Dat denk ik ook, maar dan nog vind ik het wel een beetje naïef van hem om te denken dat daarmee wel goed zou zitten. Dat een goede financiële basis niet alles zegt zien we wel aan Toyota. Het duurt toch even eer je zoiets opbouwt en Albers is ook al 28. Persoonlijk zou ik dat niet afwachten en richting Williams zijn vertrokken. De kans dat je bij Williams op korte termijn aansprekende resultaten zou kunnen boeken is een stuk groter dan bij een klein en relatief nieuw team als Spyker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel beloofd is aan CA vanuit Spyker. Gascoyne kwam + nog meer goede mensen. Er zou een financiele basis zijn en de auto zou goed wezen. Nu is hier nog weinig van terecht gekomen, maar dat kan nog komen. Albers moet zich alleen nu wel in de kijker gaan rijden wil hij volgend jaar ook 'ergens' rijden. Het verhaal over zijn rijstijl icm de banden geloof ik wel, maar hij zal er toch iets op moeten vinden.
Ik geef je gelijk hoor. Maar aan de andere kant.. Ik had misschien ook voor Spyker gekozen. Ik bedoel. Het is een nieuw team, nieuwe kansen, nieuwe mensen + het is een Nederlands team, dat is wel uniek natuurlijk. Maar oke, Williams heeft veel meer knowhow en een betere wagen. Ach, het is allemaal achteraf. Albers hoeft op basis van zijn eerste 4 races nergens op te rekenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef ElmarO het volgende:
Even mijn laatste reactie hier posten.
[..]
Dat denk ik ook, maar dan nog vind ik het wel een beetje naïef van hem om te denken dat daarmee wel goed zou zitten. Dat een goede financiële basis niet alles zegt zien we wel aan Toyota. Het duurt toch even eer je zoiets opbouwt en Albers is ook al 28. Persoonlijk zou ik dat niet afwachten en richting Williams zijn vertrokken. De kans dat je bij Williams op korte termijn aansprekende resultaten zou kunnen boeken is een stuk groter dan bij een klein en relatief nieuw team als Spyker.
Zit ook weer wat in hoor. Vanuit dat standpunt kan ik zijn keuze ook wel begrijpen. En het is zoals je zegt inderdaad achteraf lullen. Verder zal hij zich inderdaad snel moeten verbeteren. Het is niet echt goed voor je verdere carrière als je telkens langzamer bent dan een rookie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:45 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Maar aan de andere kant.. Ik had misschien ook voor Spyker gekozen. Ik bedoel. Het is een nieuw team, nieuwe kansen, nieuwe mensen + het is een Nederlands team, dat is wel uniek natuurlijk. Maar oke, Williams heeft veel meer knowhow en een betere wagen. Ach, het is allemaal achteraf. Albers hoeft op basis van zijn eerste 4 races nergens op te rekenen.
* ElmarO hoopt mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef kepler het volgende:
nog maar paar daagjes
hopelijk valt er nog een bui tijdens de race
Op formula1.com staat dat er morgen op zaterdag 40% kans is op regen. Op zondag zou er 80% kans zijn op lichte regen. Wat dat betreft vind ik het wel best, als het maar zo blijft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het schijnt mooi weer te worden dit weekend in Monaco, dat zou ik toch wel erg jammer vinden ik had echt gehoopt op regen.
De vrije trainingen van gisteren beloofden wel veel goeds.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop op iets spectaculairs. Flinke crashes en gewaagde inhaalacties. Jep, ik zal worden teleurgesteld.
Dat zou eens leuk zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop op iets spectaculairs. Flinke crashes en gewaagde inhaalacties.
Let maar. Een vette pile-up in St. Devote zoals in '97 o.i.d.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg alles naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeee
Spa 1998quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Let maar. Een vette pile-up in St. Devote zoals in '97 o.i.d.
Ben het met je eens. Geef het team 3 seizoenen om een stabiele middenmotor te worden (als Spyker dan nog bestaat en het team niet via faillisements uitverkoop weggegeven is...). Rijden ze dan nog steeds achteraan rond, dan zijn negatieve reacties terecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ook ik verwacht geen punten voor Spyker in Monaco... maar wat maakt het uit... het is Monaco. Alleen al om te kijken is een genot, ook zonder gewaagde inhaalacties (hoewel het bij het Grand Hotel hairpin soms nog best kan gebeuren dat iemand een foutje maakt... en bij de Nouvelle chicane gebeurt ook nog wel eens wat.
BTW; ik snap niet dat zoveel mensen zo negatief zijn over Spyker (dan heb ik het even niet over in deze topic)... hebben we eindelijk een eigen Formule 1 team; wordt het zo afgevallen. Zo typisch Nederlands.... als het uit Nederland komt, dan moet het wel waardeloos zijn, zo is de gedachte. Doodzonde hoor... een beetje chauvinisme kan geen kwaad.
Juist. Spyker doet het juist heel erg goed vind ik, ze rijden wel met een goddamn Midland van vorig jaar op het moment. Dingen zoals het Spyker F1 Magazine vind ik ook heel positief.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Geef het team 3 seizoenen om een stabiele middenmotor te worden (als Spyker dan nog bestaat en het team niet via faillisements uitverkoop weggegeven is...). Rijden ze dan nog steeds achteraan rond, dan zijn negatieve reacties terecht.
En nog bedankt voor die uitleg over de OP in wiki, werkt PER-FECT!!quote:
Over welk topic heb je het dan wel? Ik had juist het idee dat het nog wel aardig gesteund werd hier op Fok!, zeker in het begin... En dat CA zo loopt te miepen over de banden, weten we nu ook welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ook ik verwacht geen punten voor Spyker in Monaco... maar wat maakt het uit... het is Monaco. Alleen al om te kijken is een genot, ook zonder gewaagde inhaalacties (hoewel het bij het Grand Hotel hairpin soms nog best kan gebeuren dat iemand een foutje maakt... en bij de Nouvelle chicane gebeurt ook nog wel eens wat.
BTW; ik snap niet dat zoveel mensen zo negatief zijn over Spyker (dan heb ik het even niet over in deze topic)... hebben we eindelijk een eigen Formule 1 team; wordt het zo afgevallen. Zo typisch Nederlands.... als het uit Nederland komt, dan moet het wel waardeloos zijn, zo is de gedachte. Doodzonde hoor... een beetje chauvinisme kan geen kwaad.
Goedenavond Walter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goedenavond......
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Sally het volgende:
Alleen het verzzoek om ook de Live Timing link op te nemen... Er waren weer mensen die favorieten kwijt waren enzo
Heeft iemand daar een filmpje van? Dat wil ik nog wel eens terugzien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Grimm het volgende:
Vorig jaar vloog Raikkonen z'n bolide in de fik hehe en de steward stond d'r wat onnozel bij, rukte hij dat blusapparaat uit de handen van die man
( verkapte tvp)
Da's balen... Nee sorry, ik niet, maar mss iemand anders???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
Was 't ook niet Raikkonen die toen, ipv. naar de pitbox te wandelen, naar een jacht in de jachthaven is gegaan en daar heeft zitten relaxen?
Anyway, weet iemand een goede live-stream? M'n TV heeft 't net begeven![]()
Met de stream kan ik je niet helpen. Wel kan ik bevestigen dat het Raikonnen was die dat jacht opliep en daar de verdere GP is gaan uitzitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
Was 't ook niet Raikkonen die toen, ipv. naar de pitbox te wandelen, naar een jacht in de jachthaven is gegaan en daar heeft zitten relaxen?
Anyway, weet iemand een goede live-stream? M'n TV heeft 't net begeven![]()
ja die was ik dus vergeten, maar bij de volgende OP's komt er ook een live timing link in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En nog bedankt voor die uitleg over de OP in wiki, werkt PER-FECT!!
Alleen het verzzoek om ook de Live Timing link op te nemen... Er waren weer mensen die favorieten kwijt waren enzo
Ik meen dat er Fok!kers waren die via de Duitse RTL keken, of anders een sportkanaal dat ik niet ken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga voor 3 wagens total loss in kwalificatie!!
Weet iemand of training 3 ergens (desnoods via digital van UPC) te zien is?
bronquote:Tijdens de wedstrijd in Monaco zal het team van Spyker te zien zijn met een zelfklever op hun wagens met de woorden “Look for Maddie”. Hierbij wil het team de ouders helpen met het zoeken naar hun dochter. Het meisje verdween begin mei.
Veel mensen brengen tijdens deze dagen een bezoek aan Monaco en hierbij hopen ze dat de boodschap overgebracht wordt bij het grote publiek. Verschillende bekendheden hebben al een boodschap nagelaten in de media waaronder de stervoetballer David Beckham.
http://www.meteoconsult.fr/ter/monde/prevision/detail.php?langue=nl&ks=d045dd704a162e1acd44b6544b5a85eb&num_ville=3416&num_produit=101&echeance=0&heure=-999quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Iemand een goede link voor betrouwbare weersvoorspelling? Zie nogal wat tegenstrijdige berichten namelijk
De pitpoezen bij Lewis in de buurt ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
De baan voor de derde vrije training is nat verklaard.
Foto's.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De pitpoezen bij Lewis in de buurt ook
Wet/Dry staat weer op 0.....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
De baan voor de derde vrije training is nat verklaard.
volgens formula1.com niet hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
De baan voor de derde vrije training is nat verklaard.
In dit nieuwsbericht (op formula1.com...) staat dat het 40% kans op regen is vandaag (terwijl het vanmorgen dus wel ietsiepietsie geregend heeft. De Live Timing staat weer op 0, en daar hectht ik meer waarde aan dan een nwsbericht...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:05 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens formula1.com niet hoor
edit: toch wel, maar in dat grafiekje staat van niet
In live timing links op de tabbladen klikkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit nieuwsbericht (op formula1.com...) staat dat het 40% kans op regen is vandaag (terwijl het vanmorgen dus wel ietsiepietsie geregend heeft. De Live Timing staat weer op 0, en daar hectht ik meer waarde aan dan een nwsbericht...
Welk grafiekje, btw?
Ik heb van mistte in die wiki-OP even minst gemaakt, maar ik weet dus niet 100% zeker dat ik het goed gedaan heb.quote:De race in 1996 staat in de geschiedenisboeken als de race met de mistte gefinishte deelnemers
ik denk dat tieniet de enige zal zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat Ralf 'm weer in de vangrail gaat parkeren dadelijk
heavy wetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef -Hans- het volgende:
Trulli met veel moeite door de chicane.. damn. De verwachting is dat het nu beter gaat worden met het weer.
Trulli staat trouwens op de heavy weath als ik het goed heb begrepen.
Ziet er nog goed uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb van mistte in die wiki-OP even minst gemaakt, maar ik weet dus niet 100% zeker dat ik het goed gedaan heb.
Kan iemand even kijken of die wiki nog goed is? Bij mij issie iig nog goed
Zo'n topcoureur laat dat toch nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat Ralf 'm weer in de vangrail gaat parkeren dadelijk
Ik mis Verstappen in zn Arrows wel een beetje met zulks weerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:18 schreef -Hans- het volgende:
Mooie regenbeelden op de Duitse RTL die er nu live bij zijn! Hartstikke nat daaro
dank dankquote:
True..quote:Tsja ... als niemand gaat rijden wordt de baan ook niet droger.
Me2, dat was altijd genieten geblazenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mis Verstappen in zn Arrows wel een beetje met zulks weer
Waar is Fok voor dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Astroquicky het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar... zijn dit soort conversaties niet de reden waarom er een #f1 irc kanaal is?
Verder ben ik blij dat jullie het hier doen hoor, want hier op de uni kan ik niet op irc.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zag dat het geel was en ik dacht het zal toch niet. Dus toch.
We hebben nog een half uur. Dus het kan nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:28 schreef Googolplexian het volgende:Maar ... het is 'm nog niet helemaal. Ralfie's trademark is de rechtervoorwielophanging aan gort rijden.
Voor conversaties met een iets hoger informatiegehalte? Hetgeen jullie nu aan het doen zijn zit ergens tussen normaal chatten en slowchatten in. Forums zijn naar mijn bescheiden mening al amper geschikt voor slowchatten, maar al helemaal niet voor normaal chatten.quote:
De race-specifieke deeltjes zijn dacht ik juist voor dit doel gemaakt. Voor de posts met een hoger informatiegehalte moet je bij F1 Nieuwtjes zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:30 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Voor conversaties met een iets hoger informatiegehalte? Hetgeen jullie nu aan het doen zijn zit ergens tussen normaal chatten en slowchatten in. Forums zijn naar mijn bescheiden mening al amper geschikt voor slowchatten, maar al helemaal niet voor normaal chatten.
Maar goed... dat is slechts mijn mening natuurlijk. Het is aan de mods om irc wat meer te promoten als zij dat gerechtvaardigd vinden. De conversaties die jullie nu voeren zijn morgen gewoon niet interessant meer, terwijl een forum ook in de toekomst nog interessante informatie hoort te bevatten... (vind ik).
Groetjes,
Tijl
PS: ik moet eerlijk toegeven dat dit iets is dat mij aan meerdere Nederlandse fora stoort... Ik heb het idee dat het aantal woorden per post op Nederlandse fora een stuk lager ligt dan in andere landen.
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te besprekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De race-specifieke deeltjes zijn dacht ik juist voor dit doel gemaakt. Voor de posts met een hoger informatiegehalte moet je bij F1 Nieuwtjes zijn
Anders heeft dit topic niet zoveel zin, he
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:36 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te bespreken.
Nieuwtjes is (zoals de TT het eigenlijk al zegt) voor nieuws uit de F1 wereld, ongeacht de tijd. Het bespreek-gehalte is laag daar (da's dan tenminste wel de bedoeling).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:36 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te bespreken.
Ik noem geen namen alleen denk ik dat er rood in zn vlag zit!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:37 schreef vingerplant het volgende:
Mensen zeg, als het vanmiddag nog nat is is dit kwalificatiesysteem echt geniaal want je MOET dan risico nemen. Benieuwd wie er dan behalve Ralf nog meer in de vangrail komt te staan![]()
Geen duitse RTL erop zitten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:44 schreef TJDoornbos het volgende:
goddomme ik heb heel mn mediabox ondersteboven gehouden nergens beelden..........maargoed het is dus nat en er zijn dus al weer wagens af gegaan.........
En toch...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
Nieuwtjes is (zoals de TT het eigenlijk al zegt) voor nieuws uit de F1 wereld, ongeacht de tijd. Het bespreek-gehalte is laag daar (da's dan tenminste wel de bedoeling).
De race topics zijn inderdaad om voor en na de race te kleppen met elkaar en dat doen we nu dus ook
Ik denk dat Albers niet helemaal maximum attack ging, anders stond ie ook vooraanquote:
Ik zwijg voor Sanger beledigd isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat Albers niet helemaal maximum attack ging, anders stond ie ook vooraan![]()
![]()
!!!!
roflquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
En toch...
"An Internet forum is a web application for holding discussions and posting user generated content."
"Internet Relay Chat (IRC) is a form of real-time Internet chat or synchronous conferencing."
Bron: wikipedia.org
Naar mijn mening zijn jullie meer real-time aan het chatten dan een discussie aan het houden.
Maar goed... fok heeft blijkbaar een cultuur die niet echt bij mijn voorkeuren aansluit. Ik ben iemand die houdt van posts waar inzicht in zit en waarover nagedacht is. Als ik zin heb in snelle, korte, 'wegwerp' berichtjes dan voel ik me beter thuis in een chatroom en niet op een forum.
Voor degene die dit wel interessant vindt om over na te denken:
"Keep in mind that generally now, instant messages are thought of as more 'disposable', and people write one or two sentence posts (as mentioned above) quite often. in informal discussions, the majority are pretty empty 'hahah' or 'lol' types of things. Additionally, people who are used to this culture of 'fast, short messages' in chat will be a little thrown off if you then ask people to post thoughtful and insightful messages via a chat medium. longer messages take time to read, and the constant automatic scrolling of text as messages come in will be really frustrating to participants."
Misschien ben ik gewoon blijven hangen in de oertijd van de forums, en is deze hersenloze cultuur van snelle korte 1-zins-berichtjes de toekomst. Ik kijk er niet naar uit.
Tot zover mijn pleidooi voor inhoud op het forum en koffieklets op de chat...
dat komt omdat de F1 geluiden in dit topic de boventoon voeren. Probeer Feedback ffquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:16 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik praat hier duidelijk tegen dovemansoren...![]()
je gaat maar ergens anders lopen zeiken daarover niet in de race topics waarvan ondergetekende de openingspost maakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
En toch...
"An Internet forum is a web application for holding discussions and posting user generated content."
"Internet Relay Chat (IRC) is a form of real-time Internet chat or synchronous conferencing."
Bron: wikipedia.org
Naar mijn mening zijn jullie meer real-time aan het chatten dan een discussie aan het houden.
Maar goed... fok heeft blijkbaar een cultuur die niet echt bij mijn voorkeuren aansluit. Ik ben iemand die houdt van posts waar inzicht in zit en waarover nagedacht is. Als ik zin heb in snelle, korte, 'wegwerp' berichtjes dan voel ik me beter thuis in een chatroom en niet op een forum.
Voor degene die dit wel interessant vindt om over na te denken:
"Keep in mind that generally now, instant messages are thought of as more 'disposable', and people write one or two sentence posts (as mentioned above) quite often. in informal discussions, the majority are pretty empty 'hahah' or 'lol' types of things. Additionally, people who are used to this culture of 'fast, short messages' in chat will be a little thrown off if you then ask people to post thoughtful and insightful messages via a chat medium. longer messages take time to read, and the constant automatic scrolling of text as messages come in will be really frustrating to participants."
Misschien ben ik gewoon blijven hangen in de oertijd van de forums, en is deze hersenloze cultuur van snelle korte 1-zins-berichtjes de toekomst. Ik kijk er niet naar uit.
Tot zover mijn pleidooi voor inhoud op het forum en koffieklets op de chat...
En verschrikkelijk offtopic ... kun je daar niet een paar quotes van tevoorschijn toveren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:16 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik praat hier duidelijk tegen dovemansoren...![]()
Gast je bent de enige die er problemen mee heeft, get a life!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:16 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik praat hier duidelijk tegen dovemansoren...![]()
Ralf haalt toch zijn gebruikelijke niveau.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Gast je bent de enige die er problemen mee heeft, get a life!
Echt briljant van Sutil, de Duitser vroeg zich al af of hij toevallig ergens rechtdoor was gegaan bij een chicane. Nu hopen op een extra bakje regen. Die Toyota's gaan nu nog slechter dan normaal.
Ja mij ook, ik had niet genoeg geld met de manager om 1 topcoureur te kopen, maar wel genoeg geld voor 2 lala coureurs die het altijd best aardig doen op monaco.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:27 schreef ElmarO het volgende:
Alleen valt Trulli me wel heel erg tegen.
Kijk dat vind ik dus al een stuk beterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En verschrikkelijk offtopic ... kun je daar niet een paar quotes van tevoorschijn toveren?
Vergeet niet dat Fok!F1 meer een community is dan een droog forum met mensen die duizenden kilometers uit elkaar wonen. Jij praat tegen je vrienden toch ook niet in minimaal 3 alinea's?
Misschien ben je inderdaad blijven hangen in een bepaalde tijdTijd om mee te gaan met de tijd dan... of fora te zoeken die beter bij je stijl passen. Je zit nog op de uni dus zo oud ben je niet en zo erg zal het dan ook niet zijn. Nooit te oud om te leren, zeg maar
Jos had dat idd ook best gekund denk ik!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef vosss het volgende:
En dat is gewoon goed voor hem. En voor het team.
Niet voor Albers, maarja, dat is dan gewoon even niet anders
ps: ik durf best te stellen dat Verstappen het ook voor elkaar had kunnen krijgen in die auto
Al heeft Albers gelijk en is het allemaal niet zijn fout... hij komt een partij slecht in het nieuws op deze manier (relatief dan ... hoe meer goed nieuws je teamgenoot krijgt, des te slechter het is voor jezelf).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:30 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
knip
Anyway... nice move van Sutil inderdaad. Albers mag zijn koffers pakken wat mij betreft. 'k Ben benieuwd wat het zo dadelijk wordt. P1 zal wel niet haalbaar zijn, maar je weet nooit.
ze mogen alleen tijdens monaco geloof ik proefstarts maken. alleen omdat er anders geen ruimte is daarvoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef Astroquicky het volgende:
"So surprised was Sutil that he then stalled as the drivers lined up on the grid for an organised practice start."
Zo'n organized practice start... is dat gebruikelijk? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Zij die zin hebben rijden naar de startplek en doen dan (tegelijk?) een teststart waarna ze naar de pits rijden?
En Jos kan ook nog geweldig starten en racen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jos had dat idd ook best gekund denk ik!
Ik snap de zin niet zoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ze mogen alleen tijdens monaco geloof ik proefstarts maken. alleen omdat er anders geen ruimte is daarvoor.
Ah, nu snap ik het... Maar dat deed ik toch al?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In live timing links op de tabbladen klikken
*proest!!*quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef Vitalogy het volgende:
Albers kan eigenlijk helemaal niks bijzonders.
http://www.montecarloresort.com/Monte-Carlo-en-direct.htmlquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef Sally het volgende:
[...] Iemand een webcam van Monaco?
En Spyker op kop, leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef ElmarO het volgende:
En de uitslag van de derde vrije training:
[afbeelding]
Dan ga je toch lekker weg???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
En toch...
"An Internet forum is a web application for holding discussions and posting user generated content."
"Internet Relay Chat (IRC) is a form of real-time Internet chat or synchronous conferencing."
Bron: wikipedia.org
Naar mijn mening zijn jullie meer real-time aan het chatten dan een discussie aan het houden.
Maar goed... fok heeft blijkbaar een cultuur die niet echt bij mijn voorkeuren aansluit. Ik ben iemand die houdt van posts waar inzicht in zit en waarover nagedacht is. Als ik zin heb in snelle, korte, 'wegwerp' berichtjes dan voel ik me beter thuis in een chatroom en niet op een forum.
Voor degene die dit wel interessant vindt om over na te denken:
"Keep in mind that generally now, instant messages are thought of as more 'disposable', and people write one or two sentence posts (as mentioned above) quite often. in informal discussions, the majority are pretty empty 'hahah' or 'lol' types of things. Additionally, people who are used to this culture of 'fast, short messages' in chat will be a little thrown off if you then ask people to post thoughtful and insightful messages via a chat medium. longer messages take time to read, and the constant automatic scrolling of text as messages come in will be really frustrating to participants."
Misschien ben ik gewoon blijven hangen in de oertijd van de forums, en is deze hersenloze cultuur van snelle korte 1-zins-berichtjes de toekomst. Ik kijk er niet naar uit.
Tot zover mijn pleidooi voor inhoud op het forum en koffieklets op de chat...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker weg???![]()
![]()
Ik vind het leuk om hier voor, tijdens en na de race te kleppen. En met mij veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen!!!
Ik vind de IRC veel minder...
euh kan het soms slecht uitleggenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet zo![]()
Ze mogen WEL proefstarts maken in Monaco omdat er anders GEEN ruimte is staat gelijk aan
Ze mogen elders GEEN proefstarts maken omdat daar anders WEL de ruimte is.
help? Ik zit in een taal-vortex
Ach, hij mag hier wel zijn, maar niet zo zeurenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Astro ik geloof dat je beter kan opzouten!!
Ik geloof het ook ja...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Astro ik geloof dat je beter kan opzouten!!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:30 schreef WEST het volgende:
[..]
euh kan het soms slecht uitleggen
andere GP's mogen ze ook proefstarts maken maar dat kan men aan het einde van de pitlane doen (niet in de fastlane maar daarnaast) tijdens de GP van monaco kan men aan het eind van de pitstraat geen proefstart maken, daarom mogen ze op het rechte stuk na de training dat doen.
nu beter?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:47 schreef Schunckelstar het volgende:
kunnen ze die achterlijke froukje de both niet vervangen door iemand die er wél verstand van heeft![]()
ik erger me mateloos aan haar manier van presenteren
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:16 schreef ElmarO het volgende:
Ralf weer 3e van onderen. Gaat goed met onze topper.
"ik ben een topper, en ik rij volgend jaar bij een topteam"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:16 schreef ElmarO het volgende:
Ralf weer 3e van onderen. Gaat goed met onze topper.
Gut, heb jij al genoeg geld voor èn Hamilton èn Alonso? Of heb je McLaren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef WEST het volgende:
Hamilton pole en Alonso P2 zou leuk zijn voor de manager![]()
Volgens mij reed hij het zelf over de kerbs stukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:26 schreef Schunckelstar het volgende:
godver,alweer raikkonen....
die kerel die lijkt het ongeluk aan te trekken
ja,ik zag het ook in de herhalingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij reed hij het zelf over de kerbs stuk
Fietsertje?? bedoel je niet iemand anders?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:33 schreef Sally het volgende:
"Domme fout."
Droge constatering, wel waar!
Offtopic: Hey Hans, waar is je lieve fietsertje?
Dit dus. Zo loopt McLaren weer uit bij constructeurs.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Raikkonen. Eikel.
In Barcelona ook al. Bahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit dus. Zo loopt McLaren weer uit bij constructeurs.
idioot gelijk bij RB eruit schoppen en RD vervangt hemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
wtf doet DC?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef WEST het volgende:
[..]
idioot gelijk bij RB eruit schoppen en RD vervangt hem![]()
Inderdaad. Beetje jammer. Ach, misschien valt Alonso morgen wel uit.quote:
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef WEST het volgende:
[..]
idioot gelijk bij RB eruit schoppen en RD vervangt hem![]()
Ik hoop dat ie hem in de muur zetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje jammer. Ach, misschien valt Alonso morgen wel uit.
Zeer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
BUTTON!!!!
Heel Honda door
AR komt klaar nu, waarschijnlijk
Moet ie eerst voorbij Kovalainenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Acathla het volgende:
Ach, morgen komt het helemaal goed met DC
Zal zo maar eens kunnen. Hopen op een safetycar dus.quote:
zn wagen is bagger, versnellingsbak kapot!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:49 schreef Sally het volgende:
What the hell happened to Chris?
Geen tijd?
* Sally heeft een stukje gemist net![]()
HAHAHAHAHAHA... Sorry hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zn wagen is bagger, versnellingsbak kapot!!
Even opnieuw opstarten. Loopt soms weleens vast.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:53 schreef Sally het volgende:
Help... LT doet het niet???
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:56 schreef -Hans- het volgende:
Pole voor Hamilton dat kan toch niet meer fout gaan ?!?!!
Lullig voor Alonso maar wel super vet voor Hamiltonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.
Hamilton is natuurlijk ook wel licht gestart. Ik hoop op een safetycar morgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.
Hmhm... balenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef Schunckelstar het volgende:
shit![]()
ik had het hamilton wel gegund
Hebben we gezien in afgelopen races hoe makkelijk Massa Hamilton voorbij komtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi. Massa kan Hamilton nu makkelijk pakken, Alonso gaat helaas winnen.
Inhalen? In Monaco?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hebben we gezien in afgelopen races hoe makkelijk Massa Hamilton voorbij komt
Dan maar hopen voor je dat die .2 per ronde verlies niet teveel is om in 5 rondjes dicht te rijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inhalen? In Monaco?!
Massa kan minstens 5 ronden langer door.
Op andere circuits is dat eigenlijk een gigantische gok, maar ik denk dat er morgen nog wel een safetycar situatie kan komen. En dan kan Massa gewoon winnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan maar hopen voor je dat die .2 per ronde verlies niet teveel is om in 5 rondjes dicht te rijden
ja met een klapper tegen de vangrailquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Acathla het volgende:
Ach, morgen komt het helemaal goed met DC
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:06 schreef Bat het volgende:
offtopic: waar kijken jullie mee? LT? :S
Of juist verliezen... als hij nog moet en de rest is al geweest...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op andere circuits is dat eigenlijk een gigantische gok, maar ik denk dat er morgen nog wel een safetycar situatie kan komen. En dan kan Massa gewoon winnen.
wat is LT?quote:
LT = Live timing via de website van de FIA: http://www.formula1.comquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:11 schreef Bat het volgende:
[..]
wat is LT?Ik gebruik nu SopCast (zit in buitenland, zonder tv ...) maar ben niet echt blij met de kwaliteit...
Laat me raden... Je hebt Hamilton en/of McLaren en Nico Rosbergquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef WEST het volgende:
ik zet mijn geld op hamilton morgen![]()
anyway mclaren 1 en 2 en nog een rijder in de top5 goed voor de manager![]()
euh top10 bedoel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat me raden... Je hebt Hamilton en/of McLaren en Nico Rosberg![]()
Je hebt gelijk, -Hans- ik bedoelde iemand anders...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fietsertje?? bedoel je niet iemand anders?
DC...![]()
Dan is het juist voordeel. Een pitstop maken onder de safetycar levert veel minder verlies op dan onder groen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:10 schreef Bat het volgende:
[..]
Of juist verliezen... als hij nog moet en de rest is al geweest...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:17 schreef -Evert- het volgende:
Goddammit, kut dat Kimi zijn auto stuk ging. Zag ik het goed dat het erop leek dat Kimi zat te slapen en zijn auto tegen de muur reed?
Klopt !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, -Hans- ik bedoelde iemand anders...
Maar was jij niet degene met "Professioneel Prutser" als ondertitel?
Volgens mij heeft 'ie geen muur geraakt, hij ging gewoon te hard over de kerbs en dat vond de voorwielophanging niet leuk, maar dat terzijde...quote:
Lijkt me duidelijk van niet. Hamilton zette zijn snelle tijd veel eerder neer dan Alonso. Hij maakte zelf een foutje in zijn laatste snelle ronde, anders had ie wel pole gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:48 schreef voyeur het volgende:
Hamilton heeft meer benzine dan Alonso.
Nee, niet de muur, wel de binnenkant van een eerdere bocht: de vangrail aldaar. Gewoon slecht gestuurd!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie geen muur geraakt, hij ging gewoon te hard over de kerbs en dat vond de voorwielophanging niet leuk, maar dat terzijde...
Mooie kwalificatie.. stomme actie van DC die hiermee een goede uitgangspositie weggooit en (alweer) dikke pech voor Christijan.. Hoewel hij het ten dele ook zelf nog niet heeft laten zien, krijgt hij met alle problemen bij Spyker ook niet echt de kans
Dammit, Kimi lijkt nu heeeel erg tegen te vallen ofzo -,-quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet de muur, wel de binnenkant van een eerdere bocht: de vangrail aldaar. Gewoon slecht gestuurd!
Ik neem aan dat ze DC als straf als laatste in sessie2 hebben geplaatst (alle tijden afgenomen).. Kimi is aldus, ondanks dat ook hij geen tijd heeft gezet, in de sessie 'verder gekomen'.. (zoiets..)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon stom van Kimi net als van DC!!
Trouwens op basis waarvan staat Kimi boven DC?
Valt wat voor te zeggen, hij gaat zelf z'n snelle ronde in en als hij langer had gewacht was hij met veel te weinig snelheid het rechte stuk op gegaan. Aan de andere kant had hij hem er wel eerder langs kunnen laten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Overigens.. Volgens mij zette DC in de ronde na 'het incident' zijn snelste tijd neer.. Ik had op het moment zelf het idee dat hij eerst het gat voor Kovalainen liet, maar toen deze er niet (snel genoeg) indook iets had van "dan niet..." en zelf door ging voor de aanloop naar zijn vliegende ronde. Met het zien van de herhaling en de beslissing van Race Control begin ik daar wat aan te twijfelen.. iig was het geen hele slimme actie van 'm..
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:20 schreef NoizEkick het volgende:
Krijgt Coulthard -10 in de manager?
quote:F1: Hamilton Delighted With Front Row
Written by: Adam Cooper, RACER Magazine Monte Carlo, Monaco – 5/26/2007
Lewis Hamilton will start his first Monaco GP from the front row, giving him a good chance of extending his record of never being beaten on his previous visits in F3 and GP2 – if he can outfox teammate Fernando Alonso.
Hamilton is almost certainly heavier than the World Champion, as has been the case in three of the four races so far this year.
“I had a fantastic qualifying, I think,” said the Briton. “It was quite exciting, and then it started to rain in the middle part of the session. I think I was P1 at the time and I was hoping it would continue to rain, but unfortunately it didn’t. It was a bit of a gamble, a bit of a lottery really. I called in and said let’s come into the pits on this lap just in case it rains towards the end.
“The lap was fantastic, it was really on the limit. I think I touched one of the barriers on the exit of turn four and I was three tenths up on my previous best, and then I got held up by Webber. He was on an ‘out’ lap. I don’t know whether he saw me or what but he didn’t let me past until turn eight, so I lost half a second behind him. I still managed to pull it back. I was only a tenth off my previous lap but still the tires were gone and that was that.
“It’s an awesome track, it’s my favorite and just knowing that you’re brushing the barriers all the time, that there’s no room for error. It’s extremely quick, you wouldn’t believe how quick we’re going round here, 180 miles an hour between… there’s not really much room there. And to me, for my first Grand Prix, I’m really happy to be second. It’s good for the team and I think Fernando did a great job, but I think tomorrow is going to be interesting.”
Hamilton is known for his aggressive starts, which means that the run into the first turn will be fascinating.
“The team will speak to us before, but we are professional. We respect each other and we are teammates and we want to do a good job for the team, but we also want to win and we will go into that first corner probably not as aggressively as we would if we were going into it with a Ferrari.
“But we are going to be conservative and see what happens. We are on different fuel strategies, similar pace. So we’ll have to see how it goes. It is going to be difficult tomorrow with the conditions and also you never know when the pace car is going to come out. We’ll see.
“I think you have to run on your natural instincts and see how the start goes. If I get a better start and it looks like I can pass, then I probably will, but I won’t do anything silly to risk pushing both of us out of the race. It is a long, long race and I think I feel good about our strategies and I feel we can come away with a one-two. So, it is important we are sensible.”
De vorige keer was het ook een drama.. leuk dat ze er zo'n relatief jonge chick neerzetten, maar het gaat mij toch meer om de inhoud en daar ben ik van Froukje niet echt van onder de indruk. Vandaag presenteerde ze het lekker luchtig en was ze vlot gekleed. Morgen zit ze er weer in haar mantelpakje en stelt ze vragen in de trant van "Waardoor gaat nou zo'n band lek?" Tsja..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Froukje kan beter het belspel presenteren, vandaag was ze weer lekker slecht![]()
Maar hij zette toch veel eerder dan Alonso een snelle ronde neer?? Dan moet Alonso een spelletje hebben gespeeld en de rest vh veld zwaarder zijn geweest dan Lewis. Hamilton had al heel erg snel de voorlopige poletijd te pakken.quote:Hamilton is almost certainly heavier than the World Champion, as has been the case in three of the four races so far this year.
Froukje kan beter gewoon helemaal van de televisie wegblijvenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Froukje kan beter het belspel presenteren, vandaag was ze weer lekker slecht![]()
Jammer, het belooft iig een super race te worden!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:50 schreef Sally het volgende:
Hm, ik bedenk me ineens dat ik er niet ben tijdens de race, maar ik heb 'm wel ingeprogrammeerd om op te nemen...![]()
Veel plezier gewenst morgen allemaal en duimen voor een beetje regen!![]()
Klopt. Volgens mij is er ook iets vreemds gebeurd. Hamilton werd opgehouden door Webber, maar kwam nog heel dicht bij de toen snelste tijd (van hemzelf?). Maar ik dacht dat er daarna nog iets van dik 40 seconden over was. Toen Alonso de snelste tijd neerzette zag je niet meer wat Hamilton deed. Tenminste ik zat te wachten op het antwoord van Hamilton, maar er kwam niks meer. Er kwam nog wel een herhaling van hem aan het corrigeren, maar in die herhaling zat Webber er nog voor. Dus dat kan het ook niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:44 schreef Sally het volgende:
Mij maak je niet echt wijs dat Hamilton zoveel zwaarder is, ik gok anders.
Hoezo jammer? Ze neemt 'm toch opquote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Jammer, het belooft iig een super race te worden!
Inderdaad. Hamilton is veel lichter. Daarom moet Massa hem wel kunnen pakken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar hij zette toch veel eerder dan Alonso een snelle ronde neer?? Dan moet Alonso een spelletje hebben gespeeld en de rest vh veld zwaarder zijn geweest dan Lewis. Hamilton had al heel erg snel de voorlopige poletijd te pakken.
Mij maak je niet echt wijs dat Hamilton zoveel zwaarder is, ik gok anders.
True.dat maar het is beter dan die Huub, die was net zo waardeloos maar geen chick.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Froukje kan beter gewoon helemaal van de televisie wegblijven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | McLaren 2 L. Hamilton McLaren 3 F. Massa Ferrari 4 G. Fisichella Renault 5 N. Rosberg Williams 6 M. Webber Red Bull 7 N. Heidfeld BMW 8 R. Kubica BMW 9 R. Barrichello Honda 10 J. Button Honda 11 A. Wurz Williams 12 V. Liuzzi Toro Rosso 13 D. Coulthard (Straf) Red Bull 14 J. Trulli Toyota 15 H. Kovalainen Renault 16 K. Räikkönen Ferrari 17 A. Davidson Super Aguri 18 S. Speed Toro Rosso 19 A. Sutil Spyker 20 R. Schumacher Toyota 21 T. Sato Super Aguri 22 C. Albers Spyker |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |