Ben gelijk gaan googlen en zag ook dat het gebruikelijk was. Is echt voor het eerst dat ik het hoor terwijl ik honderden diazepammetjes heb uitgedeeld maar die waren niet voor een hernia.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gehad voor heel erge nekpijn in het weekend. Dat was eens maar nooit meer![]()
Als ik zo de contacten zie van hem met de buitenwereld denk ik dat hij in het echte leven heel sociaal is. Ik denk dat ierdereen buiten de kooi anders is dan binnen de kooi (behalve Lieke, die snapt het allemaal niet zo goed). Anders kun je er ook moeilijk overleven denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nog zo piept als hij zeg maar 50 is.
Pas je wel een beetje op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan googlen en zag ook dat het gebruikelijk was. Is echt voor het eerst dat ik het hoor terwijl ik honderden diazepammetjes heb uitgedeeld maar die waren niet voor een hernia.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga even naar de SC. Dan is iedereen blij
Naar de auto van NL vond ik ook niet kunnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
Huub, hou eens op steentjes naar de kikkers te gooien.
Diazepam word wel vaker bij rugpijn voorgezgreven. verslapt ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Diazepam voor hernia? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Wie zegt dat ik dat niet eerlijk vind?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon eerlijk?
Als hij dat zo vind, dan vind die dat.
Ik hoop toch zo dat ze er donderdag uitgestemd wordt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Lieke begrijpt echt niet dat het puur verstikkend werkt zo'n wijf die je opeist, die jaloers is, die wilt dat je je leven aan haar aanpast en steeds bevestiging wilt dat je om haar geeft.....
Huub irriteert zich dood inmiddels. Ze kan geen goed meer doen zo....![]()
Huub zegt zelf juist de hele tijd dat ie nagenoeg hetzelfde is. Ik heb wel met Lieke te doen dat ze het moeilijk vindt om te scheiden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:32 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als ik zo de contacten zie van hem met de buitenwereld denk ik dat hij in het echte leven heel sociaal is. Ik denk dat ierdereen buiten de kooi anders is dan binnen de kooi (behalve Lieke, die snapt het allemaal niet zo goed). Anders kun je er ook moeilijk overleven denk ik.
Ja precies.....dat was niet wat ik verwachtte van DGK......relatieprobleempjes.....al helemaal niet van een uitgenast type die er ook zit om 2 miljoen te winnen....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat ze er donderdag uitgestemd wordt.
Die gesprekken over "de relatie" komen zes meter mijn neus uit.
Huub zei net zelf al, dat de buren wel helemaal gek zullen worden van hun gesprekken. Hij wordt er zelf ook niet goed van.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat ze er donderdag uitgestemd wordt.
Die gesprekken over "de relatie" komen zes meter mijn neus uit.
Voor beiden geldt dezelfde oplossing: gevoel, ze zijn verliefd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:37 schreef FdW het volgende:
Hoe silicon delley die ratlatie volhoudt is mij net zozeer een raadsel als dat Lieke nog tegen die piskaboutah praat.
Ze zijn niet eens getrouwd!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zegt zelf juist de hele tijd dat ie nagenoeg hetzelfde is. Ik heb wel met Lieke te doen dat ze het moeilijk vindt om te scheiden.
Maar hij scheldt wel onnodig grof tegen Lieke. Ik betwijfel het of Huub wel zo sociaal is. . . Niet iedereen is even sociaal maar op een schaal van 0 tot 10 scoort ie amper een 6 gok ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef bloodymary het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat hij mij wel een heel sociaal iemand lijkt. Dat maak ik op uit hoe hij tegen zijn vrienden en familie doet en ook hoe hij met Sylvia omging. En dat schreeuwen tegen Natasia en dat gedoe met Brian lijkt mij echt onderdeel van het spel. Het lijkt mij niet dat hij dat buiten de kooi ook tegen de melkboer doet.
Ik snap wel dat je met een ander gaat zoenen als Lieke de andere helft van je relatie isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom je met een ander moet zoenen of vreemd moet gaan.
ben ik nu ouderwets.
Huub zit maar te zeiken over vreemd gaan.
Dat begrijp ik ook niet maar ik begrijp wel dat het belangrijk is voor Huub en dan is het voor Lieke een kwestie van kiezen, of ze accepteert het of ze dumpt hem.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom je met een ander moet zoenen of vreemd moet gaan.
ben ik nu ouderwets.
Huub zit maar te zeiken over vreemd gaan.
De psychologen hebben vast wel een benaming voor zijn voortdurende relatieproblemen toestanden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij scheldt wel onnodig grof tegen Lieke. Ik betwijfel het of Huub wel zo sociaal is. . . Niet iedereen is even sociaal maar op een schaal van 0 tot 10 scoort ie amper een 6 gok ik.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de ene persoon die het niet begrijpt: het scheiden van spel en oprechtheid.
Ik zou eerlijk gezegd Lieke ook zo behandelen. Op een of andere manier roept zij dat over zich af. Zij roept geen respect op, zoals bijvoorbeeld Sylvia. Heel veel vrouwen hebben dat, door zo te zaniken, zeiken en bijna stalken, maak je jezelf steeds minderwaardiger ten opzichte van een man en krijgt deze de neiging je zo te behandelen en je te vernederen al dan niet in gezelschap. Vraag blijft dan waarom hij haar dan niet helemaal met rust laat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij scheldt wel onnodig grof tegen Lieke. Ik betwijfel het of Huub wel zo sociaal is. . . Niet iedereen is even sociaal maar op een schaal van 0 tot 10 scoort ie amper een 6 gok ik.
Plat gezegd: omdat ie seks wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd Lieke ook zo behandelen. Op een of andere manier roept zij dat over zich af. Zij roept geen respect op, zoals bijvoorbeeld Sylvia. Heel veel vrouwen hebben dat, door zo te zaniken, zeiken en bijna stalken, maak je jezelf steeds minderwaardiger ten opzichte van een man en krijgt deze de neiging je zo te behandelen en je te vernederen al dan niet in gezelschap. Vraag blijft dan waarom hij haar dan niet helemaal met rust laat.
Analyseer ik dat een beetje goed, heren onder ons?
Als je zo onaantrekkelijk bent grijp je iedere kans, ik snap jou. Vraag je jezelf daarbij nooit af of je niet blij moet zijn met diegene die er voor je is. Ik hoop dat er iemand voor je is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je met een ander gaat zoenen als Lieke de andere helft van je relatie is
Plat gezegd: omdat ze er dan donderdag uitvliegt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plat gezegd: omdat ie seks wil.
De vraag is: waarom laat Lieke hem niet met rust?
Of voyeur het ziet is de vraag; ik heb wel gereageerdquote:
Daar ben ik ook dagenlang stoned van geweest (spit rugpijn)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gehad voor heel erge nekpijn in het weekend. Dat was eens maar nooit meer![]()
Ik dacht dat ze juist hadden afgesproken dat hun relatie los staat van de dekking die ze elkaar bieden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plat gezegd: omdat ze er dan donderdag uitvliegt.
Schat, ze heeft met niemand een klik, dus als Lieke op de stoel komt, stemt Huub haar er echt uit. Hij is dat gezeik volgens mij ook meer dan zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist hadden afgesproken dat hun relatie los staat van de dekking die ze elkaar bieden.
Ik weet het niet meer ben de weg kwijt volgens mij is iedereen genomineerdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef bloodymary het volgende:
Zijn er eigenlijk al ontslagrondes aangevraagd voor donderdag? En zo ja, voor wie?
Jij ook al? Ik wist niet wat me overkwam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik ook dagenlang stoned van geweest (spit rugpijn)
Volgens mij nog niemand.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer ben de weg kwijt volgens mij is iedereen genomineerd![]()
Een typetje als jij kan zich uiteraard goed inleven in het ego cosmosje van die tuimeldwergmarmot.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ze heeft met niemand een klik, dus als Lieke op de stoel komt, stemt Huub haar er echt uit. Hij is dat gezeik volgens mij ook meer dan zat.
Hmm, eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, ze heeft met niemand een klik, dus als Lieke op de stoel komt, stemt Huub haar er echt uit. Hij is dat gezeik volgens mij ook meer dan zat.
Ik had het zelf niet eens in de gaten.. Totdat iemand vroeg of ik bezopen wasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik wist niet wat me overkwam.
PAS OP NATASIA GAAT VOORLEZEN
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
De borsten doen nog wel een beetje zeer en zijn nog warm... Dit zit in de start van het dagelijkse praatje voor de kindjes.
Ik heb het over Lieke, niet Huub.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Een typetje als jij kan zich uiteraard goed inleven in het ego cosmosje van die tuimeldwergmarmot.![]()
![]()
Ik heb bewondering voor jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Het praatje voor de kinderen gaat nog steeds over de borsten. 'Het trekt een beetje aan de zijkant' terwijl ze wijst.
Je bent echt stoerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Het praatje voor de kinderen gaat nog steeds over de borsten. 'Het trekt een beetje aan de zijkant' terwijl ze wijst.
onzin, hoezo vraagt ze daar om....dat komt voort uit onzekerheid over Huub. Dat is alles, ik hoop dat het snel over is tussen die 2. De manier waarop Huub met haar omgaat valt op geen enkele manier te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd Lieke ook zo behandelen. Op een of andere manier roept zij dat over zich af. Zij roept geen respect op, zoals bijvoorbeeld Sylvia. Heel veel vrouwen hebben dat, door zo te zaniken, zeiken en bijna stalken, maak je jezelf steeds minderwaardiger ten opzichte van een man en krijgt deze de neiging je zo te behandelen en je te vernederen al dan niet in gezelschap. Vraag blijft dan waarom hij haar dan niet helemaal met rust laat.
Analyseer ik dat een beetje goed, heren onder ons?
En ik maak de vergelijking tussen jou en dat onderdeurtje.quote:
Beequeen en Frans muisje, ik trotseer de meest woeste wateren om jullie met verslagen van dienst te zijn!!!!quote:
Ik heb ooit eens een hernia gehad (ook aan geopereerd), de dokter zei 'neem maar paracetamol tegen de pijn' kwam geen diazepam aan te pas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan googlen en zag ook dat het gebruikelijk was. Is echt voor het eerst dat ik het hoor terwijl ik honderden diazepammetjes heb uitgedeeld maar die waren niet voor een hernia.![]()
Ik vind het wel sportiquote:
Ze vraagt daarom door zich zelf steeds te vernederen met haar gezanik, al dan niet voortkomend uit onzekerheid. Ik blijf er bij, ik zie veel vrouwen dat doen en die krijgen meestal dit soort reacties van mannen. En ik vind het eerlijk gezegd heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:58 schreef 2live het volgende:
[..]
onzin, hoezo vraagt ze daar om....dat komt voort uit onzekerheid over Huub. Dat is alles, ik hoop dat het snel over is tussen die 2. De manier waarop Huub met haar omgaat valt op geen enkele manier te rechtvaardigen.
Spierverslapper maar het versplapt een boel meerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Donnie29 het volgende:
Diazepam is ook geen pijnstiller. Maar dat wisten jullie al neem ik aan.
Ik ken geen vrouwen die zoveel pikken van hun man als Lieke doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ze vraagt daarom door zich zelf steeds te vernederen met haar gezanik, al dan niet voortkomend uit onzekerheid. Ik blijf er bij, ik zie veel vrouwen dat doen en die krijgen meestal dit soort reacties van mannen. En ik vind het eerlijk gezegd heel begrijpelijk.
Ik zou de film wel weer eens willen zien. Ze leest het bedroevend voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Donnie29 het volgende:
Hahaha ja dat boek is erg leuk, maar niet uit haar mond.
Hij komt uit vrije wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef schatje het volgende:
Heel veel sterkte Michael.
Halve analfabeten zijn ook vaak een beetje zwanger en rijden dóór als het stoplicht pas een beetje rood is...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Ronja de Roversdochter. Zo'n mooie film, zo'n leuk boek... en dan voorgelezen door zo'n halve analfabeet.
Ik heb totaal geen begrip voor wat Huub allemaal tegen Lieke zegt. .. Echt bot en daarop snap ik een vrouw als Lieke niet die wederom in Huub's bed duikt. Zoo maf zo laat je toch niet behandelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die zoveel pikken van hun man als Lieke doet.
Oh nee, of het voorlezen van Natas of pianogepingel.
Geen van beide, dan maar wat anders doen.
Het boek is gelukkig bijna uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou de film wel weer eens willen zien. Ze leest het bedroevend voor.
Die vergelijking gaat niet opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef demins het volgende:
[..]
Halve analfabeten zijn ook vaak een beetje zwanger en rijden dóór als het stoplicht pas een beetje rood is...![]()
Zou dat Michael zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef Charmian het volgende:
Het broertje van Lieke zou toch ook vandaag komen?
Ojeee, nu zijn de rapen gaar, vluchten BQ. ( vakantie is misschien wijzer )quote:
Nog lang en "gelukkig" Met de nadruk op lang. Of ging het niet over Natas d'r tietenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Eric krijgt een brief van Bart. Leuke timing!
Natasia's eindpraatje! Ik hoor alleen nog Tot morgen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog lang en "gelukkig" Met de nadruk op lang. Of ging het niet over Natas d'r tieten![]()
Terror.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:10 schreef FdW het volgende:
Ojeee, nu zijn de rapen gaar, vluchten BQ. ( vakantie is misschien wijzer )
24 uur lang in da housequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Gaat Eric uit of is de date in da huis ?
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Gaat Eric uit of is de date in da huis ?
Thanks matequote:
Nou anderen gaan toch wel erop uitquote:
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha haquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mitch is binnen, het feest kan beginnen...
Avond!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha ha![]()
Misschien dat Brian het niet kan hebben als Amanda en Mitch weer gaan flirten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Avond!Staan er nog spannende dingen te gebeuren vanavond, of kan ik rustig een paar uurtjes in bed bijtanken?
Bijna goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef noltje het volgende:
Amanda gaat zuipen en daarna Mitch neuken.Morgen hebben Brianaal en Amandel weer ruzie.
Overmorgen ligt ze weer met de wifebeater/spitter in bed.
Het is zo voorspelbaar !
Als het dan maar niet voor 22.oo u gebeurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien dat Brian het niet kan hebben als Amanda en Mitch weer gaan flirten.
Ik denk dat Mitch best wel eens voor een keer wil 'slummen' (to go slumming) hoor. Heeft hij dat ook eens geproefd.quote:
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het dan maar niet voor 22.oo u gebeurt.![]()
Wie reed tegen wie op? Heb do. nacht voor het laatst de streams gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen. Beetje zoenen, billen vastpakken, schuren...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie reed tegen wie op? Heb do. nacht voor het laatst de streams gezien.
Hoezo heb ik wat gemist ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef fredfik het volgende:
komt het broertje van lieke niet????
Lieve skeet, dat was do. avond. Gister was die blonde tiet er waarschijnlijk. Wel op blijven lettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen. Beetje zoenen, billen vastpakken, schuren...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef FdW het volgende:
Als die blindenicht niet komt, kan Nitch naadloos invallen:-)
Ze kan blijkbaar aleen iets in haar reet velenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen.
Omdat die smerigheid terug gaat naar de bronquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Brian haalt zooooo goor zn neus op de hele tijd, waarom zegt Natasja DAAR niet eens iets van.![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Gaat natasja de douche trekken, die wil graag dat haar littekens knappen.
Schreef ik ergens 'gisteravond'? Dan was ik inderdaad beslist in de war.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve skeet, dat was do. avond. Gister was die blonde tiet er waarschijnlijk. Wel op blijven letten
Als ik jou niet meer op je woord kan geloven...![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.
Andersom ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat Mitch Amanda eens lekker vol gooit met drank!![]()
Dat kan hij het best met mellisaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha ha![]()
Ik dacht ergens gelezen te hebben...7 uur...hij is gewoon te laat...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:43 schreef F04 het volgende:
De date komt op 8 uut toch?
Of de redactie houd hem nog achter?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben...7 uur...hij is gewoon te laat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |