Ze kan blijkbaar aleen iets in haar reet velenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen.
Omdat die smerigheid terug gaat naar de bronquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Brian haalt zooooo goor zn neus op de hele tijd, waarom zegt Natasja DAAR niet eens iets van.![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Gaat natasja de douche trekken, die wil graag dat haar littekens knappen.
Schreef ik ergens 'gisteravond'? Dan was ik inderdaad beslist in de war.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve skeet, dat was do. avond. Gister was die blonde tiet er waarschijnlijk. Wel op blijven letten
Als ik jou niet meer op je woord kan geloven...![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.
Andersom ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat Mitch Amanda eens lekker vol gooit met drank!![]()
Dat kan hij het best met mellisaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha ha![]()
Ik dacht ergens gelezen te hebben...7 uur...hij is gewoon te laat...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:43 schreef F04 het volgende:
De date komt op 8 uut toch?
Of de redactie houd hem nog achter?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben...7 uur...hij is gewoon te laat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |