Dat denk ik ook, maar dan nog vind ik het wel een beetje naïef van hem om te denken dat daarmee wel goed zou zitten. Dat een goede financiële basis niet alles zegt zien we wel aan Toyota. Het duurt toch even eer je zoiets opbouwt en Albers is ook al 28. Persoonlijk zou ik dat niet afwachten en richting Williams zijn vertrokken. De kans dat je bij Williams op korte termijn aansprekende resultaten zou kunnen boeken is een stuk groter dan bij een klein en relatief nieuw team als Spyker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel beloofd is aan CA vanuit Spyker. Gascoyne kwam + nog meer goede mensen. Er zou een financiele basis zijn en de auto zou goed wezen. Nu is hier nog weinig van terecht gekomen, maar dat kan nog komen. Albers moet zich alleen nu wel in de kijker gaan rijden wil hij volgend jaar ook 'ergens' rijden. Het verhaal over zijn rijstijl icm de banden geloof ik wel, maar hij zal er toch iets op moeten vinden.
Ik geef je gelijk hoor. Maar aan de andere kant.. Ik had misschien ook voor Spyker gekozen. Ik bedoel. Het is een nieuw team, nieuwe kansen, nieuwe mensen + het is een Nederlands team, dat is wel uniek natuurlijk. Maar oke, Williams heeft veel meer knowhow en een betere wagen. Ach, het is allemaal achteraf. Albers hoeft op basis van zijn eerste 4 races nergens op te rekenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef ElmarO het volgende:
Even mijn laatste reactie hier posten.
[..]
Dat denk ik ook, maar dan nog vind ik het wel een beetje naïef van hem om te denken dat daarmee wel goed zou zitten. Dat een goede financiële basis niet alles zegt zien we wel aan Toyota. Het duurt toch even eer je zoiets opbouwt en Albers is ook al 28. Persoonlijk zou ik dat niet afwachten en richting Williams zijn vertrokken. De kans dat je bij Williams op korte termijn aansprekende resultaten zou kunnen boeken is een stuk groter dan bij een klein en relatief nieuw team als Spyker.
Zit ook weer wat in hoor. Vanuit dat standpunt kan ik zijn keuze ook wel begrijpen. En het is zoals je zegt inderdaad achteraf lullen. Verder zal hij zich inderdaad snel moeten verbeteren. Het is niet echt goed voor je verdere carrière als je telkens langzamer bent dan een rookie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:45 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Maar aan de andere kant.. Ik had misschien ook voor Spyker gekozen. Ik bedoel. Het is een nieuw team, nieuwe kansen, nieuwe mensen + het is een Nederlands team, dat is wel uniek natuurlijk. Maar oke, Williams heeft veel meer knowhow en een betere wagen. Ach, het is allemaal achteraf. Albers hoeft op basis van zijn eerste 4 races nergens op te rekenen.
* ElmarO hoopt mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef kepler het volgende:
nog maar paar daagjes
hopelijk valt er nog een bui tijdens de race
Op formula1.com staat dat er morgen op zaterdag 40% kans is op regen. Op zondag zou er 80% kans zijn op lichte regen. Wat dat betreft vind ik het wel best, als het maar zo blijft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het schijnt mooi weer te worden dit weekend in Monaco, dat zou ik toch wel erg jammer vinden ik had echt gehoopt op regen.
De vrije trainingen van gisteren beloofden wel veel goeds.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop op iets spectaculairs. Flinke crashes en gewaagde inhaalacties. Jep, ik zal worden teleurgesteld.
Dat zou eens leuk zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop op iets spectaculairs. Flinke crashes en gewaagde inhaalacties.
Let maar. Een vette pile-up in St. Devote zoals in '97 o.i.d.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg alles naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeee
Spa 1998quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Let maar. Een vette pile-up in St. Devote zoals in '97 o.i.d.
Ben het met je eens. Geef het team 3 seizoenen om een stabiele middenmotor te worden (als Spyker dan nog bestaat en het team niet via faillisements uitverkoop weggegeven is...). Rijden ze dan nog steeds achteraan rond, dan zijn negatieve reacties terecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ook ik verwacht geen punten voor Spyker in Monaco... maar wat maakt het uit... het is Monaco. Alleen al om te kijken is een genot, ook zonder gewaagde inhaalacties (hoewel het bij het Grand Hotel hairpin soms nog best kan gebeuren dat iemand een foutje maakt... en bij de Nouvelle chicane gebeurt ook nog wel eens wat.
BTW; ik snap niet dat zoveel mensen zo negatief zijn over Spyker (dan heb ik het even niet over in deze topic)... hebben we eindelijk een eigen Formule 1 team; wordt het zo afgevallen. Zo typisch Nederlands.... als het uit Nederland komt, dan moet het wel waardeloos zijn, zo is de gedachte. Doodzonde hoor... een beetje chauvinisme kan geen kwaad.
Juist. Spyker doet het juist heel erg goed vind ik, ze rijden wel met een goddamn Midland van vorig jaar op het moment. Dingen zoals het Spyker F1 Magazine vind ik ook heel positief.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Geef het team 3 seizoenen om een stabiele middenmotor te worden (als Spyker dan nog bestaat en het team niet via faillisements uitverkoop weggegeven is...). Rijden ze dan nog steeds achteraan rond, dan zijn negatieve reacties terecht.
En nog bedankt voor die uitleg over de OP in wiki, werkt PER-FECT!!quote:
Over welk topic heb je het dan wel? Ik had juist het idee dat het nog wel aardig gesteund werd hier op Fok!, zeker in het begin... En dat CA zo loopt te miepen over de banden, weten we nu ook welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ook ik verwacht geen punten voor Spyker in Monaco... maar wat maakt het uit... het is Monaco. Alleen al om te kijken is een genot, ook zonder gewaagde inhaalacties (hoewel het bij het Grand Hotel hairpin soms nog best kan gebeuren dat iemand een foutje maakt... en bij de Nouvelle chicane gebeurt ook nog wel eens wat.
BTW; ik snap niet dat zoveel mensen zo negatief zijn over Spyker (dan heb ik het even niet over in deze topic)... hebben we eindelijk een eigen Formule 1 team; wordt het zo afgevallen. Zo typisch Nederlands.... als het uit Nederland komt, dan moet het wel waardeloos zijn, zo is de gedachte. Doodzonde hoor... een beetje chauvinisme kan geen kwaad.
Goedenavond Walter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goedenavond......
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Sally het volgende:
Alleen het verzzoek om ook de Live Timing link op te nemen... Er waren weer mensen die favorieten kwijt waren enzo
Heeft iemand daar een filmpje van? Dat wil ik nog wel eens terugzien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Grimm het volgende:
Vorig jaar vloog Raikkonen z'n bolide in de fik hehe en de steward stond d'r wat onnozel bij, rukte hij dat blusapparaat uit de handen van die man
( verkapte tvp)
Da's balen... Nee sorry, ik niet, maar mss iemand anders???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
Was 't ook niet Raikkonen die toen, ipv. naar de pitbox te wandelen, naar een jacht in de jachthaven is gegaan en daar heeft zitten relaxen?
Anyway, weet iemand een goede live-stream? M'n TV heeft 't net begeven![]()
Met de stream kan ik je niet helpen. Wel kan ik bevestigen dat het Raikonnen was die dat jacht opliep en daar de verdere GP is gaan uitzitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
Was 't ook niet Raikkonen die toen, ipv. naar de pitbox te wandelen, naar een jacht in de jachthaven is gegaan en daar heeft zitten relaxen?
Anyway, weet iemand een goede live-stream? M'n TV heeft 't net begeven![]()
ja die was ik dus vergeten, maar bij de volgende OP's komt er ook een live timing link in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En nog bedankt voor die uitleg over de OP in wiki, werkt PER-FECT!!
Alleen het verzzoek om ook de Live Timing link op te nemen... Er waren weer mensen die favorieten kwijt waren enzo
Ik meen dat er Fok!kers waren die via de Duitse RTL keken, of anders een sportkanaal dat ik niet ken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga voor 3 wagens total loss in kwalificatie!!
Weet iemand of training 3 ergens (desnoods via digital van UPC) te zien is?
bronquote:Tijdens de wedstrijd in Monaco zal het team van Spyker te zien zijn met een zelfklever op hun wagens met de woorden “Look for Maddie”. Hierbij wil het team de ouders helpen met het zoeken naar hun dochter. Het meisje verdween begin mei.
Veel mensen brengen tijdens deze dagen een bezoek aan Monaco en hierbij hopen ze dat de boodschap overgebracht wordt bij het grote publiek. Verschillende bekendheden hebben al een boodschap nagelaten in de media waaronder de stervoetballer David Beckham.
http://www.meteoconsult.fr/ter/monde/prevision/detail.php?langue=nl&ks=d045dd704a162e1acd44b6544b5a85eb&num_ville=3416&num_produit=101&echeance=0&heure=-999quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Iemand een goede link voor betrouwbare weersvoorspelling? Zie nogal wat tegenstrijdige berichten namelijk
De pitpoezen bij Lewis in de buurt ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
De baan voor de derde vrije training is nat verklaard.
Foto's.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De pitpoezen bij Lewis in de buurt ook
Wet/Dry staat weer op 0.....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
De baan voor de derde vrije training is nat verklaard.
volgens formula1.com niet hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
De baan voor de derde vrije training is nat verklaard.
In dit nieuwsbericht (op formula1.com...) staat dat het 40% kans op regen is vandaag (terwijl het vanmorgen dus wel ietsiepietsie geregend heeft. De Live Timing staat weer op 0, en daar hectht ik meer waarde aan dan een nwsbericht...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:05 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens formula1.com niet hoor
edit: toch wel, maar in dat grafiekje staat van niet
In live timing links op de tabbladen klikkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit nieuwsbericht (op formula1.com...) staat dat het 40% kans op regen is vandaag (terwijl het vanmorgen dus wel ietsiepietsie geregend heeft. De Live Timing staat weer op 0, en daar hectht ik meer waarde aan dan een nwsbericht...
Welk grafiekje, btw?
Ik heb van mistte in die wiki-OP even minst gemaakt, maar ik weet dus niet 100% zeker dat ik het goed gedaan heb.quote:De race in 1996 staat in de geschiedenisboeken als de race met de mistte gefinishte deelnemers
ik denk dat tieniet de enige zal zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat Ralf 'm weer in de vangrail gaat parkeren dadelijk
heavy wetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef -Hans- het volgende:
Trulli met veel moeite door de chicane.. damn. De verwachting is dat het nu beter gaat worden met het weer.
Trulli staat trouwens op de heavy weath als ik het goed heb begrepen.
Ziet er nog goed uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb van mistte in die wiki-OP even minst gemaakt, maar ik weet dus niet 100% zeker dat ik het goed gedaan heb.
Kan iemand even kijken of die wiki nog goed is? Bij mij issie iig nog goed
Zo'n topcoureur laat dat toch nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat Ralf 'm weer in de vangrail gaat parkeren dadelijk
Ik mis Verstappen in zn Arrows wel een beetje met zulks weerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:18 schreef -Hans- het volgende:
Mooie regenbeelden op de Duitse RTL die er nu live bij zijn! Hartstikke nat daaro
dank dankquote:
True..quote:Tsja ... als niemand gaat rijden wordt de baan ook niet droger.
Me2, dat was altijd genieten geblazenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mis Verstappen in zn Arrows wel een beetje met zulks weer
Waar is Fok voor dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Astroquicky het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar... zijn dit soort conversaties niet de reden waarom er een #f1 irc kanaal is?
Verder ben ik blij dat jullie het hier doen hoor, want hier op de uni kan ik niet op irc.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zag dat het geel was en ik dacht het zal toch niet. Dus toch.
We hebben nog een half uur. Dus het kan nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:28 schreef Googolplexian het volgende:Maar ... het is 'm nog niet helemaal. Ralfie's trademark is de rechtervoorwielophanging aan gort rijden.
Voor conversaties met een iets hoger informatiegehalte? Hetgeen jullie nu aan het doen zijn zit ergens tussen normaal chatten en slowchatten in. Forums zijn naar mijn bescheiden mening al amper geschikt voor slowchatten, maar al helemaal niet voor normaal chatten.quote:
De race-specifieke deeltjes zijn dacht ik juist voor dit doel gemaakt. Voor de posts met een hoger informatiegehalte moet je bij F1 Nieuwtjes zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:30 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Voor conversaties met een iets hoger informatiegehalte? Hetgeen jullie nu aan het doen zijn zit ergens tussen normaal chatten en slowchatten in. Forums zijn naar mijn bescheiden mening al amper geschikt voor slowchatten, maar al helemaal niet voor normaal chatten.
Maar goed... dat is slechts mijn mening natuurlijk. Het is aan de mods om irc wat meer te promoten als zij dat gerechtvaardigd vinden. De conversaties die jullie nu voeren zijn morgen gewoon niet interessant meer, terwijl een forum ook in de toekomst nog interessante informatie hoort te bevatten... (vind ik).
Groetjes,
Tijl
PS: ik moet eerlijk toegeven dat dit iets is dat mij aan meerdere Nederlandse fora stoort... Ik heb het idee dat het aantal woorden per post op Nederlandse fora een stuk lager ligt dan in andere landen.
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te besprekenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De race-specifieke deeltjes zijn dacht ik juist voor dit doel gemaakt. Voor de posts met een hoger informatiegehalte moet je bij F1 Nieuwtjes zijn
Anders heeft dit topic niet zoveel zin, he
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:36 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te bespreken.
Nieuwtjes is (zoals de TT het eigenlijk al zegt) voor nieuws uit de F1 wereld, ongeacht de tijd. Het bespreek-gehalte is laag daar (da's dan tenminste wel de bedoeling).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:36 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Ik denk dat de raceposts bedoeld zijn om de race voor en na te bespreken, terwijl de nieuwtjes bedoeld zijn om de nieuwtjes tussen de races door te bespreken.
Ik noem geen namen alleen denk ik dat er rood in zn vlag zit!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:37 schreef vingerplant het volgende:
Mensen zeg, als het vanmiddag nog nat is is dit kwalificatiesysteem echt geniaal want je MOET dan risico nemen. Benieuwd wie er dan behalve Ralf nog meer in de vangrail komt te staan![]()
Geen duitse RTL erop zitten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:44 schreef TJDoornbos het volgende:
goddomme ik heb heel mn mediabox ondersteboven gehouden nergens beelden..........maargoed het is dus nat en er zijn dus al weer wagens af gegaan.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |