Niet echt mijn muziekquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat vinden jullie van het gitaarwerk van mijn bandjes demo's eigenlijk?
www.myspace.com/worldpeacerock
Bruutquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat vinden jullie van het gitaarwerk van mijn bandjes demo's eigenlijk?
www.myspace.com/worldpeacerock
hoezo wil je dit, en welke ampsquote:Op maandag 28 mei 2007 10:38 schreef punkjunk het volgende:
Kan je zeg maar twee versterkers over 1 cab laten lopen tegelijk? Anders lijkt het me wel bruut om daar enes over na te denken. Eerst maar eens wat versterkers testen enzo maar ik heb een onwijs tof plan in me hoofd al heb ik geen idee of er ook maar iets zinnings bij zit.
Gelijk heeftie!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:34 schreef punkjunk het volgende:
Net op pinkpop, zon flikker van zon flikkerband, gooit ie op het einde zo ze gitaar (tele delux!!) op het podium, bah, wat een kankerlijer.
ik vind dat echt verkankerd als zo iemand dat doet, er zijn zat ambitieuze mensen die dat ding zo willen overnemen, maar nee, zon gore bal die rechtstreeks van het conservatorium afkomt sloopt zon ding, echt, tege de muur die gaste.quote:
Fenders kunnen best veel hebben!!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef Jorikjet het volgende:
ach, zie het zo, als het een fijne gitaar was had hij hem niet naar de grond gesmeten, maar netjes in een koffer gedaan. en van naar de grond smijten gaatie niet stuk hoor
Net onkruidquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Fenders kunnen best veel hebben!!
woooo *fap fap fap fap fap*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Help..
Ik heb een Marshall 9100 maar gebruik hem nooit. Wil hem nu ook gaan verkopen. Hoeveel is zo een ding tweedehands waard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo rond de ¤500 denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Help..
Ik heb een Marshall 9100 maar gebruik hem nooit. Wil hem nu ook gaan verkopen. Hoeveel is zo een ding tweedehands waard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mits in goede staat, ik denk een euro of 500.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Help..
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's wel zonde dan. Is echt een prima ding namelijk. Beetje leuke preamp eraan hangen en dan ben je klaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
ik heb dit ding gekregen, wet geeneens hoe die werkt
Geef je hem aan mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
ik heb dit ding gekregen, wet geeneens hoe die werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |