Ja, maar dan nog vind ik het wel "quote:
Heb nog niet al te veel Akoestische gitaren gehad, dus tja echt oordelen daarover zit er nog niet echt inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Als ik het zou hebben: echt wel, als een gitaar super klinkt en goed bespeelbaar is, wordt het al snel een duur grapje, in feedback eindhoven hing/hangt een taylor 12-snaar, die ook best duur is, maar die speelde echt wel super
zou het er ook zeker voor over hebben, als ik het kon veroorloven
Veel plezier, en doe ze de groeten. Kan er dit jaar helaas niet bij zijn. Volgend jaar doen wij ook meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:00 schreef adt het volgende:
Heuj, vrijdag naar de slag om Wâldrock! even de tent van Het Bolwerk afbreken
Ah op die manier. Ja dat heb ik ook wel eens gehad, toen ik mijn gitaar uit de hoes wilde halen. Dan prik je er lekker diep inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef adt het volgende:
haha nee ik duwde tegen het uiteinde van de snaar aan
Okee zal ik doen ik ga binnekort ff overleggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef adt het volgende:
oke als je een datum weet wil je 'm dan wel even mailen?
Prachtig ding!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef SlaggY het volgende:
Mijn nieuwe gitaartje:
[afbeelding]
Ik ging eigenlijk voor een Fender dreadnaught, totdat ik deze ernaast zag staan. Natuurlijk wat boven het originele budget, maar ik ben er blij mee.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
godver na die deanhoer nu een obscure ovationhoer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |