Roken en fokken op een bureautje met een blauwe muismat met een zwarte muis in heemskerk. MET lasermuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik nu aan het doen ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
weekend verlofLang weekend dus, tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
weekend verlofzozo bewakers te weinig in het PieterBaan Centrum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou, toch 57,14% goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Roken![]()
fokken![]()
op een bureautje
met een blauwe muismat, geen muismat
met een zwarte muis
in heemskerk., ben aan het werk
MET lasermuis.![]()
Geen balletje. Dubbelop, telt niet
Nette helm!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:21 schreef Beach het volgende:
Vandaag gekocht! (inclusief pak schoenen en hadnschoenen)
[afbeelding]
was veruit het ,duurste van ,mn aamnklpopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nette helm!
Shark is sowieso goed, heb de RSF Prima![]()
all weatherquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik neem aan dat je zomerhandschoenen hebt gekocht?
Gewoon aantrekken, ff een uurtje met een stressballetje spelen en dan zitten ze precies goed!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef Cageon het volgende:
* Meld
Zoiets jaquote:
Jepzquote:
Behoorlijk, in het begin was het ff wennen maar het voelde van begin tot eind vertrouwdquote:Rijdt zeker zeer vloeiend en trekt lekker!!! [afbeelding]
Of zoals ik gelijk letterlijk de eerste dag goed opruwen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik neem aan dat je zomerhandschoenen hebt gekocht?
Gewoon aantrekken, ff een uurtje met een stressballetje spelen en dan zitten ze precies goed!
Lekker duidelijk .. wtf hebben we het over..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:37 schreef -XX- het volgende:
Is het ook precies die kleurstelling enzo?
Rijdt zeker zeer vloeiend en trekt lekker!!! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of zoals ik gelijk letterlijk de eerste dag goed opruwen!![]()
Je moet ze namelijk wel even inrijden.![]()
[afbeelding]
![]()
[..]
Lekker duidelijk .. wtf hebben we het over..![]()
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:06 schreef -XX- het volgende:
Over de misschien toekomstige bike van Cageon!!!
Amaaazzinggggggggg
[afbeelding]
Nog niks over gehoort, ze zit niet zo veel op de weg alleen lokaal, ik ben de (mis)/ge bruiker van de autoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:11 schreef -XX- het volgende:
HAhaen je moeder maar denken waarom al die gekke motorrijders zo lopen te zwaaien!
Aha!quote:
Het is je vergeven die stakker/sticker.quote:MF sticker is onderweg, op de auto (van moeders) zit die al![]()
Ik wil dr ook nog mooie hoge uitlaten onder zetten tegen die tijd, vind ik een stuk mooier dan het origineel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha!.. ja.. Suzuki gebruikt nog steeds het motorblok die al in mijn TL1000R zat waaay back 1998.
![]()
[afbeelding]
Alleen pompen ze er toen nog 135 pk uit.![]()
RB heeft ook een SV1000!
[afbeelding]
Nieuw gekocht, en gelijk open dempers er op.![]()
Hmm,quote:[..]
Het is je vergeven die stakker/sticker.![]()
quote:Veel plezier met-XX- dan achterop.![]()
Laters.![]()
![]()
Prachtig die dingenquote:
1 regnbui is voldoende..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:29 schreef Beach het volgende:
Dis beter![]()
Hoelang duurt het vorodat je aan je handschoenen gewend bent trouwens?
precies.. ik hoor iedereen op de school altijd van gasdver nat, bah ze stinken ect ectquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef Beach het volgende:
nog 20 minuten ofzo en ik ga rijden![]()
oh wat zal dat tof voelen met mn eigen gear ipv geleend spul![]()
ik ga mf op mn brommertje plakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zegt![]()
MF sticker is onderweg, op de auto (van moeders) zit die al![]()
Hoeveel ben je aangekomen dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
Denk je even onschuldig wat uit je lade te pakken.
SCHEUR JE UIT JE BROEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
That makes two of usquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Busa's zijn ook mooi.... Laatst stond er een te koop bij mij in de buurt. Vrij recent bouwjaar, niet al teveel km's erop, en de prijs was ook erg netjes. Helaas schijnt de wegligging veel beter te kunnen... Aangezien ik volgend jaar toch wel af en toe het circuit op wil heb ik toch besloten om voor de zx12r ninja te gaan
ik zeg niets..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
Denk je even onschuldig wat uit je lade te pakken.
SCHEUR JE UIT JE BROEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een groene ZX-12quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Je bedoelt dat je óók die busa had gezien, of dat je ook een zx12r n wilt?
Niets.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen dan?
Pas je nog wel op de motor dan??
Maar hopen dat het beter afloopt dan met die KTMquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:06 schreef -XX- het volgende:
Over de misschien toekomstige bike van Cageon!!!
Amaaazzinggggggggg
[afbeelding]
Heb je zulke worstenvingers gekregen inmiddels?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Beach het volgende:
Wat moet ik doen om de vingers van de handschoen van binnen weer goed te doen?
De binnenkant voelt alsof alles door elkaar zit en ik krijg mn vingers er nauwelijks meer in![]()
Geen ruimte meer voor.
ja ik heb hem nu half binnestebuiten (of buitenstebinnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:19 schreef hicham het volgende:
Alles er compleet uittrekken en dan opnieuw proberen?
Ik zou me pas zorgen maken als je vingers van de handschoen los gaan zitten hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik heb hem nu half binnestebuiten (of buitenstebinnen) en zit alles beetje goed te doen, alleen één vinger zit vast in de handschoen zelf (niet mijn vinger, maar die waar ik hem in moet steken)
Is het een binnenhandschoen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:25 schreef Beach het volgende:
ehm die binnenkant hoort toch niet vast te zitten aan de buitenkant hé?
zowel heb ik het gesloopt![]()
Uh, maar het is een binnenhandschoen die eigenlijk gewoon geen binnenhandschoen is ofwat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:31 schreef Beach het volgende:
Die binnenhandschoen zit nu totaal eruit ja![]()
Eraf knippen maar denk ik![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:31 schreef Beach het volgende:
Die binnenhandschoen zit nu totaal eruit ja![]()
Eraf knippen maar denk ik![]()
Gewoon ff doorprutsen dus, dan komt het vanzelf goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:36 schreef Beach het volgende:
Het is zoals op die rechter ja!
Maarre winter? ik dacht dat dit all weather was![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik een groene ZX-12![]()
Met betrekking tot in het verleden gevoerde discussies ... die nieuwe ZX-10 ziet er IRL wel puik uit, veel mooier dan die 2004 gedrochten ZX-10tjes.![]()
Een leren pak groeit mee als je wat zwaarder wordt, behalve het jasje. Als dat te klein is geworden wordt er geacht foto's te plaatsen achter een link, MC rulesZs baby, rulesssssquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niets.ik pas nog in me pak!
Dat is mijn weegschaal![]()
Succes bij het studerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Gewoon ff doorprutsen dus, dan komt het vanzelf goedGebeurde ook wel eens bij de rijlessen (leen handschoenen), anders geef je het aan mamsebams en doet zij het in no-time voor je [afbeelding]
Dat de Busa niet redelijk de hoek omgaat is een mythe van onwetenden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Busa's zijn ook mooi.... Laatst stond er een te koop bij mij in de buurt. Vrij recent bouwjaar, niet al teveel km's erop, en de prijs was ook erg netjes. Helaas schijnt de wegligging veel beter te kunnen... Aangezien ik volgend jaar toch wel af en toe het circuit op wil heb ik toch besloten om voor de zx12r ninja te gaan
Bijna elke, op die van mij zou het een redelijke poging tot zelfdoding betekenenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat de Busa niet redelijk de hoek omgaat is een mythe van onwetenden.![]()
En een ZX-12 zal het niet veel beter doen, al is het ontwerp nieuwer. De ZX-10 is het circuitbeest.
Maar op iedere motor kan je je uitleven op het circuit hOr, zelfs op die van mij.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef Rib-i het volgende:
Bijna elke, op die van mij zou het een redelijke poging tot zelfdoding betekenen
Meisjes/vrouwen tellen niet, elke bocht die ze heelhuids overleven op openbare snelweg modus wordt als een victory gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Sommigen rijden geen andere snelheid dan op de openbare weg.
Dus je zal er zelfs nog een redelijk aantal inhalen.![]()
![]()
![]()
Boer'n dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh, staan alkohoolkontroleren in Den Bosch![]()
Kenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerquote:
Mijn KTMtje heb ik nog en die gaat ook zeker niet weg! Tenzij er een andere SM voor in de plaats komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar hopen dat het beter afloopt dan met die KTM![]()
@Cageon, koop je nog wel een x een SM dr bij?![]()
Eehhz geen 64 hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:57 schreef Rib-i het volgende:
1m74, 64 Kg is superstrak op een ZX-10R
op wie uit de MC zou bovenstaande betrekking kunnen hebben[afbeelding]
OPM!![]()
Dinsdag lees ik weer bij.quote:EUROSPORT ZONDAG 27 MEI 2007 15:15
MOTORSPORT: GSX R Cup Engeland (15:45)
De uitzendtijden zijn onder voorbehoud i.v.m weersomstandigheden en lengte van live evenementen
Nice, veel suc6 dr mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 05:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn KTMtje heb ik nog en die gaat ook zeker niet weg! Tenzij er een andere SM voor in de plaats komt.
De SV kan niet tippen aan de KTM een SM op de posbank
Ik ga de KTM dus weer (nog steeds) fixen.
Maar ik wil eerst de nieuwe motor + kleding hebben.
Van het resterende geld zou ik dan redelijk snel de KTM weer moeten kunnen (laten?) fixen.
Maargoed dan kan ik iig voorlopig rijden op een inferieur suzuki![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik vertrek zo naar Arnhem..
.. dus alvast een mededeling voor de MC'ers die weekenddienst hebben op het forum .![]()
![]()
![]()
[..]
Dinsdag lees ik weer bij.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PtcfXRvVQxw
Kenker zegZo simpel en saai, maar toch veelzeggend.
Ja idd geweldig.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als die ene jongen die een zich agent voelt in uniform, Rossi als hij zijn Arlen Ness pak aanheeft maar eigenlijk De koning van de lamzakken is [afbeelding]
Haha idd, uiteindelijk is ie gewoon pauperquote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als die ene jongen die een zich agent voelt in uniform, Rossi als hij zijn Arlen Ness pak aanheeft maar eigenlijk De koning van de lamzakken is [afbeelding]
Optredenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon [afbeelding]
Maar ik moet naar een kinderfeestje![]()
Kenkerrr... so damn rightquote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
Motor&clown gaan hand in handquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
ja dan pas kan ik met mijn piel spelen
van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn, ben nu met project "Tuin" bezig... Heb vandaag alle tuinschermen eruit gesloopt en alles voorbereid voor morgen. Dan moet ik 14 meter tuinscherm plaatsen, 14 meter bandjes leggen. Op een of andere McGyver manier een "dam" bouwen die mijn nieuwe terras gegarandeerd voorziet van eeuwig zand. Dan moet ik alles in snel beton storten, uitlijnen, waterpas krijgen en dan pas, ja dan pas kan ik met mijn piel spelen. Dan daarna moet ik voorbereiding treffen voor het maken van een houten vlonderplank terras van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
Maw ik had beter gewoon nooit aan die tuin kunnen beginnen. Ban verrot, bankroet en goor![]()
HEeft er iemand nog een updat van de afgelopen maand, heb een beetje weinig op Inet gezeten![]()
Beter leef...quote:
Ik doe het de Hornbach way, niet denken maar doen. Maar stiekem liegen ze daar bij Hornbach want af en toe is het nog best ff nadenken.... Kijk was het nou niet mijn eigen tuin dat had ik idd gewoon maar iets gedaan. Alleen dit ligt echt gecompliceerderquote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
HahaGeweldig!
![]()
Nice men![]()
Damn, dat heb je echt zo fucking right.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef Makster het volgende:
Beter leef...
Betekent dit dat er niemand gepleurd is, niemand zijn moto verkocht heeft, Bassie nog steeds anaalgefrusteerd is, Pepsel nog gips heeft, jij nog geen ZX12 heb, OPM nog steeds opgepakt word voor zijn fighter en El Presidente nog niet klaar is met zijn studie
Naja er zijn momenten dat ik gewoon elke dag ff bijlees en soms zelfs wel eens postquote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, dat heb je echt zo fucking right.![]()
Over welke periode check je altijd of er updates zijn, kunnen we alvast progrnoses doen
Lolllquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Makster het volgende:
Vast al eens gepost hier, maar dan nog maar een keer
El Presidente zijn motor verkocht aan Hollander aka Lars
[afbeelding]
Laat me raden je hebt een nieuw vrouwtje?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn, ben nu met project "Tuin" bezig... Heb vandaag alle tuinschermen eruit gesloopt en alles voorbereid voor morgen. Dan moet ik 14 meter tuinscherm plaatsen, 14 meter bandjes leggen. Op een of andere McGyver manier een "dam" bouwen die mijn nieuwe terras gegarandeerd voorziet van eeuwig zand. Dan moet ik alles in snel beton storten, uitlijnen, waterpas krijgen en dan pas, ja dan pas kan ik met mijn piel spelen. Dan daarna moet ik voorbereiding treffen voor het maken van een houten vlonderplank terras van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
Maw ik had beter gewoon nooit aan die tuin kunnen beginnen. Ban verrot, bankroet en goor![]()
HEeft er iemand nog een updat van de afgelopen maand, heb een beetje weinig op Inet gezeten![]()
Nieuw, nee niet echt neequote:Op zondag 27 mei 2007 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat me raden je hebt een nieuw vrouwtje?
Bwwwoooaaaap is wat hij doetquote:
Wanneer mag jij ECHT BWOAAAAAP?quote:
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wanneer mag jij ECHT BWOAAAAAP?
Ik heb net nog BWOAAP gedaan
paar heerlijke bochtjes gevonden hier in de buurt![]()
ff kort de stepjes aan de grond getikt volgens mij
Dat suckt!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik dacht zo van die wil een nieuwe tuin enzo en dat moet jij dan maar even doen.
Net zoals moeders door haar ligt hier 10m3 aan water in de tuin.
Ohw zoon een vijver is zoooo mooiiiiii.
die paar A´s doen het hem? :pquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.![]()
Opzich heb je daar nog gelijk in ookquote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik dacht zo van die wil een nieuwe tuin enzo en dat moet jij dan maar even doen.
Net zoals moeders door haar ligt hier 10m3 aan water in de tuin.
Ohw zoon een vijver is zoooo mooiiiiii.
Ik heb het over de achter tuin.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich heb je daar nog gelijk in ookDe tuin moest sowieso gedaan worden maarja ik heb niet verzonnen dat ik het zelf wilde doen
![]()
MAar geen water in mijn tuin, veel te lastig met de fietsparkeren als ik lam thuis kom![]()
Ik heb het ook over de achtertuinquote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb het over de achter tuin.
Anders was ik elk weekend wel nat in bed gekomen:P
Jaja, het is allemaal watquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Kansloos, mensen die hun zaad doneren in ruil voor seks. (duh) Lijkt me wel wat voor Bazzie, verder schijt aan een kind dat er eventueel uit voorkomt.
Ow, kd8 wat lult die kerelquote:
Jah, daar was ik al bang voor.quote:
quote:
En rijdt dat een beetje, een zx12 op 25kW?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Thanks voor het maken van deze foto van me bike.![]()
Hij is goed gelukt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4497
WTF!![]()
hard hoofdquote:Nog voordat de motorrijder zijn helm had kunnen afzetten, kreeg hij van de bijrijder uit de bestelbus een aantal kopstoten.
Oh jah? Joah?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef -XX- het volgende:
Thanks voor het maken van deze foto van me bike.![]()
Hij is goed gelukt.![]()
Jah d8 ik ook al, en je kan iemand toch gewoon een paar beuken geven met je handschoenen, iig ik zou niet gaan praten als ik de kans kreeg om iemand te pakken te krijgen die iets naar me toegooit op de snelweg.quote:
en met carbonnen nokkels kun je toch ook wat doenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Snelwagen het volgende:
En met een helm voel je toch niet van een kopstoot![]()
Een kniebeschermer in je ballen is ook niet het meest plezante gevoel lijkt me zoquote:Op zondag 27 mei 2007 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en met carbonnen nokkels kun je toch ook wat doen![]()
cker mooi, laatst stond er een interview met hem in de motor magazinequote:
Niet te vergeten, de ellenboog protectors!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een kniebeschermer in je ballen is ook niet het meest plezante gevoel lijkt me zo![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet te vergeten, de ellenboog protectors!![]()
Goed zoeken!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r misschien meer van die foto's zoals die actie foto bovenaan deze pagina? En dan het liefst op wallpaper formaat (1280x1024)
Gimme'
Halloquote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r misschien meer van die foto's zoals die actie foto bovenaan deze pagina? En dan het liefst op wallpaper formaat (1280x1024)
Gimme'
Nicequote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Er was vandaag een SM ritje in het Hattumse, helaas maar een klein stukje meegereden. (moest werken)
http://s140.photobucket.com/albums/r27/SupermoBart/?action=view¤t=Film.flv
Ergens in Juni/July hebben we nog een rit in arnhem. Ik hoop eind July maar daar moeten we het nog ff over hebben. Met BBQ bij de Pitstop....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nice
Ik hoop dat ik er deze zomer ook nog bij ga zijn!![]()
Nice! Misschien dat ik dan sowieso wel langs zou kunnen komen op dan hopelijk de SV mocht de KTM nog niet opgelapt zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ergens in Juni/July hebben we nog een rit in arnhem. Ik hoop eind July maar daar moeten we het nog ff over hebben. Met BBQ bij de Pitstop....
Die KTM is van jou links op het einde?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Er was vandaag een SM ritje in het Hattumse, helaas maar een klein stukje meegereden. (moest werken)
http://s140.photobucket.com/albums/r27/SupermoBart/?action=view¤t=Film.flv
Geerd z'n zus 23 zganquote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Nieuw, nee niet echt neeWhy
Heb je wat in de aanbieding
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die KTM is van jou links op het einde?
En wanneer krijgen we meer actie van jouw kant te zien. Wheely, crash, stoppiepics en zulks![]()
Jaja, op mn 690quote:
OMGwtf.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hallo [afbeelding]
Worldpimber, fijn kennis met je te maken [afbeelding] We gebruiken niet allemaal dezelfde pagina instelling [afbeelding] dus welke foto bedoel je verdomme dan [afbeelding]. Die van Bazza? [afbeelding]
Doei [afbeelding]
Pak de KTMquote:Op zondag 27 mei 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
Humz, nou lekker mtb'en morgen![]()
![]()
Heb je ook nog gespotquote:
omfg!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je ook nog gespot
Maar hoezo les je op een trike![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je ook nog gespot
[afbeelding]
![]()
WTFquote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je ook nog gespot
[afbeelding]
![]()
Jah ik wilde ook nog een KTM MTB gaan kopen. Maar das toekomst muziek....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
Pak de KTM
Tevens afmeld, richting kroeg mit NTV650![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:44 schreef worldpimber het volgende:
WTF, die foto van Martie op de crossert is removed door Photobucket
Gaat het nou echt zo ver![]()
![]()
dat ie daarheen heeft gemaild?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jah idd, het is niet iemand die ik ken....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan!
EN NEEM EENS EEN AVATAR!!!
Zolang het Geqxon maar niet is.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:52 schreef hicham het volgende:
no1uknow was toch die heikneuter met niggeryoshi avatar en Bazziekplakneigingen?
Hoi ik ben no1uknow ik rijd Puch en ik ben een aanstaand-motor rijder.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan!
EN NEEM EENS EEN AVATAR!!!
Nouja dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:52 schreef hicham het volgende:
no1uknow was toch die heikneuter met niggeryoshi avatar en Bazziekplakneigingen?
we got a winnerquote:Op zondag 27 mei 2007 23:52 schreef hicham het volgende:
Hoerenjong, deze verkeerde stap zal je nog lang heugen op het moment dat je daadwerkelijk wil infiltreren!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:17 schreef no1uknow het volgende:
Done.
Ach tegen de tijd dat ik motor rij heb ik helemaal geen tijd meer voor FOK!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoerenjong, deze verkeerde stap zal je nog lang heugen op het moment dat je daadwerkelijk wil infiltreren!![]()
Tuurlijk joh, valse hoopquote:Op maandag 28 mei 2007 00:25 schreef no1uknow het volgende:
Ach tegen de tijd dat ik motor rij heb ik helemaal geen tijd meer voor FOK!
Rukze he.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef no1uknow het volgende:
Geheel in de FOK MC stijl:
[afbeelding] slapen
tegen de tijd dat jij motor rijd, bestaat fok nieteens meerquote:Op maandag 28 mei 2007 00:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat ik motor rij heb ik helemaal geen tijd meer voor FOK!
Scheer je weg, jij brommerschavuitquote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoi ik ben no1uknow ik rijd Puch en ik ben een aanstaand-motor rijder.
Tevens heb ik hier al vaker gepost en werd ik uigescholden voor brommerrijder en zulks.
Ook heb ik al wel meer dan eens een MC topic geopend![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:12 schreef worldpimber het volgende:
Neem een avatar gauw of je krijgt de tampeloeris van Snelwagen op je lollerbakkes!![]()
Ha!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:17 schreef no1uknow het volgende:
Done.
quote:
Was gezellig in DBquote:Op zondag 27 mei 2007 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh, staan alkohoolkontroleren in Den Bosch![]()
Moeders naar huis met de kinderen, vaders gaan even stappen @ JAZZ in Duketownquote:
Eej Maksterquote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Over 10 jaar poep je je derde tweeling uit van BazzieK en de knapste noem je Ripaiquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.![]()
Nicequote:
quote:
Rosbiefquote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je ook nog gespot
[afbeelding]
![]()
Serieusly!?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:09 schreef Makster het volgende:
Mogguh
En verder met de tuin
Goed advies Rib I, alleen ik geloof dat 100 meter asfalt iets van 1 miljoen euro kostUiteraard is dat inclusief het leggen van die zooi
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was gezellig in DB
[afbeelding]
Vandaag was er geen controle, anders had ik je wel de groeten gedaan
[..]
Moeders naar huis met de kinderen, vaders gaan even stappen @ JAZZ in Duketown
[..]
Eej Makster
Asfalt storten in de tuin, ZOAB is het besteIn de winter op tijd beginnen met pekelen
[..]
Over 10 jaar poep je je derde tweeling uit van BazzieK en de knapste noem je Ripai![]()
[..]
NiceOptie tot koop genomen
[..]
[..]
Rosbief[afbeelding] maar dan anders [afbeelding]
Ja die zooi is kenker duur, veel geld zal ook zitten in de aanleg ervan. Al die grote graaf en freesmachines en 45 man sterk personeel op de baan om het te leggen. En als je dan langs rijdt zie je van die 45 man er 40 op de vangrails zitten dus ja, dan word het een prijzig verhaalquote:Op maandag 28 mei 2007 08:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Serieusly!?![]()
En ik maar denken waarom me ouders nooit het erf wilden asfalteren.![]()
Ja, dat is dan ook wel weer zoquote:Op maandag 28 mei 2007 08:09 schreef Makster het volgende:
Mogguh
En verder met de tuin
Goed advies Rib I, alleen ik geloof dat 100 meter asfalt iets van 1 miljoen euro kostUiteraard is dat inclusief het leggen van die zooi
Wantquote:Op maandag 28 mei 2007 10:18 schreef -XX- het volgende:
Wie heeft het Kalverstraat kaartje van super de boer?
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Over 10 jaar poep je je derde tweeling uit van BazzieK en de knapste noem je Ripai![]()
Welk zender?! hahaquote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef ikookhier het volgende:
WTF volgens mij zag ik net Koffiekoekje op tvhet kan ook een waanbeeld zijn die opspeelt
![]()
R22quote:
quote:
Nee, het fucking regent en ik wou naar het midland circuitquote:
Er zit ook nog een grote band en/of velg aan vast.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet eens een uitlaat? Een ventiel is geen reet () aan.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, het fucking regent en ik wou naar het midland circuit![]()
![]()
Das een uur (of meer rijden) geloof ik![]()
Nee de hele dag daar in je natte tokus staan...quote:
Ow ik denk rustig beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet eens een uitlaat? Een ventiel is geen reet () aan.
Ow ik denk je gaat zelf scheurenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee de hele dag daar in je natte tokus staan...
Om iemand anders op t circuit te zien rondscheuren![]()
Ik heb wel geprobeert erbij op de baan te komen, maar het is alleen voor autosquote:Op maandag 28 mei 2007 11:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ow ik denk je gaat zelf scheuren
Ja dannnnnnnn is het een ander verhaal.
Muaha![]()
SilenT op MF...quote:
Wie's SilenT op MF ...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
SilenT op MF...
ennuh kheb me hier al is eerder gemeld, maar toen was ik niet meer zo actief
Zat meestal in het offroad/SM gedeelte jij niet dacht ikquote:
Yes rijbewijs, zo'n 2 half jaar onderhand...quote:Maar je hebt je rijbewijs dus wel ensow?
Ik verwarde je eerste even met Metz
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 11:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zat meestal in het offroad/SM gedeelte jij niet dacht ik![]()
Wat deed je in het lesserstopic danquote:[..]
Yes rijbewijs, zo'n 2 half jaar onderhand...
Op het moment in het bezit van mijn tweede motor, KTM LC4 400 SM. Is alleen stuk (al te lange tijd![]()
)
En heel waarschijnlijk een SV1000 erbij binnekort![]()
Ja is goed manquote:
Nee, course not. Ik kom voor jouquote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat deed je in het lesserstopic danJe komt hier toch niet om -XX- te scharrelen he, dan moet je netjes achteraan in de rij staan
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Uiteraard moet je voor mij moet je ook achteraan in de rij gaan staan
Jullie zijn zeer ernstigquote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat deed je in het lesserstopic danJe komt hier toch niet om -XX- te scharrelen he, dan moet je netjes achteraan in de rij staan
't is maar een forum!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jullie zijn zeer ernstig..
Maar toch hou ik van jullie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |