Zeer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
BUTTON!!!!
Heel Honda door
AR komt klaar nu, waarschijnlijk
Moet ie eerst voorbij Kovalainenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Acathla het volgende:
Ach, morgen komt het helemaal goed met DC
Zal zo maar eens kunnen. Hopen op een safetycar dus.quote:
zn wagen is bagger, versnellingsbak kapot!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:49 schreef Sally het volgende:
What the hell happened to Chris?
Geen tijd?
* Sally heeft een stukje gemist net![]()
HAHAHAHAHAHA... Sorry hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zn wagen is bagger, versnellingsbak kapot!!
Even opnieuw opstarten. Loopt soms weleens vast.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:53 schreef Sally het volgende:
Help... LT doet het niet???
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:56 schreef -Hans- het volgende:
Pole voor Hamilton dat kan toch niet meer fout gaan ?!?!!
Lullig voor Alonso maar wel super vet voor Hamiltonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.
Hamilton is natuurlijk ook wel licht gestart. Ik hoop op een safetycar morgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.
Hmhm... balenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef Schunckelstar het volgende:
shit![]()
ik had het hamilton wel gegund
Hebben we gezien in afgelopen races hoe makkelijk Massa Hamilton voorbij komtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi. Massa kan Hamilton nu makkelijk pakken, Alonso gaat helaas winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |