Als de zwelling weg is blijft er volgens mij niet meer over dan een kleine C.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een D-cup is
En wij mogen het allemaal live mee maken...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Als de zwelling weg is blijft er volgens mij niet meer over dan een kleine C.
Natas kan het niet latenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
Natasia is nu ook gewoon haar bed aan het opmaken.. volledige rust toch de eerste paar dagen??
Stond op de plasma!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef De_Moester het volgende:
waarom moeten alle bedden worden opgemaakt van eric?
tot mitch weer in beeld is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef Katewalker het volgende:
Amanda heeft duidelijk een keus gemaakt. Ze huppelt steeds naar hem toe en knuffelt hem en kijkt blij naar hem op...Brian dus...
Een nachtjurkje dus, Natasja is haar jurk aan het herstellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
Wat doet Amanda nou weer voor een nachthemd aan![]()
Ja.. waar haalt ze het vandaan!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Natasja tegen Huub: Ow gaan we dat krijgen, vanaf nu ga je alleen nog maar staren naar mn borsten....
Ze denkt echt dat ze ineens een lekker wijf is?![]()
Om 7 uur.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen hoe laat de date van Eric komt?
Ze heeft ook al verteld dat ze voortaan vaak topless zal rondlopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Natasja tegen Huub: Ow gaan we dat krijgen, vanaf nu ga je alleen nog maar staren naar mn borsten....
Ze denkt echt dat ze ineens een lekker wijf is?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft ook al verteld dat ze voortaan vaak topless zal rondlopen
Rond 7 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen hoe laat de date van Eric komt?
Dank je. En dan maar afwachten of iedereen zich koest houdt en het voor ons een saaie avond wordt. Ik schat in van wel.quote:
Het vreemde is dat Japio weet dat Huub het bed heeft verschoond. Dat zegt hij niet tegen Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt het niet normaal dat het 'deppen' in de bedden en vooral dat van Natasia met d'r wonden is toegestaan.
Ik dacht toch echt dat hij dat ook zelf had gedaan.
Dus de vraag is: speelt Jaap een dubbelspel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Japio weet dat Huub het bed heeft verschoond. Dat zegt hij niet tegen Brian.
Japio speelt een eigen spel. Op sommige momenten speelt hij met Huub mee, dan weer eens met Brian. En regelmatig probeert hij Huub en Brian tegen elkaar uit te spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de vraag is: speelt Jaap een dubbelspel.
King Jaap behoudt te allen tijde het recht inconsequent te zijn!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt het niet normaal dat het 'deppen' in de bedden en vooral dat van Natasia met d'r wonden is toegestaan.
En ik denk ook niet dat hij nu nog al zijn acties eerst aan achter voorlegt. Heb je gezien dat de redactie hier gisteren postte? Die vinden hem hilarisch en cult.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
King Jaap behoudt te allen tijde het recht inconsequent te zijn!![]()
Wie deppen er nog meer dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Vind je niet dat ze daar wel een beetje gelijk in hebben?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat hij nu nog al zijn acties eerst aan achter voorlegt. Heb je gezien dat de redactie hier gisteren postte? Die vinden hem hilarisch en cult.
Ja, dat heb ik ze ook gezegd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:58 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze daar wel een beetje gelijk in hebben?
We moeten ze toch stimuleren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |