Roken en fokken op een bureautje met een blauwe muismat met een zwarte muis in heemskerk. MET lasermuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik nu aan het doen ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
weekend verlofLang weekend dus, tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef bvvt het volgende:
weekend verlofzozo bewakers te weinig in het PieterBaan Centrum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou, toch 57,14% goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Roken![]()
fokken![]()
op een bureautje
met een blauwe muismat, geen muismat
met een zwarte muis
in heemskerk., ben aan het werk
MET lasermuis.![]()
Geen balletje. Dubbelop, telt niet
Nette helm!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:21 schreef Beach het volgende:
Vandaag gekocht! (inclusief pak schoenen en hadnschoenen)
[afbeelding]
was veruit het ,duurste van ,mn aamnklpopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nette helm!
Shark is sowieso goed, heb de RSF Prima![]()
all weatherquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik neem aan dat je zomerhandschoenen hebt gekocht?
Gewoon aantrekken, ff een uurtje met een stressballetje spelen en dan zitten ze precies goed!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef Cageon het volgende:
* Meld
Zoiets jaquote:
Jepzquote:
Behoorlijk, in het begin was het ff wennen maar het voelde van begin tot eind vertrouwdquote:Rijdt zeker zeer vloeiend en trekt lekker!!! [afbeelding]
Of zoals ik gelijk letterlijk de eerste dag goed opruwen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik neem aan dat je zomerhandschoenen hebt gekocht?
Gewoon aantrekken, ff een uurtje met een stressballetje spelen en dan zitten ze precies goed!
Lekker duidelijk .. wtf hebben we het over..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:37 schreef -XX- het volgende:
Is het ook precies die kleurstelling enzo?
Rijdt zeker zeer vloeiend en trekt lekker!!! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of zoals ik gelijk letterlijk de eerste dag goed opruwen!![]()
Je moet ze namelijk wel even inrijden.![]()
[afbeelding]
![]()
[..]
Lekker duidelijk .. wtf hebben we het over..![]()
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:06 schreef -XX- het volgende:
Over de misschien toekomstige bike van Cageon!!!
Amaaazzinggggggggg
[afbeelding]
Nog niks over gehoort, ze zit niet zo veel op de weg alleen lokaal, ik ben de (mis)/ge bruiker van de autoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:11 schreef -XX- het volgende:
HAhaen je moeder maar denken waarom al die gekke motorrijders zo lopen te zwaaien!
Aha!quote:
Het is je vergeven die stakker/sticker.quote:MF sticker is onderweg, op de auto (van moeders) zit die al![]()
Ik wil dr ook nog mooie hoge uitlaten onder zetten tegen die tijd, vind ik een stuk mooier dan het origineel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha!.. ja.. Suzuki gebruikt nog steeds het motorblok die al in mijn TL1000R zat waaay back 1998.
![]()
[afbeelding]
Alleen pompen ze er toen nog 135 pk uit.![]()
RB heeft ook een SV1000!
[afbeelding]
Nieuw gekocht, en gelijk open dempers er op.![]()
Hmm,quote:[..]
Het is je vergeven die stakker/sticker.![]()
quote:Veel plezier met-XX- dan achterop.![]()
Laters.![]()
![]()
Prachtig die dingenquote:
1 regnbui is voldoende..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:29 schreef Beach het volgende:
Dis beter![]()
Hoelang duurt het vorodat je aan je handschoenen gewend bent trouwens?
precies.. ik hoor iedereen op de school altijd van gasdver nat, bah ze stinken ect ectquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef Beach het volgende:
nog 20 minuten ofzo en ik ga rijden![]()
oh wat zal dat tof voelen met mn eigen gear ipv geleend spul![]()
ik ga mf op mn brommertje plakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zegt![]()
MF sticker is onderweg, op de auto (van moeders) zit die al![]()
Hoeveel ben je aangekomen dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
Denk je even onschuldig wat uit je lade te pakken.
SCHEUR JE UIT JE BROEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
That makes two of usquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Busa's zijn ook mooi.... Laatst stond er een te koop bij mij in de buurt. Vrij recent bouwjaar, niet al teveel km's erop, en de prijs was ook erg netjes. Helaas schijnt de wegligging veel beter te kunnen... Aangezien ik volgend jaar toch wel af en toe het circuit op wil heb ik toch besloten om voor de zx12r ninja te gaan
ik zeg niets..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
Denk je even onschuldig wat uit je lade te pakken.
SCHEUR JE UIT JE BROEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een groene ZX-12quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Je bedoelt dat je óók die busa had gezien, of dat je ook een zx12r n wilt?
Niets.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen dan?
Pas je nog wel op de motor dan??
Maar hopen dat het beter afloopt dan met die KTMquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:06 schreef -XX- het volgende:
Over de misschien toekomstige bike van Cageon!!!
Amaaazzinggggggggg
[afbeelding]
Heb je zulke worstenvingers gekregen inmiddels?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Beach het volgende:
Wat moet ik doen om de vingers van de handschoen van binnen weer goed te doen?
De binnenkant voelt alsof alles door elkaar zit en ik krijg mn vingers er nauwelijks meer in![]()
Geen ruimte meer voor.
ja ik heb hem nu half binnestebuiten (of buitenstebinnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:19 schreef hicham het volgende:
Alles er compleet uittrekken en dan opnieuw proberen?
Ik zou me pas zorgen maken als je vingers van de handschoen los gaan zitten hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik heb hem nu half binnestebuiten (of buitenstebinnen) en zit alles beetje goed te doen, alleen één vinger zit vast in de handschoen zelf (niet mijn vinger, maar die waar ik hem in moet steken)
Is het een binnenhandschoen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:25 schreef Beach het volgende:
ehm die binnenkant hoort toch niet vast te zitten aan de buitenkant hé?
zowel heb ik het gesloopt![]()
Uh, maar het is een binnenhandschoen die eigenlijk gewoon geen binnenhandschoen is ofwat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:31 schreef Beach het volgende:
Die binnenhandschoen zit nu totaal eruit ja![]()
Eraf knippen maar denk ik![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:31 schreef Beach het volgende:
Die binnenhandschoen zit nu totaal eruit ja![]()
Eraf knippen maar denk ik![]()
Gewoon ff doorprutsen dus, dan komt het vanzelf goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:36 schreef Beach het volgende:
Het is zoals op die rechter ja!
Maarre winter? ik dacht dat dit all weather was![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik een groene ZX-12![]()
Met betrekking tot in het verleden gevoerde discussies ... die nieuwe ZX-10 ziet er IRL wel puik uit, veel mooier dan die 2004 gedrochten ZX-10tjes.![]()
Een leren pak groeit mee als je wat zwaarder wordt, behalve het jasje. Als dat te klein is geworden wordt er geacht foto's te plaatsen achter een link, MC rulesZs baby, rulesssssquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niets.ik pas nog in me pak!
Dat is mijn weegschaal![]()
Succes bij het studerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Gewoon ff doorprutsen dus, dan komt het vanzelf goedGebeurde ook wel eens bij de rijlessen (leen handschoenen), anders geef je het aan mamsebams en doet zij het in no-time voor je [afbeelding]
Dat de Busa niet redelijk de hoek omgaat is een mythe van onwetenden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Busa's zijn ook mooi.... Laatst stond er een te koop bij mij in de buurt. Vrij recent bouwjaar, niet al teveel km's erop, en de prijs was ook erg netjes. Helaas schijnt de wegligging veel beter te kunnen... Aangezien ik volgend jaar toch wel af en toe het circuit op wil heb ik toch besloten om voor de zx12r ninja te gaan
Bijna elke, op die van mij zou het een redelijke poging tot zelfdoding betekenenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat de Busa niet redelijk de hoek omgaat is een mythe van onwetenden.![]()
En een ZX-12 zal het niet veel beter doen, al is het ontwerp nieuwer. De ZX-10 is het circuitbeest.
Maar op iedere motor kan je je uitleven op het circuit hOr, zelfs op die van mij.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef Rib-i het volgende:
Bijna elke, op die van mij zou het een redelijke poging tot zelfdoding betekenen
Meisjes/vrouwen tellen niet, elke bocht die ze heelhuids overleven op openbare snelweg modus wordt als een victory gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Sommigen rijden geen andere snelheid dan op de openbare weg.
Dus je zal er zelfs nog een redelijk aantal inhalen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |