Ja dat kan natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:09 schreef Aresdreams het volgende:
@ cynic: keertje na een optreden dan gezellig cola zuipen?
Doe je wel voorzichtig? ik heb een stuk eelt weggebrand gehad de alatste keer toen ik er mee bezig wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef SNArky het volgende:
Dit weekend maar eens serieus de soldeerbout ter hand nemen.
Zal kijken dan of ik me naar de willem 2 kan begeven... als het uitkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk altijd
Ik speel toch echt een stuk beter als ik nuchter ben. Als je gedronken hebt lijkt het soms alsog je beter speelt maar dat is echt lang niet altijd zo
Daarnaast weet ik dan ook altijd zeker dat ik alles goed aangesloten heb en dat ik geen spullen laat liggen na het optreden (door schade en schande wordt men wijs, laten we maar zeggen)
boh, zoeen mooie nieuwe gek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
TVP! Met foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef imported_sphinx het volgende:
Wat niet zo mooi is dat ik net de snaren krijg die ik een week geleden heb besteld.
ik heb alleen de verkeerde besteldIn een domme nachtelijke actie heb ik 10-52 electrische snaren en 11-52 akoestische snaren. en dat moest andersom. + de akoestische zijn stalen snaren en ik heb een ouwe spaanse gitaar waar ze op moesten
![]()
eigelijk 13 euro en 5 cent naar de tyfus.
preciesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:06 schreef Aresdreams het volgende:
Conclusie: geen snaren meer des nachts bestellen, maar wanneer je wakker bent
gitaren die in een doos komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
TVP! Met foto's!
Fresh out of the box:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij mij opent hij wel gewoon GP3 en GP4 bestanden in Guitar pro 5quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:30 schreef mcwops het volgende:
ff guitar pro vraagje tussendoor.
heb een GP3 file maar die wil nietladen in mijn guitar pro 5 ?
iemand een oplossing?
Is opzich geen gekke prijs, alles nog in beetje goede staat? Ook met doosje, boekje, etc?quote:
gp3 vinden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:30 schreef mcwops het volgende:
ff guitar pro vraagje tussendoor.
heb een GP3 file maar die wil nietladen in mijn guitar pro 5 ?
iemand een oplossing?
Jaja, jij hebt een hardcase.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
gitaren die in een doos komen![]()
[..]
bij mij opent hij wel gewoon GP3 en GP4 bestanden in Guitar pro 5
Gelukkig heb ik voor frans wel een goed cijferquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef -Menn0- het volgende:
Blegh wat een bagger toets.
Moeilijke vraagstelling enzo, weet niet hoe ik em gemaakt heb...
tab komt van ultimate guitar (kt tunstall, blablabla ...cherry tree)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die zou het gewoon moeten doen. Is het niet afkomstig van een mongool die een .txt of .pta op goed geluk .gp3 heeft genoemd?
eerlijk gezegd kwam mijn SG menace wel in een doos, omdat er geen hardcase bijzat maar een gigbag ( en die waren ze vergeten mee te sturen, die kwam later )quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt een hardcase.
Zijn maar goedkope dingen hè
is goedkoop een smaak?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:47 schreef Aresdreams het volgende:
Gelukkig heeft iedereen wel een eigen smaak, anders waren de gitaren die ik wil zo duur
jij zei: niet duur = goedkoop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:52 schreef Aresdreams het volgende:
Tja, jij noemt het goedkoop, ik noem het duur
gezien die V die ik ngo altijd wil een custom is van minimal 4000 dollar
Nee hoor, heb geen haast. Ding werkt nog helemaal goed, ook niet beschadigd enzo. Doosje heb ik denk ik niet meer, en de sticker die erbij zat heb ik op mijn koffer geplakt maar die kan er misschien wel weer afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is opzich geen gekke prijs, alles nog in beetje goede staat? Ook met doosje, boekje, etc?
En dan mijn vraag of je haast heb, kan ik eerst wat andere meuk verkopen
Ja als je er bent moeten we dat even doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zal kijken dan of ik me naar de willem 2 kan begeven... als het uitkomt
Met onze mietjesmuziek zou dat geen probleem moeten zijnquote:
"That guy is throwing up"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik ga experimenteren met een vocoder![]()
(check de solo in The House Jack Built van Metallica)
dat geluid wil ik ook kunnen![]()
Haha nee joh, laat maar zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee hoor, heb geen haast. Ding werkt nog helemaal goed, ook niet beschadigd enzo. Doosje heb ik denk ik niet meer, en de sticker die erbij zat heb ik op mijn koffer geplakt maar die kan er misschien wel weer af![]()
Ik maak wel even een foto
Eens!!quote:
Ik hoop het niet voor zequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:03 schreef VaderJacob het volgende:
Wat een dooie boel hier, is iedereen naar pinkpop ofzo?
is dat grappig op de manier zoals ik denk dat het grappig is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:22 schreef Jorikjet het volgende:
koetjesrapen
daar zijn een paar goeie programmaatjes voor, zoals Kristal Audio Engine. (gratis en vrij simpel)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef NickW het volgende:
Hallo daar, Maken jullie ook wel is je eigen backingtracks? en hoe doe je dat? En weten jullie toevallig een goed programma waarmee ik gitaar op kan nemen en dan bijvoorbeeld een rythm part te spelen en daarover heen een lead part?
Ik ook, en pianoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef Under_Score het volgende:
*gitaar speelt
Ik overheersch wel eens een microfoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik drum er zo af en toe bij in gelegenheidsbandjes
Da's geen vocoder, dat is een talkbox.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik ga experimenteren met een vocoder![]()
(check de solo in The House Jack Built van Metallica)
dat geluid wil ik ook kunnen![]()
ik weet dat het een talkbox is, maar het effect kun je ook bereiken met een vocoder.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's geen vocoder, dat is een talkbox.
En nooit die Danelectro kopen want die werkt echt voor geen meter.
Die in Cubase werkt idd ook alleen via midi, maar AnalogX heeft een vocoder waarin je 2 wavjes (zoals gitaar en vocals dus) over elkaar kunt gooien. Ik heb het alleen nog niet echt geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Cynic het volgende:
Best leuk inderdaad, maar het gaat zo gauw afgezaagd klinken. Zo'n talkbox is echt een behoorlijke one-trick-pony.
Vocoders zijn dan wel weer wat veelzijdiger. Wist trouwens niet dat je die ook op je gitaar kon aansluiten...Hoe werkt/klinkt dat dan. Vocoder ken ik van Cher, en Anathema doet er ook een nummer mee. Maar allemaal aangestuurd door toetsen.
Maar is het ook realtime mogelijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Die in Cubase werkt idd ook alleen via midi, maar AnalogX heeft een vocoder waarin je 2 wavjes (zoals gitaar en vocals dus) over elkaar kunt gooien. Ik heb het alleen nog niet echt geprobeerd.
Ik hoop dat dit niet heel erg serieus bedoeld is?quote:
Tijd om je gitaar in de open haard te donderen. Dit wordt nooit wat.quote:
Oeh, ik zag trouwens ergens een band voorbij komen met dezelfde naam als jouw usernamequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tijd om je gitaar in de open haard te donderen. Dit wordt nooit wat.![]()
Zo danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:40 schreef imported_sphinx het volgende:
Had ik deze trouwens al eens gepost?
[afbeelding]
Hee, wat grappig. Dan zit die band goed in zijn Russische mythologie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oeh, ik zag trouwens ergens een band voorbij komen met dezelfde naam als jouw username
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
idd.. belachelijk dat we dat hebben eigenlijk, gratis![]()
connecties..![]()
Leg uit, Wikipedia vind niksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, wat grappig. Dan zit die band goed in zijn Russische mythologie.
Het is ook eigenlijk Svyatogor, maar dat was ik bij de registratie even vergeten .:Pquote:
Ja, zelfs in het NL. Heb de titel even niet paraat en kan hem ook niet vinden. Maar bij de Slegte hebben ze'm soms wel eens, het heet iets van ' Russische mythen en sagen' oid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt me wel een cool boek/reeks. Ook in Engels verkijgbaar?
Eensch!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:32 schreef imported_sphinx het volgende:
Mythologie heerscht.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004000852768&Section=BOOK_EN&lgl=1&plid=GD2R5LdRYCkAAAESNr_d28nh&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, zelfs in het NL. Heb de titel even niet paraat en kan hem ook niet vinden. Maar bij de Slegte hebben ze'm soms wel eens, het heet iets van ' Russische mythen en sagen' oid.
Best taaie kost overigens hoor. Vergelijkbaar met klassieke mythes. Mooie verhalen, maar erg langdradig opgeschreven.
Hm, nee, da's echt literatuur, dus Dostojevski en Tolstoj enzo. Die mythes zijn meestal niet van beroemde auteurs, maar gewoon een soort volksverhalen.quote:
daar wordt ik wel een beetje bang van, wel bruut gefotosoept!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:40 schreef imported_sphinx het volgende:
Had ik deze trouwens al eens gepost?
[afbeelding]
Zou dat niet een beetje de bedoeling zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
daar wordt ik wel een beetje bang van
Staart ie je aan? ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
daar wordt ik wel een beetje bang van, wel bruut gefotosoept!!!
Niet per sé hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou dat niet een beetje de bedoeling zijn?
quote:
ik zie alleen een splitgelekikkertailquote:Op zondag 27 mei 2007 12:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Alleen is het met de ML niet helemaal zo gegaan hoor. En Gibson heeft zelf ook een "splittail" gemaakt.
[afbeelding]
nee, nu staat er een of andere kneus met een lelijke gitaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry! Zo van een ander forum getrokken en er even niet op de link gelet.
Zo beter?
Tuurlijk. Hoe dacht je dat bands als Kraftwerk hun vocals deden?quote:
ja maar ook met gitaar?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoe dacht je dat bands als Kraftwerk hun vocals deden?
Het ene signaal of het andere live coderen maakt niet zoveel uit. Een vocoder accepteert twee signalen en moduleert het eerste met het tweede. Bij vocalen is het wat makkelijker om het tweede signaal bijv. een simpel keyboardlijntje te maken wat dus gebruikt wordt om de stem te vervormen, bij gitaar is het vast handiger om het van tevoren opgenomen te hebben omdat je anders mogelijk handen tekort komtquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Triffids het volgende:
Hee mensen, ik en me band hebben laatst wat nummers opgenomen, zo tof zijn als jullie ze even kunnen beluisteren en wat feedback kunnen geven.
Two
http://media.putfile.com/Two---The-Triffids
American Devil
http://media.putfile.com/American-Devil---The-Triffids
Als jij er maar blij mee bent, maar niet echt iets voor mijquote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Triffids het volgende:
Hee mensen, ik en me band hebben laatst wat nummers opgenomen, zo tof zijn als jullie ze even kunnen beluisteren en wat feedback kunnen geven.
Two
American Devil
Dat 2e nummer is opzich wel aardig, alleen die kerel zingt te fucking platquote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Triffids het volgende:
Two
American Devil
Het is niet echt zuiver en strak is anders.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef imported_sphinx het volgende:
Luister en wees jaloers.. ..![]()
http://media.putfile.com/Waterfalling
niet zeuren dat het zuiverder en strakker kon en alles, t gaat om het idee, en het idee is 10 minuten oud![]()
kom op manquote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het is niet echt zuiver en strak is anders.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
klinkt goed!Maar wel beter uitwerken idd
![]()
Zo dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreven punkjunk en dean het volgende:
[..]
klinkt goed!Maar wel beter uitwerken idd
![]()
De 3e keer dat je weer dat deuntje doet ros je er in 1x een 2e noot bij (dus 2x 1/2 volgens mij) tis toffer als je die weg laat denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Zo dan?
http://media.putfile.com/Waterfalling2
hij moest wat lager. omdat het kan... en omdat ie op dezelfde noot begon als een ander deuntje van mij![]()
weet niet wat je precies bedoelt?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef punkjunk het volgende:
[..]
De 3e keer dat je weer dat deuntje doet ros je er in 1x een 2e noot bij (dus 2x 1/2 volgens mij) tis toffer als je die weg laat denk ik.
idd gewoon onzin, zonder drums kan ik geen maat houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet heel erg serieus bedoeld is?
Omdat jullie door mijn vage uitleg niet snappen waar ik bedoel is het volgens jou maar onzin?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef ibaneX het volgende:
[..]
idd gewoon onzin, zonder drums kan ik geen maat houdenen ik had geen zin om iet heerschend te bedenklen
Ok als ongeveer 1/3 voorbij is op dat balkje is hetquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet niet wat je precies bedoelt?
LOL!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok als ongeveer 1/3 voorbij is op dat balkje is hetmaar wacht, de eerste keer dat ik em luisterde viel het me erg op, nu valt het wel mee, maar het klinkt nog steeds beetje vreemd.
Is dit nou van die scandinavische metal ofzo? Klinkt echt bruut.![]()
En toch luister ik daar niet naarquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Cynic het volgende:
Het klinkt nog steeds behoorlijk als Amorphis
Maar In Flames en consorten hebben dat vast wel gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
En toch luister ik daar niet naar
Valt wel mee qua invloed uit die hoek.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar In Flames en consorten hebben dat vast wel gedaan![]()
Als je het daar nou eens liet....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef imported_sphinx het volgende:
in mijn hoofd klinkt het al geweldig
Is de humbucker dood?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef SNArky het volgende:
Zo de strat werkt, alleen zit er niet zoveel leven in de humbucker...
Maar voor de rest speelt hij prima voor een kratbiergitaarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is de humbucker dood?dan was ie dat al toen ik em kreeg
![]()
Dat haarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Optreden gisteren
[afbeelding]
Dat shirt
Ja spelen doet ie welquote:Op zondag 27 mei 2007 23:32 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar voor de rest speelt hij prima voor een kratbiergitaar.
wellicht is dit ook leuk voor jullie, zie eerste pagina van toetsenisten topic voor wat voorbeeldjes.quote:Heeft iemand trouwens nog dat ninjam programmaatje gebruikt?
Ben er zelf al een tijdje niet mee bezig geweest omdat het toch eentonig wordt na verloop van tijd. (vooral 2-akkoorden progressies), ben ik er even mee gestopt. Maar ik luister net wat opnamen terug en dan klinkt het toch wel weer leuk.
Zal binnenkort weer even online jammen haha
is hier al eens genoemd enzo, maar niet erg successvolquote:Op maandag 28 mei 2007 02:00 schreef kree het volgende:
Hallo mede musici, ik dacht ik crosspost dit effe vanuit het toetsenisten topic
[..]
wellicht is dit ook leuk voor jullie, zie eerste pagina van toetsenisten topic voor wat voorbeeldjes.
Ja dat kan. mits stereo cab.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:38 schreef punkjunk het volgende:
Kan je zeg maar twee versterkers over 1 cab laten lopen tegelijk? Anders lijkt het me wel bruut om daar enes over na te denken. Eerst maar eens wat versterkers testen enzo maar ik heb een onwijs tof plan in me hoofd al heb ik geen idee of er ook maar iets zinnings bij zit.
Niet echt mijn muziekquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat vinden jullie van het gitaarwerk van mijn bandjes demo's eigenlijk?
www.myspace.com/worldpeacerock
Bruutquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat vinden jullie van het gitaarwerk van mijn bandjes demo's eigenlijk?
www.myspace.com/worldpeacerock
hoezo wil je dit, en welke ampsquote:Op maandag 28 mei 2007 10:38 schreef punkjunk het volgende:
Kan je zeg maar twee versterkers over 1 cab laten lopen tegelijk? Anders lijkt het me wel bruut om daar enes over na te denken. Eerst maar eens wat versterkers testen enzo maar ik heb een onwijs tof plan in me hoofd al heb ik geen idee of er ook maar iets zinnings bij zit.
Gelijk heeftie!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef punkjunk het volgende:
Net op pinkpop, zon flikker van zon flikkerband, gooit ie op het einde zo ze gitaar (tele delux!!) op het podium, bah, wat een kankerlijer.
ik vind dat echt verkankerd als zo iemand dat doet, er zijn zat ambitieuze mensen die dat ding zo willen overnemen, maar nee, zon gore bal die rechtstreeks van het conservatorium afkomt sloopt zon ding, echt, tege de muur die gaste.quote:
Fenders kunnen best veel hebben!!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef Jorikjet het volgende:
ach, zie het zo, als het een fijne gitaar was had hij hem niet naar de grond gesmeten, maar netjes in een koffer gedaan. en van naar de grond smijten gaatie niet stuk hoor
Net onkruidquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Fenders kunnen best veel hebben!!
woooo *fap fap fap fap fap*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Help..
Ik heb een Marshall 9100 maar gebruik hem nooit. Wil hem nu ook gaan verkopen. Hoeveel is zo een ding tweedehands waard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo rond de ¤500 denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Help..
Ik heb een Marshall 9100 maar gebruik hem nooit. Wil hem nu ook gaan verkopen. Hoeveel is zo een ding tweedehands waard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mits in goede staat, ik denk een euro of 500.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Help..
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's wel zonde dan. Is echt een prima ding namelijk. Beetje leuke preamp eraan hangen en dan ben je klaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
ik heb dit ding gekregen, wet geeneens hoe die werkt
Geef je hem aan mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
ik heb dit ding gekregen, wet geeneens hoe die werkt
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:17 schreef Aresdreams het volgende:
Heel slecht
ach ja, zin in weekend, repeteren, herrie maken
Ik vind ze er maar uitzien als iemand die niet wist of die een tele of een lespaul wou maken en niet wou kiezen en het maar gecombineerd heeft tot een vaag en niet mooi uiterlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef Obscurus het volgende:
Wat vinden jullie van Ovation gitaren trouwens?
Had eens in feedback en 12 snarige versie gepakt, en vond hem erg goed klinken en speelde echte super. Vond het prijsje alleen wat minder (1100 a 1200 dacht ik)
Apart zien ze er iig wel uit
Op zich prima klinken (zeker voor kunststof), maar ik speel graag zittend en dan glijden ze continu je knie af zonder strap. Dat en degene waar ik op gespeeld heb waren niet echt geweldig afgesteld (hoop ik), maar dat is natuurlijk geen reden om het merk voor af te fakkelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef Obscurus het volgende:
Wat vinden jullie van Ovation gitaren trouwens?
Als hij dat in mijn ogen waard is (en dat heeft niet zoveel te maken met het zijn van akoestisch, maar meer met klank en speelplezier/gemak), ja hoor, rustig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef Obscurus het volgende:
Maar zouden jullie ooit zoveel geld uitgeven aan een akoestische gitaar?
Ga werken lul, jij luie ratquote:
Als ik het zou hebben: echt wel, als een gitaar super klinkt en goed bespeelbaar is, wordt het al snel een duur grapje, in feedback eindhoven hing/hangt een taylor 12-snaar, die ook best duur is, maar die speelde echt wel superquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef Obscurus het volgende:
Nooit van mijn leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef Obscurus het volgende:
is al eens gepost en daardoor niet meer garpig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ga werken lul, jij luie rat
Biertje weg en van je gat
Altijd klagen, altijd zeiken
maar wat wil jij nu echt bereiken?
Ik werk me krom voor jouw gezuip
Als jij mij ziet zwoegen lig je in een stuip
Met je luie reet voor de TV
Maar je rijdt wel mooi op mijn rug mee
Ga werken lul, verdien je brood
Bloedzuigers, val maar dood
Sommigen kunnen er niets aan doen
maar jij zuipt je klem van mijn poen
Ga werken lul!
Ga werken lul, a-sociaal
Profiteren kunnen we allemaal
Je kan het wel maar je wil het niet
hop dat gat, stuk verdriet
Zij die willen niets te na
maar ik kots op jouw, dracula
Altijd zuigen, profiteren
Ik zou me zelf dood generen!![]()
Ik alleen als het een hele toffe semi electrische is.quote:
Dan nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ik alleen als het een hele toffe semi electrische is.
maar dan moet ie echt supergoed klinken en uberfijn spelen.
anders is eentje van 100 euro ook meer dan goed genoeg![]()
Ja, maar dan nog vind ik het wel "quote:
Heb nog niet al te veel Akoestische gitaren gehad, dus tja echt oordelen daarover zit er nog niet echt inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Als ik het zou hebben: echt wel, als een gitaar super klinkt en goed bespeelbaar is, wordt het al snel een duur grapje, in feedback eindhoven hing/hangt een taylor 12-snaar, die ook best duur is, maar die speelde echt wel super
zou het er ook zeker voor over hebben, als ik het kon veroorloven
Veel plezier, en doe ze de groeten. Kan er dit jaar helaas niet bij zijn. Volgend jaar doen wij ook meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:00 schreef adt het volgende:
Heuj, vrijdag naar de slag om Wâldrock! even de tent van Het Bolwerk afbreken
Ah op die manier. Ja dat heb ik ook wel eens gehad, toen ik mijn gitaar uit de hoes wilde halen. Dan prik je er lekker diep inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef adt het volgende:
haha nee ik duwde tegen het uiteinde van de snaar aan
Okee zal ik doen ik ga binnekort ff overleggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef adt het volgende:
oke als je een datum weet wil je 'm dan wel even mailen?
Prachtig ding!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef SlaggY het volgende:
Mijn nieuwe gitaartje:
[afbeelding]
Ik ging eigenlijk voor een Fender dreadnaught, totdat ik deze ernaast zag staan. Natuurlijk wat boven het originele budget, maar ik ben er blij mee.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
godver na die deanhoer nu een obscure ovationhoer![]()
![]()
Hoeren zijn er om te gebruiken toch?!?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
godver na die deanhoer nu een obscure ovationhoer![]()
![]()
Griep heerscht momenteel nog meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef ibaneX het volgende:
http://media.putfile.com/ORLY-75-45
Ik wil ook heerschen
klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef adt het volgende:
Jeuj, heb een gitaarstukje opgenomen.
Drie verschillende stukjes achter elkaar, en zonder metronoom dus behoorlijk uit de maat af en toemaar ik heb ook nog nooit in een bandje gespeeld, dus zonder metronoom vind ik 't soms lastig om in de maat te blijven
speelt: 1,5 jaar
versterker: cheape 15 watt thuisversterker 'Samick'
gitaar: Crafter Convoy FM met beetje feedback
zitten ook een paar schoonheidsfoutjes in maargoed
ps. Ohja in stereo opgenomen per ongeluk, klinkt wel grappig maar niet de bedoeling
http://media.putfile.com/3muziekdingen
Kansloosquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef ibaneX het volgende:
http://media.putfile.com/ORLY-75-45
Ik wil ook heerschen
Ditkeer poging gedaan om een geluidje te krijgen met rare barré accoorden, zal volgende keer octare wel aanzetten was k nu vergeten, dat geeft wel een zwaar geluid
Stoned + GuitarRig =quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee hier was ik stoned![]()
en hier was ik m'n nieuwe capo aan het testen
en niet te vergeten m'n 1 mans deathmetalproject![]()
Ja die kun je niet fixen met een soldeerijzer he? Muhahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
Moet eerst mijn TonePort weer aan de gang proberen te krijgen. Vanmiddag laptop opgestart, ineens alle geluid dood...
heb jij eigenlijk ooit al wat riffs gepost?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ik kan alles fiksen met een soldeerbout!
Maar doet het alUSB aan de achterkant er hald uit gezakt toen ik hem wat naar voren heb getrokken
![]()
Dus, zo weer even lekker wat riffs eruit janken![]()
we zijn geen van allen geweldigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik post nooit wat uit zelfbescherminggeen zin in gezeik op m'n belabberde spel
Thanks, ondanks de versterker, maar dat komt denk ik door de manier van opnemen (klassieke micquote:
Ik vind ze live erg tof, pinkpop inet gezien maar hoorde dat het optreden ergens online staat dus als iemand een link heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:51 schreef adt het volgende:
mwah ik bedoel ook van die wel iets moeilijkere riffs er tussendoor, die heeft wolfmother niet echt heel erg, maar 't klinkt wel altijd superhip als ze het bijvoorbeeld live doen (zie pinkpop optreden)
Vast wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ooit al wat riffs gepost?
of breadfan van metallicaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:51 schreef adt het volgende:
mwah ik bedoel ook van die wel iets moeilijkere riffs er tussendoor, die heeft wolfmother niet echt heel erg, maar 't klinkt wel altijd superhip als ze het bijvoorbeeld live doen (zie pinkpop optreden)
Vind je? Dankjewelquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Under_Score het volgende:
man, de hele dag willen oeffenen, valt het stroom eventjes 5 uur uit, kutzooi
En daarom koop je dus een acoustische gitaarquote:
mijn zusje heeft er een, maar de hals is niet goed meer, scheur bij de kop.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
En daarom koop je dus een acoustische gitaar.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef imported_sphinx het volgende:
Goddomme!![]()
![]()
ik had vandaag de hele tijd het woord Asmegin in mn hoofd. nu google ik het, en wordt ik eraan herinnerd dat het een band is.. en nu Youtube ik het, en das best tof!![]()
![]()
Scandinavische Folk Metal .. Overheerscht!
JA!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef Deansensitized het volgende:
r0xz0rz ROFL!!!11!!!1!1EINZWEIBIERDABEI
Was meer een reactie op Ibanex hoorquote:
Finntroll is heul anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ásmegin - Til Rondefolkets Herskab
Maar vind Finntroll stiekem beter![]()
en mijn gedachte op dat moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was meer een reactie op Ibanex hoor![]()
Die Blokker folie plak gitaar van Jorik zeker??quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:11 schreef ibaneX het volgende:
was hier ooit gepost met allemaal kleuren alleen weet ik et merk niet meer
Not unlike the wavesquote:
Degene waarop ik gespeeld had, was wel gestemd, maar ja, feedback eindhoven hadden ze toen nog wel vakkundig personeelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Heb nog niet al te veel Akoestische gitaren gehad, dus tja echt oordelen daarover zit er nog niet echt in![]()
Ben sinds januari aan het gitaren, waarvan de afgelopen maanden echt serieus bezig ben, en ook lessen volgMaar zag eens een 12 snarige staan en dacht agh wat maakt het uit *grijpt gitaar in feedback* en rammel wat akkoorden erop, en ik vond het eigenlijk makkelijker dan een 6 snarige
En lekker klonk tie ook wel, en dat voor bij feedback waar elke gitaar totaal niet gestemd is
@Deansensitized
Tja geen Dean he
Edit:
Agalloch - A Desolation Song
Dit vind ik wel mooi op akoestische gitaar, durf alleen niet te kijken naar de tabs![]()
Je moet ook alleen de slag hand open snijden, die ander moet je zo dicht mogelijk latenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
net in m'n vinger gesnedenauw
bloed gitaren, auw, gitaren, bloed, auw, doorspelen, bloed op m'n gitaar
en nu net nu m'n schoonmaakneger een vrije dag heeft
![]()
Die kan dan stiekum best scherp zijn he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef adt het volgende:
haha nee ik duwde tegen het uiteinde van de snaar aan
mooi, bedanktquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef adt het volgende:
yes sirrr : P
BTW, de opnames van wolfmother @ pinkpop hierrr
Henkie? Die van dat lieve kleine konijntje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:16 schreef Under_Score het volgende:
kwam henkie niet?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef adt het volgende:
Smashing Pumpkins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |