarom hij haar dan niet helemaal met rust laat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij scheldt wel onnodig grof tegen Lieke. Ik betwijfel het of Huub wel zo sociaal is. . . Niet iedereen is even sociaal maar op een schaal van 0 tot 10 scoort ie amper een 6 gok ik.
Plat gezegd: omdat ie seks wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd Lieke ook zo behandelen. Op een of andere manier roept zij dat over zich af. Zij roept geen respect op, zoals bijvoorbeeld Sylvia. Heel veel vrouwen hebben dat, door zo te zaniken, zeiken en bijna stalken, maak je jezelf steeds minderwaardiger ten opzichte van een man en krijgt deze de neiging je zo te behandelen en je te vernederen al dan niet in gezelschap. Vraag blijft dan waarom hij haar dan niet helemaal met rust laat.
Analyseer ik dat een beetje goed, heren onder ons?
Als je zo onaantrekkelijk bent grijp je iedere kans, ik snap jou. Vraag je jezelf daarbij nooit af of je niet blij moet zijn met diegene die er voor je is. Ik hoop dat er iemand voor je is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je met een ander gaat zoenen als Lieke de andere helft van je relatie is
Plat gezegd: omdat ze er dan donderdag uitvliegt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plat gezegd: omdat ie seks wil.
De vraag is: waarom laat Lieke hem niet met rust?
Of voyeur het ziet is de vraag; ik heb wel gereageerdquote:
Daar ben ik ook dagenlang stoned van geweest (spit rugpijn)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gehad voor heel erge nekpijn in het weekend. Dat was eens maar nooit meer![]()
Ik dacht dat ze juist hadden afgesproken dat hun relatie los staat van de dekking die ze elkaar bieden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plat gezegd: omdat ze er dan donderdag uitvliegt.
Schat, ze heeft met niemand een klik, dus als Lieke op de stoel komt, stemt Huub haar er echt uit. Hij is dat gezeik volgens mij ook meer dan zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist hadden afgesproken dat hun relatie los staat van de dekking die ze elkaar bieden.
Ik weet het niet meer ben de weg kwijt volgens mij is iedereen genomineerdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef bloodymary het volgende:
Zijn er eigenlijk al ontslagrondes aangevraagd voor donderdag? En zo ja, voor wie?
Jij ook al? Ik wist niet wat me overkwam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik ook dagenlang stoned van geweest (spit rugpijn)
Volgens mij nog niemand.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer ben de weg kwijt volgens mij is iedereen genomineerd![]()
Een typetje als jij kan zich uiteraard goed inleven in het ego cosmosje van die tuimeldwergmarmot.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ze heeft met niemand een klik, dus als Lieke op de stoel komt, stemt Huub haar er echt uit. Hij is dat gezeik volgens mij ook meer dan zat.
Hmm, eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ze heeft met niemand een klik, dus als Lieke op de stoel komt, stemt Huub haar er echt uit. Hij is dat gezeik volgens mij ook meer dan zat.
Ik had het zelf niet eens in de gaten.. Totdat iemand vroeg of ik bezopen wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik wist niet wat me overkwam.
PAS OP NATASIA GAAT VOORLEZEN
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
De borsten doen nog wel een beetje zeer en zijn nog warm... Dit zit in de start van het dagelijkse praatje voor de kindjes.
Ik heb het over Lieke, niet Huub.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Een typetje als jij kan zich uiteraard goed inleven in het ego cosmosje van die tuimeldwergmarmot.![]()
![]()
Ik heb bewondering voor jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Het praatje voor de kinderen gaat nog steeds over de borsten. 'Het trekt een beetje aan de zijkant' terwijl ze wijst.
Je bent echt stoerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Het praatje voor de kinderen gaat nog steeds over de borsten. 'Het trekt een beetje aan de zijkant' terwijl ze wijst.
onzin, hoezo vraagt ze daar om....dat komt voort uit onzekerheid over Huub. Dat is alles, ik hoop dat het snel over is tussen die 2. De manier waarop Huub met haar omgaat valt op geen enkele manier te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd Lieke ook zo behandelen. Op een of andere manier roept zij dat over zich af. Zij roept geen respect op, zoals bijvoorbeeld Sylvia. Heel veel vrouwen hebben dat, door zo te zaniken, zeiken en bijna stalken, maak je jezelf steeds minderwaardiger ten opzichte van een man en krijgt deze de neiging je zo te behandelen en je te vernederen al dan niet in gezelschap. Vraag blijft dan waarom hij haar dan niet helemaal met rust laat.
Analyseer ik dat een beetje goed, heren onder ons?
En ik maak de vergelijking tussen jou en dat onderdeurtje.quote:
Beequeen en Frans muisje, ik trotseer de meest woeste wateren om jullie met verslagen van dienst te zijn!!!!quote:
Ik heb ooit eens een hernia gehad (ook aan geopereerd), de dokter zei 'neem maar paracetamol tegen de pijn' kwam geen diazepam aan te pas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan googlen en zag ook dat het gebruikelijk was. Is echt voor het eerst dat ik het hoor terwijl ik honderden diazepammetjes heb uitgedeeld maar die waren niet voor een hernia.![]()
Ik vind het wel sportiquote:
Ze vraagt daarom door zich zelf steeds te vernederen met haar gezanik, al dan niet voortkomend uit onzekerheid. Ik blijf er bij, ik zie veel vrouwen dat doen en die krijgen meestal dit soort reacties van mannen. En ik vind het eerlijk gezegd heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:58 schreef 2live het volgende:
[..]
onzin, hoezo vraagt ze daar om....dat komt voort uit onzekerheid over Huub. Dat is alles, ik hoop dat het snel over is tussen die 2. De manier waarop Huub met haar omgaat valt op geen enkele manier te rechtvaardigen.
Spierverslapper maar het versplapt een boel meerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Donnie29 het volgende:
Diazepam is ook geen pijnstiller. Maar dat wisten jullie al neem ik aan.
Ik ken geen vrouwen die zoveel pikken van hun man als Lieke doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze vraagt daarom door zich zelf steeds te vernederen met haar gezanik, al dan niet voortkomend uit onzekerheid. Ik blijf er bij, ik zie veel vrouwen dat doen en die krijgen meestal dit soort reacties van mannen. En ik vind het eerlijk gezegd heel begrijpelijk.
Ik zou de film wel weer eens willen zien. Ze leest het bedroevend voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Donnie29 het volgende:
Hahaha ja dat boek is erg leuk, maar niet uit haar mond.
Hij komt uit vrije wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef schatje het volgende:
Heel veel sterkte Michael.
Halve analfabeten zijn ook vaak een beetje zwanger en rijden dóór als het stoplicht pas een beetje rood is...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Ronja de Roversdochter. Zo'n mooie film, zo'n leuk boek... en dan voorgelezen door zo'n halve analfabeet.
Ik heb totaal geen begrip voor wat Huub allemaal tegen Lieke zegt. .. Echt bot en daarop snap ik een vrouw als Lieke niet die wederom in Huub's bed duikt. Zoo maf zo laat je toch niet behandelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die zoveel pikken van hun man als Lieke doet.
Oh nee, of het voorlezen van Natas of pianogepingel.
Geen van beide, dan maar wat anders doen.
Het boek is gelukkig bijna uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou de film wel weer eens willen zien. Ze leest het bedroevend voor.
Die vergelijking gaat niet opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef demins het volgende:
[..]
Halve analfabeten zijn ook vaak een beetje zwanger en rijden dóór als het stoplicht pas een beetje rood is...![]()
Zou dat Michael zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef Charmian het volgende:
Het broertje van Lieke zou toch ook vandaag komen?
Ojeee, nu zijn de rapen gaar, vluchten BQ. ( vakantie is misschien wijzer )quote:
Nog lang en "gelukkig" Met de nadruk op lang. Of ging het niet over Natas d'r tietenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Eric krijgt een brief van Bart. Leuke timing!
Natasia's eindpraatje! Ik hoor alleen nog Tot morgen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog lang en "gelukkig" Met de nadruk op lang. Of ging het niet over Natas d'r tieten![]()
Terror.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:10 schreef FdW het volgende:
Ojeee, nu zijn de rapen gaar, vluchten BQ. ( vakantie is misschien wijzer )
24 uur lang in da housequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Gaat Eric uit of is de date in da huis ?
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Gaat Eric uit of is de date in da huis ?
Thanks matequote:
Nou anderen gaan toch wel erop uitquote:
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha haquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mitch is binnen, het feest kan beginnen...
Avond!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha ha![]()
Misschien dat Brian het niet kan hebben als Amanda en Mitch weer gaan flirten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Avond!Staan er nog spannende dingen te gebeuren vanavond, of kan ik rustig een paar uurtjes in bed bijtanken?
Bijna goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef noltje het volgende:
Amanda gaat zuipen en daarna Mitch neuken.Morgen hebben Brianaal en Amandel weer ruzie.
Overmorgen ligt ze weer met de wifebeater/spitter in bed.
Het is zo voorspelbaar !
Als het dan maar niet voor 22.oo u gebeurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien dat Brian het niet kan hebben als Amanda en Mitch weer gaan flirten.
Ik denk dat Mitch best wel eens voor een keer wil 'slummen' (to go slumming) hoor. Heeft hij dat ook eens geproefd.quote:
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het dan maar niet voor 22.oo u gebeurt.![]()
Wie reed tegen wie op? Heb do. nacht voor het laatst de streams gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen. Beetje zoenen, billen vastpakken, schuren...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie reed tegen wie op? Heb do. nacht voor het laatst de streams gezien.
Hoezo heb ik wat gemist ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef fredfik het volgende:
komt het broertje van lieke niet????
Lieve skeet, dat was do. avond. Gister was die blonde tiet er waarschijnlijk. Wel op blijven lettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen. Beetje zoenen, billen vastpakken, schuren...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef FdW het volgende:
Als die blindenicht niet komt, kan Nitch naadloos invallen:-)
Ze kan blijkbaar aleen iets in haar reet velenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen.
Omdat die smerigheid terug gaat naar de bronquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Brian haalt zooooo goor zn neus op de hele tijd, waarom zegt Natasja DAAR niet eens iets van.![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Gaat natasja de douche trekken, die wil graag dat haar littekens knappen.
Schreef ik ergens 'gisteravond'? Dan was ik inderdaad beslist in de war.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve skeet, dat was do. avond. Gister was die blonde tiet er waarschijnlijk. Wel op blijven letten
Als ik jou niet meer op je woord kan geloven...![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.
Andersom ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat Mitch Amanda eens lekker vol gooit met drank!![]()
Dat kan hij het best met mellisaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha ha![]()
Ik dacht ergens gelezen te hebben...7 uur...hij is gewoon te laat...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:43 schreef F04 het volgende:
De date komt op 8 uut toch?
Of de redactie houd hem nog achter?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben...7 uur...hij is gewoon te laat...
Net zoals Huub trapt Lieke trapt makkelijk in.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:45 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat het nog steeds het plan is dat Brian Lieke gaat verleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |