Dat hele weblog-gedoe begint saai te worden. Niet alleen de vermeende proza, ook het uren en uren aan een stuk achter de PC zitten. Je ziet Japio alleen maar zitten, zakken chips en bekers ijs wegproppen, tussendoor een keer schijten en dan weer terug naar de PC. Zijn grappen en grollen (1 uur per dag) zijn goed maar die overige 23 uur van de dag is hij alleen maar zitzak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Begin de stukjes van Jaap een beetje voorspelbaar te vinden.......en saai![]()
Hij blijft leuk! Schoolkrantniveau, maar wel een goede schoolkrant!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:15 schreef noekje het volgende:
Het stukje is er dus idd vanaf. Dit is het nieuwe stukje.
Carlos maakt GEEN schade aan golfwagen.
Gepost op: 26/05, 15:05:59 Gepost door: Jaap
Bij deze wil ik een bericht rectificeren, dat ik eerder geplaatst heb.
Door de bedreigingen van Marco was ik nogal van slag geraakt. Mijn denkvermogen was ernstig aangetast. Nu ik met meerdere mensen gesproken heb, besef ik dat ik per ongeluk de feiten omtrent de schade aan de golfkar en de auto van Carlos om heb gedraaid.
Het is nooit mijn bedoeling geweest de auto van Carlos te beledigen. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan de bumper van de auto van Carlos.
Nee joh oude reus! Jij was het helemaal niet joh. Je bent echt een lieve bumper, dat weet ik en dat voel ik. Het was de grote boze gemene golfwagen die voor coitus staalus zorgde.
Ik maak er nu een geintje van...of toch niet? Ben ik soms echt gek? Maar ik wil zeggen dat ik Carlos niet onterecht iets in zijn schoenen wil schuiven wat hij niet heeft gedaan. Carlos had zijn auto zoals gebruikelijk netjes geparkeerd op de oprit. Dat Huupie met zijn asociale pooierbak van een golfwagen schade berokkent aan andermans bezittingen, is volledig een kabouterprobleem.
Het was verkeerd van me om Carlos onterecht te betichten en nu komt mijn punt....ONTERECHT. Want ik heb mijn mening klaar over Carlos die ik in de toekomst nog veelvuldig zal herhalen. Gebaseerd op feiten, niet op fictie, niet op smaad, maar op mijn mening onderbouwd met mijn argumenten. Het komt......
Sorry brother Carlos!
XXXXXX
En ik vergeet nog dit .......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hele weblog-gedoe begint saai te worden. Niet alleen de vermeende proza, ook het uren en uren aan een stuk achter de PC zitten. Je ziet Japio alleen maar zitten, zakken chips en bekers ijs wegproppen, tussendoor een keer schijten en dan weer terug naar de PC. Zijn grappen en grollen (1 uur per dag) zijn goed maar die overige 23 uur van de dag is hij alleen maar zitzak.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hele weblog-gedoe begint saai te worden. Niet alleen de vermeende proza, ook het uren en uren aan een stuk achter de PC zitten. Je ziet Japio alleen maar zitten, zakken chips en bekers ijs wegproppen, tussendoor een keer schijten en dan weer terug naar de PC. Zijn grappen en grollen (1 uur per dag) zijn goed maar die overige 23 uur van de dag is hij alleen maar zitzak.
Ach hebben we niet allemaal een patroon ???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En Huub misbruikt de piano weer om zijn gevoelens op een rijtje te krijgen. Ook al zo'n patroontje.
Wat is daar mis mee ???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De foto waar Brian zo om moest lachen
[afbeelding]
Eens!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft niks mis, maar Brian keurt alles van Huub af. Ik zou zijn reactie wel eens willen zijn als zijn blote pik op de site van Japio staat.quote:
Inderdaad, is er ooit al een Cap geweest van Brian zijn blote pikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft niks mis, maar Brian keurt alles van Huub af. Ik zou zijn reactie wel eens willen zijn als zijn blote pik op de site van Japio staat.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad, is er ooit al een Cap geweest van Brian zijn blote pik
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:17 schreef Day het volgende:
Eh...ik heb het eigenlijk ook wel gehad met het Bergmankliniek-grapje. Omdat die naam door Natasia elke keer genoemd wordt/werd, betekent dat nog niet dat dat ook in COS moet. Sterker nog, als je wat er op de streams gebeurd niet interessant genoeg vindt, hoef je niet te posten.
Het was leuk voor een tijidje, maar de grap is er nu wel van af. Heb net de laatste 4 pagina's gelezen en het gaat echt nergens meer over. Vriendelijk verzoek om er hier mee te stoppen of er anders mee in SC door te gaan.
Toen Eric de date belde, stelde de date voor een grote dildo mee te brengen. Eric's reactie was "Dat is niet nodig, daar heb ik iets veel beters voor".quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:40 schreef Clank het volgende:
Eric gaat er gewoon bijna vanuit dat er ook sex zal zijn met zijn 'date'.. raar.
Dit is wat er op de 10 site over te vinden is;quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
Hoe is het nu met Brian en Amanda afgelopen, gaat Amanda nou vanavond met Mitch ouwehoeren ?
Daar gaat hij wel voor zorgen..... hij heeft Mitch opgedragen stiekum alcohol in de cocktails te doen, ook eten ze allemaal gerechtjes met alcohol erin. (die jongen drinkt niet)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:40 schreef Clank het volgende:
Eric gaat er gewoon bijna vanuit dat er ook sex zal zijn met zijn 'date'.. raar.
Thxquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit is wat er op de 10 site over te vinden is;
01:24-Amanda weet het allemaal niet meer...
Amanda weet het allemaal niet meer...Amanda is helemaal verward. Ze heeft met Mitch gezoend eergisteren, maar weet niet of ze nou gevoelens heeft voor Brian of voor de avondbutler. Natasia geeft haar point-of-view als advies aan de 19-jarige.
“Er is zoveel gebeurd de afgelopen tijd, ik weet het allemaal niet meer”, vertelt Amanda. Natasia heeft al een hoop meegemaakt en geeft daarom ook advies: “Je moet zelf kijken wat je doet, maar wees in ieder geval eerlijk. Of je laat Mitch vallen en je gaat met Brian verder of je laat Brian voor wat het is en gaat voor Mitch!” “En dat is niet zo makkelijk”, reageert de blondine nuchter. “Mitch is leuk, maar hij zit natuurlijk wel in de buitenwereld. Wat je eigenlijk moet gaan afvragen is, hoe je dat dan wil gaan doen? Want straks zeg je van 'dan ga ik hier weg', maar waarom ben je hier dan in gegaan?”, vraagt de diva. “Tja, dat gaat niet”, realiseert Amanda zich.
Op advies van Natasia gaat Amanda met Brian praten. Niet alleen voor Amanda is het niet duidelijk, maar ook voor Brian. “Ik weet niet precies wat ik voel. Ik vind hem wel heel erg leuk”, vertelt ze openhartig.
“Wat was onze afspraak”, vraagt Brian meerdere keren. Uiteindelijk antwoordt ze ook: “Dat we met niemand anders gaan” “En nu kom je naar me toe om dit te verbreken?”, vraagt de Antilliaan. “Nee, dat niet”, antwoordt ze. “Wat doe je dan?”, vraagt hij meteen. “Tja, dat weet ik niet”, antwoordt Amanda. De blondine weet dus nog niet precies wat ze voelt en wat ze wil. Hopelijk brengen de komende dagen meer duidelijkheid
Ze gaan sushi eten, waar zit daar dan aan alcohol in? Of gaatie rumbonen als toetje gevenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar gaat hij wel voor zorgen..... hij heeft Mitch opgedragen stiekum alcohol in de cocktails te doen, ook eten ze allemaal gerechtjes met alcohol erin. (die jongen drinkt niet)![]()
Ik weet trouwens zeker dat hij het gaat proeven, ik drink ook niet en merk het echt wel meteen als er iets inzit.
Als je Amanda mag geloven juist het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet die camera wel heeel erg inzoomen.
Hij was wel toetjes met drank aan het uitzoeken...... echt triest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze gaan sushi eten, waar zit daar dan aan alcohol in? Of gaatie rumbonen als toetje gevenValt me ook erg tegen van Mitch als hij echt hierin zou meegaan.
Maar ik zou het ook proeven hoor.
Heb stream 3 al een uur lang "stil" staan en er is niets veranderd met stream 4quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:55 schreef Marrije het volgende:
Jaap is in een Madonna-mood.
Er zijn nog maar weinig overlevenden uit de tijd dat die term "in" was!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:00 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft Jaap zijn haar eigenlijk hip zitten.
Ik word oudquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig overlevenden uit de tijd dat die term "in" was!
Zijn er die?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:06 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het gek en grappig dat er mensen zijn - groupies - die zich afwanken op de mijonairs.
Geeft niet hoor, ik wist wat je bedoelde (maar ik ben ook al oud).quote:
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die nwe tieten van Natasia zijn best wel klein in vergelijking tot haar reet
Zo sneu als mensen van jouw leeftijd krampachtig proberen met hun tijd mee te gaan...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik wist wat je bedoelde (maar ik ben ook al oud).
Maar zijn haar zit inderdaad erg kinky!
Kan me niet voorstellen dat het een D-cup isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al.
Past niet echt bij haar figuur zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |