Halve analfabeten zijn ook vaak een beetje zwanger en rijden dóór als het stoplicht pas een beetje rood is...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Ronja de Roversdochter. Zo'n mooie film, zo'n leuk boek... en dan voorgelezen door zo'n halve analfabeet.
Ik heb totaal geen begrip voor wat Huub allemaal tegen Lieke zegt. .. Echt bot en daarop snap ik een vrouw als Lieke niet die wederom in Huub's bed duikt. Zoo maf zo laat je toch niet behandelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die zoveel pikken van hun man als Lieke doet.
Oh nee, of het voorlezen van Natas of pianogepingel.
Geen van beide, dan maar wat anders doen.
Het boek is gelukkig bijna uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou de film wel weer eens willen zien. Ze leest het bedroevend voor.
Die vergelijking gaat niet opquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef demins het volgende:
[..]
Halve analfabeten zijn ook vaak een beetje zwanger en rijden dóór als het stoplicht pas een beetje rood is...![]()
Zou dat Michael zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef Charmian het volgende:
Het broertje van Lieke zou toch ook vandaag komen?
Ojeee, nu zijn de rapen gaar, vluchten BQ. ( vakantie is misschien wijzer )quote:
Nog lang en "gelukkig" Met de nadruk op lang. Of ging het niet over Natas d'r tietenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Eric krijgt een brief van Bart. Leuke timing!
Natasia's eindpraatje! Ik hoor alleen nog Tot morgen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog lang en "gelukkig" Met de nadruk op lang. Of ging het niet over Natas d'r tieten![]()
Terror.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:10 schreef FdW het volgende:
Ojeee, nu zijn de rapen gaar, vluchten BQ. ( vakantie is misschien wijzer )
24 uur lang in da housequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Gaat Eric uit of is de date in da huis ?
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Soury het volgende:
Gaat Eric uit of is de date in da huis ?
Thanks matequote:
Nou anderen gaan toch wel erop uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |