Ralf haalt toch zijn gebruikelijke niveau.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Gast je bent de enige die er problemen mee heeft, get a life!
Echt briljant van Sutil, de Duitser vroeg zich al af of hij toevallig ergens rechtdoor was gegaan bij een chicane. Nu hopen op een extra bakje regen. Die Toyota's gaan nu nog slechter dan normaal.
Ja mij ook, ik had niet genoeg geld met de manager om 1 topcoureur te kopen, maar wel genoeg geld voor 2 lala coureurs die het altijd best aardig doen op monaco.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:27 schreef ElmarO het volgende:
Alleen valt Trulli me wel heel erg tegen.
Kijk dat vind ik dus al een stuk beterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En verschrikkelijk offtopic ... kun je daar niet een paar quotes van tevoorschijn toveren?
Vergeet niet dat Fok!F1 meer een community is dan een droog forum met mensen die duizenden kilometers uit elkaar wonen. Jij praat tegen je vrienden toch ook niet in minimaal 3 alinea's?
Misschien ben je inderdaad blijven hangen in een bepaalde tijdTijd om mee te gaan met de tijd dan... of fora te zoeken die beter bij je stijl passen. Je zit nog op de uni dus zo oud ben je niet en zo erg zal het dan ook niet zijn. Nooit te oud om te leren, zeg maar
Jos had dat idd ook best gekund denk ik!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef vosss het volgende:
En dat is gewoon goed voor hem. En voor het team.
Niet voor Albers, maarja, dat is dan gewoon even niet anders
ps: ik durf best te stellen dat Verstappen het ook voor elkaar had kunnen krijgen in die auto
Al heeft Albers gelijk en is het allemaal niet zijn fout... hij komt een partij slecht in het nieuws op deze manier (relatief dan ... hoe meer goed nieuws je teamgenoot krijgt, des te slechter het is voor jezelf).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:30 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
knip
Anyway... nice move van Sutil inderdaad. Albers mag zijn koffers pakken wat mij betreft. 'k Ben benieuwd wat het zo dadelijk wordt. P1 zal wel niet haalbaar zijn, maar je weet nooit.
ze mogen alleen tijdens monaco geloof ik proefstarts maken. alleen omdat er anders geen ruimte is daarvoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef Astroquicky het volgende:
"So surprised was Sutil that he then stalled as the drivers lined up on the grid for an organised practice start."
Zo'n organized practice start... is dat gebruikelijk? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Zij die zin hebben rijden naar de startplek en doen dan (tegelijk?) een teststart waarna ze naar de pits rijden?
En Jos kan ook nog geweldig starten en racen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jos had dat idd ook best gekund denk ik!
Ik snap de zin niet zoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ze mogen alleen tijdens monaco geloof ik proefstarts maken. alleen omdat er anders geen ruimte is daarvoor.
Ah, nu snap ik het... Maar dat deed ik toch al?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In live timing links op de tabbladen klikken
*proest!!*quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef Vitalogy het volgende:
Albers kan eigenlijk helemaal niks bijzonders.
http://www.montecarloresort.com/Monte-Carlo-en-direct.htmlquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef Sally het volgende:
[...] Iemand een webcam van Monaco?
En Spyker op kop, leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef ElmarO het volgende:
En de uitslag van de derde vrije training:
[afbeelding]
Dan ga je toch lekker weg???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
En toch...
"An Internet forum is a web application for holding discussions and posting user generated content."
"Internet Relay Chat (IRC) is a form of real-time Internet chat or synchronous conferencing."
Bron: wikipedia.org
Naar mijn mening zijn jullie meer real-time aan het chatten dan een discussie aan het houden.
Maar goed... fok heeft blijkbaar een cultuur die niet echt bij mijn voorkeuren aansluit. Ik ben iemand die houdt van posts waar inzicht in zit en waarover nagedacht is. Als ik zin heb in snelle, korte, 'wegwerp' berichtjes dan voel ik me beter thuis in een chatroom en niet op een forum.
Voor degene die dit wel interessant vindt om over na te denken:
"Keep in mind that generally now, instant messages are thought of as more 'disposable', and people write one or two sentence posts (as mentioned above) quite often. in informal discussions, the majority are pretty empty 'hahah' or 'lol' types of things. Additionally, people who are used to this culture of 'fast, short messages' in chat will be a little thrown off if you then ask people to post thoughtful and insightful messages via a chat medium. longer messages take time to read, and the constant automatic scrolling of text as messages come in will be really frustrating to participants."
Misschien ben ik gewoon blijven hangen in de oertijd van de forums, en is deze hersenloze cultuur van snelle korte 1-zins-berichtjes de toekomst. Ik kijk er niet naar uit.
Tot zover mijn pleidooi voor inhoud op het forum en koffieklets op de chat...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker weg???![]()
![]()
Ik vind het leuk om hier voor, tijdens en na de race te kleppen. En met mij veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen!!!
Ik vind de IRC veel minder...
euh kan het soms slecht uitleggenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet zo![]()
Ze mogen WEL proefstarts maken in Monaco omdat er anders GEEN ruimte is staat gelijk aan
Ze mogen elders GEEN proefstarts maken omdat daar anders WEL de ruimte is.
help? Ik zit in een taal-vortex
Ach, hij mag hier wel zijn, maar niet zo zeurenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Astro ik geloof dat je beter kan opzouten!!
Ik geloof het ook ja...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Astro ik geloof dat je beter kan opzouten!!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:30 schreef WEST het volgende:
[..]
euh kan het soms slecht uitleggen
andere GP's mogen ze ook proefstarts maken maar dat kan men aan het einde van de pitlane doen (niet in de fastlane maar daarnaast) tijdens de GP van monaco kan men aan het eind van de pitstraat geen proefstart maken, daarom mogen ze op het rechte stuk na de training dat doen.
nu beter?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:47 schreef Schunckelstar het volgende:
kunnen ze die achterlijke froukje de both niet vervangen door iemand die er wél verstand van heeft![]()
ik erger me mateloos aan haar manier van presenteren
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:16 schreef ElmarO het volgende:
Ralf weer 3e van onderen. Gaat goed met onze topper.
"ik ben een topper, en ik rij volgend jaar bij een topteam"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:16 schreef ElmarO het volgende:
Ralf weer 3e van onderen. Gaat goed met onze topper.
Gut, heb jij al genoeg geld voor èn Hamilton èn Alonso? Of heb je McLaren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef WEST het volgende:
Hamilton pole en Alonso P2 zou leuk zijn voor de manager![]()
Volgens mij reed hij het zelf over de kerbs stukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:26 schreef Schunckelstar het volgende:
godver,alweer raikkonen....
die kerel die lijkt het ongeluk aan te trekken
ja,ik zag het ook in de herhalingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij reed hij het zelf over de kerbs stuk
Fietsertje?? bedoel je niet iemand anders?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:33 schreef Sally het volgende:
"Domme fout."
Droge constatering, wel waar!
Offtopic: Hey Hans, waar is je lieve fietsertje?
Dit dus. Zo loopt McLaren weer uit bij constructeurs.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Raikkonen. Eikel.
In Barcelona ook al. Bahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit dus. Zo loopt McLaren weer uit bij constructeurs.
idioot gelijk bij RB eruit schoppen en RD vervangt hemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
wtf doet DC?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef WEST het volgende:
[..]
idioot gelijk bij RB eruit schoppen en RD vervangt hem![]()
Inderdaad. Beetje jammer. Ach, misschien valt Alonso morgen wel uit.quote:
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef WEST het volgende:
[..]
idioot gelijk bij RB eruit schoppen en RD vervangt hem![]()
Ik hoop dat ie hem in de muur zetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje jammer. Ach, misschien valt Alonso morgen wel uit.
Zeer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
BUTTON!!!!
Heel Honda door
AR komt klaar nu, waarschijnlijk
Moet ie eerst voorbij Kovalainenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:48 schreef Acathla het volgende:
Ach, morgen komt het helemaal goed met DC
Zal zo maar eens kunnen. Hopen op een safetycar dus.quote:
zn wagen is bagger, versnellingsbak kapot!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:49 schreef Sally het volgende:
What the hell happened to Chris?
Geen tijd?
* Sally heeft een stukje gemist net![]()
HAHAHAHAHAHA... Sorry hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zn wagen is bagger, versnellingsbak kapot!!
Even opnieuw opstarten. Loopt soms weleens vast.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:53 schreef Sally het volgende:
Help... LT doet het niet???
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:56 schreef -Hans- het volgende:
Pole voor Hamilton dat kan toch niet meer fout gaan ?!?!!
Lullig voor Alonso maar wel super vet voor Hamiltonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef ElmarO het volgende:
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.
Hamilton is natuurlijk ook wel licht gestart. Ik hoop op een safetycar morgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet. Wordt Alonso weer verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |