Huub & Lieke deel 8943084 againquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:10 schreef ericahysterica het volgende:
lieke en hupie hebben het na de ochtendruzie nog steeds niet bijgelegd zo tezien
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:16 schreef FdW het volgende:
Over enige tijd gaat trotse Natasia in de Marlene Dietrich modus achter het CS staan zingen:
Ich bin von Kopf bis Fuss auf Euro eingestellt,
Gib mir dein gutes Geld, und sonst gar nichts.
Jij bent ueberhart over onze freule, ze doet wel degelijk aan ruilhandel, neem bijv. haar koken en poetsen.quote:
Niet alles van Huub keur ik goed, maar Lieke is iets te veel zeurpiet. Terecht merkt Huub op dat ze alleen maar negatieve kritiek heeft en aan een stuk door verwijten heeft. Lieke is te krampachtig bezig, ze kan dingen niet loslaten. En daardoor staat ze iedere keer lijnrecht tegenover Huub.quote:
Ik geloof je op je woord met zo'n nickname,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft een grote muil over het slaan van meisjes door Brian, maar hij is 10 keer erger bezig. Hij probeert ze met z'n gladde, niet consequente praatjes mentaal volledig af te breken. Dat is pas echt geweld naar mijn mening.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:29 schreef FdW het volgende:
Als Lieke die teringdwergmarmot los laat, rent ie binnen een maand gillend de kliniek uit.
Zonder Lieke zou hij alleen nog maar locoyote modus lachend achter meester Japio aanrennen.
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:38 schreef Dark het volgende:
Lieke wil Huub niet claimen, maar diep van binnen wil ze gewoon een vent voor zichzelf, dus kan ze Huub beter loslaten.
Zit wel wat in. Met z'n zgn stoere praatjes probeert hij haar ontzettend klein te krijgen. 'Als je op je 23e als zo star denkt' etc.. Alsof hij de wijsheid in pacht heeft hoe het perfecte mens zich dient te gedragen. Het is een ontzettend dominant mannetje aan het worden met een te groot ego die zijn papperige lichaampje niet kan dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft een grote muil over het slaan van meisjes door Brian, maar hij is 10 keer erger bezig. Hij probeert ze met z'n gladde, niet consequente praatjes mentaal volledig af te breken. Dat is pas echt geweld naar mijn mening.
Ik zou je bijna serieus willen nemen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat geloof ik niet zo, maar ik denk wel dat je het daar sterker voelt, je kunt geen kant op en iedereen is daar veel intiemer met elkaar dan in de buitenwereld. Ik bedoel maar, je slaapkamer delen, iedereen hangt maar om elkaar heen. . .quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke is normaal niet jaloers maar in DGK wel![]()
Dat is wel jouw fort.quote:
Zat zijn ego niet in zijn penis? (Om maar eens twee latijnse termen in één korte zin te gebruiken)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Met z'n zgn stoere praatjes probeert hij haar ontzettend klein te krijgen. 'Als je op je 23e als zo star denkt' etc.. Alsof hij de wijsheid in pacht heeft hoe het perfecte mens zich dient te gedragen. Het is een ontzettend dominant mannetje aan het worden met een te groot ego die zijn papperige lichaampje niet kan dragen.
Ja hoor *kuch* Lieke heeft 2 miljoen redenen om Huub niet los te laten.....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:38 schreef Dark het volgende:
Lieke wil Huub niet claimen, maar diep van binnen wil ze gewoon een vent voor zichzelf, dus kan ze Huub beter loslaten.
Zó groot is zijn penis nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Zat zijn ego niet in zijn penis? (Om maar een twee latijnse termen in één korte zin te gebruilen)
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Variaties in Rood en Wit"
[afbeelding]
Precies, dat is ie helemaal niet waardquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef Dark het volgende:
Huub zegt dat Lieke niet moet huilen en niet verdrietig moet zijn.........
Albino Bokitootje.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zó groot is zijn penis nou ook weer niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:53 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Eric is aan het oefenen hoe een grote lul er in zijn mond past.....![]()
Begin de stukjes van Jaap een beetje voorspelbaar te vinden.......en saaiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Jaap moet dit bericht van zijn log halen geloof ik.
Carlos maakt schade aan golfwagen.
Gepost op: 25/05, 17:51:10 Gepost door: Jaap
Precies het leuke is er nu wel vanafquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Begin de stukjes van Jaap een beetje voorspelbaar te vinden.......en saai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |