Gelijk heeft ze, ze kan beter in de villa blijven want die is straks toch van haar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia had iets "Ik kan beter niet naar de verjaardag van mijn kindjes gaan, want ik moet daarna toch weer weg".
Doe dat danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Uit eigenbelang kan ze die scheur dus heel goed houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:07 schreef Marrije het volgende:
Oh, Natas parkeert een woedebui tot ze weer mag gillen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
Ik lees echt iedere letter van alle cossen, dus dat wist ik best. Zie nog steeds niet in waarom je die campagne van Natasja in godsnaam zou willen ondersteunen door er aan mee te werken. Je maakt haar niet belachelijk, maar (zeker dankzij Google) de kliniek gewoon bekender.
Verder is het ontzettend vervelend om steeds dezelfde zinnetjes van de huismutsjes te moeten lezen. 'Ik kots van Lieke', 'Oh wat is dat jurkje kort', 'Dat haar lijkt wel stro' en al dat andere vrouw-haat-vrouw gekwek wat geen flikker meer met de streams te maken heeft, maar slechts nabazelen is om bij elkaar in het gevlei te blijven.
Stop eens met dat gezeur. Dit is COSquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
Maar dat gedoe met die kliniek mag al niet meer dankzij Day!
Overigens ben ik geen huismuts, maar wel een vrouw en ik kots ook op Lieke. Maar dat mag toch wel? Je hoeft toch niet iedereen leuk te vinden. Trouwens Jaap kotst ook op iedereen!
Dat had je nou net even moeten zeggen tegen degene die erover begonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur. Dit is COS
Ze heeft een fijn gesprek met Brian gehad waarin ze begreep dat haar problemen met (boze, agressieve, jaloerse) mannen helemaal haar eigen schuld zijn omdat ze flirterig wordt als ze drinktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef noekje het volgende:
Maar ik vind Amanda haar haar nu voor een keertje wel mooi!
*zoekt of ik toch ergens jaloers op kan bitchen*
Nee sorry!
Maar goed, Mitch komt vanavond he. Is ze daarom zo vrolijk en blij?
Nee, het begon goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Tref ik het heel slecht, of zijn Huub en Lieke nog steeds bezig?
En ook dat vindt Huub onzin, hij maakt meer keuzes op gevoel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het maar onzin dat Lieke voelt dat ze steeds het onderspits delft. Lieke zegt dat ze 'veel meer op haar gevoel' is.
Ik lees wel meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het maar onzin dat Lieke voelt dat ze steeds het onderspits delft. Lieke zegt dat ze 'veel meer op haar gevoel' is.
Ik voel ervoor het geluid uit te zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook dat vindt Huub onzin, hij maakt meer keuzes op gevoel.
Sjips, ik had nog een reactie op Voyeur, mag dat hier niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur. Dit is COS
neeee, misschien een alternatief om dan naar Amanda, Eric en Natas te luisteren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel ervoor het geluid uit te zetten![]()
Ook daar voel ik niet zoveel voorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
neeee, misschien een alternatief om dan naar Amanda, Eric en Natas te luisteren?![]()
Gisteren een mooi voorbeeld : Huub reed met het golfkarretje tegen de auto van Carlos. Lieke verwijt dat Huub. Huub reageert "Jij hoeft dat toch niet te betalen". En dan antwoord Lieke "Ja, maar het is MIJN trainer" ........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
Huub vraagt waarom zij zijn acties verantwoordelijk maakt voor haar gevoel.
Misschien beter in het FB topic of de SC? Hij leest elke letter van de COS dus ook waar ie moet zijn om jouw reactie te lezenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, ik had nog een reactie op Voyeur, mag dat hier niet?
Ben je helemaal belatafeld?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga even naar de SC. Dan is iedereen blijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Typicalquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren een mooi voorbeeld : Huub reed met het golfkarretje tegen de auto van Carlos. Lieke verwijt dat Huub. Huub reageert "Jij hoeft dat toch niet te betalen". En dan antwoord Lieke "Ja, maar het is MIJN trainer" ........
Ik heb er wel eens een gehad voor heel erge nekpijn in het weekend. Dat was eens maar nooit meerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Diazepam voor hernia? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Klopt, dat is nl ook een spierontspanner.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Diazepam voor hernia? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Ook maar even want een kwartier later is het 'ik kan geen rekening houden met wat mijn broer bij de groentenboer te horen krijgt'. Huub denkt echt alleen maar aan zichzelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Huub weet volgens mij niet wat wederzijdse binding is. Hij is wel gekwetst als Hedda en zijn broer zeggen niet geassocieerd te willen worden met het feit dat hij in de kooi zit... dan voelt hij zich volgens mij wel even in de steek gelaten. Maar een ander mag niets van hem verwachten.
Ik vraag me af of hij nog zo piept als hij zeg maar 50 is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook maar even want een kwartier later is het 'ik kan geen rekening houden met wat mijn broer bij de groentenboer te horen krijgt'. Huub denkt echt alleen maar aan zichzelf.
Dat is toch gewoon eerlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Marrije het volgende:
Huub: zou ik ook niet blij mij zijn als mijn dochter met een Marokkaanse man thuis kwam. . .mag ik natuurlijk niet hardop zeggen maar dat doe ik toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |