Ik heb van mistte in die wiki-OP even minst gemaakt, maar ik weet dus niet 100% zeker dat ik het goed gedaan heb.quote:De race in 1996 staat in de geschiedenisboeken als de race met de mistte gefinishte deelnemers
ik denk dat tieniet de enige zal zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat Ralf 'm weer in de vangrail gaat parkeren dadelijk
heavy wetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef -Hans- het volgende:
Trulli met veel moeite door de chicane.. damn. De verwachting is dat het nu beter gaat worden met het weer.
Trulli staat trouwens op de heavy weath als ik het goed heb begrepen.
Ziet er nog goed uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb van mistte in die wiki-OP even minst gemaakt, maar ik weet dus niet 100% zeker dat ik het goed gedaan heb.
Kan iemand even kijken of die wiki nog goed is? Bij mij issie iig nog goed
Zo'n topcoureur laat dat toch nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat Ralf 'm weer in de vangrail gaat parkeren dadelijk
Ik mis Verstappen in zn Arrows wel een beetje met zulks weerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:18 schreef -Hans- het volgende:
Mooie regenbeelden op de Duitse RTL die er nu live bij zijn! Hartstikke nat daaro
dank dankquote:
True..quote:Tsja ... als niemand gaat rijden wordt de baan ook niet droger.
Me2, dat was altijd genieten geblazenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mis Verstappen in zn Arrows wel een beetje met zulks weer
Waar is Fok voor dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Astroquicky het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar... zijn dit soort conversaties niet de reden waarom er een #f1 irc kanaal is?
Verder ben ik blij dat jullie het hier doen hoor, want hier op de uni kan ik niet op irc.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zag dat het geel was en ik dacht het zal toch niet. Dus toch.
We hebben nog een half uur. Dus het kan nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:28 schreef Googolplexian het volgende:Maar ... het is 'm nog niet helemaal. Ralfie's trademark is de rechtervoorwielophanging aan gort rijden.
Voor conversaties met een iets hoger informatiegehalte? Hetgeen jullie nu aan het doen zijn zit ergens tussen normaal chatten en slowchatten in. Forums zijn naar mijn bescheiden mening al amper geschikt voor slowchatten, maar al helemaal niet voor normaal chatten.quote:
De race-specifieke deeltjes zijn dacht ik juist voor dit doel gemaakt. Voor de posts met een hoger informatiegehalte moet je bij F1 Nieuwtjes zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:30 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Voor conversaties met een iets hoger informatiegehalte? Hetgeen jullie nu aan het doen zijn zit ergens tussen normaal chatten en slowchatten in. Forums zijn naar mijn bescheiden mening al amper geschikt voor slowchatten, maar al helemaal niet voor normaal chatten.
Maar goed... dat is slechts mijn mening natuurlijk. Het is aan de mods om irc wat meer te promoten als zij dat gerechtvaardigd vinden. De conversaties die jullie nu voeren zijn morgen gewoon niet interessant meer, terwijl een forum ook in de toekomst nog interessante informatie hoort te bevatten... (vind ik).
Groetjes,
Tijl
PS: ik moet eerlijk toegeven dat dit iets is dat mij aan meerdere Nederlandse fora stoort... Ik heb het idee dat het aantal woorden per post op Nederlandse fora een stuk lager ligt dan in andere landen.
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te besprekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De race-specifieke deeltjes zijn dacht ik juist voor dit doel gemaakt. Voor de posts met een hoger informatiegehalte moet je bij F1 Nieuwtjes zijn
Anders heeft dit topic niet zoveel zin, he
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:36 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te bespreken.
Nieuwtjes is (zoals de TT het eigenlijk al zegt) voor nieuws uit de F1 wereld, ongeacht de tijd. Het bespreek-gehalte is laag daar (da's dan tenminste wel de bedoeling).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:36 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te bespreken.
Ik noem geen namen alleen denk ik dat er rood in zn vlag zit!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:37 schreef vingerplant het volgende:
Mensen zeg, als het vanmiddag nog nat is is dit kwalificatiesysteem echt geniaal want je MOET dan risico nemen. Benieuwd wie er dan behalve Ralf nog meer in de vangrail komt te staan![]()
Geen duitse RTL erop zitten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:44 schreef TJDoornbos het volgende:
goddomme ik heb heel mn mediabox ondersteboven gehouden nergens beelden..........maargoed het is dus nat en er zijn dus al weer wagens af gegaan.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |