Roken en fokken op een bureautje met een blauwe muismat met een zwarte muis in heemskerk. MET lasermuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik nu aan het doen ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
weekend verlofLang weekend dus, tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
weekend verlofzozo bewakers te weinig in het PieterBaan Centrum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou, toch 57,14% goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Roken![]()
fokken![]()
op een bureautje
met een blauwe muismat, geen muismat
met een zwarte muis
in heemskerk., ben aan het werk
MET lasermuis.![]()
Geen balletje. Dubbelop, telt niet
Nette helm!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:21 schreef Beach het volgende:
Vandaag gekocht! (inclusief pak schoenen en hadnschoenen)
[afbeelding]
was veruit het ,duurste van ,mn aamnklpopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nette helm!
Shark is sowieso goed, heb de RSF Prima![]()
all weatherquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik neem aan dat je zomerhandschoenen hebt gekocht?
Gewoon aantrekken, ff een uurtje met een stressballetje spelen en dan zitten ze precies goed!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef Cageon het volgende:
* Meld
Zoiets jaquote:
Jepzquote:
Behoorlijk, in het begin was het ff wennen maar het voelde van begin tot eind vertrouwdquote:Rijdt zeker zeer vloeiend en trekt lekker!!! [afbeelding]
Of zoals ik gelijk letterlijk de eerste dag goed opruwen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik neem aan dat je zomerhandschoenen hebt gekocht?
Gewoon aantrekken, ff een uurtje met een stressballetje spelen en dan zitten ze precies goed!
Lekker duidelijk .. wtf hebben we het over..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:37 schreef -XX- het volgende:
Is het ook precies die kleurstelling enzo?
Rijdt zeker zeer vloeiend en trekt lekker!!! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of zoals ik gelijk letterlijk de eerste dag goed opruwen!![]()
Je moet ze namelijk wel even inrijden.![]()
[afbeelding]
![]()
[..]
Lekker duidelijk .. wtf hebben we het over..![]()
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:06 schreef -XX- het volgende:
Over de misschien toekomstige bike van Cageon!!!
Amaaazzinggggggggg
[afbeelding]
Nog niks over gehoort, ze zit niet zo veel op de weg alleen lokaal, ik ben de (mis)/ge bruiker van de autoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:11 schreef -XX- het volgende:
HAhaen je moeder maar denken waarom al die gekke motorrijders zo lopen te zwaaien!
Aha!quote:
Het is je vergeven die stakker/sticker.quote:MF sticker is onderweg, op de auto (van moeders) zit die al![]()
Ik wil dr ook nog mooie hoge uitlaten onder zetten tegen die tijd, vind ik een stuk mooier dan het origineel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha!.. ja.. Suzuki gebruikt nog steeds het motorblok die al in mijn TL1000R zat waaay back 1998.
![]()
[afbeelding]
Alleen pompen ze er toen nog 135 pk uit.![]()
RB heeft ook een SV1000!
[afbeelding]
Nieuw gekocht, en gelijk open dempers er op.![]()
Hmm,quote:[..]
Het is je vergeven die stakker/sticker.![]()
quote:Veel plezier met-XX- dan achterop.![]()
Laters.![]()
![]()
Prachtig die dingenquote:
1 regnbui is voldoende..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:29 schreef Beach het volgende:
Dis beter![]()
Hoelang duurt het vorodat je aan je handschoenen gewend bent trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |