Als de zwelling weg is blijft er volgens mij niet meer over dan een kleine C.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een D-cup is
En wij mogen het allemaal live mee maken...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Als de zwelling weg is blijft er volgens mij niet meer over dan een kleine C.
Natas kan het niet latenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
Natasia is nu ook gewoon haar bed aan het opmaken.. volledige rust toch de eerste paar dagen??
Stond op de plasma!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef De_Moester het volgende:
waarom moeten alle bedden worden opgemaakt van eric?
tot mitch weer in beeld is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef Katewalker het volgende:
Amanda heeft duidelijk een keus gemaakt. Ze huppelt steeds naar hem toe en knuffelt hem en kijkt blij naar hem op...Brian dus...
Een nachtjurkje dus, Natasja is haar jurk aan het herstellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
Wat doet Amanda nou weer voor een nachthemd aan![]()
Ja.. waar haalt ze het vandaan!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Natasja tegen Huub: Ow gaan we dat krijgen, vanaf nu ga je alleen nog maar staren naar mn borsten....
Ze denkt echt dat ze ineens een lekker wijf is?![]()
Om 7 uur.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen hoe laat de date van Eric komt?
Ze heeft ook al verteld dat ze voortaan vaak topless zal rondlopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Natasja tegen Huub: Ow gaan we dat krijgen, vanaf nu ga je alleen nog maar staren naar mn borsten....
Ze denkt echt dat ze ineens een lekker wijf is?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft ook al verteld dat ze voortaan vaak topless zal rondlopen
Rond 7 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen hoe laat de date van Eric komt?
Dank je. En dan maar afwachten of iedereen zich koest houdt en het voor ons een saaie avond wordt. Ik schat in van wel.quote:
Het vreemde is dat Japio weet dat Huub het bed heeft verschoond. Dat zegt hij niet tegen Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt het niet normaal dat het 'deppen' in de bedden en vooral dat van Natasia met d'r wonden is toegestaan.
Ik dacht toch echt dat hij dat ook zelf had gedaan.
Dus de vraag is: speelt Jaap een dubbelspel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Japio weet dat Huub het bed heeft verschoond. Dat zegt hij niet tegen Brian.
Japio speelt een eigen spel. Op sommige momenten speelt hij met Huub mee, dan weer eens met Brian. En regelmatig probeert hij Huub en Brian tegen elkaar uit te spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de vraag is: speelt Jaap een dubbelspel.
King Jaap behoudt te allen tijde het recht inconsequent te zijn!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt het niet normaal dat het 'deppen' in de bedden en vooral dat van Natasia met d'r wonden is toegestaan.
En ik denk ook niet dat hij nu nog al zijn acties eerst aan achter voorlegt. Heb je gezien dat de redactie hier gisteren postte? Die vinden hem hilarisch en cult.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
King Jaap behoudt te allen tijde het recht inconsequent te zijn!![]()
Wie deppen er nog meer dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Vind je niet dat ze daar wel een beetje gelijk in hebben?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat hij nu nog al zijn acties eerst aan achter voorlegt. Heb je gezien dat de redactie hier gisteren postte? Die vinden hem hilarisch en cult.
Ja, dat heb ik ze ook gezegd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:58 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze daar wel een beetje gelijk in hebben?
We moeten ze toch stimuleren?quote:
En dat alles in een geel shirt notabenequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Eric gaat zijn wc nog maar eens schoonmaken met geel schoonmaakmiddel en gele handschoenen.
Rat is wel de laatste die haar iets moet uitleggen over relaties.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:23 schreef ericahysterica het volgende:
volgens rat is vreemdgaan ook als je andere mannen aandacht geeft![]()
Mwa, je kan er op vertrouwen dat ze vreemdgaat!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
Amanda weet dat het nu allemaal aan haarzelf ligt. Brian zegt dat ze gewoon niet te vertrouwen is als ze heeft 'gezopen'.
En Brian past dat best als het hem zo uitkomt (zoenen van Huub).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa, je kan er op vertrouwen dat ze vreemdgaat!![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Wat is Rat toch een hypocriet. Nu speelt hij de bezorgde papa, maar voor hetzelfde geld gebruikt hij Amanda's losbandigheid voor zijn eigen gerief of spelletjes.
Was het niet zo dat Braajen de jeuk aan zijn leuter tot een lager niveau heeft bewerkstelligd in de wetenschap dat de door hem geneukte nog een relatie (Rogier) buiten de kooi had...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Wat is Rat toch een hypocriet. Nu speelt hij de bezorgde papa, maar voor hetzelfde geld gebruikt hij Amanda's losbandigheid voor zijn eigen gerief of spelletjes.
We kunnen het nog platter stellen: Brian is eroverheen gegaan in de volle wetenschap dat er thuis een vriend zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het niet zo dat na dat Braajen de jeuk aan zijn leuter tot een lager niveau heeft bewerkstelligd in de wetenschap dat de door hem geneukte nog een ralatie (Rogier) buiten de kooi had...
Ene Frank, versta ik?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef Marrije het volgende:
Van wie leest Huub een brief voor?
Z'n oudste broerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef Marrije het volgende:
Van wie leest Huub een brief voor?
Volgens mij heet hij Frans. Is zo'n 8-10 jaar ouder dan Huubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heet die Frank? Want dat dacht ik te verstaan.
Ze hadden een breakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Braajen de jeuk aan zijn leuter tot een lager niveau heeft bewerkstelligd in de wetenschap dat de door hem geneukte nog een relatie (Rogier) buiten de kooi had...
Je kunt beter zeggen voor de photoshop en na.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef kybe het volgende:
Voor de Gouden kooi:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Opmerkelijk dat zelfs Japio geen opmerking of grap maakt. Het zal wel een 'inhoudelijk en eerlijk' bericht zijn over de exposure van DGK, die ze niet wil. Lieke zegt nu iets in die strekking.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
Waarom Huub dan ook meteen iedereen de brief van Hedda laat lezen begrijp ik dan weer niet...
Ben benieuwd. Nu stuurt hij haar op pad om een beetje te hoereren met Huub om Lieke over de zeik te krijgen, maar ik hoop dat ze pudding in haar knieën krijgt als Mitch binnenkomt en haar "opdracht" vergeet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Lief dansen met Brian... Maar wat doet Amanda als ze vanavond Mitch weer ziet.
Dat hoop ik ook. Aan de andere kant: het blijft triest dat ze zo weinig zelfrespect heeft. Eigenlijk is dat alleen leuk als Brian ermee over de rooie gejaagd kan worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Nu stuurt hij haar op pad om een beetje te hoereren met Huub om Lieke over de zeik te krijgen, maar ik hoop dat ze pudding in haar knieën krijgt als Mitch binnenkomt en haar "opdracht" vergeet.
Maar nu gaat hij er nog stukken uit voorlezen ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk is de strekking van de brieven van Hedda en zijn broer overeenkomstig. Het gaat over het niet in beeld willen komen en het feit dat ze ongewild betrokken worden bij DGK.
Zijn broer schreef ook dat als ie langs wilde komen dat ie een figurantenrolletje moest spelen om zijn broer te zien en daar past ie voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk is de strekking van de brieven van Hedda en zijn broer overeenkomstig. Het gaat over het niet in beeld willen komen en het feit dat ze ongewild betrokken worden bij DGK.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:54 schreef ruudpuntenel
Op zaterdag 26 mei 2007 13:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het ontgaat me ook waarom de naam van de kliniek steeds genoemd wordt. Het is een erg goede reclame voor die tent want Google houdt van verwijzingen, maar dat is toch niet waarom de huismutsjes die hier de dag volkleppen dit doen?
Ik lees echt iedere letter van alle cossen, dus dat wist ik best. Zie nog steeds niet in waarom je die campagne van Natasja in godsnaam zou willen ondersteunen door er aan mee te werken. Je maakt haar niet belachelijk, maar (zeker dankzij Google) de kliniek gewoon bekender.quote:In de weken voorafgaande de operatie werden door Tas die vervloekte namen te pas en te onpas genoemd, tegen bewoners en bezoekers. Zo erg dat je bijna ging denken dat voor elke keer dat ze die namen noemde haar kassabelltje ging rinkelen. De users hier zijn in reactie daarop de boel nog eens gaan aandikken.
Snap je.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 26-05-2007 14:02 ]
Als je het niet leuk vindt, dan haak je toch af? Ik vind de combinatie kijken - hier lezen leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef voyeur het volgende:
Verder is het ontzettend vervelend om steeds dezelfde zinnetjes van de huismutsjes te moeten lezen. 'Ik kots van Lieke', 'Oh wat is dat jurkje kort', 'Dat haar lijkt wel stro' en al dat andere vrouw-haat-vrouw gekwek wat geen flikker meer met de streams te maken heeft, maar slechts nabazelen is om bij elkaar in het gevlei te blijven.
Nou, als het je niet bevalt. . .quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
Ik lees echt iedere letter van alle cossen, dus dat wist ik best. Zie nog steeds niet in waarom je die campagne van Natasja in godsnaam zou willen ondersteunen door er aan mee te werken. Je maakt haar niet belachelijk, maar (zeker dankzij Google) de kliniek gewoon bekender.
Verder is het ontzettend vervelend om steeds dezelfde zinnetjes van de huismutsjes te moeten lezen. 'Ik kots van Lieke', 'Oh wat is dat jurkje kort', 'Dat haar lijkt wel stro' en al dat andere vrouw-haat-vrouw gekwek wat geen flikker meer met de streams te maken heeft, maar slechts nabazelen is om bij elkaar in het gevlei te blijven.
Gelijk heeft ze, ze kan beter in de villa blijven want die is straks toch van haar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia had iets "Ik kan beter niet naar de verjaardag van mijn kindjes gaan, want ik moet daarna toch weer weg".
Doe dat danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Uit eigenbelang kan ze die scheur dus heel goed houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:07 schreef Marrije het volgende:
Oh, Natas parkeert een woedebui tot ze weer mag gillen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
Ik lees echt iedere letter van alle cossen, dus dat wist ik best. Zie nog steeds niet in waarom je die campagne van Natasja in godsnaam zou willen ondersteunen door er aan mee te werken. Je maakt haar niet belachelijk, maar (zeker dankzij Google) de kliniek gewoon bekender.
Stop eens met dat gezeur. Dit is COSquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
Maar dat gedoe met die kliniek mag al niet meer dankzij Day!
Overigens ben ik geen huismuts, maar wel een vrouw en ik kots ook op Lieke. Maar dat mag toch wel? Je hoeft toch niet iedereen leuk te vinden. Trouwens Jaap kotst ook op iedereen!
Dat had je nou net even moeten zeggen tegen degene die erover begonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur. Dit is COS
Ze heeft een fijn gesprek met Brian gehad waarin ze begreep dat haar problemen met (boze, agressieve, jaloerse) mannen helemaal haar eigen schuld zijn omdat ze flirterig wordt als ze drinktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef noekje het volgende:
Maar ik vind Amanda haar haar nu voor een keertje wel mooi!
*zoekt of ik toch ergens jaloers op kan bitchen*
Nee sorry!
Maar goed, Mitch komt vanavond he. Is ze daarom zo vrolijk en blij?
Nee, het begon goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Tref ik het heel slecht, of zijn Huub en Lieke nog steeds bezig?
En ook dat vindt Huub onzin, hij maakt meer keuzes op gevoel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het maar onzin dat Lieke voelt dat ze steeds het onderspits delft. Lieke zegt dat ze 'veel meer op haar gevoel' is.
Ik lees wel meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het maar onzin dat Lieke voelt dat ze steeds het onderspits delft. Lieke zegt dat ze 'veel meer op haar gevoel' is.
Ik voel ervoor het geluid uit te zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook dat vindt Huub onzin, hij maakt meer keuzes op gevoel.
Sjips, ik had nog een reactie op Voyeur, mag dat hier niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur. Dit is COS
neeee, misschien een alternatief om dan naar Amanda, Eric en Natas te luisteren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel ervoor het geluid uit te zetten![]()
Ook daar voel ik niet zoveel voorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
neeee, misschien een alternatief om dan naar Amanda, Eric en Natas te luisteren?![]()
Gisteren een mooi voorbeeld : Huub reed met het golfkarretje tegen de auto van Carlos. Lieke verwijt dat Huub. Huub reageert "Jij hoeft dat toch niet te betalen". En dan antwoord Lieke "Ja, maar het is MIJN trainer" ........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
Huub vraagt waarom zij zijn acties verantwoordelijk maakt voor haar gevoel.
Misschien beter in het FB topic of de SC? Hij leest elke letter van de COS dus ook waar ie moet zijn om jouw reactie te lezenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, ik had nog een reactie op Voyeur, mag dat hier niet?
Ben je helemaal belatafeld?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga even naar de SC. Dan is iedereen blijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Typicalquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren een mooi voorbeeld : Huub reed met het golfkarretje tegen de auto van Carlos. Lieke verwijt dat Huub. Huub reageert "Jij hoeft dat toch niet te betalen". En dan antwoord Lieke "Ja, maar het is MIJN trainer" ........
Ik heb er wel eens een gehad voor heel erge nekpijn in het weekend. Dat was eens maar nooit meerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Diazepam voor hernia? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Klopt, dat is nl ook een spierontspanner.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Diazepam voor hernia? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Ook maar even want een kwartier later is het 'ik kan geen rekening houden met wat mijn broer bij de groentenboer te horen krijgt'. Huub denkt echt alleen maar aan zichzelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Huub weet volgens mij niet wat wederzijdse binding is. Hij is wel gekwetst als Hedda en zijn broer zeggen niet geassocieerd te willen worden met het feit dat hij in de kooi zit... dan voelt hij zich volgens mij wel even in de steek gelaten. Maar een ander mag niets van hem verwachten.
Ik vraag me af of hij nog zo piept als hij zeg maar 50 is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook maar even want een kwartier later is het 'ik kan geen rekening houden met wat mijn broer bij de groentenboer te horen krijgt'. Huub denkt echt alleen maar aan zichzelf.
Dat is toch gewoon eerlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Marrije het volgende:
Huub: zou ik ook niet blij mij zijn als mijn dochter met een Marokkaanse man thuis kwam. . .mag ik natuurlijk niet hardop zeggen maar dat doe ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |